Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: rowery gorskie

Strona 1 z 26

  • Najlepsze rowery górskie !

    jakie waszym zdaniem są najlepsze rowery obecnie dostepne na rynku, no i dlaczego !. sam jestem ciekawy na jakiech rowerkach jeżdżą takie duże chopaki szczała yo! xxl

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 30585 | Data: 2001-05-07 22:43:50 | Liczba SOGów: 0
  • Rowery trekkingowe.

    nosze się z zamiarem zakupu dwuśladu trekkingowego marki kelly s axis. opis http://www.rower.com.pl rowery akceroria/2531.html chcę jeżdzić tym rowerem po ulicy, zbaczając w leśne niezbyt strome pagórki i wąwozy. moja

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 7522 | Data: 2006-08-23 20:01:08 | Liczba SOGów: 0
  • Rowery Maver ???

    nazywa horizon travel, kosztuje 1045 czyli w sumie nie za duzo, ale zdaje się, że za tę cene już bywają tu i owdzie rowery w miare przyzwoite i ma: rama: aluminiowa uniwersalna , widelec: amortyzowany z regulacją suntour sf cr880, obręcze:

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 6237 | Data: 2006-08-16 13:11:33 | Liczba SOGów: 0
  • wojskowe rowery ;)

    2005/20050420081700 ostatnio dowiedziałem się, że rowery stanowią ważną część odziałów specjalnych ; ciekawie to wygląda hehe, tego to bym raczej nie złamał, nawet z wielkiej hopki ;

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 5818 | Data: 2005-04-20 08:17:00 | Liczba SOGów: 0
  • Freeride - trasa, rowery, porady

    :] od pewnego czasu, mamy z ziomkiem pewna zajawke. otoz planujemy zrobic sobie tor do jazdy dualowej, kupic rowery ochraniacze i smigac sobie siedzaca prace mamy, wiec aktywny wypoczynek na popoludnie musi byc no, ale pojawia sie maly

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 5008 | Data: 2009-08-26 10:31:44 | Liczba SOGów: 0
  • Tylko dwa rowery! Ale co wybrac?? :/

    naprawdę doradźcie mi co mam wybrać i dlaczego!! jeżeli macie inne rowery warte zaoferowania to słucham!! pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi; zmieniony przez kuchcik200 w dniu 2007 05 18 18:38:10

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 2935 | Data: 2007-05-18 18:34:37 | Liczba SOGów: 0
  • naklejki pl.rec.rowery

    witam was. moze wiecie gdzie mozna dostac nabyć naklejke grupy dyskusyjnej pl.rec.rowery zeby sobie na ramke nakleic i sie wozic po miescie i nietylko z nia... pozdrawiam it s better to burn out than to fade away...

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2922 | Data: 2003-10-03 22:23:04 | Liczba SOGów: 0
  • rowery

    bedzie nowy. nosze sie z zamiarem kupna roweru. niedawno otworzono calkiem ciekawy sklep w trojmiescie. sprzedaja tam rowery marki: kona, cube, gary fisher. przyznam sie ze nie slyszalem o tych markach. moze sa wsrod was uzytkownicy tych rowerow.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2781 | Data: 2006-08-27 10:33:05 | Liczba SOGów: 1
  • rowery do spinningu

    odkupię używane rowery do spinningu.

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 2449 | Data: 2004-06-03 15:39:58 | Liczba SOGów: 0
  • dwa rowery za 2-2,5 tys.

    uwagę podczas kupowania aby nie zrobiono mnie w h...a propo ,czy nie wiecie ile może kosztować bagażnik na lanosa na rowery pozdrowienia! pamiętaj aby nikt przez ciebie nie płakał!

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 1525 | Data: 2003-06-04 23:33:37 | Liczba SOGów: 0
  • Rowery każdy po ok 2.000 PLN dla niej i dla niego.

    itp. na ten cel początkowo przewidywaliśmy wydatek po ok. 1500 pln za każdy rower. zorientowałem się, że polecane rowery chodzą w cenie ok 2.000 pln za szt. dlatego też 2 k. to jest raczej maksimum i tak naciągniętego już budżetu. nie po

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 1511 | Data: 2010-08-06 08:52:29 | Liczba SOGów: 0
  • najtańsze rowery downhill

    chciałbym się spytać jakie śa najtańsze rowery do downhillu,ponieważ jestem zapalonym rowerzystą,interesuje sie jazdą extremalną na rowerze chcialbym kupić rower

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1377 | Data: 2011-06-18 19:54:59 | Liczba SOGów: 0
  • Dwa rowery ktory lepszy ?

    alu stery vp ac41 siodło san marco pouza pedały vp 519 waga 14,2 kg prosze o ocene tych modeli... cena za te rowery to okolo 1100 zl na allegro. mam ogromny dylemat ktory wybrac... dziekuje za komentarze : zmieniony przez

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1244 | Data: 2008-08-28 20:36:11 | Liczba SOGów: 0
  • rowery za 200 zł

    jakiej firmy są rowery za 200zł

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1022 | Data: 2010-06-13 22:24:16 | Liczba SOGów: 1
  • Propozycja odnośnie działu Rowery

    mam takie pytanko czy nie mozna by bylo dołożyć do działu rowery czegoś dla sympatyków żużla myślę że znalazlo by sie trochę osób interesujących sie tym sportem i śmiało można by

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 765 | Data: 2004-07-09 22:54:19 | Liczba SOGów: 0
  • Propozycja odnośnie działu Rowery

    mam takie pytanko czy nie mozna by bylo dołożyć do działu rowery czegoś dla sympatyków żużla myślę że znalazlo by sie trochę osób interesujących sie tym sportem i śmiało można by

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 667 | Data: 2004-07-11 10:59:51 | Liczba SOGów: 0
  • rowery

    gdzie można znaleści firme naprawiającą rowery

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 336 | Data: 2013-08-22 13:40:16 | Liczba SOGów: 0
  • Strony rowerowe

    nie sa to serwisy konkurencyjne dla sfd wiec z regulaminem wszystko pod kontrola 3 http://www.cyfronet.krakow.pl rowery strona zbooya http://www.bike.of.pl/ http://www.ceti.pl/kganicz rowery

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3754 | Data: 2004-07-19 22:22:02 | Liczba SOGów: 1
  • pozycja na rowerze

    złej sylwetki podczas jazdy. „rower mistrza nie nadaje się dla każdego. na dowód swych słów dr pruitt porównuje rowery lance’a i jego kolegów z ekipy us postal, wszystkie tej samej marki. dla niewprawnego oka mogą wydawać się identyczne, ale

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 36175 | Data: 2004-07-29 13:12:00 | Liczba SOGów: 1
  • Jaki wybrać Kross/Kellys/Unbike?

    http://www.sportzakupy.pl/sklep/mtb gorskie 2009 schwinn frontier gs,2,0,31,554.htm http://ekross.pl rowery kross kross hexagon v2 2011 o_l_76_2874.html http://kellysbike.com/index.php

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1734 | Data: 2011-08-25 17:20:10 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}