SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    NO, WIDZE ZE JEDNAK COS PEKLO LEPSZE PODEJCIE WIDZE! wycisk na barki1 wycisk na barki2 STOJAKI BIERZ BO SZEROKIE WYCISKANIE Z SAMEJ KLATY TO NIC DOBREGO. podciaganie do brody ROB TO SZYBCIEJ, AGRESYWNIEJ, PROSTUJ RECE! martwy UEEE, JESZCZE MASZ SPORY ZAPAS SIL.. CIAGNALES Z DALA OD KOLAN A TO STRASZNIE UTRUDNIA SPRAWE, EPSZA DZWIGNIA JEST GD

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 14385 Data: 2007-03-03 00:20:05 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o poprawę fbw

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam! :) Poćwiczyłem FBW 7 miesięcy i przyszedł czas na zmiany. zmodyfikowałem troszeczkę plan adi123 splita 4 razy w tygodniu. Proszę o poprawę. Dałem zaniżoną ilość serii zobaczę jak będzie mi się ćwiczyło 4 razy w tygodniu. Potem najwyżej dorzuci się serie. ćwicze niedziela A pon B i czwartek A piątek B A klatka-barki-tricepsy wyciskanie na pła

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1255 Data: 2010-11-28 22:55:21 Liczba szacunów: 0
  • trening bez obciazania stawow

    Post
    Trening w domu

    iagnac , wiec wolalbym unikac cwiczen, ktore moga miec negatywny wplyw na ten proces. Tak do tej pory wygaldal moj plan treningowy : A: Przysiady "unoszenie barkow majac rece i hantle rownolegle do siebie , a prostopadle do podloza" ( nie wiem jak sie to cwiczenie nazywa) Wycisk plasko Wyciskanie sztangi z klatki Uginanie ze sztanga B. Pr

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 901 Data: 2010-08-15 17:35:08 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Anchy:dopóki walczysz-jesteś zwycięzcą/pods. str 25

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 5/Tydzień 4 Trening - ćwiczenia z par łączone w superserie (nowe obciążenia na niebiesko): 1a. wyciskanie sztangielek skos 7,5kgx12/7,5kgx12/7,5kgx12/7,5kgx12 8kgx15/8kgx15/8kgx13 7kgx15/7kgx15/7kgx15 1b. przenoszenie sztangielki leząc prostymi rekami 10kgx12/10kgx12/10kgx12/10kgx10 8kgx15/8kgx15/10kgx15 7kgx15/7kgx15/7kgx15 2a. wznosy ramion

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-05 00:22:46 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Anchy:dopóki walczysz-jesteś zwycięzcą/pods. str 25

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 3/Tydzień 7 Trening-ćwiczenia łączone w 4 giganteserie: 1a. wyciskanie sztangielek skos 10kg*10/10kg*10/10kg*10/10kg*10 7,5kg*10/10kg*10/10kg*10/10kg*8 7,5kg*12/7,5kg*12/7,5kg*12/7,5kg*12/ 7,5kgx12/7,5kgx12/7,5kgx12/7,5kgx12 8kgx15/8kgx15/8kgx13 7kgx15/7kgx15/7kgx15 1b. przenoszenie sztangielki leząc prostymi rekami 10kg*10/10kg*10/10kg*10/10

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-23 11:44:50 Liczba szacunów: 0
  • HnK/Rekompozycja podsumowanie. s. 31 wspomagana przez Trec Nutrition

    Post
    Ladies SFD

    Ok. Zrobiłam dzisiaj trening B, a wyglądało to tak: MC: 36kg(10 powtórzeń), 38kg(10), 40kg(10) (+gryf 9kg) Wyciskanie sztangi stojąc: 20(10), 22(10), 23(9) (+gryf 6kg) Ściąganie drążka górnego: 30(10), 32(10), 32(8) Wypady: hantelki po 12kg(12) x3 Uginanie nóg leżąc: 20(10), 23(10), 24(9) Pompki: 4,5 W martwym ciągu może mogłabym wycisnąć więcej,

    Odpowiedzi: 351 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-04 18:25:30 Liczba szacunów: 0
  • HnK/Rekompozycja podsumowanie. s. 31 wspomagana przez Trec Nutrition

    Post
    Ladies SFD

    O, proszę, migrena - temat rzeka. Dziś trening A Przysiad ze sztangą: 47(10), 43(10), 41(10) Wyciskanie sztangi skos: 24(10), 22(10), 20(10) Wiosłowanie sztangą: 24(8), 22(10), 20(10) Prostowanie nóg: 48(10), 45(10), 43(12) "Dzień dobry": 35(10) x3 Plank: 74 sek. (całe 4 sekundy dłużej ) Z jedzeniem dziś tak se, jadłam obiad na mieści

    Odpowiedzi: 351 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-10 16:56:45 Liczba szacunów: 0
  • HnK/Rekompozycja podsumowanie. s. 31 wspomagana przez Trec Nutrition

    Post
    Ladies SFD

    Calkiem całkiem przysiad - zejdź niżej z tym przysiadem, trochę za mocno sie pochylasz ale jeśli nie uda ci sie tego skorygować to pewnie kwestia proporcji, masz długie nogi i takie pochylenie jest wtedy norma, zwracaj uwagę by nie robic garbika, szczególnie pod koniec serii wioslo - brak mi tu ruchu łopatkami, wiosłujesz rekami a to ćwiczenie na

    Odpowiedzi: 351 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-13 22:10:15 Liczba szacunów: 0
  • Pompki na trica

    Post
    Trening dla początkujących

    może być ale jeśli chcesz dać mu w pałę mocno to sprobuj cos z tego: PROSTOWANIE RAMION ZE SZTANGĄ (PROSTĄ, ŁAMANĄ) Usiądź na ławce z podparciem pleców, trzymając nad głową gryf sztangi na szerokości mniejszej niż rozstaw barków. Trzymając łokcie nieruchomo i skierowane do góry opuszczaj sztangę za kark, lecz nie całkiem na dół do barków. Następnie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1653 Data: 2008-05-09 08:03:40 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    bisz to DD z gumą? Hehe nie znoszę ćwiczeń jednostronnych, ale oczywiście - działają cholery. A bulgary na trx to robie tak, ze stope mam w uchwycie tasmy, a w przeciwleglej rece trzymam sobie kettla (wczesniej robilam trzymajac ciezar na klatce- tez ok) wiec dokladanie kg to ciezszy kettlebell/sztangielka :-) Ahaaaa na początku ja myślałam, że te

    Odpowiedzi: 723 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-09 10:01:02 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    10kg-trzymajac za krawedz 7/6/6 stojac, przy uzyciu talerza 10kg-trzymajac za krawedz 6/5 /6 stojac, przy uzyciu talerza 10kg-trzymajac za krawedz 6/4/4/5 z guma w drugiej rece 8kg x 12/8/8 zrobilam stojac ale przy uzyciu talerza 10kg-trzymajac za krawedz 6/6/6 wyszlo 8/8/6 z hantla 10kg 5. Pompki max/max/max brak 16/12/13 brak 13/10/11 b

    Odpowiedzi: 723 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-15 17:37:42 Liczba szacunów: 0
  • Rafal Bielinski.Dziennik Treningowy przygotowania do sezonu jesiennego RIBBF.NABBA.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    znajac swoj organizm wie co i jak zrobic nie jest to trudne. ja na pierwszych zawodach to chyba bardziej ze stresu podlalem sie woda.hahahah Dzisiaj mialy byc nogi a zrobilem rece, :dreh:. Nogi Jutro. i chyba juz tak zostanie ze nogi bede robil przed weekendem zeby sobie odpoczely przez sobote i niedziele. Musze przyznac ze odczuwalem dzisiaj moj

    Odpowiedzi: 478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-27 00:54:02 Liczba szacunów: 0
  • Visnioffy/Jedyna porażka to rezygnacja/Fotki 55,80

    Post
    Trening dla początkujących

    17.05.2012r BARKI + Urodziny }:-( 1.Wyciskanie sztangi na suwnicy sprzed głowy 4s 12.5x12 15x12 17.5x12 20x7

    Odpowiedzi: 957 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-17 19:04:02 Liczba szacunów: 0
  • Blinq - trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzień I - Nogi i barki -poniedzialek 1.Przysiady ze sztangą 12-9-9-6 2.Przysiady wykroczne ze sztangą 12-9-6-6 3.Wznosy na palce nóg ze sztangą na plecach 4s 25-15 4.Wyciskanie sztangi za głową 12-9-9-6 5.Szrugsy 12-9-9-6 -na koniec bo gdybys je wykonał przed unoszeniami to w tych ćwicz. byloby 'posprzątane" 6.Unoszenie ramion ze sztangiel

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1344 Data: 2008-07-09 17:52:02 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase +bieganie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no ok to mój plan który chce niedlugo wprowadzic w praktyke, mam nadzieje ze nie przesadzam z bicem?? zregeneruje sie cio?? PONIEDZIAŁEK: klatka - wyciskanie sztangi na płaskiej 10,10,8,8 - wyciskanie sztangi na skosie 10,10,8,8 - wyciskanie sztangielek na skosie 3x12 - rozpiętki 3x10 Biceps: - uginanie ramion ze sztanga 10,8,8 - naprzemienne u

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1582 Data: 2007-02-01 12:45:17 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Honoraty

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening i miska: trening B 1) plank max czas 2,20/2/1,50 - czy tutaj robię 1x na maxsa,czy w seriach? w ostatniej serii ręce już były zmęczone 2) Martwy ciąg ze sztangą 31kgx15/31kgx15/32kgx12 3) Wykroki z hantlami 7,5kgx10/6,5kgx12/6,5kgx13 4) wiosłowanie hantelką 7,5kgx10/7,5kgx10/7,5kgx10 5) wyciskanie hantli leżąc 4,5k

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5191 Data: 2015-01-23 20:27:14 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    po 12,10,10,8 powt.wyrzuc daj jeszcze unoszenie bokiem w opadzie Sobota: Szrugsy-przedramię -Szrugsy ze sztanga 4 serie 15powt -Szrugsy ze sztangielkami 4 serie po 15 powtorzen Przedramie: -Uginanie nadgarstkow ze sztanga z tylu 4 serie 12,10,10,8 -Uginanie nadgarstkow ze sztanga na siedzaca opierajac rece na kolanach:P 4 serie 12,10,10,8

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 860 Data: 2007-04-12 15:23:17 Liczba szacunów: 0
  • [Fit] super_agniecha, to jedziemy z tą redukcją (pods: 13,20)

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy zestaw ćwiczeń, tylko siłownia. 3x12 za każdym razem 1. Rozgrzewka 2. Przysiady tylko sztanga, 9kg 3. Uginanie nóg w leżeniu: 25/27,5/30 kg 5. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę: 14/16/18kg 6. Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem (nachwyt) 22/25/27 7. Przyciąganie linki wyciągu dolnego w

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-22 23:49:42 Liczba szacunów: 0
  • Kitikatus - redukcja, wzmocnienie - proszę o radę.

    Post
    Ladies SFD

    TRENING 17.05 1. Rozpiętki na ławeczce :) 7,5/7,5kg x 15 2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej 6/7,5kg x 15 3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem 20/25kg x15 4. Wyciskanie sztangielek siedząc 5/6kg x15 5. Prostowanie tułowia na ławeczce 5/10kg x15 6. Uginanie ramion ze sztangielkami (naprzemienne) 4/4kg x15 7.

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 4186 Data: 2014-05-17 11:46:07 Liczba szacunów: 0
  • Gotowy Plan Treningowy sprawdzcie czy nie przegiąłem :)

    Post
    Trening w domu

    Ok rozumiem ze o wiele za długo by to trwało na szczęście jeszcze nie ćwiczyłem w ten sposób Zmniejszyłem ilość ćwiczeń i każdy trening zamyka się w 90 minutach I dzień Klatka •Wyciskanie- płaska/skos dół/skos góra – zmiana co tydz - progresja 12-10-8-8-6-5 6 serii •Piramidy progresja max ciężar na 10powt. 5 serii &

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1197 Data: 2010-05-16 11:59:16 Liczba szacunów: 0