SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

regeneracja

  • Pytania odnośnie FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Dokoncz tym systemem trenigi do 8 tygodni. Wtedy regeneracja i wchodz dopiero na system 15-10-5. Wyjdzi Ci to na lepsze. Masz dobre przyrosty to po co je ucinac? Jesli beda naprawde slabe wtedy metoda 15-10-5 bedzie szokiem dla miesni i progres znow ruszy znacznie a w innej sytuacji po prostu zaszokujesz je wtedy kiedy naprawde dobrze odbieraja bo

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1191 Data: 2008-02-02 11:13:29 Liczba szacunów: 0
  • Wpadnięta klatka ;/

    Post
    Trening dla początkujących

    głową i myśl co robisz. Nie rób tylko bica i klaty, bo to niema sensu, jeśli tak właśnie chcesz ćwiczyć to odpuść bo sobie krzytwde tylko zrobisz. Jak chcesz ładnie wyglądać to odrazu Ci mówie bo niema sensu kłamać, jakbędzie odpowiedni trening, dieta, regeneracja to możesz się pokazać przed laskami na lato ale w 2011 roku. pozdro. i wytrwałości

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1220 Data: 2009-04-11 17:10:23 Liczba szacunów: 0
  • first time - aga+npp

    Post
    Doping

    wac nie moge. Cala noc na kompie jako ochroniarz i tyle co mam do roboty to zrobic 20sto minutowy patrol po budynku co 2h:D Tak kazden weekend reszta tygodnia na ogól free wiec to jest regeneracja :) Dzisiaj chyba sobie pacne jak zdaze eq i enana po obu zadupiach :) a jak nie to oficjalnie jutro. Dam Ci znac jak dziala domowa impreza z soczkami :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1379 Data: 2007-06-17 06:33:20 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS – NAJLEPSZY SUPLEMENT AMINOSTAR JAKI STOSOWAŁEŚ !!!

    Post
    Aminostar

    az kompleksy sztangowe moje nogi nie wytrzymały by gdyby nie używanie właśnie waszego BCAA około wysiłkowo. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że jakość treningów oraz regeneracja stoi na bardzo wysokim poziomie. Mogłem przez wiele tygodniu utrzymywać tak wysoką aktywność fizyczną bez obawy o przetrenowanie czy "popalenie" mięśni. Dlaczego w

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 4674 Data: 2012-05-01 09:04:38 Liczba szacunów: 0
  • Jak trochę urosnąć?

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta + trening + regeneracja = sukces. Trening z artu wyżej, dieta w dziale odżywianie no i trochę chęci :-))

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1091 Data: 2015-11-02 17:43:27 Liczba szacunów: 0
  • POTRZEBNA POMOC TRENING NA RZEŻBĘ

    Post
    Trening dla początkujących

    Przedewszystkim Dieta Kolego, bez niej to hmb łykać możesz... regeneracja kontunuuj jeszcze treningi stacyjne i wkręć pokażdym z nich jakieś aeroby zdr,

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 660 Data: 2010-12-30 16:26:24 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań początkującego

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Ad 1. No trochę mało te 64kg na taki wzrost. Ćwiczyć się opłaca oczywiście, z dobrą dietą i treningiem złapiesz kilka kg . Ad 2. Dieta, dobry trening, regeneracja mięśni typu: min. 8h snu, basen. Ad 3. Linku nie otwiera. Najlepiej na początek jest robić FBW, dużo osób poleca ten trening dla początkujących. Wejdź w dział "trening dla początkują

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 534 Data: 2010-12-27 09:46:04 Liczba szacunów: 0
  • Gora Dol 4dni do ocen

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra to wywalamy rack pull a MC wedruje do Dolu B I bedzie chyba elegancko, bedzie to wowczas 1 cwiczenie Tak będzie ok. Choć sam też siebie obserwuj czy regeneracja daje radę.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1469 Data: 2017-07-10 15:18:44 Liczba szacunów: 0
  • Gora Dol 4dni do ocen

    Post
    Trening dla początkujących

    Narazie z regeneracja nie bedzie problemu, bo nie robie nic poza cwiczeniem na silce przez pewien czas. Problemy zaczna sie jak wroce do pracy... Ponizej zmodyfikowana wersja planu. Moze komus sie przyda. Gora A Wyciskanie sztangi w skosie 30° 5s Wioslowanie w opadzie 5s OHP 4s Dipsy 4s Uginanie ze sztanga 3s Face Pull 3s Dol A Przysiad tyln

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1469 Data: 2017-07-10 15:23:10 Liczba szacunów: 0
  • Gora Dol 4dni do ocen

    Post
    Trening dla początkujących

    Wszystko jest w porzadku z jedzeniem. Zapraszam do dziennika. Zero alko i jedzenie dostarcza wszystkiego co trzeba. No i tak ma być. Jak micha będzie i regeneracja to nawet pracując będziesz notował progres.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1469 Data: 2017-07-10 15:31:06 Liczba szacunów: 0
  • szybki trening - czy warto?

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie wiem co to za plany przerabiałeś, ale 1,5 h 6 razy w tygodniu brzmi groteskowo. Tak ćwiczą chyba tylko olimpijczycy i ludzie zajmujący się profesjonalną kulturystyką. Więc moje pytanie - wiesz, że na początku do zbudowania dobrej sylwetki wystarczą 3 treningi po +/ 1h i dieta? Pomijając oczywiście oczywiste kwestie jak regeneracja.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 563 Data: 2013-06-20 23:22:18 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie nowicjusza

    Post
    Trening dla początkujących

    iłownia będzie zapewne zdecydowanie lepiej wyposażona. 2. Im szybciej zaczniesz podchodzić skrupulatnie do diety tym lepiej szybciej wpadniesz w rytm i będziesz mógł regulować poszczególne makroskładniki 3. Jak dieta i regeneracja będzie na najwyższym poziomie to nie będzie problemu. 4. Podstawowe ćwiczenia siłowe na początek są najskuteczniejsze

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 363 Data: 2017-07-04 07:27:19 Liczba szacunów: 0
  • Pomocy(Plan treningowy vs Szkola)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    18lat 182cm 81,5 kg Trenuje sztuki walki.Wysilek nie jest mi obcy.Chce zaczac trenowac kulturystyke.Jestem dosc dobrze zbudowany (genetyka po ojcu,trenowal kulturystyke) Chce zaczac trenowac bardzo mocno (tak tak wiem ze trzeba pierw powoli)jeżeli trenujesz sztuki walki to musisz ułozyć tak trening abyś mogł sie dobrze zregenerować, wg mnie 3 dnio

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1213 Data: 2005-09-13 08:13:38 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html Wszystko co powinieneś wiedzieć masz tutaj.A na duże partie rób po 4 serie np(12/10/8/6) a na małe po 3 np(10/8/6).Ćwicz tak 6-8 tyg. a potem tydzień regeneracja i zmiana treningu.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1078 Data: 2010-09-19 23:04:10 Liczba szacunów: 0
  • Problem z klatą-dlaczego nie rośnie??

    Post
    Trening dla początkujących

    WINNA SIE ROZWIJAC. A skoro sie nie rozwija - to jak kazdy inteligentny facet sprawdzasz wszystko od podstaw. piszesz sobie 2-3 plany wedlug sciezki periodyzacji (masa, sila, regeneracja - lub jak wolisz), dajesz sie tu do oceny wraz z rozpiska dniowa i programem treningowym. My ci to sprawdzimy. Nastepnie sprawdzasz diete - piszesz nowa z nasza p

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3289 Data: 2008-05-28 00:29:35 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    czwartek regeneracja hi

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 2009-02-25 14:08:15 Liczba szacunów: 0
  • 35 lat - zupełne początki z treningiem - da radę?!

    Post
    Trening dla początkujących

    zeczywiście to dziwne, że ćwiczenia brzucha tam nie są wymienione. Tak na logikę sobie myślę, jak można ćwiczyć wszystkie partie oprócz brzucha, duża partia mięśniowa, szybka regeneracja no i chyba istotna. Z tego by wynikało, że jak ktoś robi FBW, to już nie ćwiczy brzucha? Jestem bardzo ciekaw opinii kogoś fachowego. Co do tego dwugłowego, to nie

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1177 Data: 2011-08-23 17:22:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan na siłe do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    żna powiedzieć ze martwy+20kg przysiad+20kg wyciskanie +12,5kg robiłem go 4 miechy wjęc trochę słabo. ale u mnie dochodziły jeszcze treningi kosza codziennie i kiepsko było z regeneracja i do tego nie miałem diety wjec myślę ze jak ogarniesz dietę i regeneracje to przyrosty w sile będą wjeksze. niech się jeszcze ktoś bardziej doświadczony wypowie

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 889 Data: 2016-07-16 12:27:42 Liczba szacunów: 0
  • Plan na siłe do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    ru, aby nauczyć się ciągnąć ciało w dół zginaczami bioder. Pamiętaj też, że przez pierwsze tygodnie max będzie się Tobie wydawał śmiesznie łatwy. Nigdy nie dodawaj jednak więcej niż masz w planie. Po 3 miesiącach zamierzasz brać +30 kg, więc nie możesz się spieszyć. Ważna jest też dieta i regeneracja. Jak to zapewnisz, to masa też pójdzie w górę.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 889 Data: 2016-07-16 18:28:51 Liczba szacunów: 0
  • Kazda partia 2x w tygodniu. Do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki wielkie. chodzilo mi bardziej o to czy dam rade z regeneracja bo wydaje mi sie ze moj plan bedzie dla mnie dobry. przez ta kreatyne to sam nie czuje czy juz jestem zregenerowany. chyba dobrym pomyslem bedzie cwiczenie tak jak ty TTT W TTT W tylko sprawdze czy w niedziele silka otwarta bo zawsze mialem niedziele wolne:) Maciek a ty co o tym s

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 2008-04-09 20:41:29 Liczba szacunów: 0