Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: siłownia w łukowie

Strona 1 z 590

  • Siłownia i siła fizyczna w sportach walki

    ciężki młot, hantle itd. obecny był od zawsze w planie treningowym wojowników. mitem jest stwierdzenie, że siłownia spowalnia . wręcz przeciwnie odpowiednio do swoich potrzeb dobrany trening siłowy, traktowany jako uzupełnienie treningu na

    Odpowiedzi: 108| Ilość wyświetleń: 165671| Data: 2008-05-16 08:46:54| Liczba SOGów: 76
  • Siłownia OLIMP w Chełmie

    mieszcącej sie w piwnicy hotelu koło stadionu mosir przy ulicy ipułku szwoleżerów w chełmie. z tego co wiem to siłownia zaczęła swoją działalność jeszcze w latach osiemdziesiątych. budynek w którym mieści się siłownia spełnia wiele

    Odpowiedzi: 113| Ilość wyświetleń: 20664| Data: 2006-04-05 17:39:06| Liczba SOGów: 5
  • siłownia + bieganie... jakieś rady?? =)

    witam!! jest to moj pierwszy post na forum wiec o wyrozumialosc prosze ; nie bardzo czaje niektore wasze skroty wiec prosilbym o odp jak dla kretyna :d mam taki problem. chodze na siownie 3 razy w tyg i biegam nadlugie dystanse ok 45 km

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 25640| Data: 2005-04-02 13:24:22| Liczba SOGów: 2
  • !!!SILOWNIA WROCłAW!!! WEJDZ I ZOBACZ GDZIE CWICZYC!!!

    35 564 po godz. 15.00 czynne: * poniedziałek piątek 15.00 21.00 * sobota 9.00 19.00 7. siłownia no.1 znajduje się na terenie zespołu szkół nr. 14 przy ul. brucknera 10.www.silownia.wroc.pl naszym klientkom

    Odpowiedzi: 542| Ilość wyświetleń: 128069| Data: 2006-09-06 19:49:29| Liczba SOGów: 14
  • Silownia i inne cwiczenia pod katem bjj.

    witam. tak wiec jak wczesniej zapowiadalem, także ze względu na powtarzajace się co jakis czas pytania postanowilem opisac pare cwiczen, które mogą przydac sie osobym cwiczacym grappling, zwlaszcza bjj. na poczatek pare informacji wstepnych:

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 25359| Data: 2006-11-18 00:36:54| Liczba SOGów: 18
  • *** KONKURS 2 - Najfajniejsza własna siłownia - wyniki str. 14 ***

    zapraszam wszystkich do kolejnego konkursu w naszym dziale. temat konkursu brzmi: najfajniejsza własna siłownia sponsor: sklep sfd.pl i . dokładny regulamin konkursu: 1. do konkursu mogą zgłaszać się osoby które posiadają

    Odpowiedzi: 184| Ilość wyświetleń: 20704| Data: 2007-09-15 14:06:18| Liczba SOGów: 12
  • [BLOG] KETOZA nowe zdj.21str, Tomasz Moderski Lemon Silownia+Akrobatyka

    [blog] ketoza if dieta optymalna itd ,, tomasz moderski lemon silownia+akrobatyka trening, odzywianie,fotki na samym dole wiek : 26 waga: 88/184cm staż : 3 lata treningow silowych, wczesniej 3lata akrobatyki, a jeszcze wczesniej cale zycie

    Odpowiedzi: 452| Ilość wyświetleń: 45073| Data: 2016-02-19 18:05:06| Liczba SOGów: 28
  • Od kiedy można zacząc chodzić na siłownie ? Siłownia a zdrowie nastolatka

    witam. szukalem na forum i nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na pytnie. czytalem co prawda artykuł, ale tam byla analiza siłowni i zdrowia osob doroslych. interesuje mnie jaki wpływ ma silownia na rozwój młodzieży. ja mam 15 lat i chcialbym z

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 23731| Data: 2006-01-07 15:53:02| Liczba SOGów: 0
  • Najlepsza siłownia w Szczecinie

    na początek dziewicza akieta w nowym dziale. która siłownia w szczecinie jest dla was szczecińskich adeptów kulturystyki 5 . najlepsza. najlepsza to pojęcie względne więc

    Odpowiedzi: 429| Ilość wyświetleń: 67464| Data: 2006-03-21 12:59:18| Liczba SOGów: 13
  • Siłownia od DEXTROZERa - Zapraszam

    2006/20061004151521 siłownia składa się z: 1.atlas stos 68kg 2.ławka prosta z regulacja oparcia w góre + modlitewnik + przyrząd do nóg

    Odpowiedzi: 187| Ilość wyświetleń: 38620| Data: 2006-10-04 15:15:21| Liczba SOGów: 103
  • Domowa siłownia mateusz54

    siłownia znajduje się w pomieszczeniu które normalnie służyło do gromadzenia różnych niepotrzebnych rzeczy. po wyrzuceniu większości tych rzeczy gromadzę tam już jakiś rok sprzęt do ćwiczeń. na siłowni ćwiczę sam i sporadycznie wpadają koledzy coś

    Odpowiedzi: 133| Ilość wyświetleń: 36851| Data: 2009-02-28 19:48:27| Liczba SOGów: 46
  • Motywy lub tapety zwiazane z silownia na telefon.

    siemka. tak jak w temacie, jesli macie jakies tapety lub motywy na telefon zwiazane z silownia to dawajcie tutaj. wydaje mi sie ze nie tylko mi sie przydadza 31

    Odpowiedzi: 102| Ilość wyświetleń: 34113| Data: 2010-09-26 12:30:03| Liczba SOGów: 5
  • Siłownia a alkohol ?

    jak wiadomo alkohol i siłownia nie jest zbyt udanym związkiem, lecz moje pytanie odbiega w troszkę inną stronę. jak wiadomo alkohol ścina

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 24606| Data: 2010-11-30 16:57:46| Liczba SOGów: 0
  • 21 lat, siłownia + MMA, pare lat stażu

    wiek 21lat waga 85 86kg wzrost 186cm staż treningowy ok 5lat obwód ramienia 38,5cm obwód klatki 114cm obwód pasa 93cm wyciskanie leżąc ok 100 110 dawno nie sprawdzałem martwy ciąg 130kg x 4 6 ćwiczę od paru lat, zaczynałem od ok 63kg

    Odpowiedzi: 49| Ilość wyświetleń: 24414| Data: 2011-10-11 15:39:11| Liczba SOGów: 2
  • jakie odzywki kupic na poczatek przygody z silownia plus jaka dieta

    jakie odzywki kupic na poczatek przygody z silownia plus jaka dieta pomozcie mi dobrze wybrac czy w sklepie w sfd sa dobre odzywki czy moze kupic gdzie indziej jestem szczuply wiec na poczatek chodzi mi o podniesienie masy za wszystkie rady z gory

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 19175| Data: 2005-12-25 00:32:34| Liczba SOGów: 0
  • Najlepsza siłownia w Policach

    1. flex [kolow stacji] tam cwicze od lat 3 2. tytan [potocznie chemik] 3. hector [u mnie na dzielnicy, wróbla] 4. radzia w starej piekarni, za klubem nauczyciela 3 nazwy nie pamietam [ wiadomo ocb da ktos nazwe] 5. active [ silownia

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 15566| Data: 2006-03-23 00:07:37| Liczba SOGów: 1
  • pływanie i siłownia oraz masa a pływanie artykuł

    pływanie i siłownia w związku z pytaniami które pojawiają się na forum dotyczące pływania i jednoczesnego robienia masy oraz siłowni

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 15187| Data: 2007-09-02 21:36:18| Liczba SOGów: 6
  • Siłownia Gymnasion (przy Manufakturze) - Opinie

    czesc. mam zamiar kupic miesieczny karnet w gymnasion. dzisiaj bylem zobaczyc jak wyglada ich silownia i musze przyznac ze jest na czym cwiczyc. obsluga bardzo mila, gosc oprowadzil mnie po klubie i mowil co i jak : cena jednak nie jest mala

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 14215| Data: 2008-11-07 19:20:26| Liczba SOGów: 1
  • Skolioza a siłownia. Pytania

    hej. nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale, jeżeli nie sorry. wczoraj byłem u lekarza poszedłem, bo bolała mnie ręka i przy okazji dopatrzył się u mnie skoliozy. na szczęście jest to mała skolioza, powiedział że można to wyleczyć poprzez

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 14078| Data: 2007-01-24 21:14:17| Liczba SOGów: 2
  • Moja garażowa siłownia :-)

    2007/20071125141130 2007/20071125141111 czesc! oto moja siłownia prawie cały sprzęt robilem sam. miejsca troche mało ale da sie cwiczyc 1 1 zmieniony przez stopowicz w dniu 2007 11 25 14:11:30

    Odpowiedzi: 85| Ilość wyświetleń: 13946| Data: 2007-11-25 14:11:11| Liczba SOGów: 36

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}