Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepiej pasujące tematy

Znalezione artykuły pod frazą: rehabilitacja cwiczenia biodro

Strona 7 z 1151

  • biodro

    miejsca o ktore mi chodzi. a wiec bol odczuwam z tylu jak gdyby w polowie wysokosci posladka niewiem sam czy to biodro bo nie znam sie na tym . bol dotyczy raczej kosci promieniuje. dodam ze napewno mial na to wplyw fakt ze zaczalem

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 735 | Data: 2009-11-02 21:20:40 | Liczba SOGów: 0
  • mięsnie brzucha-wypchnięcie nóg w leżeniu-opis cwiczenia help!!

    powtórzenie ćwiczenia składa się z dwóch ruchów: podniesienia nóg i uniesienia ich w pionie. tu jest opis tego cwiczenia mam jednak problemy bo to cwiczenie raczej mi nie wychodzi. mam pytanie czy podczas podnoszenia nog w gore odrywam tez dolna

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 6919 | Data: 2006-06-10 11:55:09 | Liczba SOGów: 0
  • Moja łapa po tygodniu cwiczenia :-)

    /20031106095122 http://republika.pl/simder/sfd/002 http://republika.pl/simder/sfd/003 to moja lapa po tygodniu cwiczenia w domu... zmieniony przez mister_x w dniu 2003 11 06 10:01:19

    Odpowiedzi: 99 | Ilość wyświetleń: 6871 | Data: 2003-11-06 09:51:22 | Liczba SOGów: 3
  • Prawe biodro

    od 2 miesięcy boli mnie prawe biodro ból i pieczenie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 662 | Data: 2010-06-22 17:24:33 | Liczba SOGów: 0
  • Czy moze to być biodro trzaskające??

    oby dwa i czasami zabola lecz nie bolą tak często lecz jak już zabolą to boli bardzo. czy moze to być trzaskajace biodro z góry dziekuje za odpowiedz ;]

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 638 | Data: 2011-03-11 23:23:14 | Liczba SOGów: 0
  • Rehabilitacja stawu skokowego

    sierpnia mam swok slub i kurde boje sie ze nawet nie dojde...zabiegi jakie mi przypisano wirowka laser pole magn i cwiczenia ..pozdr

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 627 | Data: 2014-07-27 14:36:31 | Liczba SOGów: 0
  • rehabilitacja

    jaka rehabilitacja jest wskazana po laparoskopii na przepuklinę lędźwiową jaka jest wskazana rehabilitacja po laparoskopii lędźwiowej

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 221 | Data: 2013-04-09 10:17:14 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na wewnetrzne partie klatki piersiowej

    mam do was prosbe, czy mozecie mi powiedzieć jakie sa cwiczenia na wewnetrzne partie klatki piersiowej dodam ze mam do dyspozycji, hantelki i gryf,

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 6785 | Data: 2006-12-16 16:55:07 | Liczba SOGów: 0
  • biodro ból

    witam, podczas biegania coś mi się stało w biodro myślę, że naderwał się jakiś mięsień lub ścięgno. minął już miesiąc i była poprawa. wczoraj po tańcach wrócił ból.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 551 | Data: 2010-05-15 12:47:31 | Liczba SOGów: 0
  • bolace biodro

    kiedys zderzylem sie rowerami i zaczelo mnie bolec biodro nie moglem chodzic przez jakis tydzien ale tera odczuwam bol po wstaniu z luzka rano lub po jakims wysilku takze jak uniose noge do gory jak temu zaradzic

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 540 | Data: 2011-08-11 11:46:28 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia z hantlami

    podali mi jak najwiecej cwiczen z uzyciem hantli ktore bede mogl zastosowac. moze jakiegos linka na ktorym takowe cwiczenia beda opisane. ma sie rozumiec takie podstawy jak rozpietki czy uginanie nad glowa znam, chodzi mi o to aby urozmaicic

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 6709 | Data: 2003-09-17 21:57:51 | Liczba SOGów: 0
  • Rehabilitacja po zlamanym obojczyku

    musze czekac miesiac. czy do tego czasu moge po jedym dniu od zdjecia gipsu isc na basen jakie moge wykonywac cwiczenia w domu pytam bo nie chce tego zaniedbac oraz nie chce sie tez spieszyc zeby nie bylo komplikacji. po calej dobie od zdjecia

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 505 | Data: 2013-08-31 18:22:09 | Liczba SOGów: 0
  • rehabilitacja stopy

    jakie cwiczenia stsowac po operacji haluksa. po szesciu tygod. chodzenia w ortezie, ze srubami i drutami w palcach.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 500 | Data: 2014-12-12 22:11:17 | Liczba SOGów: 0
  • Drabinka - jakie cwiczenia

    zamontowalem se w pokoju drabinke robiona przez sasiada i przeze mnie dokonczana... robilem sobie na razie cwiczenia typu podciaganie, brzuszki wiszac [nogi do gory sie podnosi wiszac na rekach] i oczywiscie zwykle brzuszki wkladajac nogi pod

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 5851 | Data: 2006-06-27 22:22:14 | Liczba SOGów: 2
  • Pomocy-biodro pośladek lędźwia

    niego. stwierdził lordozę lędźwiową, przeciążenie więzadeł, mięśnie pośladkowe, przekrzywioną miednicę i uszkodzone biodro chodzę na masaże 2x w tygodniu, do tego ćwiczę plan korekcyjny na miednicę, ćwiczenia na piłkach wykupiłem lekcję i

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 429 | Data: 2014-11-20 12:09:55 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na pośladki

    witam: mam ogromna prośbe, czy mógłby mi ktos powiedzic jakie najlepiej robic cwiczenia aby rozwinac miesnie posladków bo ostatnio sie troche wychudziłam i chodzi mi o to aby tyłeczek nie był płaski

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 5788 | Data: 2006-08-14 21:17:23 | Liczba SOGów: 0
  • Biodro/łopatka

    tak jak w temacie, mam dość nietypowy temat z biodrem. niedawno zauważyłem, że jedno biodro mam bardziej wysunięte w jedna strone niż drugie. jak mogę to skorygować to samo z klatką, nie jest symatryczna

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 380 | Data: 2012-05-14 19:04:40 | Liczba SOGów: 0
  • rehabilitacja miesnia czteroglowego

    kiedy po operacji miesnia czteroglowego mozna rozpoczac cwiczenia bo rozne sa wersje ja rozpoczalem po 6 tygodniach i mysle ze jest ok ale dzisiaj sie dowiedzialem ze chy ba duzo za wczesnie moze mi ktos odpowie na moje pytanie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 300 | Data: 2011-02-24 16:16:53 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia + dieta przy kontuzji

    jest fakt, że mam zerwane więzadło krzyżowe przednie i za miesiąc czeka mnie zabieg no i ponad miesięczna rehabilitacja ma ktoś propozycje ćwiczeń, które mógłbym wykonywać z małym obciążeniem nogi, a które pomogłyby mi w zrzuceniu wagi

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 268 | Data: 2014-06-04 23:09:59 | Liczba SOGów: 0
  • Biodro 19 lat proszę o pomoc

    podczas ćwiczenia na prawy biceps boli mnie biodro czy udać się do lekarza czy brać magnez.zależy żeby ćwiczyć siłownia jest dla mnie wszystkim.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 246 | Data: 2015-06-10 19:19:28 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}