Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: silownie uzywane

Strona 17 z 521

  • Dobór sprzętu

    czesc, zalozylem ten watek, bo chcialem sie was poradzic. mam zamiar kupic w miare solidna silownie domowa. oczywiscie nie chodza mi po glowie zadne allegrowskie zestawy. rzuccie fachowym okiem na moja propozycje:

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 275 | Data: 2013-04-15 19:44:07 | Liczba SOGów: 0
  • Vale tudo prawda czy bajka ?

    na chwile odpoczynku w parterze , nie ma zadnych jak to ktos tu juz powiedzial pomocy naukowych . ktore czest uzywane sa na ulicy i mimo swojej brutalnosci nie jest to wbrew nazwie bez zasad niby nic a jednak są no i zecz najwazniejsza :

    Odpowiedzi: 71 | Ilość wyświetleń: 8060 | Data: 2002-06-30 18:13:33 | Liczba SOGów: 11
  • Super terraria za bezcen, idealne dla Twojego zwierza!

    oświetlenia oprawka kabel z przelacznikiem i czerwona zarowka 15zł za terraria dalem duzo wiecej ale wiadomo sa uzywane co nie znaczy ze zniszczone! sa w swietnym stanie i dobrze sluzyly: zalacze fotki ktore robilem gdy jeszcze mieszkaly tam

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 8046 | Data: 2006-08-14 08:24:07 | Liczba SOGów: 2
  • HST pytania pomoc plan

    przemyslany post na sfd ale od dawna juz obserwowalem i wyciagalem duzo informacji ale przejdzmy do rzeczy na silownie zaczleme chodzic od wakacji i skonczylem trening act obwodowy czy jak to tam sie nazywa : jestem dosc wysoki 198 cm i

    Odpowiedzi: 317 | Ilość wyświetleń: 12995 | Data: 2006-10-11 21:15:40 | Liczba SOGów: 11
  • Lepiej późno niż później - liść_laurowy redukuje się

    swiadomie podchodzic do tematu diety i treningow, chcialam w koncu zaczac porzadnie o siebie dbac i ruszyc na silownie ale ... pare dni temu okazalo sie, ze musze miec zabieg, ktory pokrzyzowal moje plany. niby nic, bo tylko pare szwow na

    Odpowiedzi: 162 | Ilość wyświetleń: 7566 | Data: 2013-05-08 23:27:22 | Liczba SOGów: 0
  • siłownia-od jakiego wieku ?

    takze koksu ,niestety o diete pyta sie malo kto i tak sobie mysle zczy 14/15 lat to nie jest za mlody wiek na silownie nie lepiej jakies inne sporty w stylu np plywanie albo koszykowka,moze sporty walki np karte judo ktore zapewniaja dobra

    Odpowiedzi: 50 | Ilość wyświetleń: 9948 | Data: 2004-03-15 23:23:44 | Liczba SOGów: 3
  • Mishka - Niech moc bedzie ze mną !!

    to najwiekszy problem mam ze zrezygnowaniem z alkoholu to bedzie duzy wyzwanie. od ok roku regularnie chodze na silownie na poczatku byly to chaotyczne treningi, skakalam od maszyny do maszyny, duzo biegalam na biezni, pozniej zaczelam cwiczyc

    Odpowiedzi: 260 | Ilość wyświetleń: 9859 | Data: 2013-01-07 10:41:01 | Liczba SOGów: 1
  • dobra dieta redukcyjna ?

    177 cm i waze okolo 85 kg moim celem jest pozbycie sie tluszczu : cwicze 4 razy w tygodniu kb i zaczne 3 razy silownie od jutra obliczylem zapotrzebowanie na kcal i je zmniejszylem troche aby byla to dieta redukcyjna wyszlo mi 2000 kcal bialko

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 12795 | Data: 2007-11-10 19:40:04 | Liczba SOGów: 0
  • opinacze wojskowe

    2009/20090608230539 2009/20090608230517 2009/20090608230452 oddam opinacze wojskowe nowe nie uzywane 80 zl zmieniony przez kaczy 2 w dniu 2009 06 08 23:05:17 zmieniony przez kaczy 2 w dniu 2009

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 7771 | Data: 2009-06-08 23:04:52 | Liczba SOGów: 0
  • jak pogodzić siłownie ze sztuką walki

    taki ze jestem ektomorfikiem i bardzo ciezko jest mi nabrac nawet 1kg masy, a chcialbym chodzic jeszcze oprucz na silownie na jakas sztuke walki np.kick boksing czy muay thai, ale nie wiem jak pogodzic to z silownia bo jak bede chodzil 4 razy w

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 9743 | Data: 2007-05-12 12:15:01 | Liczba SOGów: 0
  • Jake85 - Redukcja z rozwaga pod okiem Koniu151, Zmiane Sylwetki Czas Zaczac

    przed pierwszym treningiem: po zrobieniu zdjec, ubralem sie, spakowalem i z burczacym brzuchem poszedlem na silownie godzina 7 rano: 7:00 7:50 trening fbw 7:50 8:20 bierznia 8:20 8:35 basen na rozluznienie miesni i biegiem na busa

    Odpowiedzi: 222 | Ilość wyświetleń: 12690 | Data: 2012-09-07 17:26:06 | Liczba SOGów: 7
  • Buty Reebok Classic Gold

    wiec ponad 300zł moja cena to 150zł albo wymienie sie na jakies suple/odzywki bo do cyklu potrzebuje 7 buty sa nie uzywane fotki: http://img56.imageshack.us/my.php image=1ty5 http://img73.imageshack.us/my.php image=2zf6 zmieniony przez

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 7666 | Data: 2006-10-08 17:17:54 | Liczba SOGów: 0
  • Jak najszybciej zrzucic "brzuszek"

    witam mam do was pytanko chodze na silownie dopiero 1 miesiac chcialbym sie pozbyc przedewszytkim brzucha mam 83 kilogramy przy wzroscie 176 cm czy

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 12494 | Data: 2002-06-17 12:12:06 | Liczba SOGów: 1
  • Siłownie w koszalinie?

    no więc chciałbym się dowiedziec gdzie w koszalinie są silownie i które polecacie proszę od razu o podanie ceny wejścia jednego lub za karnet miesięcznymieszkam na gnieźnieńskiej więc najlepiej gdyy była nie daleko 5 pzdr.

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 12465 | Data: 2009-09-05 14:18:37 | Liczba SOGów: 0
  • TRENING DOMATORA.

    witam przenosze sie z silowni do domu. poniewacz nie mam czasuby chodzic na silownie troche oddalona ode mnie wymyslilem sobie trening domowy. chcialbym o wypowiedz sie na temat 1.klasyczne 3x 15

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 12459 | Data: 2012-05-01 01:27:17 | Liczba SOGów: 0
  • DNP

    czystego krystalicznego dnp w preparacie, dlatego stosowac powinno sie tylko dnp pochodzace z labolatorow, a nie uzywane w przemysle to sa 2 rozne rzeczy przemyslowe dnp ma inna koncentracje i dawki powinny byc prawdopodobnie duzo wyzsze, ale

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 2528 | Data: 2004-11-23 09:22:30 | Liczba SOGów: 3
  • [BLOG]Bulek- Redukcja str. 1-20 / MASA str.22

    dziennik treningowy,oraz moja pierwsza redukcja. 14 cos o sobie:mam na imie mateusz i mam 19 lat . chodze na silownie 1,8roku,wczesniej trenowalem muay thai i mma + granie w noge na podworku z kolegami 7 obwody : klata:103cm biceps:prawy

    Odpowiedzi: 278 | Ilość wyświetleń: 12325 | Data: 2011-01-26 22:01:21 | Liczba SOGów: 6
  • Krakow - silownia

    nie wiem czy dobrze zakladam posta ale nie wiedzialem gdzie go zalozyc. a chodzi mi o silownie w krakowie czy ktos wie gdzie sa dobre i tanie silownie jak tak to prosze o podanie ulicy i ewentualnie ceny za

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 7896 | Data: 2005-08-09 15:58:16 | Liczba SOGów: 0
  • Przewodnik po TKD ITF

    najwyzszym stopniem szkoleniowym charot sabumnimge kyong ye bacznosc nauczycielowi uklon podstawowe zwroty uzywane w tkd charot bacznosc junbi gotow si jak zaczynac swio przerwa sabumnim nauczyciel dobok stroj

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 7278 | Data: 2005-02-18 12:41:17 | Liczba SOGów: 3
  • 10.03.2010 - OTWARCIE NOWEJ SIŁOWNI KELTON (foto+video)

    się filmik z otwarcia z wywiadami z orłem i właścicielami siłowni : http://www.ecentrum.kelton.pl/sfd silownie zawiercie_2010/otwarcie_silowni_zawiercie_01

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 4449 | Data: 2010-03-11 17:49:01 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}