SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ser bialy zamiast wpc

  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    quazar, skonczylem dietke, mozesz zerknac posilek I 4 jajka na twardo ( lub jajecznica ), pomidor posilek II 200g sera bialego chudego + 25ml oliwy z oliwek posilek III 40g wpc 80 + lyzka oliwy z oliwek posilek IV 200g karkowki, warzywka posilek V 40g wpc 80 + lyzka oliwy z oliwek posilek VI ser bialy 200g z woda czasem zamiast wpc zrobie sobie

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-07 18:37:37 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    płatki owsiane+mleko+jajka+warzywa+orzechy Łącznie: B26,9 T25,05 W55,03 K539,9 II posiłek ok godziny 12 Chleb żytni razowy Polędwica z piersi kurczaka / inna chuda wedlinka / ser Pomidor Sałata zielona Oliwa z oliwek zamaist chleba lepeij kasze/ryz/makaron+mieso/ryba+wrzywa+oliwa Łącznie: B 18,1 T 12,66 W 58 K 389,9 III Obiad: ok 15 Ryż biały Mięso

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-22 22:14:52 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę - proszę o opinie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wielkie dzięki za rady! Wcześniej przeglądając te tematy omijałem carbo cycling bo myślałem, że jest to coś skomplikowanego dla zaawansowanych kulturystów, a tu okazuje się, że to byłby całkiem przyjemny dla mnie system, w związku z tym przerobiłem tę dietę jeszcze raz - tym razem mam nadzieję, że już ostatni, trzymając się wytycznych tego systemu

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1278 Data: 2012-08-16 12:28:29 Liczba szacunów: 0
  • dieta masa ekto - dobrze?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    h pozniej): - ryż biały zamiennie z brązowym/kaszą jęczmienną/makaronem razowym - 100g (7/1/76 - 344) - wartości dla r.białego - szynka z indyka/kurczaka - 30g (5/0/0 - 24) - ser edamski tlusty np. - 40g (10/9/0 - 115) - warzywa gotowane (z mrozonych) - 150g (4,2/0,5/6 - 45) total: 26/10/83 - 526kcal V posilek (3h pozniej): - tuńczyk w sosie własn

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1212 Data: 2007-09-30 23:45:08 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYŃCZE PYTANIA vol. 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Zastanawiam się jaka opcja jest lepsza: Pije w ciągu dnia w jednym posiłku WPC, a na kolacje jajka. Pomyślałem żeby jajka z kolacji dać zamiast WPC, a na kolacje dać ser biały. Wszystko mieści się w bilansie. Ser biały jest trochę tańszy niż WPC.

    Odpowiedzi: 2998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-13 19:27:06 Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    lka z wolnymi rodnikami, to nie są Twoi sprzymierzeńcy - wit. C, acerola, ginko biloba, ALA, tauryna ... Kwasy tłuszczowe OMEGA - 3 w kapsach albo tran . Wapń, łykaj twardo 2 x 500mg dziennie, rano i wieczorem. O ZMA już pisałem przy kolacji, poczytaj o tym suplementowaniu, uważaj na cynk. Zmieniony przez - sergiusz w dniu 2006-07-12 01:51:05

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2716 Data: 2006-07-12 01:47:14 Liczba szacunów: 0
  • DT Unexowej czyli ex-klucha dzwiga

    Post
    Ladies SFD

    : owianka: wpc 20g, owsiane 30, banan 50 g, migdaly 10 g + kawa z mlekiem 2 % jajecznica: jaja klasa M x3, olej kokos 3 g, 2 kromki chleba pszenno razowego domowego ok 80 g, ser bialy 50 g, pomidor, papryka, ogorek piers z kury 170g, kasza gryczana 50 g, warzywa na patelnia, olej z orzechow wloskich 5g budyn jaglany, kasza jaglana 50 g, banan 70 g

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 18105 Data: 2016-08-27 09:24:59 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zynki 10g -nasiona dyni 10g -otręby 20g -gainer Mutant Mass 130g wywal mutanta, dodaj żrudło białka (jaja/twaróg/wpc/itp), wiecej płatków II śniadanie: -ryż biały 100g -ser biały 120g -pół pomidora -kapsułka omega-3 biały zamień na brązowy/paraboliczny, wiecej warzyw Przed treningiem: -chleb pełnoziarnisty 2 kromki -szynka,ser,ogórek za

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1055 Data: 2008-06-03 10:59:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek 13.05.2016 Trening: Trening cross 20min Dieta: 1) jaja x2+masło 20g+kiełbasa 30g+ser żólrt 45g+warzywa 2) ryż biały 100g+wpc 25g 3) jaja x3+owsiane 100g 4) kasza jaglana 100g+pierś z kurczaka 100g+migdały 15g 5) płatki ryżowe 100g+pierś z kurczaka 50g+ser żólty 40g+twaróg 100g+kakao Suple: - Magnez - Wit. C - WPC - Wit D3+k2 - kreatyna Ko

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-13 22:47:06 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3g T-5g W-48,5g 256,2 kalorii SYPNIJ TROCHE RODZYNEK *2 jaja całe ok. 100g B-9,8g T-7,6g W-0,5g 109 kalorii RAZEM: B-18,1g T-12,6g W-49g 365,2 kcal II śniadanie ok. 10.00 *ser biały ok. 80g B-14,2g T-8,1g W-2,8 140 kalorii *chleb razowy 100g B-5,4g T-1,3g W-57g 245 kalorii *oliwa z oliwek 5g B-0 T-5g W-0 44,1 kalorii DAJ WARZYWO/OWOC RAZEM: B-

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 864 Data: 2006-03-18 20:32:32 Liczba szacunów: 0
  • czy dieta sie oplaca?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7;00 1 kaps witaminki 7;15 100 g platkow mleko 2% 300ml 30 g rodzynek 20 g wiorek kokos. serek wiejski 200g---byłbym za tym żeby zmienić to źródło białka 10;35 2 bulki grahamki(ok 100g) 3 plastry szynki z piersi kurczaka 3 plastry sera zoltego jogort pitny 200 ml---one są zazwyczaj g**** warte warzywa/pomidor,ogorek,salata. Troche mało białka 12;3

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2550 Data: 2007-12-14 22:36:43 Liczba szacunów: 0
  • DIETA DO OCENY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    lina,jakieś ważywo) ZAMIAST WEDLINY DAJ CYCA, SER BIALY Z DZEMEM, ZAMIAST GRAHAMKI RAZOWCA, DAJ TROCHE MASLA/OLIWY - banan Posiłek przed obiadem 12.30 - 1 kanapka (grahamka,ser,ważywo) } obie z masłem roślinnym - 1 kanapka z jajkiem na twardo } POPRAWKI JAK WYZEJ, MASLO JEDYNIE Z "KROWY" Obiad 15.00 - Mięso (kotlety z piersi lub mie

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2150 Data: 2006-02-09 22:10:33 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    a: 1) jaja x2 + boczek 45g+kiełbasa 35g+warzywa +50g jabłko 2) ryż biały 100g+wpc 25g+migdały 10g 3) tortilla 4) owsiane 100g+wpc 25g+masło orzechowe 25g 5) chleb domowy 150g+ser żółty 40g+pierś z kurczaka 50g+twaróg chudy 100g Suple: - mix kreatyn - Magnez - Wit. C - WPC - WIT. D3+K2 Koment: Trening mega intensywny zajmował mi zawsze nie licząc r

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-28 19:24:58 Liczba szacunów: 0
  • repez / DZIENNIK / BRAK MASY BRAK KLASY / nowe foty s.10

    Post
    Trening dla początkujących

    odzina siatkoweczki oraz trening na silce Dieta: 1. owsiane, jogurt, banan, jablko, wpc, mleko (jeszcze nie mam orzechow :/) 2. bialy ryz, kurak, oliwa, warzywa 3. makaron, ser bialy chudy, warzywa 4. ryz brazowy, kurak, warzywa - w sosie pomidorowym z ananasem trening po treningu 55g gainbolica z mlekiem, banan i zapodalem sobie ok 35g tester

    Odpowiedzi: 158 Ilość wyświetleń: 7781 Data: 2009-11-13 22:18:16 Liczba szacunów: 0
  • DIeta do Oceny !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    co to jest to co masz w avantarze? à Śniadanie - Musli mieszanka LEPIEJ SAMEMU ZROBIC, WIESZ ILE CZEGO JEST - Kefir OK - Białko (odżywka białkowa na bazie serwatki) OK à W szkole - Chleb razowy OK - Sałata, ogórek OK - Szynka, ser PIERS Z KURCZAKA ZAMIAST SZYNKI - Jabko, banan ALBO TO ALBO TO à Obiad - Pierś kurczaka l

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 730 Data: 2006-04-17 13:30:16 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    z kurczaka 100g 3) mintaj 200g+kasza gryczana biała 100g+oliwa z oliwek 20g do surówki 4) ryż biały 100g+wpc 25g+wiórki kok. 10g 5) twarog chudy 100g+kakao+chleb domowy 150g+ser żółty 30g+pierś z kurczaka 30g Suple: - Magnez - Wit. C - UNS Cytrulina - UNS TCM - WPC Podsumowanie: Myślałem , że 13 piątek naprawdę będzie 13 i po części tak się stało,

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-13 19:47:38 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] O lepsze jutro - by adkens

    Post
    Trening dla początkujących

    Niedziela:27.09.2015 Trening: Barki: - żołnierskie 52kg x 7,7,6,6,5 - wznosy na bok 16kg x 15,15,15 - wznosy na bok z regresją obciążenia w serii 3x20 - wznosy sztangi wzdłuż ciała 35kg 3x10 Triceps - wyciskanie wąskie sztangi :57kgkg x10,9,7 - francuz sztangą stojąc 15kg ,12,10,10 - odwodzenie hantli za siebie 3x10 Dieta: 1) płatki ryżowe

    Odpowiedzi: 2091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-27 23:06:33 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc przy ocenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2. Kaloryczność diety 4100-4200 kcal./ok 3. W posiłku trzecim ryż będzie paraboliczny./ok 4. Ser biały na noc stosowałem do tej pory, teraz chcę dać czegoś innego./zostaw ser 5. Jajka jadłem bez przerwy przez ostatnie kilka miesięcy i myślę że trzeba zrobić przerwę./w jakim celu ta przerwa? 6. Czy jak dam oliwe do posiłku potreningowego to n

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 2007-08-12 18:26:41 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia , cel : masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć. Przede wszytskim napisz ile ważysz, jakiego typu budowy jesteś, ile wynosi Twoje zapotrzebowanie kaloryczne. Jesli chodzi o produkty w diecie to: 1 posilek B/T/Ww // 37,1 / 12,35 / 120,7 Mleko zaw. 2,o% tłuszczu // 200ml/ok Chrupki kukurydziane // 100g/płatki owsiane Ser twarogowy półtłusty // 100g/ok Chleb zwykly // 30g/zbędny Do cało

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 818 Data: 2007-08-27 16:23:44 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a moich uwag odnośnie diety: 9,00 Ser twarogowy chudy 100g Chleb żytni razowy 50g Jaja całe 50g Na śniadanie polecam płatki owsiane, dodajesz jajka i robisz pyszny omlet, ser biały daj lepiej na noc. tu myslalem o jakies odżywce wysokobialkowej czytalem na necie ze moze to byc wpc 20g - co wy na to ? 12,00 Tuńczyk w wodzie 80g Chleb żytni ra

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 868 Data: 2008-04-21 20:21:49 Liczba szacunów: 0