SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Gotowy Plan Treningowy sprawdzcie czy nie przegiąłem :)

    Post
    Trening w domu

    Ok rozumiem ze o wiele za długo by to trwało na szczęście jeszcze nie ćwiczyłem w ten sposób Zmniejszyłem ilość ćwiczeń i każdy trening zamyka się w 90 minutach I dzień Klatka •Wyciskanie- płaska/skos dół/skos góra – zmiana co tydz - progresja 12-10-8-8-6-5 6 serii •Piramidy progresja max ciężar na 10powt. 5 serii &

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1189 Data: 2010-05-16 11:59:16 Liczba szacunów: 0
  • masa 3x tydzień! do ocenki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    na pompki w podporze na ławeczce bo podczas tego ćwiczenia ciężko mi wyizolować Triceps ?????) Jesli pompujesz na triceps to jestes caly czas prosty jak tyczka i prostujesz rece w lokciach az do przeprostu. Lokcie w trakcie cwiczenia poruszaja sie prosto za plecy. Jesli wolisz pompki w podporze tylem pamietaj ze musisz klasc na uda sporo ciezaru

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 2008-08-15 12:15:34 Liczba szacunów: 0
  • Wycinka na Lato - Termogeniki Activlab - Spam Riki Tiki

    Post
    ActivLab

    "Wiosłowanie na wyciągu dolnym siedząc3s" ok, ale jeśli to będzie chwyt neutralny Ja sie kieruję mnie jwięcej taką zasadą: 2ćwiczenia na szerokość i 2 na grubosc Na szerokość możesz czasem wymieniać jakieś ćwiczenie na ściąganie drążka wyciągu górnego do kolan przy prostych łokciach. W szrugsach zmieniaj uchwyt(na treningu kilka chwytów

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-03 14:32:12 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do poprawek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PONIEDZIAŁEK Klatka piersiowa 1.) Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 12/10/8/6/4 progresja 2.) Wyciskanie hantli na ławce płaskiej 4x12 (daj progresje i na skosie ćwicz) 3.)Rozpięrki 4x10 na rozciągnięcie klatki WTOREK Plecy 1.) Martwy ciąg 12/10/8/6/4 progresja 2.) Podciąganie sztangi w opadzie do brzucha 4x12 (raczej progresja) 3.) P

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1275 Data: 2007-08-12 00:40:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do poprawek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wielkie dzięki. Poprawiłem na takie coś: PONIEDZIAŁEK Klatka piersiowa 1.) Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 12/10/8/6/4 progresja 2.) Wyciskanie hantli na ławce skośnej 12/10/8/6/4 progresja 3.) Rozpiętki 4x10 WTOREK Plecy 1.) Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt) 4x6 2.) Martwy ciąg 12/10/8/6/4 progresja 3.) Podciąganie sztangi w o

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1275 Data: 2007-08-12 00:47:35 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do poprawek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PONIEDZIAŁEK Klatka piersiowa 1.) Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 12/10/8/6/4 progresja 2.) Wyciskanie hantli na ławce skośnej 12/10/8/6/4 progresja 3. Rozpiętki tutaj daj płaską 4x10 WTOREK Plecy 1.) Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt) 4x6 4 serie max jak sie podciągasz więcej niz 12 razy to dołóż cięzru do pasa tak ze

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1275 Data: 2007-08-12 11:25:03 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do poprawek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tam wcześniej pomagał mi arti77 dlatego plan trochę zmieniłem. Może być tak? PONIEDZIAŁEK Klatka piersiowa 1.) Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 12/10/8/6/4 progresja 2.) Wyciskanie hantli na ławce skośnej 12/10/8/6/4 progresja 3. Rozpiętki na ławce płaskiej 4x10 WTOREK Plecy 1.) Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt) 4 serie maks 2.)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1275 Data: 2007-08-12 13:00:30 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    jeszcze jedna sprawa do Riona.. dziś robiłem wyciskanie szeroko od czubka głowy stojąc i zastanawiam się jak zaczynać ( tzn 1 powtórzenie ) bo łapiąc szeroko sztangę przy zaczęciu z klatki można sobie powykręcać ręce, podobnie przy opuszczaniu. Jak to rozwiązać? Ćwiczenie bardoz fajne, w końcu czuję pracę moich barków. A i jeszcze kwestia pompek n

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-26 08:14:48 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o sprawdzony fachowy plan treningowy na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Taki plan treningowy ulozyl mi koles ktory niby jest trenerem kulturystyki ale nie podoba mi sie b ozbyt ciezki jak na moj staz.I wogole kloci sie chyba z istota masowki..:/ poniedziałek nogi+barki nogi: przysiad ze sztangą na karku : 1 spo 15 powtórzęń na rozgrzewkę i 4 serie po 10 powtórzeń robisz je do samego końca pod kontrolą ,ciezar może być

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 2008-10-02 18:05:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] xpressed po przerwie 2015

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj DT. Poszło ogólnie dobrze, jednak przy MC puścił mi chwyt w prawej ręce i skończyłem na 10ciu powtórzeniach. Dorzuciłem wyciskanie żołnierskie do treningu zamiast wznosów hantli. Będę to wykonywał naprzemiennie. MC 12x100, 10x110 ( problem z chwytem) Wiosłowanie podchwytem 12x50 12x60 Wyciskanie żołnierskie 12x30, 12x40 ( tutaj luz jednak

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6670 Data: 2015-10-27 03:35:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] xpressed po przerwie 2015

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj DT. Poszło ogólnie dobrze, jednak przy MC puścił mi chwyt w prawej ręce i skończyłem na 10ciu powtórzeniach. Dorzuciłem wyciskanie żołnierskie do treningu zamiast wznosów hantli. Będę to wykonywał naprzemiennie. MC 12x100, 10x110 ( problem z chwytem) Wiosłowanie podchwytem 12x50 12x60 Wyciskanie żołnierskie 12x30, 12x40 ( tutaj luz jednak

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6670 Data: 2015-10-27 03:38:24 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    Dziekuje Obli, zatem gotowy plan wyglada tak (?): Zaczynam od dziś, raczej 3 sesje w tygodniu. Powiedzmy, że jakies 6 tygodni, może 8 będę ćwiczyć wg niego. Zobaczymy co się zadzieje. Legs: 1. Przysiad tylni. 3x8-12 8-10 2. Wypychanie nog na suwnicy. 3x6-8 nogi wysoko i szeroko 3. Prostowanie nog siedzac. 3x 6-8 4. Uginanie nog na maszynie. 3x 6-8

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-11 09:28:06 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 5 (Tydzień 1) Zakwasy po nogach rano ciągle czułam, ale potem się rozeszło.. DT Plecy + Ręce 1. Martwy ciag. 3x8-10 10x41kg/10x46kg/9x49,5kg 2. Sciaganie drazka gornego do klatki. 3x6-8 8x25kg/8x25kg/5x30+5x25kg 3. Wioslowanie sztangielka w opadzie tulowia. 3x6-8 8x10kg/8x12kg/8x12kg 4. Prostowanie ramion na wyciagu górnym 3x6-8 8x13,5kg/

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-15 18:53:01 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    Dzięki Obli!, będę kontrolować technikę i poziom 'ogona' Czyli kolejne treningi robię nadal wg schematu (chodzi głównie o zakres powtórzeń), który robię od ostatnich 2 treningów?? DT Plecy + ręce 1. Martwy ciag. 3x6-8 2. Sciaganie drazka gornego do klatki. 3x4-6 3. Wioslowanie sztangielka w opadzie tulowia. 3x4-6 4. Prostowanie ramion na wyciag

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-27 21:59:28 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    4 czerwca 2013 DT plecy + ręce + brzuchJOGA 1. Martwy ciag. 3x6-8 8x56kg/8x56kg/9x56kg/4x58,5kg 9x54kg/8x54kg/9x54kg/6x56kg 6x54kg/8x52kg/8x52kg 8x52kg/8x52kg/9x52kg/3x54kg 9x50kg/9x50kg/9x50kg/5x52,5kg 8x105lb(48kg)/8x105lb/8x105lb 2. Sciaganie drazka gornego do klatki. 3x4-6 8x55lb/9x55lb/8x45lb 7x55lb/7x55lb/6x55lb 6x50lb/6x50lb/6x50lb 9x4

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-06 22:22:58 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    12 czerwca 2013 DT plecy + ręce 1. Martwy ciag. 3x6-8 (8x56kg) 4x60kg/8x58kg/7x58kg/6+2x58kg 8x58,5kg/8x58,5kg/8x58,5kg/3x60.8kg 8x56kg/8x56kg/9x56kg/4x58,5kg 9x54kg/8x54kg/9x54kg/6x56kg 6x54kg/8x52kg/8x52kg 8x52kg/8x52kg/9x52kg/3x54kg 9x50kg/9x50kg/9x50kg/5x52,5kg 8x105lb(48kg)/8x105lb/8x105lb 2. Sciaganie drazka gornego do klatki. 3x4-6 6x4

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-13 04:51:17 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    5 sierpnia 2013 DNT Po niedzielnym treningu nogi czułam 2 dni :-)) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/69c93c96d2ee477c84088ae09c29468d.png 6 sipernia 2013 DT Dzien 5. 1. wiosło jednorącz sztangielką 4x8-10 10x12,5kg/10x15kg/9x15kg/8x15kg 11x12,5kg/9x15kg/8x15kg/6x15kg 10x12,5kg/10x12,5kg/10x12,5kg/9x15kg 2a. sciaganie drązka 3x6-8 8x27,5kg/9x27,5kg/7x30kg

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-11 08:39:18 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    Witam noworocznie, raz jeszcze. Sezon 2014 ogłaszam za otwarty:-)) W okresie świątecznym miałam pauzę i rege, a od nowego roku, trenuję dla roztrenowania. Miski przez święta nie liczyłam, od początku roku torchę liczyłam ale na oko podglądowo, bez ładu i składu. Obecnie szykuje mi się kolejny wyjazd zagranicę, jestem nieco zalatana, przez co brak c

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-08 11:02:30 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    Witam po dłuższej przerwie, po krótce: po ostatnim wpisie z 8 stycznia, miałam nadzieję, że uda mi się pogodzić treningi z wyjazdem służbowym, który miałam lada dzień, na miejscu okazało się, że początkowo miałam dosyć okrojony czas stąd byłam tylko rekreacyjnie na siłowni 2-3 razy, myślałam, że uda mi się pogodzić pracę razem z treningami, dzienni

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-15 15:27:09 Liczba szacunów: 0
  • kontynuacja FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    atch?v=6Z15_WdXmVw 5.Francuz ze sztangą łamaną 5x12p - http://www.kulturystyka.pl/atlas/ramiona_pliki/image034.gif 6.Modlitewnik 4x15p - nie mam modlitewnika, moge to wykonac rece opierajac na czymś tak?: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ramiona_pliki/image010.gif Lower body 2 1.Przysiad tylny 5x10p 2.Przysiad przedni-nogi ustawione wąsko 4x12p -

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 859 Data: 2014-01-04 14:50:57 Liczba szacunów: 0