SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • mariolka08/dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    2.11.12 DT 1. uginanie naprzemienne ze sztangielkami 3x15 15x6 12x6 10x6 2. unoszenie sztangielek bokiem 3x12 3x12x4 3. wyciskanie sztangielek na barki siedząc 3x15 15x4 15x6 12x6 4. pompki odwrotne 3x10-12 5. brzuch 3x3x20 ręce wymęczone#-Pale czułam niedosyt. po wczorajszym treningu meega zakwasy. ledwo chodzę suplementy j.w. miska j.w. http

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-02 19:54:39 Liczba szacunów: 0
  • Marzenia zgrabnej kasikan

    Post
    Ladies SFD

    1. Rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej-15x4kg,15x6kg 2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej-15x4kg,15x6 kg 3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem 15x20kg,15x25kg 4. Unoszenie bokiem w górę sztangielek 15x4kg/15x4 kg (nie dałam rady z 6 kg) 5. Prostowanie tułowia na ławeczce- zgłupiałam jakie to ćwiczenie-nie z

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 6571 Data: 2011-07-13 23:57:16 Liczba szacunów: 0
  • Aloe/Redukcja/Dziennik/proszę o pomoc i motywację :)

    Post
    Ladies SFD

    Jestem świeżo po siłowni :) okazało się, że klimat jest spoko, nawet kiedy jest więcej ludzi. Szkoda, że tak koślawo mi wszytsko jeszcze wychodzi, fajnie, że wszyscy chętni do pomocy. Okazało się, że jest gościu, który nad wszystkim czuwa i pomaga. uf taki ch.jowy dzień skończył się tak pięknie:) było więc: 15 min szybki marsz na bieżni Trening A

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 7764 Data: 2011-11-23 19:37:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan 4 dniowy do oceny i ewentualnej poprawy.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ale ściąganie drążka na wyciągu robi się w siadzie właśnie, a unoszenie tułowia z opadu to na prostowniki tak jak martwy ciąg. Według mnie możesz robić tak: 1.Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie/ podciąganie na drążku nachwytem szeroko ręce (10-10-8-8) 2. Wiosłowanie sztangi w opadzie tułowia (10-10-8-8) 3. Martwy ciąg (10-8-8-8) Dałem mni

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 797 Data: 2014-01-31 12:03:20 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie 15kg w 3 miesiące

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jak robisz wyciskanie to wiadomo że ręce pracują.

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 6561 Data: 2013-07-02 13:58:49 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do sezonu 2016 - luki77

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Polka dzięki,ręce to zawsze była moja najsłabsza strona,ale chyba w końcu udało mi się znaleźć na nie sposób i powoli udaje mi się je poprawiać Doris do lodówki to raczej słabo no chyba,że do jakiejś przemysłowej%-) Sevenload dzięki;-) choć szczerze mówiąc w zeszłym roku plecy były zdecydowanie lepsze ale po naderwaniu najszerszego zaprzestałem ro

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 11193 Data: 2015-07-26 19:48:50 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Corum/podsumowanie str16

    Post
    Ladies SFD

    Tak jest! Cykl 2. Tydzień 2. Trening 4. Pytanie na dziś - i w sumie na jutro też - co robić żeby zrobić to uczciwie i się nie dorżnąć...? Zdecydowałam się na taki scenariusz. Jak by co to proszę mnie od razu poprawić! Dziś zrobiłam tak: Tradycyjnie pełna rozgrzewka. I dalej: 1.Przysiad 5x5: wypadł z boju 2.Wyciskanie sztangi na płaskiej 5x5: 32,5/

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 12636 Data: 2014-04-11 23:45:57 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW - pomoc i pytania

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyciskanie lepiej z hantlami! Angażują tez wtedy inne mięśnie które stabilizują ręce w trakcie ruchu a także możesz z hantlami zejść poniżej pewnego poziomu którego nie jesteś w stanie przekroczyć sztangą. Czyli w pełniejszym zakresie ruchu.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1652 Data: 2010-03-05 19:52:31 Liczba szacunów: 0
  • jjfight.Nie ma opyerdalania się!Siłka,Kick Boxing,Jiu Jitsu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Siłka dziś zaliczona,motywacja jest.Trening opisze później.Mięśnie czuć:).Wczoraj jj,dużo szybkiego kopania na tarcze .Powtórki technik z seminarium(opiszę jutro w wolnej chwili),wyjście z zapaśniczej przez uciekanie biodrami i przerzucenie przeciwnika a następnie przejście do bocznej. Siłownia:4x10 Przysiad na maszynie 50kg Sztanga prosto 30kg sz

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 4871 Data: 2012-01-24 23:55:19 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/super_agniecha/podsumowanie str17

    Post
    Ladies SFD

    Dowód część III-2 Dzisiaj jakaś moc mnie ogarnęła od rana. Nie wiem skąd się wzięła. Trening. 0. Rozgrzewka 10 minut step w podskokach dzisiaj, HIM, HAM 1. Przysiad box 5x5 24/29/34/39/44 29/19/29/29/34 w ilościach kara/4/kara/6/2+3/5/5 19/24/26/28/30 2. Wyciskanie sztangi na płaskiej 5x5 21/24/26/29/31 21/24/26/29/29 19/24/26/29/29 +4x obwód, 1

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 13698 Data: 2014-04-16 20:22:12 Liczba szacunów: 0
  • Nasze dziewczyny...

    Post
    Galeria Zdjęć

    Easy, nie ma dramatu. Muszę wyczuć Wasz klimat. 27.01.2003 mam egzamin z logiki więc teraz nie mam czasu. Zaraz po nim kilka kolejnych egzaminów z prawa z potem na seria na AE. Jednak w granicach marca kiedy uspokoi się trochę na uczelniach chciałbym z kimś konkretnie pogadać o ustaleniu cyklu treningów. Jak dotąd dość chaotycznie choć konsekwentn

    Odpowiedzi: 273 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-01-24 20:08:56 Liczba szacunów: 0
  • split 4-dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok, dzięki, uwzględniłem twoje propozycje. Mam jednak niedosyt po treningu klatki oraz pomysł na lekką modyfikację (przypominam, że plan będę wykonywał przy propionacie): 1. Wycisk płasko RAMPA 6 + 1 seria oszukana (4x110 kg) 2. Wycisk hantli na skosie dodatnim z supinacja RAMPA 8 3A Wycisk ściskający skos dół RAMPA 10 3B Krzyżowanie linek wyciągu

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 684 Data: 2011-11-28 14:32:46 Liczba szacunów: 0
  • ocena planu, modyfika i zmiana

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czyli co, zmniejszyć ilość serii powtórzeń, ciężar ? a może coś innego miałeś na myśli ? druga sprawa to taka, że ja ogólnie nie czuje się przetrenowany, po prostu takie hasło zapodałem bo może coś z tego powodu.... ale ogólne wrażenie jest takie, że od 2-3 tygodni to zero kompletne jakiś siłowych efektów i masa również... na barkach najbardziej za

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1388 Data: 2013-07-09 22:06:40 Liczba szacunów: 0
  • wrobcio

    Post
    Galeria Zdjęć

    sa tez zalety mneijszego wzrostu .. wyciskanie na klate ktotsze rece - mneisjzy ruch w dol i w gore = wiekszy ciezar no i szybciej mozesz wygladac na zbitego od szczuplego typka ktory ma powiedzmy 1,90cm

    Odpowiedzi: 261 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-03 22:46:38 Liczba szacunów: 0
  • Trening od trenera. Czy to sie w ogole nadaje?

    Post
    Trening dla początkujących

    nie ramion o kolano 3s unoszenie tulowia w lezeniiu przodem 3s unoszenie sztangielek w bok 3s pompki w podporze tylem 3s przysiady 3s unoszenie nog lezac na plecach trzymajac rece z tylu 3s plan b pompki z nogami wyzej od reszty ciala 3s szrugsy ze sztangielkami 3s uginanie ramion stojac 3s wyciskanie sztangielek siedzac 3s pompki z rekami trzymany

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2015-06-03 21:21:59 Liczba szacunów: 0
  • Doniczka6/dziennik/rzeźba+redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Mimo zakwasów w nogach dzisiaj znowu byłam na siłowni Rozgrzewka: -20min steperek -7min wiosłowanie -5min rowerek -5 serii po 20 ćwiczenia na uda na mięśnie ud (ściakanie do środka) -5x 20 na podobnej maszynie, tyle że na wewnątrz się nogi ciągnęło (nie mam pojęcia jak te ćwiczenia nazwać) Klatka piersiowa: -rozpiętki na ławce poziomej (5x13) po 4

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 4433 Data: 2011-01-22 13:49:08 Liczba szacunów: 0
  • Semsu / Dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak warto modyfikować ćwiczenia , ale musi mieć to ręce i nogi. Co ci daje wyciskanie skos w dol, zakres ruchu króciutki, zaangażowanie mięśni minimalne, trzeba zwiekszyc ciezar by cos poczuć.... O wiele lepiej pompki na poręczach rozwijają dolna cześć klatki i angażują więcej mięśni, lepiej działają na system nerwowy, itd....

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 4550 Data: 2008-06-04 21:31:37 Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    piątkowe wl: 28kgx8; 38x8; 48x8; 58x6 wczorajsze wl: 30x8; 40x8; 50x8; 60,5x3 - czwarty raz już z pomocą, ale już przy drugim razie czułem, że jest bardzo ciężko, aż ręce mi drżały z wysiłku. myślę, że trzeba by zostać przy 58 kg i oswoić się z ciężarem, jak pójdzie 7-8 razy to zwiększę na 59 kg i dopiero potem znowu zaatakuję 60,5 kg. wcześniejs

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 11900 Data: 2014-08-13 08:21:13 Liczba szacunów: 0
  • DT krzyss8

    Post
    Trening dla początkujących

    Wrzucę wczorajszy trening oto on: Plecy i triceps: -wiosłowanie sztangą do brzuch 5s 5 powt 65kg -wiosłowanie sztanga do klatki podchwytem szeroko 3s 12, 10, 10 36kg, 38kg, 38kg -wiosłowanie sztangielka w oparsciu o ławke 3s 10, 10, 10 16kg, 16kg, 16kg -mc 3s 10, 10, 10 85kg, 85kg, 85kg -wyciskanie wąsko (ręce ok 25-30cm od siebie) 5s 5powt 65 kg -

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 5585 Data: 2009-12-23 13:23:57 Liczba szacunów: 0
  • KULTURYSTYKA I TANIEC

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ienne mlotkowe -wyciskanie pojedynczej sztangielki nad glowe z podbiciem -inne cwiczenia sa juz wykonywane bezposrednio na zajeciach tanca. Te wszystkie cwiczenia angazujace rece to moze "az za duzo" do tancow klasycznych ale roznie bywa, poza tym dobra sylwetka i pewne ruchy ramion tez skladaja sie na chocby subiektywna ocene... Przede

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1664 Data: 2006-11-15 07:36:20 Liczba szacunów: 0