SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Ćwiczenia na klate.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    miałem podobny problem do Twojego kiedys byłem wręcz "śmiesznie" wąski w barach ale przyłożyłem się do tej grupy jak do żadnej innej i teraz jestem bardzo szeroki barki ćwiczyłem z łydkami trening na barki: wyciskanie zza głowy 15-10-8-10-15 unoszenia hantli bokiem na stojąco lub siedząco 4x 12 unoszenie sztangi przodem (ręce wyprostowane

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-03 21:30:51 Liczba szacunów: 0
  • Fluor158// Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening : Przysiad 45 , 55 , , 60 , 60 Wyciskanie na barki 25 , 30 , 35 , 40 Martwy ciąg 71 , 81 , 91 , 101x3(już nie mogłem) Podciąganie nachwyt cc x12 , cc x8 , cc x6 Dipsy cc x12 , cc x10 , cc x8 Spięcia brzucha PS. Dzisiaj zrobiłem na śniadanie jajecznice z serem białym , dobre to jest , warto spróbować ! Dużo białka . A i jeszcze coś . Klata m

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 12669 Data: 2012-06-28 14:00:16 Liczba szacunów: 0
  • Dobry trening?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    wcześniej nie skupiłem się na samych ćwiczeniach, tylko na ich ilości. a więc tak: do klatki zrób wyciskanie na płaskim i na skosie dodatnim (jedno sztangą, drugie sztangielkami) po 4 serie i dorzuć 4 serie rozpiętek na płaskiej lub skosie. Rozpiętki to poza wyciskaniem najlepsze ćwiczenie na klatkę. będzie 12 serii - będzie ok Biceps: tutaj podsta

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 2013-05-14 21:51:32 Liczba szacunów: 0
  • Chce miec duze okragle barki!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    King: sproboj po ciezkim wyciskaniu na bary i tylnych barach nastepujacego cwiczonka: unoszenie bokiem(proste niemal rece)*15powt i od rzau tym samym ciezarem pelnozakresowe wyciskanie stojac*15powt(wybijaj cialem w dalszych powt jak trzeba zamiast sie poddawac przed 15p). Raz po takich 3 skladankach nie moglem wycisnac samych rak w gore i musiale

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-24 20:23:24 Liczba szacunów: 0
  • Rozkład do sprawdzenia/poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Poprawiłem się jakbyś nie zauważył, rzeczywiście nie doczytałem. Poza tym, widać sam nie czytasz ze zrozumieniem, bo pisałem potem że wszystko zależy od częstotliwości. Tak czy inaczej rób sobie ręce dwa razy w tygodniu, zwłaszcza, że one pracują niemal przy każdym ćwiczeniu jak wyciskanie, military press czy podciąganiu i są w gruncie rzeczy niewi

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 627 Data: 2013-03-09 17:04:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    Dziś trening późno, ale do 20 tej byłem w pracy BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/12 45kg/10 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 12,5kg/12 12,5kg/12 12,5kg/12 12,5kg/11 3. Uginanie ramion sztangielki, uchwyt młotkowy 4x12 10kg/11 10kg/11 10kg/11 4. Uginani ramienia ze sztangie

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14322 Data: 2012-08-04 23:54:13 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    Dzisiejszy trening dość ciężki bo przeważnie robię przerwę pomiędzy treningiem pleców i ramion. BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/12 45kg/8 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/11 3. Uginanie ramion sztangielki, uchwyt młotkowy 4x12 12kg

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14322 Data: 2012-08-13 21:49:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/12 45kg/8 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/10 3. Uginanie ramion sztangielki, uchwyt młotkowy 4x12 12kg/12 12kg/11 12kg/10 4. Uginani ramienia ze sztangielką w opadzie, na szczyt bicepsa 12kg/12

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14322 Data: 2012-08-29 00:30:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    Zmniejszyłem intenstywność treningów poprzez redukcję ilości serii w części ćwiczeń, pozwoli mi to mna zregenerowanie się. Dziś trenowałem łapki BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/12 45kg/8 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/12 3. Uginanie ramion

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14322 Data: 2012-09-10 22:49:05 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/10 45kg/8 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/12 3. Uginanie ramion sztangielki, uchwyt młotkowy 4x12 12kg/12 12kg/12 12kg/12 4. Uginani ramienia ze sztangielką w opadzie, na szczyt bicepsa 12kg/12 12kg/10 1

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14322 Data: 2012-10-07 22:38:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RedAlert

    Post
    Usuniete tematy

    Wczorajszy trening BICEPS 1. Uginanie ramion w staniu, sztanga łamana 20kg/12 30kg/12 40kg/10 45kg/8 50kg/6 2. Naprzenienne uginanie ramion w siadzie, sztangielki 14,5kg/12 14,5kg/12 14,5kg/12 3. Uginanie ramion sztangielki, uchwyt młotkowy 4x12 12kg/12 12kg/12 12kg/12 4. Uginani ramienia ze sztangielką w opadzie, na szczyt bicepsa

    Odpowiedzi: 246 Ilość wyświetleń: 14322 Data: 2012-11-14 08:05:24 Liczba szacunów: 0
  • Zmienić FBW na split przed cyklem?

    Post
    Trening dla początkujących

    Masz na myśli ten plan? TRENING A: POWER CLEAN 5 X 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu) POMPKI NA PORĘCZACH 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS) WIOSŁOWANIE 5 X 15 (=> PLECY) PRZYSIAD PRZEDNI 5 X 10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch) TRENING B: CLEAN AND JERK (PODRZUT SZTANGI) 5 X 5 (=>

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 922 Data: 2010-09-22 21:19:39 Liczba szacunów: 0
  • masa, tylko sztangielki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja proponuję zmienić wyciskania hantli na pompki z obciążeniem. Dla mnie wyciskanie hantli to spory problem. Trudno jest prosto utrzymać ręce, latają mi na boki(a ciężar jest niewielki), chyba że tylko ja mam z tym problemy:/. A co do pompek to jest to ćwiczenie złożone i chyba lepiej działa na klatę. Tak mi sie przynajmniej wydaje.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1587 Data: 2005-02-26 18:30:35 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - crazyfrog6661*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok,od początku: Wyciskanie sztangi Ściągasz łopatki? Mi się wydaje że leżysz jak kłoda na tej ławce. Wypinaj klatkę,ściskaj pośladki.Dolny odcinek ma znajdować się ponad ławką. Nie wiem czy nie łapiesz za szeroko.Minimalnie bym zwęził-to kwestia centymetrów. Film dla ciebie: http://www.youtube.com/watch?v=_QnwAoesJvQ Dave to powerlifter,nie kultury

    Odpowiedzi: 356 Ilość wyświetleń: 12091 Data: 2013-02-19 17:53:03 Liczba szacunów: 0
  • brak efektów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    piję dużo wody, herbatę zieloną, czerwoną, pokrzywę. z nerkami jest wszystko ok, na to puchnięcie dotałam od lekarza minimalną dawkę Polfilin. Obli, wiem, że świetnie znasz się na rzeczy, dlatego zerknij proszę na trening. wydaje mi się, że powinnam coś pokombinować, bo mam wrażenie, że jest "dosyć" słabawy. nie odczuwam właściwego zmęcz

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2537 Data: 2008-05-30 16:25:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy

    Post
    Trening w domu

    Tydzień rozpocząłem poniedziałkowym treningiem na siłowni. Akurat mam małą zmianę planu i w poniedziałek dwie lekcje na sali. Co prawda dwie pierwsze z ośmiogodzinnego maratonu, ale myślę, że dobry posiłek po treningowy sprawił, że zbyt wczesna pora nie odegrała znaczącej roli :-) Ćwiczyłem wg. mojego planu, oczywiście powtórzenia czasami były okro

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3026 Data: 2012-05-09 18:55:05 Liczba szacunów: 0
  • KLATKA PIERSIOWA WEDŁUG MISTRZÓW!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wyciskanie sztangi na ławce skośnej. Siedzimy, plecy przylegają do oparcia, ręce ze sztanga uniesione pionowo w górę. Opuszczanie sztangi do klatki piersiowej. Jest to jedno z najlepszych ćwiczeń na masę mięśni piersiowych większych. W ćwiczeniu tym zaangażowane są zwłaszcza środkowe i górne partie tych mięśni. Duża zaletą tego ćwiczenia jest możl

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 18348 Data: 2006-08-31 20:11:24 Liczba szacunów: 0
  • KRATA NA LATO 2018 WG JSDOLAN5 moduł 2

    Post
    Po 35 roku życia

    Ho,ho,ho ale się popisało w tym temacie :-). Szkoda że w II module KNL nie ma punktów za wejście :-D. Wybaczcie ze nie bedę odnosił sie osobno do każdej z wypowiedzi skrobnę tak cos ogólnie. Myslę że jestem już w takim wieku, w końcu do 60 duzo nie zostało, że swoja największa aktywność fizyczną mam juz za sobą. Sporty które teraz uprawiam traktuję

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 8125 Data: 2018-05-31 16:50:30 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/reziolki

    Post
    Ladies SFD

    Dziewczyny dziękuję i czekam na wasze maksy, moc niech będzie z wami%-) CYKL 4 - tydzień 3 - dzień 2 TRENING 1a. RDL 3x 12 50kg/55kg/60kg było 45kg/50kg/55kg było 40kg/45kg/50kg ciężko, ręce puszczały 1b. woodchopper 3x12 na stronę 10kg/10kg/12kg było 10kg/10kg/12kg było 7kg/10kg/10kg nie lubię tego ćwiczenia, zwsze mi coś z dupę włazi przy tm ćw

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 11698 Data: 2013-06-11 12:19:48 Liczba szacunów: 0
  • prosze o ocene treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Najslabszy punkt to plecy i barki. 1. Wyciskanie gryfu trzymanego szeroko zza karku siedząc bez oparcia o ławkę 4x8 2. Stojąc w znacznym pochyleniu podciąganie sztangi do kaltki piersiowej 4x8 3. szrugsy gryfem 4x8 4. unoszenie przed siebie sztangielek siedząc, ręce lekko zgięte w łokciach Plecy to najwieksza grupa miesniowa, a ty robisz wlasci

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 728 Data: 2006-01-22 19:25:56 Liczba szacunów: 0