Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: sanatorium poszpitalne po artroskopii kolana

Strona 16 z 4072

  • Brock Lesnar vs. Heath Herring - dyskusja po walce !!

    walke. piekny cios na poczatku, po którym herring zrobił aż fikołka. cały czas pozycja dominujaca. no i te potezne kolana !! do tego dochodza piekne obalenia no i oczywscie zasłuzona wygrana ! jedyny minus to że nie umiał wykorzystac pleców

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 5587| Data: 2008-08-10 10:37:33| Liczba SOGów: 3
  • Boks a kolana

    witam,trenuje mt już jakiś czas ponad rok ,niestety mam problemy z kolanami które ostatnio się nasiliły.pomyślałem więc o przejściu na zwyczajny boks gdzie według mnie nie ma aż takiego

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1334| Data: 2010-06-12 19:32:40| Liczba SOGów: 1
  • Kontuzja kolana, złamana kariera

    trenowałem kung fu, zdobyłem nawet złoty medal na mistrzostwach polski w kata synchronicznym, ponadto miałem sukcesy na różnych turniejach. niestety 2 lata temu nabawiłem się kontuzji, przez lekarzy i ich brak kompetencji, do dzisiaj mam problemy.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 6272| Data: 2007-04-02 23:20:10| Liczba SOGów: 2
  • Test niesponsorowany: "Po pierwsze - ZWIEKSZ MASE!" pods.str.41!

    [img]http://nettyper.pdg.pl/naglowekx1.png[/img] witam wszystkich po pol rocznej przerwie od ostatniego testu ; pierwotne zalozenie bylo, ze temat zaloze w dziale dzienniki treningowe, poniewaz doszedlem do wniosku, ze za malo supli do

    Odpowiedzi: 467| Ilość wyświetleń: 44519| Data: 2012-02-05 22:03:52| Liczba SOGów: 18
  • Opaski na kolana

    jest sens kupować opaski na kolana , jeżeli tak to jakie w przypadku problemów ze stawami kolanowymi ból,pykanie przy bieganiu i przysiadach i jak one działają w czym pomagają

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 7279| Data: 2009-11-17 18:27:31| Liczba SOGów: 0
  • sport bez obciążeń na kolana

    sport bez obciążeń na kolana proszę wpisujcie jaki sport mogę uprawiać przy mojej kontuzji kolana pływanie to wiem czy coś jeszcze

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 2241| Data: 2007-04-10 19:36:37| Liczba SOGów: 0
  • torebka-100g ryzu-po ugotowaniu czy przed

    siema!! mam pytanie odnosnie ryzu, a mianowicie: kupilem ryz, a na opakowaniu jest napisane 4torebki po 100g. ale nie wiem czy te 100g jest w tej torebce po ugotowaniu czy przed a jesli przed ugotowaniem to jaka jest waga tego ryzu po

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 19251| Data: 2004-03-14 17:53:17| Liczba SOGów: 0
  • Straszneeeeee podrażnienia po goleniu na szyi .....

    hej moze mi tutaj ktos doradzi..,po goleniu mam całą czerwoną skóre na szyi ,po godzince wyskakuje mi czerwone krostki,wyprobowałem juz rózne maszynki zwykłe /quatro 4,mach 3,exel/ a niedawno wyczytalem ze maszynki elektryczne mniej podrazniaja i

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 58716| Data: 2006-03-03 01:12:05| Liczba SOGów: 0
  • Szpotawe kolana a wzrost

    czesc mam szpotowe kolana i ciekawi mnie cz gdybym miał normalne kolana to byłbym wyższy bo jak sie ma szpotowe to sie robi z nóg taka beczka i wydaje mi sie ze sie traci na wzroscie,prawda a czy w wieku 18 lat da sie wyleczyc szpotawosc

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1901| Data: 2007-12-03 23:41:50| Liczba SOGów: 0
  • Skrecenie kolana, krwiak - artroskopia??

    w stawie, ale reszta raczej ok, ciezko sie dogadac a na pytanie o usg ze mnie na swiecie nie bylo jak juz takie kolana ogladal, igla i spuszcza ok 120 130ml krwi,reparil i clexan,oklady z lodu i przyjsc jutro czwartek ze stabilizatorem 3.11

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 4598| Data: 2011-11-05 22:42:17| Liczba SOGów: 1
  • czy to mozliwe??0_0

    : redukcja rozłożona w czasie ograniczenia żywieniowe : alergia na czekolade: stan zdrowia : po kontuzji kolana prawie wyleczone preferowane formy aktywności fizycznej : stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak

    Odpowiedzi: 81| Ilość wyświetleń: 6317| Data: 2007-02-22 20:05:07| Liczba SOGów: 1
  • TEST ACTIVLAB - "Po prostu walcz.."/ Saida - Podsumowanie str 71 !!

    http://img191.imageshack.us/img191/5369/walkasaida „nie gardź sobą, że przegrałeś bitwę. trzeba znacznej siły, by się zapędzić aż tam, gdzie bitwy się przegrywa. henryk elzenberg „nie jest trudno pokonać w walce byka. nawet 800

    Odpowiedzi: 744| Ilość wyświetleń: 40776| Data: 2010-03-15 11:39:12| Liczba SOGów: 21
  • Po 5ciu latach na tym forum :)

    witam! życie zaczyna biec coraz szybciej. dopiero co logowałem sie po raz pierwszy.. jakieś 5 lat temu. a tu proszę ile czasu minęło to w głowie się nie mieści. po tych wszystkich zabawach, bardziej czy mniej niebezpiecznych z saa, efedryną innymi

    Odpowiedzi: 69| Ilość wyświetleń: 5352| Data: 2006-08-29 02:42:31| Liczba SOGów: 36
  • Krzywe kolana, co robić?!

    witam otóż, jak widać, a może i trochę nie za bardzo widać na zdjęciach poniżej mam trochę krzywe kolana nie widać tego zbyt na tych zdjęciach, ale jak stanę przed lustrem to moje nogi przez kolana wyglądają jak

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1373| Data: 2014-07-04 20:54:54| Liczba SOGów: 0
  • jak chcecie wygladac i po co?

    czy mozecie mi wytlumaczyc jak chcecie wygladac za pomoca koksu i dlaczego tak checie wygladac dlaczego faszerujecie sie koskem a potem narzekacie ze zle sie czujecie, ze woda podchodzi, ze leb boli,ze gino sie robi, ze jaja maleja, ze deprecha

    Odpowiedzi: 185| Ilość wyświetleń: 11479| Data: 2005-10-19 14:07:16| Liczba SOGów: 31
  • Ochraniacz kolana

    jak w temacie... jako, że opisywałem tu już kontuzje kolana która już prawie wyleczona to jaki ochraniacz kolana polecilibyście w tym temacie jestem kompletnie zielony i wiem

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1249| Data: 2015-01-02 01:37:50| Liczba SOGów: 0
  • ROWEREM PO FORMĘ

    teraz rowrem do pracy i jestem szybciej niż autem ,auto korki omijam bokiem| ,do tego nie płacę za przejazd,moje kolana lepiej funkcjonują,może troche spalam maćka i w ogóle w rowerku widze same zalety dla atlety a tu pomysł na ciekawszą

    Odpowiedzi: 121| Ilość wyświetleń: 6693| Data: 2014-07-09 12:12:51| Liczba SOGów: 2
  • wyskok a kolana

    chcialem zaczac trenowac air alert 2. zeby poprawic wyskok. kolega powiedzial mi ze to strasznie psuje kolana a ja mam z nimi problemy. wiec chcialbym sie dowiedziec jak wzmocnic kolana gg 1328369

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1251| Data: 2003-11-14 13:11:38| Liczba SOGów: 0
  • Wzmocnienie Kolana

    witam wszystkich forumowiczow ,to jest moj 1 temat wiec pozdrawiam was ,chcialbym abyscie mi pomogli wzmocnic kolana poprzez treningii. poltora roku temu mialem artroskopie lewego kolana i czasami mam problemy,ze mnie kolano boli,nie

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1132| Data: 2011-07-05 11:19:49| Liczba SOGów: 0
  • Lukomen po roku ćwiczeń ( uzupełnienie )

    /20040307125751 zamieszczam 2 3 fotki ktore zostaly zrobione po rownym roku cwiczen, za tydzien bedzie juz cala seria. fotki robilem u peponenta na silowni; ... jedna zamieszcze ja, reszte cezaritos 7 tutaj fotka ogółu 1 ...

    Odpowiedzi: 438| Ilość wyświetleń: 36506| Data: 2004-03-07 12:57:51| Liczba SOGów: 22

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}