w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "silny bol z tylu uda"

Strona spośród 2172  stron dla zapytania: silny bol z tylu uda

bol glowy ?! (prosze o pomoc)

witam w trakcie robienia pompek w domu poczulem silny bol z tylu glowy przy krengoslupie a zachwile bardzo silny bol odczuwalny na calej glowie i teraz czuje

Data: 2009-09-09 19:35:30 | Dział: Zdrowie | Autor: megamiki | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 4594 |

bol glowy

wlasnie wrocilem z treningu i strasznie boli mnie glowa juz mnie bolala przy 3 seri przysiadow nagle poczulem bardzo silny bol z tylu glowy a teraz boli mnie cala glowa i bol pulsuje, toche postanowilem jeszcze pocwiczyc i zaczela mi leciec krew z

Data: 2010-05-17 19:29:04 | Dział: Zdrowie | Autor: czolgic | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 4582 |

BOL W TYLE KOLANA

witam. mam problem z kolanem ,od miesiaca przy kleknieciu odczowam silny bol z tylu kolana. odczowam go w srodku kolana. znajomi mowia ze moze byc to torbiel. boje sie diagnozy lekarza i

Data: 2010-12-18 23:11:21 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 4580 |

problem z Axio labs,silny bol po zastrzykach

bylo ok,zamienilem na testaplex 250 i dorzucilem do cyklu deke 275 decaplex axio labs,na drugi dzien po iniekcji czuje silny bol albo w udzie albo w posladku.co to moze byc niegdy sie nie spotkalem z tego typu reakcja.czy towar moze byc trefny

Data: 2009-09-03 14:51:59 | Dział: Doping | Autor: renelourd | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 4563 |

bol w pachwinie

o wymiarach okolo 1cm/05cm. dodatkowo po lewej stronie oraz na wysokosci kosci ogonowej okolice korzonkow czuje silny bol czasem tak silny ze nie moge stanac na lewej nodze.urazu ani wypadku nie mialam. zmieniony przez bonsaii w dniu

Data: 2007-06-22 22:20:25 | Dział: Zdrowie | Autor: Bonsaii | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3658 |

Bol brzucha po prawej stronie pod żebrami

witam was! od 2,5tygodnia jestem na cyklu mono +cp i od ok 4 dni odczuwam silny bol brzucha po prawej stronie pod żebrami w dolnej czesci... zastanawiam mnie to czy to wątroba miał ktos podobne objawy...

Data: 2007-10-17 19:29:38 | Dział: Zdrowie | Autor: kamilson90 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3650 |

Bol w dolnej czesci brzucha podczas seksu

podczas stosunku i podniecienia :d odczuwam bol w dolnej lewej czesci brzucha dosc silny ... bol tak jakby laczyl sie z czescia lewego jadra ... ale opis ;] o kurde smieszny ... ale mi do smiechu nie jest

Data: 2005-08-18 13:15:57 | Dział: Zdrowie | Autor: mido007 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3604 |

Ból z tyłu głowy przy wysiłku

hantle, przysiady itp. od pewnego czasu nie moge cwiczyc poniewaz przy zrobieniu kilkunastu pompek odczuwam dosyc silny bol z tylu glowy. kiedy przestaje cwiczyc bol powoli mija i przestaje go odczuwac. bol jest w tylnej czesci glowy, mozna

Data: 2010-03-13 15:26:46 | Dział: Zdrowie | Autor: Squ3sh | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3600 |

BOL W OKOLICACH KOLANA/POWINIENEM BANDAZOWAC KOLANA??

witam, cwicze juz od ponad 3 lat. w ciagu ostatnich 2 miesiecy kilkakrotnie powtorzyl sie u mnie silny bol w okolicach lewego kolana. z poczatku nie bylem w stanie dojsc czym jest spowodowany bo jezdze duzo rowerem plus

Data: 2012-04-15 12:58:30 | Dział: Wyciskanie, Dwubój i Trójbój Siłowy | Autor: redhand | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3572 |

Brak sił

dziennie i nie mialem takich problemow,pozniej przerzucilem sie na scorcha,ale po paru dniach przy treningu poczulem silny bol z tylu glowy,nastepnego dnia to samo i odlozylem go.tu tez nie wiem,czy sprobowac jeszcze raz go brac czy dac sobie

Data: 2008-04-15 11:59:05 | Dział: Odchudzanie | Autor: bobbybobby | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3571 |

bol uda

mialam wypadek samochodowy, na drugi dzien poczulam silny bol w lewej nodze miedzy kolanem a tulowiem, bol sie nasila przy przy zmianach pozycji mineli okolo 3 tygodni

Data: 2011-01-31 01:40:25 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3570 |

bol w okolicy odcinka ledzwiowego kregoslupa

sie moge lezec tylko na boku wszystko sprawia mi bol lewa dolna czesc plecow jest napuchnieta i czuje w niej silny bol czy pomimo tego ze wczesniej nie czulem sie az tak zle moglo stac mi sie cos powaznego np. wypadl mi dysk prosze o szybka

Data: 2009-11-20 23:56:20 | Dział: Zdrowie | Autor: Forsetis | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 3569 |

Bol w pepku

od jakiegos czasu odczuwam co pare dni nawet silny bol w pepku, co to moze byc

Data: 2006-05-30 21:49:40 | Dział: Zdrowie | Autor: Paszczak | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 3567 |

bol mięsnia z tylu uda

siemka. ostatnio w czasie treningu piłkarskiego odczuwałem lekki ból z tyłu uda z czasem po kilku lub kilkunastu minutach, kiedy dalej biegałem ból się nasilał, nie był to gwałtowny ból jak w

Data: 2011-09-21 21:16:55 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3566 |

bol watroby

mam maly problem jestem podczas cyklu deki grecka z tesciem 0,1g po trzecim tygodniu odczowam silny bol watroby. myslicie ze to od tego z tego co wiem deka i tesc omija watrobe. a moze od odzywek jem wysoko bialkowa

Data: 2005-11-15 12:10:38 | Dział: Doping | Autor: Welters | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 3565 |

Bol w nodze - PROSZE

mam pytanie. otoz trenuje kicka i kiedy np probuje kopnac wysoko bez rozgrzewki, odczuwam bardzo silny bol w okolicach stawu biodrowego moze to w pachwinach ale nie moge dokladnie poznac gdzie mnie boli bo tak jakby

Data: 2004-03-05 15:28:36 | Dział: Uderzane | Autor: esefde | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3565 |

ostry bol w podbrzuszu

otoz ostanio odczuwam bardzo silny bol w podbrzuszu oraz bol genitaliow w szczegolnosci jader:/ ogolnie uczucie jest takie jakbym dostal bardzo silnego

Data: 2006-06-07 19:17:47 | Dział: Zdrowie | Autor: Termitek | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3564 |

bol prawego jadra i prawej pachwin y

bol prawego jadra pachwiny prawej nogi i powiekszone jadro bol przy chodzeniu nasila sie czym to jest spowodowane czy to cos powaznego czy poprostu przesilenie lub od norek ...stwardnienie prawej polowy jadra zaczerwienienie i silny bol

Data: 2011-10-03 00:29:05 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3564 |

bol w prawej rece-silownia

odczuwam delikatny bol promieniujacyw tym samym miejscu..naderwanie miesnia to nei ejst bo jak podejrzewam to jest to silny bol i widac zasinienie albo cos..a u mnie nic nie widac tylo ten delikatny bol . co zrobic znowu pauze czy poprostu

Data: 2009-08-17 19:16:06 | Dział: Zdrowie | Autor: Ampuł | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3562 |

bol miesnia czworoglowego pomocy!!!

mi sie kontuzja. kiedy oddalem mocny strzal na bramke bez rozgrzewki przy pierwszym moim kontkacie z pilka zlapal mnie silny bol w udzie.. noga nie boli jak chodze ,ale jak biegam ,siedze i zginam noge ,jak kopne pilke z obojetnie jaka sila bol

Data: 2008-09-08 19:16:32 | Dział: Zdrowie | Autor: matheopdg | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3561 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: bicepsy foto | dziwny trening | silownia sosnowcu | sk3ad dymatize xpand | o kt rej kolacja | obci enie tanie | od ywki w pracy | od ilu lat kreatyne | odchudzanie BJJ | najlpeszy stack kreatynowy | sila pocatkujacy | odblok propionat | sile i szybkosc | polski clomit | dieta kultur | odblok bol glowy | od czego bezmocz | wysoki wynik TSH | nawigacje do 300 | technik rtg legnica zaoczne