Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: sauna jaka temperatura

Strona 3 z 1589

  • Jaka sztuka walki dla mnie?? Nauka szybka, prosta, efekty skuteczne

    podolam, ale czasami zjadaja mnie nerwy. wiem zepsychike mozna tez wycwiczyc trenujac sztuki walki. i teraz pytanie: jaka sztuke walki byloby najlepiej zaczac trenowac aby sie szybko nauczyc i byloby to w miare skuteczne, i zeby ta sztuka byla w

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 15952| Data: 2008-05-11 11:10:10| Liczba SOGów: 0
  • AFTY!!! PLEŚNIAWKI!! BÓL

    witam! pewnie wiele osób które przeczytają ten art. wiedzą co to jest pleśniawka. jest to najgorsza rzecz jaka może się przytrafić w buzi człowiekowi. jest to taka plamka o średnicy nie przekraczającej zwykle 0,5cm. jest cała

    Odpowiedzi: 113| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-03-11 08:11:40| Liczba SOGów: 2
  • Sauna

    sauna wróg czy sprzymierzeniec cellulitu 15 przyszło mi to pytanko do głowy bo z jednej strony po saunie skóra jest gładziutka i przyjemna ale przecież wysoka temperatura nie sprzyja walce z cellulitem... jak to jest 31 31 31 31 31

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 3026| Data: 2003-07-27 11:39:00| Liczba SOGów: 0
  • Sauna po treningu czy następnego dnia?

    opinie były wyłącznie przypuszczeniami więc tak naprawdę nic mądrego się nie dowiedziałem. jak lepiej i dlaczego czy sauna zaraz po siłowni nie szkodzi kumpel ostatnio robił nogi, od razu wskoczył na saune i ciut słabo mu się zrobiło. prosiłbym o

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 10655| Data: 2005-01-31 21:20:30| Liczba SOGów: 0
  • jaka waga z pomiarem tkanki tłuszczowej i USB

    byłem zmuszony kontrolować ten parametr u dietetyczki i bulić za to dodatkowe pieniądze. mam do was więc pytania 1 jaka wagę wybrać interesowałaby mnie waga do pomiaru tkanki tłuszczowej z możliwością przesyłu danych do pc przez usb lub wi fi

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 15075| Data: 2010-10-22 15:48:50| Liczba SOGów: 0
  • Obnizona temperatura ciala po chorobie

    witam, co robic jesli jest obnizona temperatura ciala po chorobie,czy czyms grozi praca fizyczna w tym stanie i co najlepiej robic by temperatura jak najszybciej wrocila do normy z gory dzieki za odp.

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 7979| Data: 2006-12-03 12:54:10| Liczba SOGów: 0
  • TEMPERATURA CIALA

    czy normalna temperatura ciala niemolecia jes wyzsza od temperatury ciala doroslego czlowieka i jaka jest prawidlowa temperatura niemowlaka a jaka jest prawidlowa temperatura doroslego czlowieka kiedy sie zaczyna

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 926| Data: 2011-05-11 22:02:12| Liczba SOGów: 0
  • jaka najlepsza kreatyna???

    tak jak w temacie, jaka jest najlepsza kreatyna jakiej firmy

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 14504| Data: 2009-06-17 20:19:31| Liczba SOGów: 4
  • sauna dres czy to ma sens

    witam czy bieganie w takim czymś ma sens, czy zwiększy to efekty spalania tłuszczu. może ktoś to używał www.yeekang.pl/p53,stroj sauna suit rozmiar uniwersalny unisex.html

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 9772| Data: 2012-01-25 16:21:45| Liczba SOGów: 0
  • jaka odżywka na mase zamiast diety na mase ??

    siemka. chciałbym żebyście mi napisali czy jest możliwość zastąpienia diety na mase na jakaś ożywke na mase czy coś tędy. mój cel to masa zaczynam trening act. dzięki

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 13999| Data: 2006-01-06 20:48:54| Liczba SOGów: 0
  • jaka igla ? i gdzie wbijac ?

    chcialem sie zapytac jak chcem wbijac w bica jaka igla to robic przy obwodzie 39cm a jaka igla w bark i gdzie najelepiej wbijac zeby sie poszezyc.

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 13165| Data: 2007-08-08 14:33:15| Liczba SOGów: 0
  • Oznaczenia na opon i jaka moga wybrac

    50 559 26 x2.0 k 885 004 to fit hb 575 rim kenda kobra pytanie brzmi bom laik w tych sprawach : jaka opone moge wiec kupic czy tylko o grubosci 2 bo ze wielkosc 26 to raczej oczywiste nawet dla mnie 3 , co oznaczaja

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 13890| Data: 2005-04-30 23:32:04| Liczba SOGów: 1
  • Jaka L karnityna???????????

    mam pytanko jaka l karnityna jest najlepsza , tylko zeby b cena nie byla za wysoka; , czy ta z treca jest dobra i jak dlugo mozna ja brac i po jakim czasie zrobic przerwe

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 13671| Data: 2004-06-10 11:31:17| Liczba SOGów: 0
  • sauna a siłka

    witam , nie wiedziałemm gdzie to umiecic wiec dałem tu czy sauna nie przeszadza w treningu na siłce to znavczy chodzi o to ze temperatura moze zle wpływac na rozwój umiesnienia

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1002| Data: 2004-09-27 14:59:41| Liczba SOGów: 0
  • Sauna a silownia

    mojemu treningowi na mase a jak powinno sie chodzic, to jak czesto moge chodzic i ile w saunie moge siedziec temperatura na tej saunie to jakies 85 stopni. na silownie chodze 3 razy w tygodniu. i dodam jeszcze, ze chodze 2 razy w tygodniu na

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 3487| Data: 2004-09-23 12:47:49| Liczba SOGów: 0
  • Jaka gazeta? Ankieta.

    siema, chciałem się was zapytać jaka waszym zdaniem jest najlepsza gazeta branżowa i co lubicie czytać. może podobne tematy by się znalazły, ale starej

    Odpowiedzi: 63| Ilość wyświetleń: 13222| Data: 2010-01-02 17:37:01| Liczba SOGów: 16
  • Jaka najlepsza odżywka na mase??

    jaka waszym zdaniem jest najlepsza odżywka na mase zastanawiam sie nad weiderem http://www.allegro.pl/show_item.php item=41852017 . z czym najlepiej łączyć odżywke na mase i czym sie róznią symbole 2000 4000

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 13180| Data: 2005-02-19 13:33:15| Liczba SOGów: 1
  • Jaka kreatyna na początek?

    stosuję ją od pół roku, do tego regularnie białko wpc 80. ćwiczę splitem na masę. ten plan stosuję od 3 miesięcy. jaka kreatyna będzie odpowiednia na początek do wydania ok. 60 zł.

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 13081| Data: 2012-01-24 18:46:31| Liczba SOGów: 0
  • Jaka odżywka białkowa, dobra i w miare tania ?

    x w tygodniu na wszystkie grupy mięśniowe podczas jednego treningu, do tego pracuje fizycznie. możecie mi poradzić jaka odżywka w moim przypadku dała by dobre efekty acha, nie mam tez za dużo funduszy na odżywki,więc miesięcznie mógłbym wydać

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 12590| Data: 2010-05-01 11:39:24| Liczba SOGów: 0
  • Jaka jest różnica pomiędzy AAKG a L-Argininą

    witam, jak w temacie, jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma suplami, np: olimp, aakg alfaketoglutaran argininy a l argininą.

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 12193| Data: 2010-10-31 18:57:15| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}