SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

sciskacz przedramie

  • Jakie cwiczenia na przedramie ?

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Ale ściskacz jest w pełni mobilny. Większa częstotliwość ćwiczeń jest bardzo dobra dla partii mięśniowych gdzie dominują czerwone włókna szybkokurczliwe Trening swoją drogą - ściskacz swoją drogą i wychodzi z tego przedramię Papaya

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-12 15:09:20 Liczba szacunów: 0
  • Jakie cwiczenia na przedramie ?

    Post
    Trening w domu
    PRO

    kup sobie ściskacz na allegro ok.6 zł kupiłem i jestem zadowolony a przedramie wyrzeźbione sie robi pomału i zwiększa szerokość

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-10 12:35:05 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    4 kwietnia 2014 Trening klatki, barków i przedramion Klatka 1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 80kg x 5 85kg x 5 90kg x 5 95kg x 5 100kg x 5 Barki 1. Unoszenia ramion ze sztangą do przodu 17kg x 12 22kg z 12 27kg x 12 27kg x 12 2. Unoszenie ramion na boki z hantlami 2x9kg x 15 2x9kg x 15 2x9kg x 15 3. Unoszenie ramion na boki leżąc na ławce sk

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-04 23:02:18 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    Już ułożyłem nowy plan :-). Bardziej siłowo , a tak najbardziej lubie. Najlepszy plan jakim ćwiczyłem był to plan pod pchnięcie kulą :-). Duże ciężary, mało powtórzeń. Tutaj chodzi bardziej o moją psychike :-). Poprostu gdy jestem już spompowany i nie mogę podnieść dużego ciężąru w ostatiej serii wielostawowego ćwiczenia to się załamuje.. Plan tren

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-18 15:15:46 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO OCENY <---- PROSZĘ O RADY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ielkami z supinacją nadgarstka 4x12 uginanie ramion na modlitewniku 3x15 c) przedramie ugninanie nadgarstków nachwytem 2x 15-20 uginanie nadgarstków podchwytem 2x 15-20 sciskacz 1x max. Sr. brzuch spięcia brzucha 2x20, uginanie nóg na drążku 2x10, brzuszki raz do jednej, raz do drugiej nogi 3x15 unoszenie nóg leżąc 1x20 Czw. barki + kap

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 937 Data: 2006-08-07 13:56:55 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    0 Pompki płasko 4x20 //////////////// Niedziela Biceps: Uginanie ramion stojąc podchwytem 4x10 Uginanie ramion w siadzie 4x10 Przedramię: Uginanie nadgarstków 4x12 Ściskanie sciskacza 8x12 czy moze lepszy plan? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poniedziałek WOLNE Wtorek Biceps: Uginanie ramion stojąc 5x11 Uginanie ramion siedząc 5x11 Klatka: Pompki klasyczne 4x2

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-28 18:43:24 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO OCENY <---- PROSZĘ O RADY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    żar zamiast dobijania 3x12 przedarmie - ugninanie nadgarstków w podchwycie w siadze, 3xdo palenia i 3xdo palenia takim urządzeniem co się ściska zrob podchwytem i nachwytem, sciskacze zostaw ewentualnie na koniec treningu na 'dopompowanie' brzuch - spięcia brzucha 3x20, uginanie nóg na drążku 3x10, unoszenie nóg leżąc 3x15 i 3x10 brzuszki raz do j

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 937 Data: 2006-08-06 23:32:09 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO OCENY <---- PROSZĘ O RADY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mogę jeszcze dać młotkowy, na koniec, 1, 2 serie? bo polubiłęm to ćwiczenie c) przedramie ugninanie nadgarstków nachwytem 2x 15-20 uginanie nadgarstków podchwytem 2x 15-20 sciskacz 1x max. Sr. brzuch spięcia brzucha 2x20, uginanie nóg na drążku 2x10, brzuszki raz do jednej, raz do drugiej nogi 3x15 unoszenie nóg leżąc 1x20 Czw. barki + ka

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 937 Data: 2006-08-08 09:24:16 Liczba szacunów: 0
  • Super plan na podciaganie

    Post
    Trening w domu

    To wszystko dodam jeszcze cos dla tych co maja slabe przedramiona i nie moga utrzymac sie na drazku: Podciąganie jest doskonałym ćwiczeniem na mięśnie pleców, zdarza się jednak, że nie jesteśmy w stanie wykonać wystarczającej liczby podciągnięć aby rozwijać plecy, gdyż zanim tą liczbę osiągniemy, omdlewają nam przedramiona i dłonie otwierają się na

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 9475 Data: 2010-07-29 19:39:11 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO OCENY <---- PROSZĘ O RADY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    arstka 3x12 uchwytem młotkowym 3x12 uginanie ramion na modlitewniku 3x15 c) przedramie ugninanie nadgarstków nachwytem 2x 15-20 uginanie nadgarstków podchwytem 2x 15-20 sciskacz 1x max. Sr. brzuch spięcia brzucha 3x20, uginanie nóg na drążku 3x20, unoszenie nóg leżąc 3x20 Czw. barki + kaptury wyciskanie zza głowy 3x 8,8,5 unoszenie sz

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 937 Data: 2006-08-06 23:55:29 Liczba szacunów: 0
  • TEST Niesponsorowany: Powoli do Celu by Silny Bicu - pods.str.17!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzien 12 Cyklu Dzien treningowy plecy nogi biceps lekki Dzien szkoly lecz wszystko zachowane jakby to nie byl szkoly :} Dieta w 100% zachowana z odpowiednimi odstepami,suplementacja jak zawsze czyli rano 5 mono do sniadania vitaminki. Przed treningiem wzielem 8 vaso i 3 kofy, po treningu banan i cm3,na treningu czułem poprawe sily :D rosne xDD Tren

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 16125 Data: 2011-03-29 21:34:09 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Czy ten plan treningowy jest dobry ??? jak uważacie,co byście zmienili mam 2 hantle 10kg i 8 kg poniedziałek i czwartek: 1.Plecy -podciąganie hantli wzdłuż tułowia (2-rącz) 4x12 -podciąganie hantli wzdłuż tułowia (1-rącz) 4x12 -stojąc w podporze o kolano(o krzesło)wiosłowanie (1-rącz) 3x12 -stojąc w podporze o kolano - wiosłowanie 3x12 -martwy ciąg

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-03-21 19:39:49 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    11 kwietnia 2014 Trening klatki, tricepsów i przedramion Klatka 1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 63kg x 6 75kg x 4 87,5kg x 4 94kg x 5 94kg x 5 100kg x 4 100kg x 4 2. Aktywne opuszczanie 119kg x 1 119kg x 1 3. Trzymanie sztangi 137,5kg x 20 sek 137,5kg x 20 sek Triceps 1. Wyciskanie w wąskim chwycie 60kg x 8 70kg x 6 80kg x 4 2. Pompki na po

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-11 19:12:08 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KLATKA - wyciskanie sztangi na płaskiej zmien na 4 x 15 sztangielki na skosie + zmień na 3 x 15 rozpiektki na plaskiej 2 x 15 PRZEDRAMIONA nachwytem 3 x 25 podchwytem 3 x 25 sciskacz 3x max środa - boks 2 godz + brzuch czwartek - PLECY - podciąganie na drążku 4 x 12-6 wiosłowanie sztangielka 10,8,8,6 sztrugsy 12,10,10 martwy ciąg 4 x 15-10 T

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-10 18:40:16 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening w domu

    Jestem po 1 tygodniu ćwiczeń i zmieniłem trochę plan: 1: Pompki na kostkach 10x 2: Takie ćwiczenie ,,deska" w którym podpieramy się na przedramionach i na palcach u nóg i tak przez 30sek. 3: Pompki wąskie 10x 4: Podciąganie na drążku 10x 5: Przysiady z wykrokiem + hantle 5kg, 10x 6: Wspięcia na palce 20x 7: Biceps: hantle 5kg 10x 8: Przedram

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1819 Data: 2014-12-14 12:39:26 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    28 luty 2014 Trening klatki, barków i przedramion Klatka 1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 67,5kg x 5 72,5kg x 5 77,5kg x 5 82,5kg x 5 87,5kg x 5 Barki 1. Wyciskanie hantli siedząc 2x22kg x 10 2x27kg x 10 2x32kg x 10 2x37kg x 0,5 %-) 2. Unoszenia ramion na boki stojąc 2x22kg x 8 2x22kg x 8 2x22kg x 8 3. Unoszenia ramion na boki leżąc na ławce

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-28 19:05:35 Liczba szacunów: 0
  • Post
    Trening dla początkujących

    iu. Sa to brzuszki, brzuszki ze skretem w koncowej fazie, podciaganie nog do klatki, unoszenie nog w lezeniu. I takie tam jesszcze Przedramie cwicze w domu, mam do dyspozycji sciskacz. Robie tez uginanie nadgarstkow podchwytem i nachwytem, przewaznie po 4 serie, az do palenia. A nogi.. tu jest najwiekszy problem. Obawiam sie, ze w tym miesiacu jesz

    Odpowiedzi: 438 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-27 19:21:49 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłowni pomocny do pracy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. W pracy / mam do dyspozycji kilka przyrządów + ćwiczenia z własnym ciałem to co mogę to będe robił w dzień luźniejszy trening, bo jak jest robota to się wystarczająco napompuje w pracy ;p 2. Wolne / 5x w tygodniu trening, priorytet silne i wytrzymałe ręce ( barki, triceps, przedramie, biceps) zawsze imponowało mi podciąganie ale od nie dawna pr

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 977 Data: 2014-03-23 18:03:45 Liczba szacunów: 0
  • Silny chwyt

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    łopie zobacz/zastanów się jak fizycznie wyglada ten ruch wagę to jak wezmiesz na wysokosc klatki i bedziesz dociskał obydwoma rekami to wogóle inny ruch jest.. juz pomijam ze sciskacz robisz jedną reką/dłonia..musisz miec tak poza tym wyrobiona powierznie dłoni bo po paru scisnięciach jak nie jestes wycwiczony to nie wezmiesz szklanki do reki tak c

    Odpowiedzi: 206 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-27 18:39:31 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ad.1 Wedlug mnie jezeli chcesz poprawic wyglad (wielkosc) przedramion to raczej wystarczy 5-6 serii po treningu bicepsu. Jezeli natomist chcesz wzmocnic uchwyt to sciskacz powinien byc dobrym rozwiazaniem i uzywanie go np. co drugi dzien powinno przynisc oczekiwane rezultaty (przynajmniej tak slyszalem - sam osobiscie nie stosuje). Mi takze koledz

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 726 Data: 2003-07-17 20:50:59 Liczba szacunów: 0