SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • langrafio biegnij...

    Post
    Ladies SFD

    Barki+rece 1. Pompki w staniu na rekach przy scianie 3x10* 2. Wyciskanie zolnierskie 4x10 4x20kgx10/25x6 20kgx12x5** 20kg 15kg 3.a Unoszenie sztangielek do przodu 3x15 4kg 4kg 4kg 3kg 3kg 3.b Unoszenie sztangielek w bok 3x15 4kgx10* 4kgx10 4kgx10 3kg 3kg 5a. Uginanie ze sztanga 3x15 12.5/12.5/12.5 12.5/12.5/12.5 12.5/12.5/12.5kg 15k

    Odpowiedzi: 1336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-11 15:49:48 Liczba szacunów: 0
  • langrafio biegnij...

    Post
    Ladies SFD

    2,37,5x10 ( z migreną) 35x12,12,37,5x12 4. uginanie nog w lezeniu 16x12,12,12 16kgx12,12,12 Barki+Klata nowy 1.WL płaska ławka 30x5, 32,5x1, 35x0 2. Wyciskanie stojąc szeroko rece 15kgx10x3 3. Poręcze 15kgx6,6,4 4. wznosy rak w bok 5kgx10,10,4kgx10 5. Wyprosty rąk V wyciag górny 9kgx12 11kgx12,12 Miska dzisiaj /SFD/2017/9/1/62dbe73388984f72b77278e0

    Odpowiedzi: 1336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-01 17:51:19 Liczba szacunów: 0
  • luqe workout hard

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatka+bicepsy: Wyciskanie sztangą na skosie dodatnim 30st rampa 12 30,35,40,45,45x9,45x6kg http://www.youtube.com/watch?v=vwVXRIhI5t8&feature=youtu.be Rozpiętki na ławce poziomej rampa 10 2, 3,5, 5, 7,5, 10kg http://www.youtube.com/watch?v=do-i4sK-5yU&feature=youtu.be Wyciskanie sztangą na ławce poziomej rampa 8 + regres 10,10,16 30,35,40,45,50x6

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 8163 Data: 2013-04-11 21:47:15 Liczba szacunów: 0
  • rudzilla/ str. 23,48,66/ nowy start str. 69

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening: Dzień 4. Siła 3. + aeroby – zrobiłam tylko 20 min 1. wyciskanie ramion maszyny siedząc 4x5 poszerzona seria 32 kg x 5/5/4/3 2. szrugsy ramion ze sztanga 4x5 poszerzona 35 kg. X 5/5/4/4 3. wyciskanie sztangielek siedząc 12,5 kg (sztangielka) x4/4 11 kg. X 5/5 10 kg. X 6 4a. jeżyki 3x10 tempo 73 kg 4b. brzuszki na piłce 3 x max 4

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-26 16:37:08 Liczba szacunów: 0
  • rudzilla/ str. 23,48,66/ nowy start str. 69

    Post
    Ladies SFD

    Wracam z pokorą :) Mam nadzieję, że dziś uda mi się zrobić trening, wiem że miałam dobry tydzień wycięty z życiorysu ( bez treningów i pilnowania miski - jadłam to co mi wpadło w rękę). Wczoraj wszystko się wreszcie skończyło i spałam bite 12 godzin z nadzieją, że zregeneruję siły i od dziś znów zacznę żyć jak przystało na człowieka a nie jego cień

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-29 09:47:50 Liczba szacunów: 0
  • Missee/ proszę o kopa w tyłek

    Post
    Ladies SFD

    Missee dodajesz 3cią serię, zwiększ obciążenie i zmniejszasz liczbę powtórzeń w serii do 10 Twoje nastepne treningi: Trening A. 3x10 A. Przysiad ze sztanga na plecach 40 42 45 B1. wyciskanie sztangi skos góra-drążek 25 26 27 B2 przyciąganie drążka dolnego siedząc do klatki 21 23 25 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 30 30 30 D. plank (1x ile dasz rad

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 12854 Data: 2011-07-04 18:41:31 Liczba szacunów: 0
  • Missee/ proszę o kopa w tyłek

    Post
    Ladies SFD

    B. 3serie 1. Martwy ciag Sumo 3x12 20, 22,5, 25 2a. wyciskanie sztangielek na lawce skosnej 4,4, 6 2b. sciaganie drazka gornego do klatki 17,5, 20, 22,5 3b. snatch jedna reka 5, 5 ,6 4a. brzuszki 15-z obciążeniem 10, 12,5, 15 unoszenie nog leżąc 12*3 10min bieżnia, 15 min cross w następnym treningu chyba zmienie wyciskanie sztangielkami na skośnej

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 12854 Data: 2012-01-17 14:26:46 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/reziolki

    Post
    Ladies SFD

    CYKL 3 - tydzień 3 - dzień 1 TRENING 1a. Wyciskanie sztangielek skos 45stopni x6 12 kg ciężar dopasowany idealnie, nawet przy tych 4 seriach 1b. wyciskanie sztangi skos 45 stopni x12 30 kg zostawiłam 30 kg i dobrze bo ostatnia seria na dwie tury szła 1c. Wyciskanie sztangielek skos 30stopni x25 10 kg jeśli bardzo się skupiałam żeby pracować piersio

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 11577 Data: 2013-05-20 14:00:26 Liczba szacunów: 0
  • CO DO 270 zl???

    Post
    Odżywki i suplementy

    TRENING: Poniedzialek: Ręce Biceps: - Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 6 seri (progresja) - Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 6 seri (progresja) - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (uchwyt młotkowy) 6 seri (stały cieżar) Triceps: - Wyciskanie “francuskie” Jjednoracz sztangielki w siadzie 6 seri (staly

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 780 Data: 2006-01-07 10:57:50 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    Dzis byłam na siłowni w Krakowie sprawdzać technikę mojego ćwiczenia :) dlatego tez trening jest lżejszy bo po sprawdzaniu już sił brakowało, a poza tym nie mogłam się odnaleźć ze sztangami i obciążeniem Dzień 6 trening rozgrzewka - power walking na biezni 7 minut + rozciąganie 1. Wiosło sztangą 4x 8-10 (60 sek) 10x22kg/10x22kg/10x22kg/8x22kg 10x

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-04-20 20:49:54 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 9 miska czysta DNt dzień 10 trening rozgrzewka-power walk bieznia, pajacyki, przysiady 1. Wiosło sztangą 4x 8-10 (60 sek) R10x8kg/10x18kg/10x23kg/10x28kg/10x28 10x22kg/10x22kg/10x22kg/8x22kg 10x23kg/10x28kg/10x28kg/10x28kg 2. Wyciskanie sztangi na poziomej 4x 8-10 (60 sek) 8x32kg/7x32kg/5x32kg/5x32kg 8x30kg/8x30kg/8x30kg/4x30kg 10x22kg/1

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-04-25 22:15:20 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    Dzien 22 ( 4 tydzien ) trening - rozgrzewka bieznia powerwalk 7 minut, pajacyki, przysiady, wymachy rękoma 1. Wiosło sztangą 4x 8-10 (60 sek) 33kgx10/33kgx10/33kgx10/33kgx9 R12x8kg/10x28kg/10x32,5kg/10x32,5kg/9x32,5kg R12x8R /10x28kg/10x28kg/10x28kg/10x28kg R10x8kg/10x18kg/10x23kg/10x28kg/10x28 10x22kg/10x22kg/10x22kg/8x22kg 10x23kg/10x28kg/1

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-05-06 22:13:07 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    Dzien 25 czwartek DNT miska czysta warzywa: ogórek, pomidor, sałata, seler naciowy, rzodkiewki napoje: woda, rumianek, pokrzywa, kawa suple:omega3, wapń z wit d3, magnez z wit B6, kombucha zestawienie poniżej, byłam bardzo głodna cały dzień Dzień 26 piątek trening - rozgrzewka dojazd na rowerze + orbitrek szybkie tempo 5 minut, pajacyki, przysiady,

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-05-10 21:58:05 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    Dzien 36 poniedziałek DT trening dzień 4 rozgrzewka 5 minut powerwalk, pajacyki, przysiady, wymachy, rozciąganie 1. Wiosło sztangą 4x 8-10 (60 sek) R 2x12 x12kg 28 kg x10/33kg x10/35,5kg x10/38kg x7 2. Wyciskanie sztangi na poziomej 4x 8-10 (60 sek) 32kg x 10/7/8/5 3a. Uginanie ramion ze sztangą 3x 10-12 (30 sek) 15,5kg x 12/12/12 3b. Prostow

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-05-20 22:53:04 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 39 czwartek DNT cały dzien poza domem, ale w końcu kupiłam auto, pełen sukces micha czysta, wieczorem sie porozciągałam Dzień 40 piątek trening dzień 4 rozgrzewka 5 minut orbitrek, pajacyki, przysiady, wymachy, rozciąganie 1. Wiosło sztangą 4x 8-10 (60 sek) R 8kgx12/R18kgx12/28kgx10/33kgx10/35,5kgx9/35,5kgx9 R 2x12 x12kg 28 kg x10/33kg x10

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-05-24 21:38:09 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    dzień 47 piątek DT 1. Wiosło sztangą 4x 8-10 (60 sek) R 8kgx12/R18kgx12/28kgx10/33kgx10/35,5kgx10/38kgx7 R 8kgx12/R18kgx12/28kgx10/33kgx10/35,5kgx9/35,5kgx9 R 2x12 x12kg 28 kg x10/33kg x10/35,5kg x10/38kg x7 2. Wyciskanie sztangi na poziomej 4x 8-10 (60 sek) 30kg x10/9/6/6 32kg x 9/7/5/7 32kg x 10/7/8/5 3a. Uginanie ramion ze sztangą 3x 10-12 (3

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-06-01 22:14:56 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    Dzien 50 poniedziałek 8 tydzień DT 1. Wiosło sztangą 4x 8-10 (60 sek) R 10 kg x12/R 20kgx12/ 30kgx10/35kgx10/37,5kgx10/40kgx7 R 8kgx12 R 18kg x12 /28kgx10/33kgx10/35,5kgx10/38kgx8 R 2x12 x12kg 28 kg x10/33kg x10/35,5kg x10/38kg x7 2. Wyciskanie sztangi na poziomej 4x 8-10 (60 sek) 32kg x10/9/6/6 32kg x10/9/5/6 32kg x 10/7/8/5 3a. Uginanie ram

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-06-03 20:42:20 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    ja tez się ciesze };-) dzień 61 piątek DNT micha czysta http://potreningu.pl/dzienniki/podsumowanie/503fda9b9a634cc72f04ad80/etrala/dzien/2013-06-14 dzien 62 sobota trening dojazd rowerem z cięzarem :) jechałam [rzez targowisko, nakupiłam warzyw, no i truskawki ;-D rozgrzewka DT 1. Wiosło sztangą 4x 8-10 (60 sek) R 10kgx10/R20kgx10/30kgx10/35kgx10

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-06-15 23:49:21 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    poniedziałek trening rozgrzewka na biezni i wymachy wszelakie, szczególnie góry 1. Wiosło sztangą 4x 8-10 (60 sek) R 10 kg x12/R 20kgx12/ 30kgx10/35kgx10/37,5kgx10/40kgx10 R 10 kg x12/R 20kgx12/ 30kgx10/35kgx10/37,5kgx10/40kgx9 R 10 kg x12/R 20kgx12/ 30kgx10/35kgx10/37,5kgx10/40kgx9 R 10 kg x12/R 20kgx12/ 30kgx10/35kgx10/37,5kgx10/40kgx7 R 8kg

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-07-02 22:30:12 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/etrala

    Post
    Ladies SFD

    czwartek DNT micha czysta - wszystkie zrzuty z tych dni wkleje na dole - warzywa były, napoje jak co dzień, oprócz dziurawca, bo wyszło słońce, suple ograniczone do kombuchy, magnezu i omegi3 piątek DT 1. Wiosło sztangą 4x 8-10 (60 sek) R 10kgx12/R 20kgx12/35kgx10/37,5kgx10/40kgx10/42,5kgx7 R 10kgx10/R 10kgx10/R20kgx10/30kgx10/35kgx10/37,5kgx8/40kg

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8586 Data: 2013-07-06 20:26:11 Liczba szacunów: 0