Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: sauna na golasa

Strona 16 z 62

  • otwarcie silowni - dofinansowanie UE

    ogolnie pomysl jest na to aby silownia byla dobrze wyposażona w sprzet dla mężczyzn jak i kobiet, sala fitnes, sauna jakuzzi, solarium, posiadam wlasna ziemie i mysle nawet o 2 kortach do tenisa i moze sale do sqosha no i podstawa to posiadam

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 4404 | Data: 2010-01-04 20:24:21 | Liczba SOGów: 0
  • problem

    jedynie o 2kg a później wraca na swoje miejsce albo wogóle nie drga,chodzę 5 razy w tygodniu na aeroby 1 2 na siłkę sauna spacery3 4 razy dziennie minimum 30 min za każdym razem bo mam psa a mimo to dalej jestem obrośnięta tłuszczem i jestem w

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 4403 | Data: 2002-10-05 15:43:39 | Liczba SOGów: 0
  • Co na kolejny spalacz?

    i potem trening mma na mma w środy głównie kondycja więc traktuję to jako bieganie po treningu czwartek basen sauna masaże, ogólnie odnowa piątek crossfit obecnie robię 5 podciągnięć, 10 pompek, 15 przysiadów przez 15 minut, dzisiaj

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 387 | Data: 2013-04-19 23:10:12 | Liczba SOGów: 0
  • COVENTRY - Zapraszam wszystkich mieszkancow :)

    na ricoh arena, klub super, w bileciku jest dowolna ilosc wejsc za 40 funtow miesiecznie, do tego ponad 100 stanowisk, sauna para wodna, free parking, da rade sie jeszcze zapisac na ten bilet na kursy tanca, czy fitness i rozne takie, wiec

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 4386 | Data: 2008-11-10 06:42:36 | Liczba SOGów: 0
  • Znużenie i zmiana treningu, jak to urozmaicić ?

    w razie możliwości 1 2 sauny w tygodniu, prawdopodobnie w dni z treningiem siłowym. pon fbw + wieczorem sauna wt hiit sr fbw + wieczorem sauna czw hiit pt fbw sob hiit nd bieg co myslicie o treningu trenuje i tak

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 382 | Data: 2010-06-25 19:09:57 | Liczba SOGów: 0
  • Plan na redukcje do sprawdzenia.

    maszynie 3x20 brzuch: 3 serie max poniedziałek a + 15 minut skakanka + 25 minut rowerek wtorek basen , sauna środa b + 15 minut skakanka + 25 minut bieżnia czwartek basen , sauna piątek a + 15 minut skakanka + 25 minut

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 382 | Data: 2011-01-24 16:11:16 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta oraz Trening do sprawdzenia

    caly dzien pije mniej wiecej 2.5 litra wody. jesli chodzi o treningi. poniedzialek: popoludniu basen i potem sauna wtorek: rano silownia klatka plus triceps , do tego 10 minut na ergonometrze i 40 minut interawaly 1:2 5.5/7.5 kmh sroda:

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 375 | Data: 2013-06-04 13:04:14 | Liczba SOGów: 0
  • Jak sie tego pozbyc.

    pale juz od jakiegos czasu . 2.jak sie tego pozbyc najszybciej ze krwi i jak długo moze sie to utrzymac 3.czy sauna i trening moze cos pomoc .trenuje pare latek siłownia basen . 4. czy mam szanese pozbyc sie tego shitu w 2 3 miechy.

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 4370 | Data: 2005-01-12 12:05:48 | Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna, basen, trening domatora.

    pierwszy raz . pomyślałem o 8 tyg. cyklu kreatynowym + dieta białkowa. ćwiczenia tygodniowe: basen z 3 razy pasja , sauna 1, do tego 2 ew.3, sauna może być odpoczynkiem dni treningu domatora tzn. drążek, hantle, sprężyna królewska i oczywiście

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 368 | Data: 2013-03-07 13:10:50 | Liczba SOGów: 0
  • EKTOMORFIK, duża aktywność, trening, dieta, suple

    – rano bieganie 30min, wieczorem trening crosshiit wtorek trening siłowy hst środa – bieganie rano 30min/pływanie sauna 1,5 h, wieczorem trening crosshiit czwartek trening siłowy hst piątek dzień odpoczynku, ewentualnie trening wzmacniający

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 365 | Data: 2014-08-26 16:06:30 | Liczba SOGów: 0
  • /= Początki bez sukcesu .

    pytań jak jest ktoś z sosnowca to dobrze czy opłaca się dopłacać 40 zł do karnetu na siłownie , bo jest dod. sauna . ___________________________________________________________ jaki polecicie spalacz niedrogi by przyspieszyć

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 4356 | Data: 2009-12-25 10:10:07 | Liczba SOGów: 3
  • EKTOMORFIK, duża aktywność, trening, dieta

    – rano bieganie 30min, wieczorem trening crosshiit wtorek trening siłowy hst środa – bieganie rano 30min/pływanie sauna 1,5 h, wieczorem trening crosshiit czwartek trening siłowy hst piątek dzień odpoczynku, ewentualnie trening wzmacniający

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 355 | Data: 2014-08-26 11:59:46 | Liczba SOGów: 0
  • poprawa splitu PILNE

    tam ale bez odzewu a spieszy mi sie bo dzisiaj zrobil bym 1 trening cel : masa pon plecy i biceps wt basen, sauna śr klata i triceps czw przerwa pt basen, sauna sob barki i nogi n przerwa pon plecy: 1. mc 12]10]8]8]8 2.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 354 | Data: 2009-09-14 13:48:04 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta redukcyjna - dobra?

    nocy praca jako fotograf imprezowy uprawiany sport lub inne formy aktywności : 5 x w tygodniu siłownia , basen , sauna odżywianie : stosuje sie od kilku dni do diety w poscie wczesniej 3 posilki dziennie max do godz 21 cel : szybka

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 354 | Data: 2011-07-08 13:40:07 | Liczba SOGów: 0
  • poprawa planu PILNE

    tam ale bez odzewu a spieszy mi sie bo dzisiaj zrobil bym 1 trening cel : masa pon plecy i biceps wt basen, sauna śr klata i triceps czw przerwa pt basen, sauna sob barki i nogi n przerwa pon plecy: 1. mc 12]10]8]8]8 2.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 345 | Data: 2009-09-14 13:47:35 | Liczba SOGów: 0
  • Ks Bronowianka

    chodzi ktos tam na silke, jaka atmosfera i w ogole cena karnetów basen tam tez jest i sauna , fajna miejsce i mam niedaleko, dlatego pytam :d.

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 4333 | Data: 2006-10-04 11:44:01 | Liczba SOGów: 1
  • Moje tygodniowe treningi / zajęcia - oceńcie, doradźcie

    się na to również dwa razy w tygodniu. spinning uprawiam w dni bez siłowni i bez biegania. tak więc 3 siłka + 3 sauna + 2 bieżnia + 2 spinning = 7 dni, cały tydzień bo siłka i sauna w te same dni . oprócz tego przed snem robię abs 6 razy w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 327 | Data: 2010-04-29 21:48:29 | Liczba SOGów: 0
  • Trening do oceny..

    i mam 178 wzrostu. ułożyłem sobie trening na schudnięcie, oto on: poniedziałek: klata biceps wtorek: sauna bieganie 2 km środa: plecy triceps czwartek: sauna bieganie 2 km piątek: barki nogi a na

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 312 | Data: 2010-01-10 20:40:06 | Liczba SOGów: 0
  • SAUNA

    siemanko mam do was pytanie czy ktos z was chodzi na saune jak tak to niech podzieli sie z nami wrazeniami,mianowicice czy czuje zmiany jakals poprawe samopoczucia po saunie ja kozystam z sauny raz na 2 tygodnie moze nie za wiele ale kozystam i

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 4301 | Data: 2004-07-15 03:05:09 | Liczba SOGów: 0
  • Rozkład zajęć - Ocena ,ewentualne poprawki.

    15 min skakanka na rozgrzewkę i 20 min rowerek stacjonarny po treningu wtorek:bieganie ok.20 min rano , wieczorem sauna środa:siłowania fbw w tym 15 min skakanka na rozgrzewkę i 20 min rowerek stacjonarny po treningu czwartek:bieganie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 291 | Data: 2010-10-31 10:57:13 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}