Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: simie lniane

Strona 6 z 17

  • SpaceMM / redukcja

    na udach jest trudny do uchwycenia, mam dużo spodni, noszę je przeważnie zimą, teraz głównie spódnice, choć lubię lniane spodnie, mam siedzącą pracę, ale tak serio siedzącą ; ] czasem, jak nikogo nie ma strzelam sobie przysiady na rozruch,

    Odpowiedzi: 150| Ilość wyświetleń: 6351| Data: 2012-07-24 09:00:45| Liczba SOGów: 1
  • Co ja właściwie ćwiczę? Potrzebna porada fachowca

    obiad standard: drób/ryba/wołowina/wieprzowina + kasza/ryż ciemny/makaron graham + warzywa + oliwa/olej lniany/siemię lniane orzechy obiad po bieganiu: zupa z kurczaka/wołowiny z warzywami i ryżem/kaszą jęczmienną kolacja: ser

    Odpowiedzi: 80| Ilość wyświetleń: 3381| Data: 2012-11-20 22:37:17| Liczba SOGów: 5
  • dieta

    owsiane 200 mleko zaw. 1,5 % tłuszczu 300 rodzynki suszone 20 jaja kurze całe 240 chleb żytni razowy 60 siemie lniane 20 szynka z piersi indyka kurczaka 15 recup: b75,4 t53,88 w205,57 kcal1239,5 2 w pracy około 10 00 ser

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1274| Data: 2006-07-17 19:38:00| Liczba SOGów: 0
  • Totalne poświęcenie by WOJTAS/Dziennik Treningowy

    : cyc kury 200g, oliwa z oliwek 10g, ryż brązowy 100g b: 50g t: 14g ww: 68g kcal: 608 3 13:00 : wpc 30g, siemię lniane 30g, żółtko jaja 140g b: 51g t: 51g ww: 4g kcal: 681 4 16:30 : cyc kury 250g, olej lniany 30g b: 54g t: 31g ww: 9g kcal:

    Odpowiedzi: 94| Ilość wyświetleń: 6262| Data: 2009-05-11 22:04:03| Liczba SOGów: 4
  • Kacper 95 Hiszpania debiuty 2016

    jedzeniem.poniewaz ostatnio mialem duzo problemów z jelitami , do suplementacji wlaczam probiotyki i siemie lniane które wydaje sie byc dobrym suplementem zawiera miedzy innymi: cynk , magnez , wapn , zelazo , wit b1/b6 i blonnik.

    Odpowiedzi: 574| Ilość wyświetleń: 21564| Data: 2014-06-30 17:28:59| Liczba SOGów: 3
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/MALI pods. 21

    błonnik 5 10g cla plus green tee po siłowych l carnitine + green tee po siłowych mielone siemię lniane 1x dziennie 1 łyżka zielona herbata 1 litr dziennie dużo wody trening [color=purple]trening siłowy[/color] –

    Odpowiedzi: 237| Ilość wyświetleń: 17216| Data: 2013-04-14 10:18:26| Liczba SOGów: 7
  • Start na siłowni

    durum białko czerpie głównie z drobiu, jaj, nabiału smażę na tłuszczu kokosowym/oliwie z oliwek, codziennie siemię lniane od czasu do czasu tłustsze ryby łosoś, szprot nie wyobrażam sobie też życia bez owoców+ sporo warzyw to by było chyba na

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 2054| Data: 2016-03-06 12:06:31| Liczba SOGów: 1
  • Moja walka - Redukcja by Lew!

    jeść – jajko gotowane, lekko majonezu light albo twaróg + oliwka z oliwek ewentualnie jakiś jogurt naturalny + siemie lniane albo jakiegoś muslii. coś w tym stylu oczywiście dietą będę chciał ubogacać w trakcie jej trwania lub wymieniać produkty

    Odpowiedzi: 51| Ilość wyświetleń: 1667| Data: 2011-10-23 20:04:33| Liczba SOGów: 2
  • redukcja, proszę o pomoc

    5. placek 1 jako, mleko ok 50ml 2%, 2 łyżki mąki żytniej 2000, rodzynki, odrobina startej marchewki + dżem, siemie lniane 20.03 1.duży banan+ mleko 200 ml 2% 2. kanapka razowa bułka, sos paprykowy, awokado, sałąta, rzodkiewka, szczypior,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1085| Data: 2014-03-22 17:05:58| Liczba SOGów: 0
  • SMPOZ/knockout w domowych warunkach

    + 1 porcja gain bolic 600 6 posiłek 150g serek twarogowy 2 łyżki oliwy z oliwek 20g siemię lniane 35g wpc 100% suplementacja knockout 500g bcaa xplode 500 g whey protein comlex 100 % 1000g

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1492| Data: 2010-09-21 09:22:45| Liczba SOGów: 0
  • Dieta MASA EKTO 68KG

    . proszę was o ocenę 7.15 płatki owsiane 150g mleko 300ml 2% twaróg klinek 50g olej lniany 10g siemie lniane 20g 11.30 szkoła pieczywo ciemne głownie chleb słonecznikowy 250g schab 50g ser zółty 50g 16.00 obiad 200g

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1277| Data: 2015-11-10 22:45:05| Liczba SOGów: 0
  • Cien_lasu /Kroczkami pomału aż do ideału

    czasami makaron razowy/durum. też odstępstw raczej nie ma. kolacja: twaróg + łyżka jogurtu + cebulka + siemię lniane czasami tuna z oliwą, ale to czasami. do śniadania, ii śniadania i kolacji dodaję oczywiście warzywa. najczęściej to:

    Odpowiedzi: 198| Ilość wyświetleń: 7472| Data: 2009-02-08 03:32:49| Liczba SOGów: 2
  • Zastąp pieczywo! Trójkąty otrębowe, w sam raz na śniadanie!

    od żółtka, dać 2 całe jaja i ew. trochę więcej otrąb jesli ktoś chce więcej tłuszczu, może wrzucić do masy siemię lniane bądź cokolwiek; pozdrawiam i smacznego 7 zmieniony przez michu.24 w dniu 2010 07 21 11:18:15

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 19458| Data: 2010-07-21 11:17:40| Liczba SOGów: 14
  • Dziennik treningowy Nihil85

    polędwica sopocka 3x18 ser edamski 18 15:55 kasza jęczmienna tesco 100 salatka tunczyk w wodzie 90 siemie lniane 25 17:00 trening 18:00 miod pszczeli 35 mleko zaw. 0,5 % tłuszczu 300 ser twarogowy 50 2 kurze bialka l 80 20:00

    Odpowiedzi: 230| Ilość wyświetleń: 9062| Data: 2009-05-03 17:19:42| Liczba SOGów: 6
  • Marta1223 // Powrót do normalności ,czyli kobitka walczy o mase :)

    ruszam z dietą troche zmienioną: dzień treningowy 6.00 :płatki owsiane migdały orzechy włoskie siemie lniane otręby pszenne rodzynki trochę roznych owoców 10.30 mięso z piersi kurczaka bez skóry pomidor migdały otręby

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 1778| Data: 2010-03-06 14:22:37| Liczba SOGów: 1
  • Ocena planu treningowego oraz diety

    odżywki białkowej + płatki owsiane w szkole 3.100g piersi z kurczaka + 100g ryżu pełno ziarnistego + 20ml oleju lnianego lub zamiast ryżu 3 4 ziemniaki po powrocie ze szkoły i jako posiłek przed treningiem 4.taki sam jak trzeci posiłek 50min

    Odpowiedzi: 63| Ilość wyświetleń: 2187| Data: 2013-08-30 00:27:45| Liczba SOGów: 1
  • Ocena planu treningowego, diety oraz kilka pytań

    odżywki białkowej + płatki owsiane w szkole 3.100g piersi z kurczaka + 100g ryżu pełno ziarnistego + 20ml oleju lnianego lub zamiast ryżu 3 4 ziemniaki po powrocie ze szkoły i jako posiłek przed treningiem 4.taki sam jak trzeci posiłek 50min

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 3107| Data: 2013-08-28 17:19:18| Liczba SOGów: 0
  • willtopower - masa 2013/2014

    ryżu, płatków owsianych, mąki pełnoziarnistej, makaronów, warzyw, owoców tłuszcze: oliwa z oliwek, orzechy, siemię lniane wiórki kokosowe, olej kokosowy białko: jajka, twaróg, mleko, maślanka, soczewica, fasola, cieciorka, czasem soja, za jakiś

    Odpowiedzi: 78| Ilość wyświetleń: 3222| Data: 2013-08-13 22:46:38| Liczba SOGów: 1
  • Dieta redukcyjna/HIIT/Trening Siłowy/Aeroby - kilka pytań, licze na pomoc.

    nie jesc zoltek z jajek i zastapic je oliwa z oliwek 2 posiłek 11:00 ser twarogowy półtłusty 100g siemie lniane 10g oliwa z oliwek 15g b/t/w 21/24/4, 319kcal 3 posiłek 13:00 przed treningiem mięso z piersi kurczaka bez

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2174| Data: 2008-11-06 23:58:57| Liczba SOGów: 0
  • Poproszę o sprawdzenie mojej diety

    je do płatków: a orzechy włoskie 5g , b dynia pestki: 5g , c słonecznik nasiona: 5g , d siemię lniane 5g . 32,256 / 67,51 / 16,147 *** *** *** 3. posiłek 2 [ drugie śniadanie, 11:00 ] . 1. chleb pełnoziarnisty:

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 2106| Data: 2006-05-21 16:48:15| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}