Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: ryba na parze+czas

Strona 8 z 52

  • Rak

    + dowolne warzywa *ii śniadanie: 1 twaróg półtłusty 150g 2x w tyg + dowolne warzywa 2 dowolne warzywa + ryba 100 150g 2 3 x w tyg 3 gotowane ziemniaki/ ciemny ryż/ komosa ryżowa lub kasza gryczana 3x w tyg + dowolne warzywa 4

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 824 | Data: 2014-03-16 21:33:32 | Liczba SOGów: 0
  • Pomoc w ulozeniu aktywnosci tygodniowej

    jakies bialko serek harcenski albo twarozek pultlusty/chudy, czesto to co mi zostanie zo biadu z wczoraj czyli cyc, ryba i tluszcze typu orzechy. chyba ze na obiad wczoraj mialem cos z weglami to bez tluszczy nie liczac tranu . 3. w pracy

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 478 | Data: 2012-02-22 11:19:09 | Liczba SOGów: 0
  • [ART] awokado [ART]

    rozsmaruj awokado masło awokadowe na pieczonych ziemniakach posmaruj takim masełkiem warzywa przygotowane na parze podgrzej masę awokadową i dodaj ją do prażonej kukurydzy rozsmaruj awokadowe masełko na pełnoziarnistym chlebie lub

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 7898 | Data: 2009-02-08 15:19:38 | Liczba SOGów: 4
  • Skok kalorii podczas restrykcyjnej diety

    pomidora, rzodkiewki, otręby, zielona herbata ii śniadanie: owoc jabłko, pomarańcza, truskawki obiad: różnie np.ryba z surówką, sama surówka, sałatka z 2 jajek,rzodkiewki i pomidora, kalafior na parze szpinak, brokuł na parze kolacja 18 19

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 1594 | Data: 2011-06-08 21:16:05 | Liczba SOGów: 1
  • [BLOG]kristek86-Wycinka na całego-REDUKCJA 2011

    w puszce + migdały 3 posiłek: pierś z kurczaka lub udko + ryż biały + warzywa 4 posiłek: pierś z kurczaka ryba + ryż biały + warzywa 5 posiłek: twaróg chudy 200g/makrela wędzona/tuńczyk + warzywa + migdały 6 posiłek: odżywka białkowa wolno

    Odpowiedzi: 211 | Ilość wyświetleń: 9983 | Data: 2011-02-19 15:29:40 | Liczba SOGów: 0
  • SeaHorse i pierwsza poważna redukcja/podsumowanie str23

    na śniadanie: jajka, owoce, jogurt z poppingiem z amarantusa, chleb ciemny z warzywami, ser co lubisz jeść na obiad : ryba kurczak, ryż brązowy, kasza, ziemniaki, sos z jogurtu i czosnku co jako przekąskę : orzechy, owoce co jako deser :

    Odpowiedzi: 295 | Ilość wyświetleń: 11035 | Data: 2012-05-31 21:36:06 | Liczba SOGów: 1
  • [ART]'Clean food' vs 'IIFYM' [zdrowe jedzenie vs niezdrowe jedzenie]

    masy,a głównie z ilością węglowodanów – to dla ciała żadnego znaczenia nie ma czy to będzie ryż brązowy robiony na parze czy biały ‘chamski’ chleb. nadwyżkę w jednym i drugim wypadku zamieni w tłuszcz! [color=red]spożywanie 100% czystego

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 7649 | Data: 2014-02-20 15:43:05 | Liczba SOGów: 10
  • [BLOG]Rrumcek - Powerlifting!

    5 posilek: 100 150g kury kasza/ ryz oliwa 6 posilek przed snem : 40g wpc oczywiscie kurczak zamienny z ryba wolowina. brak tluszczy w posilku przed i po treningowym z wiadomych przyczyn 3 plan treningowy: co

    Odpowiedzi: 464 | Ilość wyświetleń: 11011 | Data: 2010-02-20 17:21:16 | Liczba SOGów: 6
  • dieta a wrzody

    miodem lub z kotletem iii fasolka/soczewica+pomidor/coś zielonego ale częsciej mięcho+warzywko+omega 3 iv mięcho lub ryba warzywko lub biały chudy+ziarna słonecznika/dyni/orzechy poza domem v jajko na miękko/tuńczyk/szprotki+pomidor+omega 3

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 8784 | Data: 2006-03-01 13:22:48 | Liczba SOGów: 0
  • janusz121 - dziennik 2012 (kickboxing + siła + wydolność)

    jęczmienna/gryczana/pęczak + pierś/udko z kurczaka/ mielony indyk/ schab/ karczek/ wołowina/ baranina/ ryba wątróbka + warzywa 16.00 – 16.30 w dni z sw 17.00 makaron/ryż biały/brązowy/ziemniaki/kasza jęczmienna/gryczana/pęczak + pierś/udko z

    Odpowiedzi: 304 | Ilość wyświetleń: 6353 | Data: 2012-01-01 16:56:55 | Liczba SOGów: 4
  • Nowy plan redukcji + trening silowy dla kobiety. pomocy!

    na sniadanie duzy omlet z owsianymi, na drugie sniadanie jakis kefir, orzechy, owoce, na obiad warzywa+kurczak, potem ryba serek wiejski itd. generalnie rzadko sie zdarza ze mam wegle w i, ii i iii posilku. zawsze na sniadanie, czasem na obiad,

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 3650 | Data: 2009-08-21 23:00:57 | Liczba SOGów: 0
  • redukcja eve

    , pływanie 2,5h raz w tygodniu co lubisz jeść na śniadanie : płatki na mleku, sałatki co lubisz jeść na obiad : ryba lub mięso z warzywami na parze co jako przekąskę : orzechy laskowe, owoce co jako deser : tęsknię za czekoladkami

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 883 | Data: 2013-06-03 17:44:11 | Liczba SOGów: 0
  • Alhambra-nowe wyzwania

    jaja, nabiał jadam, niestety do niedawna sporadycznie. podstawą mojej diety były warzywa, gotowane na parze lub na surowo, do tego jakieś sosy lub zupy warzywne. strączków jednak jadłam bardzo niewiele. węglowodany głownie z ziemniaków,

    Odpowiedzi: 191 | Ilość wyświetleń: 9223 | Data: 2014-08-10 20:34:24 | Liczba SOGów: 0
  • Cała prawda o gotowaniu ryżu

    wiele godzin i przede wszystkim zachowa swoje walory odżywcze jakże dla nas cenne 3 ryż można rónież gotować na parze wypłukany ryż moczymy kilka godzin w zimnej wodzie, następnie odcedzamy i gotujemy na parze w specjalnym garnku z

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 6504 | Data: 2009-11-12 23:19:53 | Liczba SOGów: 3
  • Dla początkujących

    i to wszystko. jeśli jednak chciałbyś równocześnie rozwijać mięśnie zębate i mięśnie międzyżebrowe, to nie idzie to w parze z celami już określonymi. trening i dieta muszą być odmienne. a zatem wyznaczaj sobie realne i precyzyjne cele, które można

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 6538 | Data: 2003-02-22 15:15:46 | Liczba SOGów: 6
  • Zdrowe jedzenie poza domem :)

    posyp delikatnie całe danie. * w karcie szukaj potraw pieczonych, opiekanych, gotowanych lub przygotowywanych na parze będą znacznie dla ciebie lepsze niż dania smażone, które są pełnotłuste. najważniejsze, abyś cieszył się jedzeniem i nie

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 4803 | Data: 2005-02-03 09:34:47 | Liczba SOGów: 9
  • DT MrSoon- Powoli do celu.

    popsuła, trzeba będzie niedługo kupić nową [color=red] aktualna dieta: [/color] 1 posiłek: makaron durum 100g, ryba mintaj około 100g. 2 posiłek: chleb żytni około 250g, kurczak gotowany 150g, pestki dyni 50g + sałata/papryka

    Odpowiedzi: 255 | Ilość wyświetleń: 8570 | Data: 2012-11-11 22:37:38 | Liczba SOGów: 0
  • Wzrok [art] - wg mnie ciekawe

    spożywać tylko w łupinach i tylko pieczone. autor wielokrotnie podkreśla, że jarzyny powinno się gotować wyłącznie na parze a chleb jeść tylko raz dziennie i tylko razowy. dopuszcza też nabiał, mleko radzi pić tylko zimne, świeże, ale ciągle

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 7362 | Data: 2007-05-02 11:47:51 | Liczba SOGów: 7
  • Bombardowanie ramion. wg mnie bardzo dobry trening:-)

    się o bolesne palenie oraz rozrywające skórę wybrzuszenie mięśnia. oczywiście licz się z tym, że ciężary w ostatniej parze superserii wiązanych będą mniejsze, ale w tym typie treningu nie jest to aż tak ważne jak intensywność i pobudzenie mięśni.

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 6731 | Data: 2004-11-27 11:10:19 | Liczba SOGów: 2
  • Kaszmir...--- dalsza droga

    śniadanie: omlet jajowy, jajecznica, czyli jaja we weszelkiej postaci z warzywnymi dodatkami co lubisz jeść na obiad : ryba miecho, warzywa co jako przekąskę : orzechy, bialko z malinami co jako deser : ograniczenia żywieniowe :

    Odpowiedzi: 421 | Ilość wyświetleń: 9727 | Data: 2012-11-14 06:57:50 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}