Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: seksualne rekordy wiata zobacz filmik

Strona 1 z 101

  • Filmik z Treningu Na Siłce 2

    dość niski bardziej inwestuje w sucha zbitą mase, że nie które sceny sie powtarzaja te same ćwiczenia ale chcialem zobaczyć czy bedzie widać róźnice 5 jabi part 2 jest z wakacji czyli to była moja najlepsza forma teraz troche siadłem ale tak

    Odpowiedzi: 141| Ilość wyświetleń: 27515| Data: 2007-09-19 17:10:29| Liczba SOGów: 61
  • Rekordy pudziana ,prawdziwe ?

    na stronie pudziana i jeszcze w innych miejscach są takie rekordy pudziana.najpierw wyciskanie leżąc 290kg ,prawie na pewno on tyle nie wyciśnie może jak był w szczytowej formie

    Odpowiedzi: 91| Ilość wyświetleń: 22316| Data: 2009-10-29 13:07:34| Liczba SOGów: 15
  • filmik z ustawki - masakra :(

    zajrzyjcie... ale ostrzegam... od 18 lat... filmik tu http://forum.arka.gdynia.pl/tmp/ustawka.mpg ps. moze to i dobrze niech sie wszyscy wyrzna 7

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 55417| Data: 2005-04-02 22:44:48| Liczba SOGów: 2
  • Filmik - 8 minute ABS cwiczenia na brzuch

    http://www.wyslijto.pl/download.php file_id=09655934437325201988 do sciagniecja 8 minutowy filmik z cwiczeniami na miesnie brzucha! co o tym myslicie dobry trening na brzuch da sie dzieki niemu rozbudowac ladne i duze miesnie brzucha

    Odpowiedzi: 56| Ilość wyświetleń: 57556| Data: 2006-01-17 17:43:40| Liczba SOGów: 5
  • REKORDY MISTRZOSTW ŚLĄSKA w WL DO LAT 18 stan na 21.06.2009

    kat.wag 48kg. i ustanowiono nowy rekord w kat.wag. 90,0kg gdzie nie było jeszcze żądnego rekordu wśród juniorek. rekordy mistrzostw śląska juniorek i juniorów do lat 18 ustanawiane tylko na mistrzostwach śląska stan na 21.06.2009r.

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 15474| Data: 2009-06-20 21:10:20| Liczba SOGów: 1
  • Piłkarskie rekordy.

    witam! zna ktoś może jakieś piłkarskie rekordy i ciekawostki typu: najwyższe remisy, najwięcej goli w meczu itd. itp. 31 byłbym wdzięczny jeśli ktoś by je podał. 31

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 14806| Data: 2006-04-13 17:02:37| Liczba SOGów: 2
  • rekordy w pompkach

    wpisujcie tutaj jakie są wasze rekordy w robieniu pompek tzn ile zrobicie na maxa.

    Odpowiedzi: 85| Ilość wyświetleń: 13801| Data: 2004-12-12 13:56:34| Liczba SOGów: 7
  • Rekordy siłowe od 16 do 18 lat

    tak jak w temacie jestem ciekawy jakie są wasze rekordy siłowe w tym wieku a najbardziej 16 17 lat mnie ciekawi : .ja właśnie od następnego tygodnia będe zaczynał prubować

    Odpowiedzi: 144| Ilość wyświetleń: 12169| Data: 2009-04-10 22:48:53| Liczba SOGów: 3
  • KONKURS NR 6 - ''Przygotuj filmik na temat sportów siłowych...''

    i stworzyć z tego krótki film zachęcający do uprawiania sportów siłowych strongman/kulturystyka/trójbój . 2. filmik należy umieścić na dowolnym serwerze może być youtube , wysłać link do filmu na adres czorcia7@wp.pl podając w tytule

    Odpowiedzi: 215| Ilość wyświetleń: 10676| Data: 2007-08-13 16:03:23| Liczba SOGów: 7
  • Do poczytania + filmik(i)

    . pakerzy: wystające żyły na rękach, głowie, rzadziej szyi; zwarta, krępa budowa ciała, silny uścisk dłoni etc. gdy zobaczyłem byłego mistrza polski w wyciskaniu sztangi leżąc natychmiast pomyślałem że musiał wiele lat przerzucać żelastwo .

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 11134| Data: 2006-08-22 19:48:27| Liczba SOGów: 63
  • dziewczynka+alkochol=zobacz sam

    witam wiem ze jest osobny temat do linkow itp ale nie moglem sie opszec pokusie pokazaniu wam tego oto filmika 7 [[http://r.a.p.i.d.s.h.a.r.e.de/files/29872311/jakies_zdziry_z_1_w_gorze.avi.html]] filmik ten został

    Odpowiedzi: 68| Ilość wyświetleń: 6300| Data: 2006-08-18 17:26:29| Liczba SOGów: 5
  • Filmik (Lukomen)

    witam...ktos w moim poscie kazał mi nakrecic filmik jak wyciskam 150 kg, wtedy uwierzy w moje wyniki..tak wiec filmik nakrecilem, ale nie mam gdzie go wrzucic...ma ktos jakies ftp czy cus 7 pomocy;

    Odpowiedzi: 117| Ilość wyświetleń: 10099| Data: 2005-05-06 22:28:14| Liczba SOGów: 7
  • Filmik BJJ rodzimej produkcji ;-)

    zmontowalem ostatnio filmik http://s17.yousendit.com/d.aspx id=3q5pewovs9ok10zsyqv0sgrza2 prosze, napiszcie czy sie sciaga, bo jesli nie bede musial wrzucic jeszcze raz. badzcie wyrozumiali, to moje pierwsze dzieło 14

    Odpowiedzi: 119| Ilość wyświetleń: 10577| Data: 2005-06-05 15:23:28| Liczba SOGów: 19
  • KELTON NA ZAWODACH SFD 2010 - PREMIERA SPRZĘTÓW +FILMIK

    t568734.html video relacja z zawodów http://www.youtube.com/watch v=qvu440gtdwu a tutaj filmik w jeszcze lepszej jakości http://www.vimeo.com/11273763 zmieniony przez kelton_pm w dniu 2010 04 28 11:04:08

    Odpowiedzi: 112| Ilość wyświetleń: 10133| Data: 2010-04-22 08:41:59| Liczba SOGów: 13
  • Dla ciekawych rekordy ludzkiego ciała

    piłkarz tercao ma 88 lat i nadal gra w brazylijskiej drużynie goiandira na pozycji prawego napastnika. rekordy siłowe : jak duży ciężar można wycisnąć leżąc może się wydawać ,że mariusz pudzianowski najsilniejszy człowiek na świecie nie

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 9723| Data: 2009-07-25 14:24:52| Liczba SOGów: 5
  • Rekordy

    ma ktoś namiary na rekordy w piłce nożnej typu: najwiecej bramek strzelonych w historii piłki nożnej wiem że pele miał ich ponad 1300, eusebio 627 , zico 817 interesuje mnie np pierwsza 50 zawodników wszechczasów z góry dzięki pozdro

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 7879| Data: 2004-09-04 22:22:17| Liczba SOGów: 0
  • Kelton na I mistrzostwach w wielokrotnym wyciskaniu sztangi - Poznań 2009

    http://www.ecentrum.kelton.pl/sfd/zawody/poznan_2009/zawody_poznan_2009_3 zobacz wywiad ze zwyciązcą debiutów kulturystycznych 2009 karolem małeckim http://www.youtube.com/watch v=ol77rluxzxk zobacz filmik z zawodów w poznaniu

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2797| Data: 2009-06-08 20:19:17| Liczba SOGów: 0
  • FILMIK Z A6W

    chciała bym ją zacząć ... ale chciala bym też robić ją prawidłowo a obrazki każdy inaczej interpretuje ... taki filmik bardzo by pomógł ... wiem że jeden filmik już krąży po necie ale nie wiem czy warto nim się sugerować : prosze o pozytywne

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 7102| Data: 2007-05-04 23:05:14| Liczba SOGów: 1
  • Domowa siłownia (filmik) :D

    witam znalazlem taki filmik i stwierdzilem ze moze to was zainteresowac ciekawy sposob na brak możliwości ćwiczenia na siłce

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 7896| Data: 2007-04-24 22:53:05| Liczba SOGów: 3
  • Wasze rekordy

    chce sie zorientowac w jakich sztukach walki jakie sa poziomy w sile i ile mozna wycis z miesni bez koksow. moje rekordy to: 60pompek w jednej seri bez odpoczynku, 400 brzuszkow 400 przysiadow i mi sie znudzilo. 10 podciagniec zwyklych 6 z

    Odpowiedzi: 80| Ilość wyświetleń: 7127| Data: 2003-09-22 09:22:34| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}