SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 20 Wczoraj jeszcze wiadomo - emocje. Polska istniała własciwie tylko w I połowie. Wtedy grali wręcz fantastycznie i polotem. Druga połowa - każdy widział. Brak sił, karny, spalony... Z przebiegu całego meczu wynik jest sprawiedliwy. Mimo zdobycia punku to taka radość przez łzy i zaciśnięte zęby... We wtorek będzie naprawdę ciężko ze Sborną ;

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-09 17:20:23 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Oranż

    Post
    Ladies SFD

    Ok zanotowałam, obciążenie do wznosów. Kurcze, ale nawet po tym treningu bez obciążenia czuję dobrze nogi i poślady nawet :-) Wczoraj była treningowe nic. Miałam pokręcić cardio, ale znów taki ból głowy mnie trzymał. Podejrzewam, że to może coś z zatokami, nos mam zatkany nieustannie. Miska czysta, ale coś pozapominałam co i jak jadłam, więc już n

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 10123 Data: 2014-07-21 22:40:04 Liczba szacunów: 0
  • PODSTAWOWE ELEMENTY TRENINGU!!!!DLA POCZATKUJĄCYCH!

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę o ocene planu :) Poniedziałek Klatka: 1.Wyciskanie sztangi na ławce prostej 4s. 12/10/8/6 2.Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4s. 12/10/8/6 3.Rozpiętki na ławce prostej 4s. 10 Triceps: 1.Wyciskanie w leżeniu na ławce prostej wąskim uchwytem 3s. 12/10/8 2.Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 3s. 12/10/8 3.Pompki w podporze tyłem

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 15061 Data: 2006-10-08 17:34:01 Liczba szacunów: 0
  • Nieistotna, Camel, Martucca / Mlode mamy dbaja o sylwetke str. 59

    Post
    Trening dla początkujących

    lange: (niedziela) 1. 3x 2. 10x 3. 17x 4. 22x dwa razy do tylu jestem Powiem szczerze, ze jestem niezadowolona z treningow, a najbardziej chyba z wytrzymalosci na barki i rece Idzie mi oporrrnie I do tego ten wyciag-brama, na ktorym cwicze Zdaje mi sie, ze podnoszone ciezary nie maja nic wspolnego z rzeczywistoscia. Jakos mi sie nie widzi, z

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-08 20:19:16 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

        2014-06-28 sobota - DT           Cykl - 14 / dzień - 20       PARAMETRY PODSTAWOWE    Waga             87,2            Waga tłuszczu             13,0            Zapotrzebowanie             3 036           Dieta             2 434           Bilans             -602         DIETA / SUPLE   MAKRO       Kcal        Białko        Węgle      Tłuszcz  

    Odpowiedzi: 2507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-29 15:22:04 Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'marchewka/ Miodowa (pods. 13)

    Post
    Ladies SFD

    Saida Noooo jedziemy jedziemy %-) Zwarta i gotowa! ;-) Dzień I, tydzień I DT Miska BTW:110/60/200 Suplementacja: -wiesiołek -wit D+wapń -wit C -błonnik -kurkuma -kelp -omega3- tran -ZMA -herbata miętowa 1l -herbata z pokrzywy 1l -napar relaksujący 1l -czekolada 90% Warzywa: mieszanka mrożonek, buraczek, kapusta kiszona, cebula /ObrazkiSFD/zdjecia

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 15690 Data: 2013-10-14 17:33:42 Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'marchewka/ Miodowa (pods. 13)

    Post
    Ladies SFD

    Dzień XXII, Tydzień IV Saida Ja myślę, że Ty to wszystko dla mojej radości robisz %-) Szepnę Ci na uszko że NIENAWIDZĘ aerobów na siłowni, ale że cel uświęca środki to będę zapitalać :-D Zakręciłam się i nie zrobiłam pomiarów , jutro będą :-) DT Przyszły Suple! Podziękowania dla sponsora, firmy Trec Nutrition /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/16ddb17c48b74

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 15690 Data: 2013-11-04 21:28:24 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, mam do oceny plan treningu 4-dniowy Obecnie ćwiczę dość intensywnie ok. 3 miesięcy, ale wcześniej już trenowałem 1-2 razy w tygodniu (dość nieregularnie). Wiek: 22 lata Masa: 79 kg Cel ćwiczeń: trening ogólnorozwojowy ze wskazaniem na masę Ćwiczę na siłowni, jeżeli to ma jakieś znaczenie 1 dzień Klatka + Plecy Klatka: * Ławka prosta - 12 -

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-15 18:42:50 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Formen Poniedziałek /środa/piątek 1. Klatka piersiowa - wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 2s - wyciskanie hantelkami w skosie do góry2s 1. Plecy - Martwy ciąg 3 x 8 podciąganie na drązku 2s - Wiosłowanie sztangą podchwytem, wąsko 2 x 10-12 2. Brzuch - unoszenie nóg w zwisie na drążku 2s - skłony boczne z hantlami 2s 3. Tric

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-27 13:27:45 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    Obliques! 8-)8-)8-)%-) ----------------------------- dzień #66+67+68 (03.12-05.12) -suple: tran islandzki, enzymy trawienne, magnez, multiwitamina. ----------------------------------------- Nie mam zbyt dużo czasu, więc ratalnie %-) dodaję wpisy. Wszystko trzymam, jak należy! ;-] Idę do przodu, nie poddaję się, czuję się dobrze, moc ze mną jest. 8-

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-05 10:46:18 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    Dzień #72 - 09.12.2013 DT, -siłowy+aeroby -suple: tran islandzki, enzymy trawienne, probiotyk, wit.C, multiwitamina, drożdże piwowarskie, MG -napoje: kawa, woda, rooibois, pu-erh. rozkład: 1800=120b+180W+rT ------- Mam wkurvva na siebie. W tamtym tygodniu: środa i piątek to była kpina, nie trening. i bardzo żałuję, że nie dociągnęłam te treningi ja

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-09 22:21:51 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    Dzień #76 - 13.12.2013 DT, -trening siłowy + aeroby -suple: tran islandzki, enzymy trawienne, probiotyk, wit.C, multiwitamina, drożdże piwowarskie, Mg -napoje: kawa, woda, rooibois, pu-erh, -inne: @ (1) /cykl:30/ rozkład: 1800=120b+180W+rT ------ na siłowni dziwnie. jacyś goście zajęli mi stanowisko do przysiadów na całe 20 min, więc musiałam sob

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-13 23:50:02 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    ------ trening Trening A: 3X8 A. Przysiad ze sztanga na plecach R: 10Xprzysiad, 20kg/10X, 30kg/5X, 40kg/3X 47,5kg/10X 50kg/8X 50kg/8X 47,5kg/8X 50kg/5X 50kg/5X ósme powtórzenie w ostatniej serii wymęczone, na więcej mam nogi za słabe... ale jeszcze trochę B1. wyciskanie sztangi skos góra R: 6kgX2/10X 22,5kg/8X 22,5/8X 22,5kg/7X 25kg/5X 25kg/4

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-19 13:35:31 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    justxna |-) nie przejmuj się, ja lubię spam. };-) btw jak tyle osób 3ma kciuki, to kurde może z tego coś wreszcie wyjdzie? %-) trza cisnąć! }:-( ________________________________________________________ dzień #49, tydzień 7, 17.02'14r DT -trening siłowy -suple: Mg+B6, wit.C, tran -rozkład: 1800-120B-180W-Rt -napoje: woda mineralna, kawa, herbata

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-17 22:38:55 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Specjalizacja HSS-100 na Biceps / Triceps by Jodełko

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening nr 1: Biceps HSS-100 i triceps jedna superseria. 1. Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3-4 serie 6-8 powtórzeń 90 sekund przerwy Jest to nasze ćwiczenie heavy na biceps, wykonujemy je siłowo na dużych ciężarach. Agresywna progresja obowiązkowa, nie bać się dużych ciężarów i schodzenia poniżej 6 powtórzeń. Sztanga prosta, jak w prawie wszystk

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-23 16:49:59 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase (i sylwetke V) do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jak to plan na mase dla zaawansowanego to bym nieco poprzestawial: I DZIEŃ (np. poniedziałek) KLATKA PIERSIOWA 1. Wyciskanie sztangi na ławce skońnej (głową do góry): 12<10<8<8<6 2. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej: 12<10<8 3. Rozpiętki (ze sztangielkami: 3x 8 Dalbym jeszcze pompki na poreczach. TRICEPS 1. Wyciskan

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-28 07:59:23 Liczba szacunów: 1
  • Yersinias Deutsch intensiv/ AKTUALIZACJA-s. 21

    Post
    Ladies SFD

    cyjnie brak progresu, moze za tydzien cos ruszy... 14x14,4/14x14,4 <- nie wiem co z tymi arnoldkami jest...nie daje rady wiecej dzwignac. Boje sie, ze sobie paszcze uszkodze, rece mi sie wyginajo... 14x14,4/14x14,4 14x14,4/11x14,4 Wyciskanie francuskie sztangi w lezeniu 12x11/12x11 <-jak poprzednio...qpa 14x11/14x11 <- niestety musze powtorzyc za

    Odpowiedzi: 370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-21 10:15:55 Liczba szacunów: 0
  • plan na odchudzenie - hitt, aeroby i rzeźba

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    poczytałem o FBW i chciałem dopytać: bede sugerował się tym tematem: http://www.sfd.pl/PROPOZYCJA_PLANÓW_TRENINGOWYCH-t398495.html o FBW jest jeszcze kilka innych ale ten przypadł mi najbardziej do gustu. Czy dobrze zrozumiałem, zweryfikjcie proszę: - nalezy starać się zwiększać ciężar w kolejnych treningach - od 2 do 3 serii na ćwiczenie - od 12 d

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1809 Data: 2009-12-26 18:25:03 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    zalegle zapiski 10.12.14 Trening Tydzien 3(21) Dzien 3 Rozgrzewka orbi A. RDL 6 x 5/4/3/5/4/3; 2 min przerwy; R:30kgx10/40kgx8 57,5kgx5/62,5kgx4/67,5kgx3/60kgx5/65kgx4/70kgx3 R:30kgx10/35kgx10 52,5kgx5/57,5kgx4/62,5kgx3/55kgx5/60kgx4/65kgx5 czułam,ze mam zapas wiec wiecej powtórzeń na koniec, tak aby łatwiej było zaplanować za tydzien R:20kgx10/3

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-22 17:48:39 Liczba szacunów: 0
  • Hubert/jesienno - zimowa masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    12.07. poniedziałek klatka ciężko, barki lekko, tric ciężko wl rampa 5 50 x 5/70 x 5/90 x 5/105 x 5/115 x 4 --> sam, malutki zapas 40 x 5/60 x 5/80 x 5/100 x 5/110 x 5/120 x 4 --> dips rampa 8 0 x 8/10 x 8/20 x 8/30 x 7 --> zawsze jakiś progres 0 x 8/10 x 8/20 x 8/30 x 8/35 x 7 --> wyciskanie siedząc 3 x 10-12 21 x 12/21 x 12/24 x 8 -

    Odpowiedzi: 2361 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-12 21:30:10 Liczba szacunów: 0