Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: sentencja trzeba żyć, nie tylko istnieć po łacinie

Strona 1 z 957

  • ART. CARB CYCLING - dieta dla endomorfików, a może nie tylko....

    więcej polega ta dieta. od siebie dodam ,że uważam to za lepszą alternatywę dla low carb, przyrosty masy są spore, trzeba tylko pilnować diety, lustro, centymetr, waga na bieżąco analizować co się dzieje. jak przybywa za dużo ja przybieram nie

    Odpowiedzi: 137 | Ilość wyświetleń: 55685 | Data: 2008-05-18 14:03:36 | Liczba SOGów: 45
  • WIELKI ART O BICEPSACH I NIE TYLKO

    razem z tricepsami w superseriach dla tych ze stażem1 roku lub zmienić szerokość uchwytu sztangi. czasami natomiast trzeba zmienić trening o 180 stopni. często przestoje związane są z licznymi nagmi nie popełnianymi błędami technicznymi. w tym

    Odpowiedzi: 76 | Ilość wyświetleń: 28173 | Data: 2007-11-13 17:01:51 | Liczba SOGów: 86
  • FAQ dla początkujących i nie tylko ;-)

    przedramiona 8 10 serii choć większość osób z troszkę większym stażem już sami potrafią wyczuć ile serii im p trzeba 41 jak wyżej napisałem ilość powtórzeń zależy od rodzaju treningu, więc: trening masowy 7 10 powtórzeń trening

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 13422 | Data: 2005-12-04 14:44:00 | Liczba SOGów: 18
  • "MIĘŚNIE NIE TYLKO DOMENĄ MĘŻCZYZN"

    już w wieku dojrzewania. różnice strukturalne nie trzeba być profesorem anatomii, by rozpoznać występujące różnice pomiędzy wymiarami przeciętnej kobiety i mężczyzny. amerykańska

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 9684 | Data: 2002-08-21 20:46:47 | Liczba SOGów: 8
  • WSZYSTKO O SUPLEMENTACH I NIE TYLKO

    się z celem. z pewnością nie wpł nie to na większy przyrost masy, obciąży zaś w nadmierny sposób nerki i wątrobę. trzeba pamiętać, że białka to podstawowy budulec organizmu w tym mięśni . w wyniku procesów trawiennych białka są rozkładane na

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 7868 | Data: 2002-06-21 12:47:03 | Liczba SOGów: 14
  • Artykułpodstawy diety redukcyjnej i nie tylko...

    do podtrzymania funkcji życiowych i aktywności. na pewno większość z was spotkała sie już z nazwą kaloria. tu trzeba od razu poprawić że w dietetyce posługujemy się większą jednostka a mianowicie kilokaloriami kcal .jest to jednostka energii

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 3948 | Data: 2008-07-31 11:20:32 | Liczba SOGów: 0
  • Dla początkujących i nie tylko...

    obwodów mięśniowych — bóle głowy jeśli którykolwiek z tych sygnałów ostrzegawczych wystąpi w sposób oczywisty, to trzeba zmodyfikować program treningowy, aby organizm mógł pracować bardziej wyda nie a umięśni nie stale rozwijało się i

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1606 | Data: 2006-05-26 15:13:42 | Liczba SOGów: 7
  • Ochrona w USA vip i nie tylko

    mi wszystko co wiecie o tych sprawach bo jestem zainteresowany byc moze to bedzie moja przyszlosc,o ktorej juz trzeba zaczac myslec. zawsze mi sie podobaly glo nie na filmach akcje komandosow oddzielow specjalnych itp.takze amerykanska

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1300 | Data: 2008-05-19 20:30:08 | Liczba SOGów: 0
  • trzeba twardym być, nie miękkim

    w normie mam sporo tłuszczu i niewiele masy mięśniowej. nie chcę zbijać kilogramów, a poprawić jakość ciała. w końcu trzeba twardym być, nie miękkim. postanowiłam obliczyć ile kalorii jem dzie nie wyszło tego niewiele ok. 1300 1400. jem tak

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 719 | Data: 2010-07-15 16:53:55 | Liczba SOGów: 0
  • Jak sie trzeba odzywiac zeby nie rosnac

    co trzeba robic zeby nie rosnac

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 332 | Data: 2010-09-28 21:45:50 | Liczba SOGów: 0
  • Wszystko o rozciaganiu... i nie tylko...

    zakres tych ruchów. zmęczone lub przetrenowane mię nie nie pozwolą na wykon nie pełnego zakresu ruchu. później trzeba będzie pokonać tę barierę, aby doprowadzić do dalszego postępu w rozwoju gibkości. rozciąg nie statyczne

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 25226 | Data: 2006-05-04 14:36:38 | Liczba SOGów: 10
  • HARD CORE : "ZYGZAG" czyli NIE LICZ NA POWTORZENIA !

    np przez 2 miesiace bedzie uczestniczyl w libacjach i nawet nie spojrzy na sztange. ja mowie ze na kazde warunki trzeba znalezc rozwiaz nie jesli jest np zbyt goraco by cwiczyc nie przyznawac sie mieczaki to po prostu wykorzystajmy

    Odpowiedzi: 139 | Ilość wyświetleń: 27037 | Data: 2006-10-08 16:07:12 | Liczba SOGów: 35
  • ****FAQ - dla początkujących fakty nie mity*****

    przedramiona 8 10 serii choć większość osób z troszkę większym stażem już sami potrafią wyczuć ile serii im p trzeba jak wyżej napisałem ilość powtórzeń zależy od rodzaju treningu, więc: trening masowy 7 10 powtórzeń trening siłowy

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 23207 | Data: 2007-11-26 16:18:51 | Liczba SOGów: 33
  • [art] Aeroby od A do Z i nie tylko.

    część ii. najlepszy wpływ na ciśni nie tętnicze mają tzw. ćwiczenia tlenowe zwane też aerobowymi . nie trzeba uprawiać forsownego, często żmudnego treningu. wystarczy umiarkowany i regularny wysiłek fizyczny. i nie muszą to być

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 27759 | Data: 2008-02-07 19:30:17 | Liczba SOGów: 69
  • Jak dobierać ćwiczenia - czyli jak się nie narobić a...urosnąć

    one jutro czy pojutrze, to syzyfowa praca, ale trudno, powiem swoje 7 z treningiem podo nie jak z piciem wódki trzeba to robić z głową, a nie z kiełbasą 1 monotonia 1 dobierając ćwiczenia na daną grupę, starajmy się w miarę

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 19685 | Data: 2006-05-01 05:13:28 | Liczba SOGów: 25
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    jej zmniejszonym odkładaniem. ponadto prawdopodo nie o3 mają właściwości antyestrogenowe , czego panom chyba nie trzeba tłumaczyć. wrócimy może jednak do właściwości prozdrowotnych poprawa humoru, regulacja ciśnienia oraz pracy serca to

    Odpowiedzi: 1935 | Ilość wyświetleń: 236478 | Data: 2009-02-20 00:58:45 | Liczba SOGów: 225
  • >>>>RODZAJE DIET I NIE TYLKO<<<<Zbiór by Pejas

    w większości dużych supermarketów. oprócz smakowitej diety proponujemy trzy ćwiczenia tybetańskich mnichów, które trzeba powtarzać 12 razy dzie nie ćwiczenia ujędrniają muskuły, stymulują przemianę materii, zmniejszają apetyt, uspokajają, a nawet

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 19868 | Data: 2005-07-15 21:04:07 | Liczba SOGów: 6
  • Dlaczego miesnie nie rosna...?? Co zrobic zeby rosly szybciej...??

    trenowane mie nie przestaja sie rozwijac. unik nie takiego scenariusza jest proste. mowiac jezykiem praktyki trzeba stale cos zmieniac. nie skokowo, nie przypadkowo, wszystko zgo nie z tym co jest powinno byc w planach treningowych oraz

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 27522 | Data: 2005-03-28 11:56:19 | Liczba SOGów: 5
  • Mięśnie brzucha kompedium wiedzy

    z priorytetów dla zaczynającego ćwiczenia, jest także najczęściej cwiczoną grupa miesniowa, ponieważ ćwiczenia nie trzeba wykonywać na siłowni. zupe nie wystarczy podłoga i chęci .. mam nadzieję że po przeczytaniu tego artykułu żaden z ćwiczących

    Odpowiedzi: 66 | Ilość wyświetleń: 66124 | Data: 2007-08-12 21:38:50 | Liczba SOGów: 58
  • Moje 7 rad odnośnie treningu siłowego pod MMA

    pierwszego, wykonyw nie ćwiczeń wielostawowych wiąże się z używaniem tzw. wolnych ciężarów sztanga, hantelki nie trzeba więc chyba mówić że maszyny odpadają. 6. liczba serii i powtórzeń oraz ilość ćwiczeń to już kwestia indywidualna. nie ma

    Odpowiedzi: 55 | Ilość wyświetleń: 19820 | Data: 2007-12-20 19:54:35 | Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}