SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rower katabolizm

  • Rower wieczorem a katabolizm, czym zapobiedz ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Mój główny cel to masa. Odkłada mi sie coraz więcej tłuszczu na brzuchu a do przejścia treningów na rzeźbe jeszcze daleka droga. Co brac aby zapobiedz katabolizmowi w trakcie aerobów. Będe jeździł wieczorem z 2 może 3 razy w tyg. jakies 15-30 min. trenuje na siłce 4 razy w tyg. słyszałem ze aminokwasy sie bierze a nie ma alternatywnej drogi

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2207 Data: 2008-03-27 20:48:21 Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie BCAA olimpu

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP
    PRO

    Suplementacja BCAA moze nieco różnic sie w przypadku dyscyplin wytrzymałosciowych. Jeżeli trening ma charakter długotrwały (pow. 90min), wykonywany w stałym przedziale tętna (rower, biegi długie) suplement warto przyjmować w ilości ok.1kg/10kg naleznej masy ciała 45 min przed wysiłkiem. Jeżeli wysiłek trwa wiele godzin, dawkowanie BCAA mozna rozwaz

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-17 11:19:00 Liczba szacunów: 2
  • Intermittent fasting (IF) okresowy post - zbiór badań

    Post
    Badania naukowe

    IF , np 16/8 zdaje sie byc wiec systemem, gdzie pedalujemy 5h na dobe, reszte czasu korzystamy z inercji/pedu rozpedzonego rowera. nie pedalujac rower zwalnia do minimalnej predkosci az do nastepnego przerwania postu Na pierwszej stronie Solaros przedstawił badania które pokazują że "rower" zwalnie najszybciej po 30-kilku godzinach postu. A przec

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-18 17:36:12 Liczba szacunów: 0
  • 30 kłamstw w kulturystyce.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    społeczności do idzie po . Oparzenie prosto jest gromadzenie mlecznego kwaśnego , produkt ubocznego chemicznego oddychania . Ty możesz dostawać oparzenie przez kolportowanie rower albo prosto rozszerzając twoja ręka {broń} otwarcie i ruszając to w drobnym koło . To koniecznie nie znaczy {ma na myśli} ty popierasz mięsień wzrost . Dla przerostu zd

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-14 21:50:13 Liczba szacunów: 0
  • TAURYNA - Bycza terapia.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ię opierasz Aeroby - wg uznania (polecam szybki spacer) 30 min z początku zwiększ potem do 40, na początku aeroby tylko w dnie treningowe, potem stopniowo dodawaj 1-2 x w tyg rower Co do suplementacji - 200 zł na pewno nie wystarczy Ci na zestaw jaki zaproponował Ci kolega Radzę tak - ceny wg cennika sklepu OLIMP System protein 80 1x dziennie po

    Odpowiedzi: 931 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-06-04 13:34:50 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Rywalizacja zinko podsumowanie str 64!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    10p PRZEDRAMIE A) uginanie nadgarstkow przod/tyl na maszynie/sztandze 4s x 10p TRENING AEROBOWY Praktycznie po kazdym treningu silowym bieżnia badz stepper 20-40min W dni NT rower w terenie ok 1,5h, bieznia oraz raz w tygodniu pilka nozna 1,5h Dziękuje za uwagę i pozdrawiam ;) mam nadzieję, że jeszcze będe miał okazje poprowadzić jakiś test P.S.

    Odpowiedzi: 696 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-18 15:43:29 Liczba szacunów: 0
  • DT - Chudzi moga iśc na ryby - by pilkaPN

    Post
    ActivLab

    godzina cardio to nic złęgo ani - tym bardziej - dziwnego;-) Nikt nie każe CI cały czas truchtać, może to być ergometr wioślarski, rower,s teper, orbitrek, trucht, pajacyki czy jakiekolwiek inne formy ruchu - nawet z parokrotną zmianą w trakcie, nie popadajmy w skrajnosci ze bd zawsze siedział tylko na rowerze;-) + jeśli nie bedzie to zawsze po sił

    Odpowiedzi: 989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-14 18:31:25 Liczba szacunów: 0
  • rodzaje ćwiczeń fizycznych a ich wpływ na (anty)katabolizm mięśni ??

    Post
    Trening w domu

    na przykladzie cardio: tluszcze białka i cukry sa spalane od pierwszych chwil po wejsciu na rower na poczatku tego wysiłku proporcje spalanych makroskladnikow sa niekorzystne dla kulturystow(malo tluszczu, duzo bialek i cukrow) ale po pewnym czasie zmieniaja sie na te zgodne z oczekiwaniami, po bodajże 45min juz w większości spalamy tłuszcz i tak d

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 12051 Data: 2008-07-16 10:49:57 Liczba szacunów: 0
  • madu24/blog/lecimy z wagi... I hope :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Magda,wypoczynek i regeneracja jest jednym z czynników warunkujących sukces.Nie osiągniesz więcej robiąc trzy treningi dziennie(pływanie,rower,siłownia).Masz osiągnąć stan,w którym organizm będzie spalał tkankę tłuszczową a nie wpadał w katabolizm,bo przestawi się na tryb zachowawczy,który jest przeciwnikiem tego,co chcesz osiągnąć. Marcinie Drogi

    Odpowiedzi: 1196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-04 13:05:31 Liczba szacunów: 0
  • Ciekawy artykuł o aerobach-robić czy nie robić?

    Post
    Po 35 roku życia

    ningów osoby te utraciły średnio po 2,5 kg, czyli mizeria. :-) Dlaczego zatem ten temat ciągle wraca? Bo gonimy za aktywnościami, które pochłoną nadwyżkę kalorii, a bieganie, rower itp. robią to dość dobrze. :-) Z drugiej strony - patrząc na to z perspektywy kilku lat - myślę, że facet określający się mianem silnego i sprawnego powinien być w stan

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3169 Data: 2015-04-11 11:46:44 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Pitbull61 - "TOTAL REBUILD" - podsumowanie str. 31

    Post
    Odżywki i suplementy

    esz efektywnie palić fat, daj wysiłek typu HIIT/aeroby rano na czczo. Działa super na każdego. I daj po prostu w niedzielę dzień wolny lub wysiłek rekreacyjny (basen, spacer, rower), a HIIT/aeroby rób w dniu bez treningu siłowego, najlepiej rano. Szczerze mówiąc optowałbym za aerobami. 3. BCAA są dobre, ale nie są niezbędne, jeśli dobrze jesz (i ni

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-13 16:46:58 Liczba szacunów: 0
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    tępuje problem z BF . Największe straty masy mięśniowej ma się ... nie ćwicząc na siłowni i mało jedząc. Jeśli ktoś dużo je, ćwiczy na siłowni, a kolejną dyscyplinę (biegi, rower, pływanie, piłka nożna, sztuki walki itd. itd.) uprawia w umiarkowanym wymiarze czasowym i przy średniej intensywności to straty masy mięśniowej mogą być niezauważalne.

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-19 10:37:21 Liczba szacunów: 0
  • JaBi - jabolcokk - Redukcja na Clenburexin 2 i Lipo(X)PACK Z-

    Post
    Trec

    Cześć Kasia !!Miło widzieć kolejnego specjalistę w temacie Adam jeśli mowa o klasycznym cardio to unikaj biegania,postaw raczej na szybki chód na bieżni w pochyle lub rower stacjonarny, zaczynając od 30 min. sukcesywnie wydłużając sesje w miarę potrzeby. Bieganie jest dobre jeśli chcesz zrzucać ogólnie wagę i poprawić wytrzymałość,przy takim treni

    Odpowiedzi: 1230 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-23 15:46:00 Liczba szacunów: 0
  • "DT Xzaar. Triathlon, cel Double IronMan 2017"

    Post
    Po 35 roku życia

    ata temu - ciezarki jakimi cwicze tez wklejam od czasu do czasu. Zupelnie takiej aktywnosci zarzucic nie chce i nie moge, nie mam teamu jak zawodowcy, sam musze taszczyc swoj rower i walizki ;) Dieta jaka jest, widzi kazdy kto chce. Nie gloduje, ale gdybym nadal slepo wierzyl w bilans - to jestem w tygodniowym rozliczeniu grubo, grubo pod kreska,

    Odpowiedzi: 6392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-26 07:30:01 Liczba szacunów: 0
  • muzzyman / dziennik / KREW POT I ŁZY / redukcja

    Post
    Po 35 roku życia

    poczywam , jem! - nic nowego trening cały czas bez zmian cisnę swoje bez zbędnych przemyśleń, powtarzalność pogania powtarzalność...... Aero kręcone również bez zmian, 20 min rower rpm. 90-105 level 6, nautilus - stopnie do nieba bram 20 min, step 100/min, kalorii około 600 schodzi na aero w całości. Miska pilnowana, choć poniżej50 g.ww nie zejdę,

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 19044 Data: 2015-07-18 13:05:59 Liczba szacunów: 0
  • muzzyman / dziennik / KREW POT I ŁZY / redukcja

    Post
    Po 35 roku życia

    mować, jak zwykle jest bardzo lekko;), co do treningu kardio to zwiększyłem objętość znacznie, to jest w tygodniu po każdym treningu oporowym: 30 min nautilus, schody, 30 min rower stacjonarny, dodatkowo sobota- niedziela również trening kardio 60 min, naprawdę jest lekko ;), ale to oto chodzi, przynajmniej mi, kortyzol szaleje:) ja też, szczególni

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 19044 Data: 2015-08-01 18:23:58 Liczba szacunów: 0
  • "DT Xzaar. Triathlon, cel Double IronMan 2017"

    Post
    Po 35 roku życia

    rozszych sprzetow, a w zestawie jest masa niezbednych zlaczek, uchwytow itp. Moze uda mi sie cos w bojowych warunkach jeszcze nagrac, ale zdaje sie ze nie zabralem uchwytu na rower do Polski.. Czwartek, biega sie tradycyjnie. Cross biegowy, dookola jeziora plus okolice jaru Reknicy. Piekne tereny, spore podbiegi, piekna pogoda - teraz biegam jak pr

    Odpowiedzi: 6392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-21 11:01:47 Liczba szacunów: 0
  • madu24/blog/lecimy z wagi... I hope :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    h obwodach potrzebowałam dnia odpoczynku I od teraz zawsze w sobote będzie niedziela Ad rem: rozgrzewka milusia 1. matrix, bo tak czułam ten poranny katabolizm 30 minut rower HR 122 godzinka sprzątania - podłogi! 2. 3 jaja + 3 plasterki polędwicy wędzonej = jajecznica pyszna odpoczełam w kościele, chociaz chodzić dziś kazali w procesji z palm

    Odpowiedzi: 1196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-16 13:31:30 Liczba szacunów: 0
  • madu24/blog/lecimy z wagi... I hope :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Magda,wypoczynek i regeneracja jest jednym z czynników warunkujących sukces.Nie osiągniesz więcej robiąc trzy treningi dziennie(pływanie,rower,siłownia).Masz osiągnąć stan,w którym organizm będzie spalał tkankę tłuszczową a nie wpadał w katabolizm,bo przestawi się na tryb zachowawczy,który jest przeciwnikiem tego,co chcesz osiągnąć.

    Odpowiedzi: 1196 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-04 12:46:11 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] BroStyle - wygrać z chorobą

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    22.06.2017 Bez siłowego, za to wleciało pokaźne cardio: https://zapodaj.net/images/0e691a7ef3217.jpg Wracając do domu jechałem non stop pod wiatr - 25min pod nosem "ku*wa" }:-( Szczerze to jak skończyłem poczułem spore zmęczenie, na posiłek przed za dużo ww nie wpadło więc można powiedzieć, że gliko się spaliło mocno. Ale sama jazda przyjemna, po d

    Odpowiedzi: 513 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-22 20:54:10 Liczba szacunów: 0