Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: rzezba czy masa

Strona 11 z 5000

  • 6 miesiecy pracy Dalsza redukcja czy masa?

    am tluszczu jeszce zostalo. moje pytanie jest nastepujace, co dalej robic redukowac sie i wypalac ostatenie tluszcz czy wchodzic na mase sklaniam sie ku redukcji ale przy moim wzroscie waga jest juz i tak bardzo niska...

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1092 | Data: 2010-09-02 16:08:29 | Liczba SOGów: 1
  • 5 tyg. metanabolu co później, rzeźba czy masa, proszse o porade!

    brany solo ruska metka 5mg no więc miałem brać ta metke z deka ale zdecydowałem się zostać przy jednym środku bo wysta czy mi na początek działanie metki swoją drogą fajna sprawa: mam nolve na odblok po cyklu, hepatil itd. ale mam tez pewien

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1088 | Data: 2007-12-03 10:34:51 | Liczba SOGów: 0
  • Rzeźba czy masa?

    witam. mam pewien dylemat. chciałbym ćwiczyć na masę ale mam problem z brzuchem ;/ mam tam dużo fatu i nie wiem czy spalić trochę tłuszczu i dopiero zacząć czy od razu dawać w masę może to się rozejdzie na plecach też mam.

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 864 | Data: 2013-06-18 21:38:11 | Liczba SOGów: 1
  • Redukcja czy masa? Trening na rzeźbe

    tematu, chciałbym zacząć trenować aby wyrobić sobie rzeźbe, sześciopak itp. waże 80kg, mam 188cm wzrostu, mam 20 lat. ćwiczyłem 2 lata k1 wiec intensywny trening to dla mnie nie problem. moje pytanie brzmi. powinienem zacząć od redukcji czy jednak

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 862 | Data: 2013-12-11 18:26:58 | Liczba SOGów: 0
  • redukcja czy masa PORADY potrzebuje :)

    siłowni i litry poty na bieżniach. 8 miesięcy temu ważyłem 98,8kg teraz mam 78 . zastanawiam się kiedy po prostu skończyć się redukować a kiedy zacząć treningi i dietę na mase jak stoję to brzuch i reszta wygląda całkiem ok, jednak siedząc to

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 1055 | Data: 2015-03-18 22:35:53 | Liczba SOGów: 0
  • Tłuszcz na brzuszku - pierw palenie tłuszczu czy masa?

    byłem troszkę pulchniutki, lecz ostatnimi laty wyjechałem na 186cm i sylwetka jest wporządku. ważę ok. 72kg. tłuszczyku nie jest zbyt wiele, ale niestety, i to jest najgorsze, zasłania mięśnie. 2 bardzo zależy mi na kaloryferku, dlatego zacząłem

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 635 | Data: 2009-06-04 18:44:52 | Liczba SOGów: 0
  • CZY MASA I AKROBATYKA TO DOBRE POŁĄCZENIE

    witam. chciałbym spytac się czy trening na masę da mi jakieś rezultaty podczas gdy trenuję aktoabtykę. ćwiczę już około rok siłownia , a tydzien temu

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 825 | Data: 2010-09-21 12:59:53 | Liczba SOGów: 0
  • Co robic? Redukcja czy masa? 187 cm 76kg

    byc chudy ale nie jestem , mam boczki ktore wprawiaja mnie w kompleksy i faldki na brzuchu.i tu rodzi sie pytanie , czy oplaca sie robic redukcje czy nabrac miesni a dopiero pozniej redukcje http://imageshack.us/photo/my

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 825 | Data: 2012-04-07 00:18:43 | Liczba SOGów: 0
  • REDUKCJA CZY MASA + HIIT zdjęcia epi czy kreatynowy

    proszę o pomoc . sprawa wygląda tak : waga 102 po szpitalu operacja waga skoczyłą z 95 na 102 , troszkę się zalałem boczki , tłuszcz na brzuchu , nogi wracam do ćwiczenia i teraz prosze o pomoc .

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 615 | Data: 2012-02-20 20:20:12 | Liczba SOGów: 0
  • REDUKCJA czy MASA? Co zalecacie? PROSZĘ O PORADY!

    pory dnia typ budowy: trudno stwierdzić chciałem się poradzić, szczególnie tych najbardziej doświadczonych, to zn czy wielkich , na czym powinienem się na dzień dzisiejszy skupić. mój staż na siłowni to 7 miesięcy maj listopad 2009 ,

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1011 | Data: 2010-01-30 19:04:53 | Liczba SOGów: 0
  • Co robić dalej? Redukcja czy masa?

    chciałbym też stracić kilka cm w pasie. warto redukować swoją wagę, chociażby dla lepszego samopoczucia i wyrzeźbienia czy jakaś większa redukcja jakieś 4 6cm chciałbym w pasie stracić zniw czy wszystko to co zrobiłem na siłowni czy też może

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 805 | Data: 2007-07-27 22:16:44 | Liczba SOGów: 0
  • siła czy masa

    od czego zaczac treningi treningow siłowych czy na mase

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1000 | Data: 2006-12-19 13:42:00 | Liczba SOGów: 1
  • Redukcja czy masa - "Skinny Fat". !

    na masie, teraz jem 2500 bo zrobiłem sobie przerwe i lekką redukcje, i waga spada więc prawdopdobnie na masie wysta czy jakbym jadł max 3000kcal. winą myślę że były mało intensywne treningi. przeszedłem na redukcje bo tak mi doradzono, z

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 794 | Data: 2014-11-29 00:03:57 | Liczba SOGów: 1
  • 89 kg ~ 25 % fatu - redukcja czy masa ??

    ważę 89 kg 185 cm dużo fatu na brzuchu robiłem masę przez nie uwagę i lenistwo się zalałem. teraz się zastanawiam czy lepiej spalić z 10 kg i zacząć masę od nowa czy próbować dalej się masować robie hst ale jak wyliczyłem kcal to

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 784 | Data: 2009-05-29 00:05:00 | Liczba SOGów: 0
  • redukcja tluszczu czy masa

    mam 27lat 179cm 71kg tkanke tluszczowa 16.5% no i chcialbym zachowac wage imiec kaloryfer na brzuchu no i nie wiem czy najpierw zbijac tluszcz a potem robic mase czy na odwrót cwicze od miesiaca na silownia z gory dzieki za odpowiedzi:

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 781 | Data: 2007-04-03 00:34:39 | Liczba SOGów: 0
  • Redukcja czy masa

    osiągnąć sylwetkę powiedzmy coś w stylu fitness, przy 175cm ważę 75 76kg. celem jest kaloryfer i zarys mięśni, czyli rzeźba co wiążę się pewnie z tłuszczem na poziomie ok 12%, obecnie jestem jeszcze otłuszczony i nie wiem czy mono w tej chwili to

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 779 | Data: 2013-02-01 00:47:49 | Liczba SOGów: 0
  • Rzeźba czy masa??

    siema. od 2 miesiecy robie rzezbe , ostatnio kumpel ktory cw czy juz rok mase powiedzial mi zebym zaczol robic najpierw mase potem rzezbe. powiedział mi ,że jak bd tera robił rzeźbe to

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 774 | Data: 2012-03-12 20:27:43 | Liczba SOGów: 0
  • rzeźba czy masa ?? przemyslenia mac-fly'a :-)

    cdm wzrostu z 76 kg wagi. 104 w klacie, 35 lapek itd,.... nic super nie jest jak widac. z 79 cm w pasie. calutki czas oczywiscie jade na mase, aktualnie hst + kreatyna mono. koncze ten cykl za 2 tygodnie. i zastanawiam sie co pozniej... zostanie mi

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 953 | Data: 2005-04-24 23:40:45 | Liczba SOGów: 0
  • Redukcja czy masa?

    mam krótkie pytanie dotyczące diety. mam 26 lat, 184 cm wzrostu i ok 88 90 kg. od 1,5 roku nie chodzę na siłownię ćwiczyłem przez 2 lata wcześniej ważyłem ok 82 83kg. od nowego roku powróciłem do treningów, na razie jest to act. do tego

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 752 | Data: 2010-02-02 16:20:22 | Liczba SOGów: 1
  • powrót czy masa?

    , jednak chciałbym sie zapytac co sadzicie o 3 4 tygodniowej redukcji... moj przypadek jest taki ze miesiac temu skończyłem redukcje ale zj**ałem ja moj bf zwiekszył sie w tym czasie o jakies 5% i teraz mysle czy by tak szybko nei wrocic na nia i

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 747 | Data: 2014-08-24 22:42:01 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}