Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: silownie lodz

Strona 20 z 146

  • mądra redukcja po głupich dietach

    jak wygląda twój obecny trening przez ostatnie 3 tygodnie nie trenowalam, od kiedy porzucilam silownie byly to treningi tyou fitnessblender, kayla itsines, intewaly i aeroby. reczywiscie wowczas nie tylam, ale jedzac jak jadlam nie mialam

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 1278| Data: 2016-04-12 12:26:49| Liczba SOGów: 1
  • Problem z otyloscia

    witam. jestem nowy na forum to jest moj 1 post. mam 18lat 185cm wzrostu i 95kg wagi. cwicze,chodze na silownie i sztange mam w domu 7 problem moj polega na tym ze bardzo duzo waze. mam duzy brzuch i bardzo mi to przeszkadza.

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1444| Data: 2008-12-08 00:18:16| Liczba SOGów: 0
  • Smaczny i masa? zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    lenistwa ale chce to zmienic w te wakacje. wiem ze masa i lato nie ida w parze, ale stwierdzilem ze wole isc na silownie niz na piwo. no nic, zaczynamy od diety! 1 posilek 5:30 2 jajka na twardo, platki owsiane 150g, 200ml mleka 3.2% , owoc

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 1608| Data: 2011-06-19 16:12:48| Liczba SOGów: 0
  • plan treningowy po ciazy i porodzie - ratunku!

    pozwolic sobie na zakup pewnej ilosci sprzetu prosze o sugestie . obawiam sie ze ambitny plan zapisania sie na silownie nei wypali z uwagi na problem z opieka nad dzieckiem w tym czasie. mniejszym problemem, ale takze, jest nieregularne karmienie

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3444| Data: 2010-04-15 15:38:28| Liczba SOGów: 1
  • trening na wyrównanie mięsni udowych

    zapytac o jakas fachowa rade dotyczaca treningu jaki stosuje. a mianowicie od ok.miesiaca znow zaczelam chodzic na silownie przedtem mialam przerwe roczna z racji pracy cwicze 2x tygodniu tak zwany bodysculpt z niewielkim obciazeniem hantle

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1855| Data: 2007-02-19 04:42:37| Liczba SOGów: 0
  • trening dla 50-latka :)

    tak mam juz ponad 50 lat ale lubie te zabawe: chodze na silownie od 2 lat, wazylem wtedy 52 kg, teraz waze 63 kg, ale czegos mi brakuje w tych moich amatorskich treningach ,

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 6785| Data: 2004-07-15 23:11:48| Liczba SOGów: 1
  • blackrider/masa/str7

    laikiem na silowni:p postanowilem cos zrobic z swoja sylwetka dlatego od 13 11 2011 zaczelem uczeszczac na silownie przed zarejestrowaniem sie na te forum sporo je czytalem. ćwicze planem fbw niestety z powodow finansowych nie moge prowadzic

    Odpowiedzi: 94| Ilość wyświetleń: 3128| Data: 2011-11-21 19:03:41| Liczba SOGów: 3
  • trening dla koszykarza

    otoz...przez najblizsze miesiace planuje trening silowy ale w domu, poniewaz nie moge jeszcze wrocic na silownie do wyboru mam hantle 30kg , drazek do podciagania, ekspander, sztange ok. 15kg . mozna wiec tym zbudowac jakas podstawe pod

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1183| Data: 2008-02-24 10:50:33| Liczba SOGów: 0
  • Prosba o rade: redukcja i budowa mięsni przy niskim obciażeniu

    prosilambym bardzo o pomoc w dobraniu treningu i diety. od ok pol roku chodze regularnie minimum 4 razy na silownie tak dla relaksu i przyjemnosci i chicialbym moje treningi zmienic w bardziej profesjonalne. moim celem jest zrzucenie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1152| Data: 2012-04-11 21:03:02| Liczba SOGów: 0
  • pompki i drazek a silownia

    dzien dobry mam drobne pytanko, mianowicie w jaki sposob laczyc silownie z pompkami i podciaganiem na drazku.juz tlumacze na silownie chodze dwa razy w tygodniu pon, czw i narazie klade

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2613| Data: 2009-11-30 19:14:46| Liczba SOGów: 0
  • regres

    czy jesli bede chodzil na te wszystkie treningi, ale zamkne je w trzech dniach tzn bede chodzil w pn, sr, pt na silownie i na krav mage/judo to czy jest to rozwiazanie na regeneracje organizmu jakies dodatkowe preparaty nalezy stosowac, przy

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1843| Data: 2003-08-18 11:38:15| Liczba SOGów: 0
  • [s/z]Tanio wiele fantow wejdz,przeczytaj calosc i sprawdz co potrzeba-zamiana tez

    wszystko razem srebrny łancuch na szyje 58cm okolo 70gram rózne puchary oraz medale. plakaty na silownie wieksza ilosc roznych,plakaty z filmow wielkie rozmiary duza ilosc wiertarke duza ladowana na baterie duza mp3,mp4,+ kable

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 1565| Data: 2011-04-18 12:54:48| Liczba SOGów: 0
  • Trening codzienny - czy nie za czesto.

    zamierzam, albo rozszerzyc trening plywacki do tej pory 2x w tyg po okolo 2 3km , albo zamienic trening domowy na silownie moj dotychczasowy trening: poniedzialek sroda piatek sobota niedziela cwiczenia domowe wtorek czwartek basen

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2354| Data: 2009-03-19 20:28:38| Liczba SOGów: 1
  • Do Oceny: Trening na mase 6 tygodni

    witam. mam 19 lat przez podstawowke i gimn trenowalem kajakarstwo.w technikum chodze tylko na silownie do tej pory trenowalem inaczj niz wy. szczegoly sa w linku na dole... niestety juz nie posiadam laweczki do

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1687| Data: 2006-04-24 18:46:58| Liczba SOGów: 2
  • Kreatyna a cisnienie krwi

    mam takie pytanko co do kreatyny. bawie sie od jakiegos czasu w silownie i chcialbym sprobowac z kreatyna ale problem w tym ze mam nadcisnienie leczone, wyrazona zgoda przez lekarza na

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 11433| Data: 2001-11-04 17:14:18| Liczba SOGów: 0
  • bark.maź.problem.

    cwiczyc.oczywiscie po roku czasu wszystko ze mnie zeszlo;/.potem podejmowalem jeszcze proby powrotu na silownie ale to byly tylko drobne podrygi typu miesiac dwa i znowu koniec tym razem z powodu kiepskiej odpornosci czesto

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1050| Data: 2007-01-13 14:26:08| Liczba SOGów: 0
  • zaburzenia miesiaczkowania

    wrazenie, ze nie wszyscy wszedzie zagladaja. tak wiec, chcialabym porozmawiac z dziewczynami, ktore chodzac na silownie mialy problemy z cyklami. jak wyszlyscie z problemu potrzebna byla interwencja ginekologa i hormony czy to w ogole czesto

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 6541| Data: 2003-11-25 10:09:23| Liczba SOGów: 0
  • Nie moge przybrac na masie prosze o pomoc !

    i rzucilem w cholere wszelki alkochol i szlugi,zaczolem trzymac sie diety na mase i stale chodzic 4x w tygodniu na silownie cwiczac kazda partie miesni raz w tygodniu,podam wam teraz moja diete i plan treningowy prosilbym was o pomoc a nie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3293| Data: 2010-12-24 11:31:56| Liczba SOGów: 0
  • ile kg mozna schudnac w ciagu miesiaca

    ja mam takie pytanie ile realnie moge schudnac w ciagu miesiaca przy diecie wysokobialkowej chodzac codziennie na silownie cwicze po 4 godziny za kazdym razem,do tego codziennie rolletic 1 godzina i suplement diety animal cuts free,3 litry wody

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 62110| Data: 2007-11-14 10:05:16| Liczba SOGów: 0
  • JAK DOBRZE ZACZAC??I NIE ZADAWAC ZBEDNYCH PYTAN

    nieuwzglednilem maszyn, w zadnej z opisanych parti!!!! dlatego , ze prawie kazdy, boi sie/ wstydzi isc na silownie i kombinuje w domu, w garazu. dieta,dieta,dieta,dieta,dieta,dieta,dieta,dieta,dieta,dieta,dieta,dieta, kurde,

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1388| Data: 2007-09-06 12:43:14| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}