SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

regeneracja

  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Quartz21-Tylko w okresie robienai rzezby ale to na końcówce trenuje jakieś 3/4 tyg dwie partie tygodniowo.To trudna regeneracja i raczej nie przemeczam moich mięsni jak nie moge zapewnic im doskonałej regeneracji snem i pozywieniem.

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-27 16:41:03 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    e treningowym w dniu kiedy jesteś najbardziej wypoczęty.Byłoby świetnie gdybyś również dzień po treningu klatki mógł sobie zrobić totalny odpoczynek od siłki, tym samym Twoja regeneracja byłaby o wiele szybsza z dużą korzyścią dla klatki piersiowej. Jeśli chodzi o trening klaty to proponuje zacząć od wstępnego zmęczenia mięśni rozpiętkami głową w d

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-04 17:36:54 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    białko, mogę dorzucić BCAA. Jeśli tylko po treningowo to doradził fajnie o wystarczająco Giszman,jednak pamiętaj że w trakcie robienia wytrzyałości masz nie lekki trening a regeneracja jest najważniejsza a wiec suplementacja ważna jest równiez rano i na noc nie tylko w okresie okołotreningowym-najważniejsze to porcje dodatkowo Glutaminy,jak i ran

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-09 21:32:20 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    ierwsze dwie serie (pierwszego ćwiczenia) do załamania,to Twoje mięśnie i tak będą jeszcze na tyle nasycone glikogenem iż nie powinny one sprawiać Tobie większych problemów i regeneracja między pierwszą a drugą serią nastąpi bardzo szybko. 2i3 seria powinny już być właściwymi seriami roboczymi i tutaj należy się porządnie zmęczyć.Jeśli oczekujesz k

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-25 23:21:30 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    a łapy to nie powód tego że nie rosną i powiem ze nikt tu nie jest takim zawodowcem jak amrykanie że tylko je,trenuje i śpi do tego mega supli i wtedy mozna przeginac bo jest regeneracja. AO11 -troche nie rozumiem co to przelewa sie i że sa pręgowate,a Ja osobiscie i mysle ze i Giszman bo jesteśmy w kontakcie najlepszym spalaczem dostepnym u nas w

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-10 22:04:48 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    raszek kilka rzeczy bym zmienił ale to ja Przede wszystkim dodałbym jeden dzień treningowy więcej, tym samym podnosząc ogólną intensywność i ćwiczyłbym w ten dzień biceps z tricepsem,dodając do tego łydki i może brzuch.Nie wiem ale jakoś nie przemawia do mnie trening bicepsa po treningu pleców. Już w samym treningu bica dodałbym zamiast modlitewni

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-31 23:54:02 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Mat-na pewno ciężkim treningiem,odpowiednim odżywianiem i dobrą regeneracją ale kulturystyka to sport dla ludzi cierpliwych, nie da się zbudować idealnego ciała w kilka tygodni,miesięcy a czasem i nawet w ciągu kilku lat.Każdy z nas ma słabsze i mocniejsze partie mięśniowe,jedne będą rosły bardzo szybko w odpowiedzi na trening zaś inne "leniwe

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-24 18:56:21 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    ciągi w treningu nóg bardzo dobrze pobudzają te najbardziej anaboliczne hormony w naszym organiźmie,dlatego też trenuję bica i triceps w dzień przed treningiem nóg.Wiadomo,że regeneracja mięśni po treningu może trwać nawet do 48h. więc w tym przypadku część z tego procesu załapie się na moment kiedy nasz organizm będzie wytwarzał większe ilość gh i

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-08 12:29:41 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    owy z mniejszym cięzarem a większą liczbą powtórzeń 2.Trening areobowy 3/4 x w tygodniu ok 30-45min,najlepiej bierznia,steper ew,rower stacjonarny przy tętnie stałym ok 130-135 uderzeń serca na minutę. 3.dodatkowo basen napewno ie zaszkodzi,pamiętaj też że basen też wyciąga i potrzebna jest regeneracja i posiłek jak po każdym treningu. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-05 22:25:10 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Grzesieq02 Do planu treningowego ,który podałeś nie mam większych zastrzeżeń, jedyne co bym sugerował to właśnie dodanie kilku serii łączonych i super serii, które dodane z umiarem pomogą Ci tylko podnieść Twój trening na wyższy poziom i zwiększyć samą intensywność treningową. Zadbaj o odpowiednią suplementację po treningową i nie powinno być żadny

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-19 12:08:39 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    lizm jest w miarę szybki, bo jak zdarzy mi się czasem mieć przerwę między posiłkiem trochę dłuższą niż 3 godziny, to odczuwam duży głód i mocne burczenie w brzuchu. Trening i regeneracja jest na pewno OK, bo teraz mam wakacje więc śpie średnio 8-9 godzin, a trening jest sprawdzony... Chciałbym dorzucić teraz do kwietnia następnego roku jak najwięce

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-22 04:57:29 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Wtedy na treningu organizm nie bedzie pompował krwi do żołądka na potrzebny trawienia posiłku, a będzie ją pompował do mięśni, do tego dochodzi wysypianie się czyli poprawna regeneracja. I co najważniejsze dobrze wykonane ćwiczenie - nie napisałeś jakie partie ćwiczyłeś więc jeśli nie ćwiczyłem klatki to i tej pompy na klacie nie będzie - no bo ja

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-11 15:10:07 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    wykonać jednego powtórzenia więcej w najcięższej serii(nie koniecznie trzeba dźwigać większe ciężary) wtedy zmiana jest faktycznie niezbędna. Kolejną mega ważną kwestią jest regeneracja,czy dostatecznie się wysypiasz,śpisz 7-8 godzin dziennie??Czy używasz suplementów anty-katabolicznych typu BCAA i Glutamina?? Jeśli głównym celem jest siła to powi

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-28 15:02:20 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Witaj Giszman,mam spory problem. Chciałbym abyś pomógł mi ułożyć plan treningowy. Pracuje w systemie 4-brygadowym tz. 4dni na rano,dzień wolny 4dni na popołudnie,dzień wolny i 4 nocki po czym dwa dni wolne(odrazu zaznaczam że weekendów nie mam wolnych dlatego cieżko u mnie z system atyką i regeneracją. Trenuje ponad 7 lat i nie mam zamiaru z tym ko

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-26 18:55:43 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś - przygotowania do MPJ 2017

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    osty z trójkątem na wyciągu 4x10-12 6. Prostowanie za głową na wyciągu 4x10-12 7. Prostowanie podchwytem 4x10-15 +20 min aero. Trochę zmniejszam objętość treningową. Dokładam ciężaru i czuje, że regeneracja nie jest taka jak powinna być, stąd taki ruch :-) Środa: DNT 20 min aero na czczo Zmieniony przez - wiktor.grybos w dniu 6/21/2017 3:24:01 PM

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-21 15:22:25 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś - przygotowania do MPJ 2017

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    27.11.2017 MASA Tydzień 5: dzień 29 - poniedziałek Dieta - high carb Omlet z truskawkami Kurczak, ryż TRENING - carbo, bcaa, gluta, kreatyna, tauryna Kasza jaglana, jabłka, whey pudding, izolat, płatki Kurczak, ryż Kurczak, ryż, olej lniany Serek wiejski, whey pudding, masło orzechowe Cardio brak LEGS 3 Hip thrust 220 x8, 118 x10 Mc sumo 160 x6

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-28 19:01:52 Liczba szacunów: 1
  • Wiktor Gryboś - przygotowania do MPJ 2017

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    o 750g węgli, waga nawet lekko w dół. Dzisiaj (środa) dzień nietreningowy :-) W dni nietreningowe teraz daje też więcej jedzenia niż we wcześniejszym okresie i zauważyłem, że regeneracja jest wyraźnie lepsza, siła na treningach fajnie rośnie, po dniu dnt jestem świeży i wypoczęty, więc myślę że to poskutkuje pozytywnie jeśli chodzi o wyniki :-)) Z

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-21 13:14:37 Liczba szacunów: 1
  • Wiktor Gryboś - przygotowania do MPJ 2017

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Plus minus wygląda to tak. Oprócz tego wpada sporo keczupu, bo lubię dużo %-) Ostatnio ten z biedronki, bo jest mega dobry, na redu będzie kotlin 60% kalorii mniej %-) Smażę normalnie na oliwie, więc pare gram fatu dodatkowo wejdzie i jeszcze 10-15g żelatyny. Warzyw prawie w ogóle teraz nie jem DT - 300g B, 750g W, 65g T 1. 80g W, 10g T 2. 80g W, 1

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-11 14:20:32 Liczba szacunów: 1
  • Nie bądź taki hej że kolo- bij codziennie deke solo! *spamidło*

    Post
    Kuchnia SFD

    No ale w tle leci test i wino, więc regeneracja jest niezła.. Myslalem, żeby właśnie 4 razy w tyg ten tren zaj**ać popołudniami + interwały / cardio w ciągu dnia..

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-30 11:37:18 Liczba szacunów: 0
  • Nie bądź taki hej że kolo- bij codziennie deke solo! *spamidło*

    Post
    Kuchnia SFD

    albo przetrenowania i dlatego kiepska regeneracja

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-30 20:10:15 Liczba szacunów: 0