SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Konkurs / Kwoka/ podsumowanie str15

    Post
    Ladies SFD

    T4 D24 DT 15 R+ 1. przysiad 5x5 30/40/50/60/65X3 30/40/50/60x4/62.5x2 30/40/50/60x4/65x3/67.5x1 25/35/45/55/65X4/70X0 nie miałam siły kontynuować przygody z maksami :-( ,to nie mój dzień:-| instruktor mówił że ok, wstaję trochę z pośladów trochę z nóg ,tak czułam 2. wyciskanie sztangi na płaskiej 5x 5 25/30/35/40//42.5x488-O/45x288-O/47.5x188-O

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 13602 Data: 2014-04-23 11:22:34 Liczba szacunów: 0
  • 13sebik13 /Dziennik (TS)/ Stać się silniejszym

    Post
    Trening dla początkujących

    CZWARTEK 29.05.08r WL 50/6 60/3 70/3 80/3 90/2 97/2 102/2,2 107/1 Aktywne opuszczanie 120/1,1 Trzymanie sztangi 120/20s,20s Wyciskanie wąsko 80/5,4,3 Pompki na poręczach 12,5/5,5,4 Brzuch 25/15 35/10 x2 i inne Zakwasy na bicepsach trzymają do dzis na dodatek trohe miałem ręce obolałe bo na WF graliśmy w siatkówke a za pół godz. byłem już na si

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 12023 Data: 2008-05-29 18:55:30 Liczba szacunów: 0
  • parę pytań - siłownia i trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    niedziela plecy: 1) wiosłowanie 4x, 2) wyciąg za kark 4xi, 3) chce dodać martwy ciąg biceps: 1) uginanie ramion sztangą łamaną 3x, 2) modlitewnik też sztangą 4x 3) łokieć na wew. stronę uda i sztangielką 2x wtorek: klatka: 1) sztangą na prostej ławeczce z progresją 12,10,8,6 powtórzeń (dokładanie ciężaru), 2) rozpiętki na skosie z supinacją

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 2009-10-08 21:19:27 Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 3

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plan treningu mam bardzo specyficzny- głównie podciągania, opuszczania na jednej ręce i to priorytetowo. Chcę poprawić wynik w podciąganiu i na tym się skupiam. Inne partie robię (Dipsy, Wyciskanie leżąc , przysiady, pompki stojąc do góry nogami, muscle-upy), ale one schodzą na dalszy plan.

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-18 21:02:07 Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 3

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Możesz napisac coś więcej o swoich programach, gdzie partia była stymulowana 2 razy w tygodniu ? Jakie podziały, jaka objętość ? Mało ostatnio w tym dziale wymiany doświadczeń, więc myślę, że warto pociągnąć ten temat.Tym bardziej, że swoje już podźwigałeś i wiele osób może skorzystać . ...a to było tak dawno, ze już mało pamiętam:-{ ...ale pam

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-28 20:27:49 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Olek2

    Post
    Sztuki Walki

    05.08.2013 Trening na sekcji Rozgrzewka (pajac, wymachy, skipy, skłony etc) Bieg około 15 min. Technika: Lewy prosty w formie walki z cieniem Sama lewa ręka w formie walki z cieniem Boks walka z cieniem K1 walka z cieniem 2 lewe kopnięcia okrężne ze wślizgu, lewy prosty, prawy hak, lewy sierp + low zew Lewe okrężne 4 ciosy proste, low wew Technika

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 10011 Data: 2013-08-06 20:15:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Olek2

    Post
    Sztuki Walki

    13.11.2013 Trening na sekcji: Rozgrzewka (bieg, walka z cieniem w biegu, pad i wyskok na tempo etc) Rozciąganie Technika: Lewy middle kick Prawy backfist Lewe kopnięcie wątroba/głowa ze wślizgu Lewe kolano frontalne Walka z cieniem: Lewy prosty Boks + kolana Kopnięcia Ręce i nogi Obwody: Worek Worek Przeskoki Bieg z hantlami Tarcza Skakanka Tarcza

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 10011 Data: 2013-11-17 22:36:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening klatki do zmiany

    Post
    Trening dla początkujących

    Mnie klatka poszła na zmianie na te ćwiczenia z poprzednich : Wyciskanie płasko 12 10 8 8 Pompki na poręczach 15 15 15 15 Rozpiętki na skosie + 12 10 8 8 Wyciskanie na płasniej bardzo wąsko ręce praktycnie dotykają się. 12 10 8 8 4 miechy trenowałem i staneło na 75kg, 2 tyg tego i poszło 80 z zapasem. Mnie akurat to pomogło nie mówię że tak będzie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 788 Data: 2009-10-27 15:49:06 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy Porandojin/podsumowanie 18str

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/8689fb5f140640ce8e311a865a0f092e.JPG Tydzień 8 Dzień 5 1A. Hip thrust 3x 10 metodą rest-pause (1 seria = 6x + 1x + 1x + 1x +1x) 60kg/70kg/75kg 1B. Przyciąganie gumy do mostka stojąc 3x 8-12 12/12/12 2A. Box przysiad 3x 5-10 55kg/60kg/65kg 2B. Pike push ups 3x 8-12 8/8/8 3. Uginanie nóg z piłką 3x 20 20/20/20 4. Sid

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 10616 Data: 2014-12-13 15:12:19 Liczba szacunów: 0
  • Problemowa klatka. pomocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    nie chcę zakładać nowego tematu więc pomyślałem że tutaj się wpiszę(przepraszam jak coś) otóż mam ten sam problem i identyko wszystko (boki i dół rozwinięty,góra też dość dobrze a środek słabiutko Mój trening to FBW 3 razy w tygodniu z podziałem na A i B A- Wyciskanie na płaskiej 12 10 8 6 B- Wyciskanie na skośnej 12 10 10 ręce rozkładam raz szerok

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2250 Data: 2008-02-25 19:42:22 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/Carramba/Podsumowanie str.52

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    WYKROKI Mozesz troszkę mniejszy ten krok dawać.W tym dniu robisz już MC, który zajedzie tylny łańcuch funkcjonalny, więc tutaj już postarajmy się o mocniejszą pracę czworogłowych. WIOSŁOWANIE Musisz pochylić bardziej tułów.Inaczej będzie wchodziło głównie w równoległoboczne i dolne trapezy. Większe pochylenie i wiosłowanie do dolnych rejonów brzuch

    Odpowiedzi: 727 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-23 22:36:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening masowy dla 16 latka- prosze o opinie i korekty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    na poczatek zmiej liczbe ćiczen do na duże mięśnie(klatka plecy nogi) a na małe mieśnie rób po 2 ćwiczenia(ręce łydki) nie napisałem o barkach ale tu rób 3 ćwiczenia, i każdym z nich pobudzaj inny mięsień tej grópy. klatka wycisk w skosie 4x ile masz w założeniu tyle rób wycisk w poziomie 3x rozpiętki na atlasie 3x plecy ściąganie drązka do klatki

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1618 Data: 2006-10-22 17:14:50 Liczba szacunów: 0
  • Plan HST + pytania

    Post
    Trening w domu

    To znaczy które częściej używamy w codziennych czynnościach (mycie zębów itp. bardzo ciężkie czynności ) oraz kóry mięsień jest bardziej widoczny... Dobra mam plan już gotów, jutro sprawdzam maxy na 10 powt. Prostowanie nóg na suwnicy Wyciskanie płasko Ściąganie drążka wyciągu gó¶nego do klatki/do karku Żołnierz Przysiady Unoszenie tułow

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1786 Data: 2005-11-18 20:39:16 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik fayah

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Witam po weekendzie, to był chyba pierwszy naprawdę wolny weekend od nie pamiętam kiedy. Zatem przeznaczyłem go na odpoczynek i regeneracje. W sobotę byłem jeszcze trochę obolały po całym tygodniu, ale niedziela już była sympatyczna. Z aktywności fizycznej to tylko spacerki z psem i dwa długie spacery wieczorne z moją frau}:-(. Miska mniej więcej n

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 5111 Data: 2012-11-12 14:25:00 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 24 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ TRENING 1 MICHA 1. Owsiane, Lean Dessert cynamonowy (pół miarki), jabłko TRENING 2 2. Lean Dessert waniliowy (pół miarki), jagody 3. Fasolki canellino i kidney, quinoa, natka pietruszki, oliwa z oliwek, kapusta, kminek, ko

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-07 22:40:05 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 32 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ MICHA 1. Jajka, mielone siemię lniane, bejbi-banan TRENING 1 2. Żeberka, kapusta kiszona 3.Bejbi banan TRENING 2 4. Lean Dessert waniliowy, owoce (ananas, melon, mandarynka, mango), imbir, listek świeżej mięty 5.Łosoś,

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-15 22:29:43 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    22 kwietnia DZIEŃ 39 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ MICHA 1.Jajka, mielone siemię lniane, pół banana i pół gruszki 2.Schab, jarmuż, orzechy pecan 2.Pół banana TRENING 1 4.Lean Dessert waniliowy, owoce (ananas, mango, pink pitahaya ), tarty imbir 5.Podudzia z kur

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-23 01:28:30 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 45 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ MICHA 1.Jajka, pół baby banana, mielone siemię lniane 2.Udo z indyka, pomidory, sałata lodowa, oliwki, czosnek, oliwa z oliwek 3.Jabłko, orzechy brazylijskie TRENING 1 3.Lean Dessert waniliowy, pół baby banana, mang

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-28 22:50:08 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Martucca, czyli zmagania mamuśki %-), podsumowanie strona 103

    Post
    Trening dla początkujących

    13 maja DZIEŃ 60 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ MICHA Nawet nie będę rozpisywać, bo znów około 1000kcal wyszło Ja już tak mam, że przy stanie podgorączkowym/gorączce tracę apetyt i ciężko mi cokolwiek w siebie wcisnąć --------------------------------------------

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-14 20:42:04 Liczba szacunów: 0
  • Frania/DT/10km(str.3),21km(str.6)/fot.(str.3,6)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    TRENING Trochę zabawy na siłowni ;-) 1. Zarzut + PP 30kg x 10 40kg x 6, x5 43kg x 4, x3 2. ściąganie drążka do klatki 30kg x 10 35kg x8, x8, x7, x7 3. wyciskanie hantli na skosie 12kg x10 14kg x8, x7, x7, x6 4. snatch hantlą 14kg 5x5 na rękę + 3x 500m na ergometrze, 90 sek przerwy 1. 3:00 min 2. 2:58 min 3. 3:06 min Tak mi ręce spuchły, że nie mogł

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 9046 Data: 2013-09-25 16:28:53 Liczba szacunów: 0