SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

sen

  • Zbyt długi sen może być szkodliwy? Czy można przedawkować sen?

    Artykuł
    Badania naukowe

    Wydaje się, iż sen jest jednym z najważniejszych czynników warunkujących sukces kulturysty. I tak i nie. Dlaczego? Tak samo, jak nie liczy się “zaliczenie treningu”, podobnie ma znaczenie nie tylko fakt spania, ale jakość snu. Decydujące znaczenie ma tu unikanie alkoholu, stymulantów (np. beta mimetyków, kofeiny), o

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 669 Data: 2018-07-31 12:47:36 Ocena: 5
  • Brak snu to brak regeneracji. Jak sen wpływa na regenerację?

    Artykuł
    Zdrowie

    Dobry sen jest podstawą regeneracji, bez niego nie nabierzemy sił. Nasze ciało po intensywnym treningu regeneruje się właśnie podczas snu. Przeciętny człowiek potrzebuje od siedmiu do ośmiu godzin nieprzerwanego snu każdej nocy, aby odpowiednio wypocząć. Większość osób niestety nie zdaje sobie sprawy, jak ważny jest sen, przez co nie dbają o

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4792 Data: 2018-02-19 11:44:15 Ocena: 5
  • Czy sen jest ważny?

    Artykuł
    Zdrowie

    mentów stresogennych z niedoborami snu, co sprawia, że czasem doba nie jest wystarczająco długa, byśmy mogli spać po 8h dziennie, jak i pracować odpowiednio długo, aby sen w takiej ilości mógł być możliwy. Jednak zarwanie nocki po to, aby nadrobić zaległości, sprawia, że wpadamy w błędne koło. Brak snu generuje mniejszą wydajność w pr

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1063 Data: 2017-10-21 23:24:48 Ocena: 5
  • Dlaczego sen jest tak ważny dla zdrowia mózgu?

    Artykuł
    Zdrowie

    e snu nie mogą pozostać przy życiu dłużej, niż miesiąc. Na ludzi także brak snu wpływa destrukcyjnie. Osoby cierpiące na (dość rzadko występującą) chorobę zwaną śmiertelną bezsennością umierają w ciągu 18 miesięcy, ponieważ nie mogą w pełni czerpać korzyści związanych ze snem. Tracą oni komórki nerwowe w rejonie mózgu tzw. w

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 591 Data: 2018-08-23 12:06:57 Ocena: 5
  • GABA na lepszy sen i regenerację

    Artykuł
    Suplementy

    Kwas gamma aminomasłowy jest to aminokwas, którego działanie polega głównie na ograniczaniu aktywności układu nerwowego, poprzez wpływ na gospodarkę neuroprzekaźników. Oznacza to, że wykorzystanie suplementu w okresach przed snem, przyczyni się do wprowadzenia organizmu w stan wyciszenia, co pomoże szybciej zasnąć, jak i przeło

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1714 Data: 2017-05-16 07:17:43 Ocena: 5
  • GABA i melatonina - na sen i regeneracje

    Artykuł
    Suplementy

    Słyszy się o tym, że podstawą kształtowania sylwetki jest dieta dobrana odpowiednio pod nasz organizm i trening siłowy, wykonywany dobrze pod względem techniki. Jednak często zauważyć można pomijanie innego, istotnego czynnika decydującego o naszych efektach. Jest nim odpowiednia regeneracja organizmu po to, abyśmy byli gotowi do wykonania codzienn

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4029 Data: 2018-05-21 09:45:50 Ocena: 3,5
  • Tabletki na sen.

    Temat
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam. Miałem od dawna problem z zasnięciem, budzeniem się w nocy i nie wysypianiem się. Aż do czasu kiedy zacząłem brać tabletki apteo sen. Biorę je już od ponad 2 tygodni i, jest duża różnica, zasypiam odrazu, nie budzę się w nocy itp. Ale tak sobie pomyślałem czy mam je już brać zawsze ? Czy to nie będzie niosło jakiś powikłań za pare lat ? Pewn

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 8962 Data: 2015-10-04 21:48:03 Liczba szacunów: 11
  • Sen po posiłku!?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    amianowicie powiedzmy ze zjadlem obiad o godzinie 13 i zaraz po obiedzie kłade sie spac to powiedzcie mi jak odbiera to organizm? tak jak bym sie kładl spac w nocy? czy lepiej bedzie dla osoby trenujacej zeby nie spac przez dzien?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 9122 Data: 2009-12-06 18:24:39 Liczba szacunów: 3
  • Ashwagandha + Melatonina na sen

    Temat
    Odżywki i suplementy
    PRO

    jwcześniej usne w okolicach 23, czasem nawet 24 albo i później, a wstaje ~6:30. Caly dzień chodzę zaspany i przemęczony. Trenuje 3 razy w tygodniu. Czy w tym przypadku jest sens wspomagać się takimi suplementami jak melatonina i/lub ashwagandha dla lepszej regeneracji i jakości snu? Z tego co czytałem to melatonina ułatwia zasypianie i poprawia r

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3567 Data: 2017-12-10 02:17:45 Liczba szacunów: 12
  • sen sen sen

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Mam maly problem... znaczy sie nie ja tylko znajomy:P przychodzi ze szkoly do domu i jest totalnie za***any... nic mu sie nie chce i idzie spac.... w nocy spi normalnie, je normalnie, nie cwiczy(na razie), nie wykonuje ciezkich prac fizycznych... tylko do szkoly chodzi ;) czy to normalne ze czlowiek w wieku 18 lat mowi " nie przyjde na trening bo z

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1043 Data: 2005-02-17 21:09:27 Liczba szacunów: 0
  • -- SEN -- BARDZO WAŻNY -- !

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    posiadam problemy ze snem i mam nadzieję, że komuś może ten artykuł pomóc. Treść artykułu: Czy można mówić o jakiś normach, jeżeli chodzi o ilość snu? Nie. Zapotrzebowanie na sen jest inne dla każdego z nas. W istocie znacząca większość populacji (90 proc.) śpi 7-8 godzin. Cykl spania i czuwania zależy od wewnętrznego zegara biologicznego, który zn

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 16662 Data: 2007-01-04 19:15:48 Liczba szacunów: 1
  • czas na zmiany stylu życia. dieta+sport+sen+siła ducha =sukces

    Temat
    Ladies SFD

    gać ale też nie wiem czy to jest wystarczająca aktywność (proszę o opinie może spróbuję jeszcze pobiegać we wt i czw w miarę możliwości) w ndz na pewno właśnie bieganie lub basen. myślałam, że mozę zamiast biegania to jakieś brzuszki w domu lub coś. tak będą wyglądały moje najbliższe 2 msc potem raczej nie będę miała takiej długiej i czasochłonnej

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 920 Data: 2012-06-22 00:08:20 Liczba szacunów: 0
  • Dwa proste sposoby na lepszy sen wg Charlesa Poliquina.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Dwa proste sposoby na lepszy sen wg Charlesa Poliquina autor:Charles Poliquin Dwa najczęściej kierowane do mnie pytania to: -„Co pomoże poprawić jakość snu?" -„Jaka jest najlepsza forma magnezu?" Nikogo pewnie nie zdziwi jak powiem, że oba aspekty są ze sobą ściśle powiązane. Zacznę od drugiego zagadnienia. Najprościej byłoby odpowiedzieć, że istni

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 10633 Data: 2011-05-10 07:53:27 Liczba szacunów: 0
  • Sen to zdrowie

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Nawet krótka, poobiednia drzemka może uchronić cię przed zawałem serca, a przy okazji pomoże uporządkować informacje, zgromadzone przez cały dzień w mózgu. Regularny i zdrowy sen pozwala również zachować szczupłą sylwetkę. Ale nie każdy sen zapewnia pełną regenerację organizmu. Śpisz - masz lepszą pamięć Naukowcy, badający wpływ snu na ludzkie zdro

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2021 Data: 2009-03-20 10:01:40 Liczba szacunów: 0
  • zgubienie brzucha i kilka pytano o...sen

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    budze sie po 3 razy w nocy i musze cos zjesc( tez przez suchosc w ustach bo jak pije wode to nie pomaga , wtedy jem np jablko) nie wiem czy ten dzial jest dobry na pytania o sen , ale nie moge znalezc przyczyny budzenia sie w nocy.Jeszcze kiedys pamietam jak kladlam sie spac to budzilam sie rano -zadnych wstawan w nocy.A teraz po prostu mnie to ju

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 18715 Data: 2006-11-25 11:47:40 Liczba szacunów: 0
  • Melatonina aTestosteron-Sen

    Temat
    Doping

    Art.dla cierpiących na bezsenność Szyszynka produkuje hormon zwany melatoniną która to przepisywana jest do leczenia całego szeregu dolegliwości, począwszy od opóźnionego wytrysku i bezsenności, a na odmładzaniu skończywszy. Najczęściej pomocna jest w zaburzeniach snu, gdyż nie powoduje porannego otępienia, jakie daje większość leków nasennych. Me

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 8507 Data: 2009-01-10 23:06:20 Liczba szacunów: 2
  • Sen

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    takiego stanu, że 4 godzinki snu będą wystarczające. Gdyby codziennie kłaść się spać dokładnie o tej samej godzinie, początkowo spać 9 godzin, co tydzień można skracać sobie sen o 15 minut. Po jakimś czasie będziemy spali bardzo krótko, przy czym ten sen będzie tak samo wartościowy jak poprzedni 9-cio godzinny. 2. Najważniejszą częścią snu jest ta

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5268 Data: 2001-08-07 19:03:02 Liczba szacunów: 1
  • Jesień w Pełni Sen sie w końcu spełni, będzie masa będzie klasa! Spam %%%

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Jedziemy z tym koksem ! Za Russela, Izika, Marcina, Buska, Siodeme Glace, Giecika, Odynca, asgarda, enda, tomq'a, wojtka i bartka, bica !! I za reszte pusiketów Zmieniony przez - peepeek w dniu 2009-09-25 20:34:19

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-25 20:33:59 Liczba szacunów: 0
  • Rośnijmy szybciej - czyli metody ułatiwające sen

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    się, sypiamy coraz mniej. Jako niemowlaki udawało się nawet po 18 godzin w ciągu doby, z czasem proporcje się odwracają i zamiast funkcjonować 6 godzin to tyle poświęcamy na sen. Sami także często odcinamy sobie dostęp do snu: w okolicach dwudziestki zarywasz noce na imprezach, w okolicach trzydziestki musisz wstawać do dzieci, po pięćdziesiątce w

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3579 Data: 2006-05-06 14:37:49 Liczba szacunów: 0
  • Ziołovital - 2 x Na Uspokojenie i Sen

    Temat
    Ziołovital

    http://www.sfd.pl/sklep/produkt_img/2_x_Na_Uspokojenie_i_Sen_i31643_d380x380.jpg Ziołovital Na Uspokojenie i Sen (30 tab.) Ziolovital na uspokojenie i sen - Zawierający zestaw naturalnych ziołowych składników - Odpręża - Wycisza organizm - Ułatwia zasypianie - poprawia jakość snu,niezbędną do regeneracji i prawidłowego funkcjonowania organizmu

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3573 Data: 2014-10-01 10:39:35 Liczba szacunów: 0