SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    03.11.2017 - Barki i rece Trening: 1. Wyciskanie sztagni siedząc smith 5x6 6x50kg 6x60kg 6x65kg 6x70kg 6x80kg 2. Unoszenie sztangielek bokiem w górę stojąc przodem opartym o lawkę lekko odcyhoną w tył 5s 15x10kg 15x10kg 10x14kg 10x14kg 10x14kg 3.Podciąganie sztangi 5s 15x30kg 15x30kg 10x45kg 10x45kg 8x45kg 4.Wyprosty ramion z drążkiem 5s 15x5

    Odpowiedzi: 309 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-03 18:06:13 Liczba szacunów: 0
  • Chivas na odwyku;)

    Post
    Ladies SFD

    o ze odwrotnie. I tu szlo mi zdecydowanie latwiej. Mysle, ze moglabym jeszcze dolozyc obciazenia. Cw 3. Zdecydowanie wole wersje stojac na jednej nodze z obciazeniem w jednej rece. Tutaj nie czulam za bardzo jak mi te lydki pracuja. Ot tak sobie posiedzialam i odpoczelam. Cw 4. Rozpietki. No tak. Obciazenie moglam wziasc wieksze zdecydowanie, ale

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2009 Data: 2013-06-18 09:41:49 Liczba szacunów: 0
  • Panna_Kika/Blog/Chcieć to Moc

    Post
    Trening dla początkujących

    aja na ciebie najlepiej, jakie lubisz, ja tylko proponuje trzymasz reke na ramieniu jak do wyciskania sztangielek na barki, lokiec na zewnatrz, druga reka wolna, robisz obie rece wioslujesz obiema rekami na raz, po prostu stoisz i pochylasz sie i wioslujesz jak chcesz sztangielki bierz sztangielki na wyciskanie Zakwasy po treningu? Jak to milo

    Odpowiedzi: 2631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-26 19:00:56 Liczba szacunów: 0
  • Panna_Kika/Blog/Chcieć to Moc

    Post
    Trening dla początkujących

    ora Edit Trening sila B Przysiad przedni 32,5kg 3x10 Wyciskanie na barki 25kg 5/5/3 (bez oszukiwania i pomocy nog) Power Clean 32,5/30/30 3x10 (to jestem unhappy, ale nogi i rece mialam troche obolale) Przyciaganie drazka dolnego do pepka (klocki) 15/16/16 3x10 na dobicie: snatch 10kg 15kg 5/5 podciaganie na sztandze nogi proste 5/4/4 Zawiodlam si

    Odpowiedzi: 2631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-14 09:09:09 Liczba szacunów: 0
  • MASSSSSAAAA TRENING DO OCENY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no to tak. klatke robie z barkami a nogi na osobnym. jeśli chodzi o to wyciskanie na barki to każde działa troche inaczej i po takim treningu wszystko bylo ok dawniej jak robilem:) Mi odpowiada taka ilość serii:) daje rade, poźniej dużo odpoczywac i jest ok. MC i opady na początek serii radzisz?? robie obydwa cwiczenia bo jest to dobre do robienia

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1782 Data: 2007-07-02 08:15:20 Liczba szacunów: 0
  • DT Maćko [Nowy plan str 25]

    Post
    Trening dla początkujących

    27.09.2013r FBW 1. Wyciskanie sztangą leżąc płasko 3 serie (Klatka piersiowa) 26kg x 15, 36kg x 12, 40kg x 12. http://www.youtube.com/watch?v=Ov1s_IE8yO4&feature=youtu.be 2. Wyciskanie sztangi z klatki stojąc 2 serie (Naramienne) 10kg x 15, 18kg x 12, 22kg x 12. http://www.youtube.com/watch?v=6vtlZM7Yge8&feature=youtu.be 3. Francuskie wyciskanie sz

    Odpowiedzi: 570 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-30 23:36:04 Liczba szacunów: 0
  • ROKSANNA1/redukcja, podsum str.24/str.35

    Post
    Ladies SFD

    Uff ale mam zaległości Trening był dopiero dziś, nie udało mi sie w weekend bo bylo mi bardzo nie po drodze. 31.08 Miska Suplementy: glukozamina oczywiscie plyny i warzywa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/0bbcbee6061646648ff37795764f15da.png 01.09 Miska nie liczona i brzydka. Zjadłam tort, ale czekałam na to bardzo. Więcej grzechów nie pamiętam. Robiłam pom

    Odpowiedzi: 565 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-04 00:00:14 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]etrala/podsumowanie roku str 67

    Post
    Ladies SFD

    weeekend okropny, nueliczony z czitami, niedojedzony :/ dziś już pięknie Trening B2 - Podciąganie/opuszczanie na drążku: 3x 5; 2 min 1podc4op/5op/5op 5/5/5 - Wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 3x 10-12; 1 min 12x5/12x7/10x9 12x5/12x7/12x9 - Wyciskanie leżąc na poziomej 2 serie rozgrzewkowe + 3x 10-12; 1 min 12x12/12x12/12x22/12x27/4x32

    Odpowiedzi: 1103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-04 22:54:59 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e 20 pow. Łydki 1.Wspiecia na palce stojac z gryfem na barkach suwnica Smitha/lub/siedzac maszyna 4 serie 15 pow. 2.Wspiecia na palce jednej nogi stojac trzymajac ciezar w rece 4 serie 20 pow. Trening B: Uda 1.Wypychanie nog po skosie do gory na maszynie lub przysiady( niewiem co wybrac) 4 serie 8-12 pow. 2.Prostowanie nog na maszynie siedza

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-22 20:40:42 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    siemanko Jako że mam zamiar przejśc teraz na poważną redukcję z dietką i aerobami, wkleję tu swój plan na najbliższy miesiąc, półtora 4 dni treningu siłowego : połączenia dość eksperymentalne, nie jestem tylko pewien co do następujących po sobie treningów tj. wtorek po poniedziałku i piątek po czwartku, chodzi o to czy mięśnie ćwiczone np. w czw

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-19 19:16:31 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cy : 16 serii 1) podciaganie sztangi do klatki w opadzie tlowia (4 serie) 8\8\8\8 2) ściaganie drążka wyciagu górnego siedzac za karku (5 serii) 12\12\12\12\12 3) na maszynie rece wypychamy do tylu (3 serie) 10\10\10 4) na lawce opady do gory i dolu (4serie) 15\15\15\15 Biceps : 8 serii 1) na stojąco gryfem długim (4 serie) 8\8\8\8 2) na stojąco d

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-30 01:27:55 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Prosze żeby ktoś ocenił muj plan treningowy. I czy serie i powtużenia są dobre jeżeli chce ćwiczyć na mase. Wtorek Klata Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4 serie 12/10/8/6 Wyciskanie sztangi na ławce skośnej pod kątem 30 stopni 3 serie 12/10/8/6 Rozpiętki 3 serie 12/10/8 Biceps Uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku 3 serie 10/10/1

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-27 23:41:40 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam... mam w zamiarze zwiększyć masę i siłę, to drugie szczególnie w wyciskaniu zza karku i na ławce prostej. Mam 180 cm wzrostu i warze 87 kg to jest już mój 4 cykl. Jeżeli chodzi o odżywki to jako uzupełnienie diety - Iso stack 10, następnie Animal PUMP, kre-alkalyn olimpu, L-Glutamine micronized TG treca, do popijania podczas treningu HOT i na

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-10 13:50:27 Liczba szacunów: 0
  • kopiejka/proszę o wskazówki co do diety i typu ćwiczeń

    Post
    Ladies SFD

    Żarełko z dzisiaj powyżej. Już prawidłowa kaloryczność, minimalnie przekroczyłam tłuszcze. Ćwiczenia dzisiejsze rozgrzewka bieżnia 10 min. Robię w takiej kolejności: 1. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce poziomej 12x6 kg, 12x10 kg 2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej 12x6,12x10g 3.Rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej 12x4, 12

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 8488 Data: 2011-09-21 20:11:13 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Trening na szybkosć ciosów

    Post
    Sztuki Walki

    CAŁY TRENING-WSZYSTKO-Technika,Siła,Szybkość,Kondycja,Ogólnorozwojówki itp. 1. Trening ogólny z treningiem siłowym dla początkującego 1 runda = 3 minuty, po każdej rundzie 1 minuta przerwy (lub więcej w zależności od potrzeby) Schemat dla początkującego; zmodyfikowany i tłumaczenie by Maciek z książki muay thai the art of fighting Rodzaj ćwiczenia

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 17768 Data: 2010-02-05 13:18:16 Liczba szacunów: 0
  • unknovvn/DT (str.17,34)

    Post
    Ladies SFD

    31 sierpnia 2012 DT 150b 55t 250ww /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/00bb1aa3922a4560ac6f8e14a7f7c804.png TRENING DAY 4 1.wyciskanie na plaskiej 4x4-6 2min 6x 28/30,5 5x 33 2x 35,5 2a.wyciskanie sztangielek na plaskiej 4x6-8 8x 5/6 7x 10 6x 10 (x2hantle) 2b. pompki 4xmax 2min 3/4/3/3 3.krzyzowanie linek 4x6-8 plus 2dropsety 2min 8x 1szt/2/2/2 + dropset: 10x

    Odpowiedzi: 513 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-31 13:46:58 Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Ćwiczę, bo to wskazane w moim wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening XXXX 15 lipiec 2011 Trening FBW Czas treningu: 52min 1) Przysiad - 10, 10, 10, 10 2) Podciąganie na drążku - 7(+3), 3(+7), 1(+9), 2(+8) 3) Pompki (3 krzesła, nogi lekko wyżej, 10kg w plecaku) - 9, 8, 7 4) Wznosy tułowia z opadu - 10, 10, 10 5) Wyciskanie sztangi(barki)- 6, 8 6) Uginanie ramienia z supinacją (14.5kg) - 6,6 7) Pompki wąsko

    Odpowiedzi: 1458 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-15 13:31:09 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    est taki prosty - czucie piersiowych przy nim to podstawa, nie ma potrzeby wprowadzania go na tym etapie. Zrob jako pierwsze pompki z palcami do wewnatrz na podlozu poziomym (rece i nogi na rownej wysokosci bez kombinacji) w kilku seriach po kilkanascie ruchow, z czasem dokladaj obciazenie na gore grzbietu, nie rob przeprostow w lokciach bo bedzies

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-24 22:46:43 Liczba szacunów: 0
  • Madzianna87- podsumowanie str.12/start str.33

    Post
    Ladies SFD

    25kgx9 20kgx12 20kgx10 poprzednio byl falstart teraz pilnowalam zeby przytrzymywac w gorze i trzymac tempo. zauwazylam ze przy ostatnich powtorzeniach trcohe krzywo prowadze rece, lokcie nie ida rowno, musze to opanowac 2b. RDL 40kgx12 40kgx9 35kgx13 35kgx10 40kgx13 40kgx10 35kgx12 35kgx10 3a. Wyciskanie sztangi stojąc 16kgx14/12/10 13.5kgx13 1

    Odpowiedzi: 422 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-11 22:44:51 Liczba szacunów: 0
  • Madzianna87- podsumowanie str.12/start str.33

    Post
    Ladies SFD

    11.05, 12.05 - DNT Mial byc silowy ale poszlismy na scianke wspinaczkowa i zmasakrowalo mi rece :-} Super zabawa, chyba zaczne chodzic regularnie :) +mix warzyw mrozonych (kalafior, marchew, brokuly) /SFD/Images/2015/5/14/0daaa3a6b22044768d82cee6c722908c.jpg +kapusta biala, kalarepa, rzodkiewki /SFD/Images/2015/5/14/b5087e722a9c4ceda56d878fa49e81c

    Odpowiedzi: 422 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-14 16:21:06 Liczba szacunów: 0