SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • MojeImie - DT

    Post
    Trening w domu

    Trening nr. 12 Wykroki 12, 8+10kg, 8+10kg Wyciskanie w staniu 12+8kg, 8+18kg, 8+18kg Podciąganie neutral 2,2,2 Dipy 3,3,3 Uginanie sztangielek z supinacją 12+2.5kg, 8+10kg,8+10kg Prostowanie sztangielek neutral 12+2.5kg, 8+7.5kg, 8+7.5kg Wznosy boczne sztangielek 12+2.5kg, 8+5kg, 8+5kg Ostatni trening w tym roku. Każda pierwsza seria to seria rozgr

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3400 Data: 2016-12-31 14:38:52 Liczba szacunów: 0
  • MojeImie - DT

    Post
    Trening w domu

    Trening. 18 Wykroki 12, 9+15kg, 9+15kg Wyciskanie w staniu 12+8kg, 8+20.5kg, 8+20.5kg Podciąganie neutral 4,4,4 Dipy 9,9,9 Uginanie sztangielek z supinacją 9+12.5kg, 9+12.5kg Prostowanie sztangielki neutral 9+10kg, jednorącz 9+10kg Wznosy boczne sztangielek 9+7.5kg, 9+7.5kg Deska na przedramionach 3x38 sek. W podciąganiu gdy zmniejszyłem ilość pow

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3400 Data: 2017-01-15 12:37:20 Liczba szacunów: 0
  • Zima się zbliża-Czy cos z tego bedzie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przedramiona możesz zrobic i z nogami, pomysl także o brzuchu a ręce- moim zdaniem wystarczy tak; BIC + TRIC: 1.uginanie ramion ze sztanga 4s 3. uginane ramion ze hantlem na modlitewniku 4s 2. franc. wyciskanie sztangi leżac 4s 4. pompki tyłem 4s wszystko 12-8

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 759 Data: 2008-10-18 22:15:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening masowo-ogólnorozwojowy proszę o ocenę i korektę

    Post
    Trening w domu

    Ja proponuję Ci to zrobić tak: Trening właściwy: - Rozgrzewka - Przysiady 4s(nogi) - Wspięcia na łydki 3s(nogi) - Podciąganie szeroko 4s(plecy) - Pompki 4s(klata) - wyciskanie w siadzie sztangielek w górę 3s(barki) - pompki odwrotne(francuskie)(triceps) 3s - uginanie ramion ze sztangielkami styl młotkowy 3s(biceps) - uginanie nadgarstków z hantlą w

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 522 Data: 2010-07-13 20:04:06 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK - MojeImie

    Post
    Trening w domu

    dobra, temat spada, ale treningi nadal są robione. na razie robię co drugi dzień tam na siłce. w sobotę byłem znowu na placu w kaliszu. zrobiłem tam kilka ćwiczonek z przytrzymaniami izometrycznymi. do tego sporawo stawałem na rękach. byłem tam po 14, wracałem ok. 18. a dzisiaj trening na siłce, miałem robić inaczej, ale zrobiłem coś innego co racz

    Odpowiedzi: 172 Ilość wyświetleń: 10556 Data: 2015-05-04 15:32:26 Liczba szacunów: 0
  • Czy nie przesadzam z pompkami?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    lbo zwiekszam ciężar. Obecnie wygląda to tak: - zaczynam od pompek ktore sa opisane powyzej, - podnoszenie na stojąco bokiem 5 kg (boczny akton naramiennego), 3x17 na obie rece, - podnoszenie bokiem w opadzie ciezaru 3 kg zeby szło na plecy tylne aktony, 3x15 - podnoszenie prawą reką okolo 15 kg w podparciu lewą nogą i lewą reką o coś (np łóżko)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1340 Data: 2004-11-26 22:11:57 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłę dynamiczną

    Post
    Sztuki Walki

    1-6 powt w seri,plan jest raczej słaby,ja bym robił tak. TRENING A: POWER CLEAN 5 X 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu) POMPKI NA PORĘCZACH 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS) WIOSŁOWANIE 5 X 15 (=> PLECY) PRZYSIAD PRZEDNI 5 X 10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch) TRENING B: CLEAN AND JER

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 8951 Data: 2010-03-21 18:23:19 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Redukcja,łamiemy schematy.

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    7 dzień 03.08 DT-czyli ładujemy baterie. Trening: Gdy upychałem do ryja BCAA i chciałem popić wodą,to dostało mi sie ono do nosa i mi w nim buzowało przez pół treningu xD Sorry panowie i panie,ale ja nigdy sie nie zastanawiałem jak fachowo się nazywają ćwiczenia i spróbuje je opisac %-) Barki: Wyciskanie hantli na ławce pod kątem 90stopni:4x10 Szru

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2486 Data: 2015-03-08 22:00:03 Liczba szacunów: 0
  • TEST Crea Mission - Pesymista

    Post
    FITMAX

    w wiośle myślalem ze pochylenie jest ok, ale sprobuje bardziej sie pochylic na nast. treningu. W hantlach brak koordynacji ruchu, czyli ze nierówno ida/lataja na boki? A w przysiadach kolana moga wychodzic tak daleko za palce stop, to nie jest błąd? No i także te błędy są bardziej widoczne, gdyz nagrywam ostatnie serie i wiadomo, że technika nie je

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3914 Data: 2012-03-17 01:00:11 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy Ocena/Poprawki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie do zadnego czubka! tylko opuszczasz do momentu gdy czujesz napiecie miesni, jak cwiczysz dana partie to w cw. masz czuc dane miesnie, jesli nie czujesz tego to cos jest nie tak. 'czucie' mięśni nie zawsze oznacza o tym, czy mięsień jest prawidłowo ćwiczony czy nie! Jest to jeden z wyznaczników, ale nie tym się należy sugerować. np. będąc n diec

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2153 Data: 2008-07-24 13:49:58 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - Wendeta*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiady Ostatnie repy zepsułeś totalnie. Garb + wstawanie plecami. Zmniejsz trochę ciężary,połóż sztangę niżej,mocniej wypnij klatkę i tyłek.Lekka pomoc grzbietem jest ok,jeżeli mowa o siłowym siadzie,ale to co ty robiłeś to proszenie się o guza:-) No ale podejrzewam że w dużej mierze zawdzięczasz to tak wysokiemu ustawieniu sztangi na karku.Ona

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 13515 Data: 2013-02-25 21:35:33 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treningu - spilt

    Post
    Trening dla początkujących

    "W nowym planie nie będę uwzględniał pleców z powodu że jestem w czasie dojrzewania chodzą mity o tym że od mc nie rośnie może to i mit mimo wszystko wole nie ryzykować. " ręce czasem opadają ,a co mają plecy do tego ? "Staż treningowy na siłowni: 13 miesięcy " Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 799 Data: 2012-10-16 15:58:13 Liczba szacunów: 0
  • wiewi0r/dziennik/motywacja

    Post
    Trening dla początkujących

    Ten tydzień trochę przechorowałem i od piątku nie trzymam diety, opuściłem jeden trening ale odrobię w następnym tygodniu w końcu zdrowie jest ważniejsze. 3.III.2010 1.Sq 3x6x65kg 2.Mc 2x6x60kg 3.wiosłowanie hantlem 3x8x22kg 4.skos 3x6x47kg 5.unoszenie hantli bokiem 3x6x3,5kg 6.wyciskanie wąsko 2x8x37kg 7.modlitewnik 2x8x27kg (to ćwiczenie cały c

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1436 Data: 2010-03-07 17:26:32 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Carlitos

    Post
    Trening dla początkujących

    y hantlami 5x30x12 Trzymanie sztangi na czas 80x30s 100x30s 110x30s 110x30 80x40s Allachy 4xcaly stos+20kgx10 Mega trening, w wyciskaniu hantlami siedzac pierwszy raz 30kg na rece, bylem podjarany i wiedzialem ze bedzie w pyte trening. W podciaganiu szeroko dolozylem i elegancko poszlo. Unoszenie bokiem tez niezle, ostatnio 16 kg sprawialo problem

    Odpowiedzi: 157 Ilość wyświetleń: 5616 Data: 2016-08-05 12:27:29 Liczba szacunów: 2
  • Trening -- pytanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a wiesz ze niektorzy kulturysci w siwetnej forimie= pan Brzezinski jesli sie nie myle - ma 49 czy 50 lat! a trening : - jesln wczensiej nie cwiczyl -ACT 2miechu minumum!! http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening bo sobie inaczj moze krzydde zrobic, albo odczuc to po prau latach Poniedziałek

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 616 Data: 2004-10-05 07:14:58 Liczba szacunów: 0
  • Mimimi - Blog - w poszukiwaniu zagubionej talii

    Post
    Trening dla początkujących

    owy poswiecilam na rózne wędrówki po sfd, dlatego tylko skrutem napisze, ze robie postepy. Wyciskanie sztangielek , leżąc na piłce zrobilam 3serie po 15 powt. mając 4 kilo w rece brzuszki na pilce 4 kg sztangielka w jednej i drugiej lapie 1*15 reszta bz. Dzisiaj ćwicze na rowerku, bo czuje mieśnie , trening interwalowy ,majacy za zadanie przyg

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 8471 Data: 2008-05-16 18:32:36 Liczba szacunów: 0
  • wk33/Busido-Way of the Warrior czyli przygotowanie do sezonu

    Post
    Trening dla początkujących

    ajnie weszly i bary napompowaly,jedynie co mnie wkurza ze raz na ruski rok sie zyly na barkach pojawia,a bardzo bym je chcial miec}} Na koniec sobie zrobilem superserie, zeby rece przepompowac,w koncu na bramce musi byc duzy bic no nie Mam nadzieje,ze sie wszytsko powoli unormuje i bede mogl isc z planem.Ogolnie jestem zadowolony,sila idzie do prz

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 2892 Data: 2008-08-06 22:32:36 Liczba szacunów: 0
  • 50tka na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    Hejka wczorajszy trening na siłowni 10 min orbitrek rozgrzewka (bardzo przypadł mi do serca ten sprzęcik) Wyciskanie na skośnej 4x10 20kg/20kg/25kg/25 kg x6 Rozpętki na maszynie 4x10 20kg/25/30/35 Wiosło na maszynie 4x10 10kg/15/15/20 Na bramie biceps 25/30/35/ Spięcia brzucha na maszynie 10/15/15/20x6 Triceps z wyciągu górnego 15/20/20 Skło

    Odpowiedzi: 242 Ilość wyświetleń: 12533 Data: 2012-10-21 10:38:17 Liczba szacunów: 0
  • 50tka na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    Wczoraj miałam jakąś niepohamowaną chcicę na ww. Dołożyłam dużo już od dawna nie zjadłam tyle ww. Ciekawa sprawa miałam kipiący wulkan energii, spożytkowałam go należycie. Trening w domu ze sztangielkami. -wyciskanie ze stania 3x10 - 7 kg na rękę -zgięcia przedramion ze suspinacją 3x10- 7 kg na rękę -prostowanie znad głowy - 3x10 7 kg na obie ręce

    Odpowiedzi: 242 Ilość wyświetleń: 12533 Data: 2013-01-08 10:34:22 Liczba szacunów: 0
  • Piosenka o sezonowcach %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Elo elo !!!! To my chłopaki z siłowni, my w tym sezonie jesteśmy modni, elo elooo Przed wami MC Włodzimierz on z tego słynie że rośnie na taurynie ! Dziś wyciskanie sztangi na skosie, 4 razy osiem, jeszcze 8 ćwiczeń na klate, i moimi cycami przestrasze tate, Matka zamknie się w łazięce, gdy zobaczy moja ręce, elo elo to ja MC Tomuś W postawówce

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 7652 Data: 2006-06-15 15:24:38 Liczba szacunów: 0