SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, mam pytanie o ułożenie nadgarstków przy wyciskaniu. Nie pytam bynajmniej o szerokość rozstawu rąk. Problem polega na tym, że do tej pory nadgarstek trzymałem prosto, równo z przedramieniem i w końcu wypadła mi sztanga :/ par sześć że wypadła, teraz mam lekko zwichnięty nadgarstek:/ sztanga nie była jakoś super ciężka - 106kg. Kiedyś przy wyc

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-06 19:07:09 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    witam zawsze po robieniu klaty po 3 cwiczeniu (wyciskanie hantlami na skosnej do gory ) Czuje duzy bol w lewej rece nie wiem z czego to ale strasznie boli dopiero jak zrobie rozpietki i pare cwiczen na biceps przechodzi wiecie moze czym to jest spowodowane ? nie, nie wiemy i nie da się stwierdzić z czego ból wynika po samym opisie.

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-04 09:29:53 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    pytanie dotyczy ćwiczeń z wątku roniego - I rok treningów. Front squat nogi wąsko. jak nisko schodzimy tyłkiem? jak ustawiamy stopy (też na zewnątrz) i jaka szerokość? czy w tych przysiadach jest istotne czy kolana wychodzą poza linię stóp? w przysiadach ze sztangą trzymaną z tyłu to nie ma znaczenia. Do tej pory wykonuję to ćwiczenie z dość szero

    Odpowiedzi: 3748 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-30 20:23:16 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    angi albo dokup obciążenia) -tu by sie przydało wyciskanie sztangi lub sztangielek na skosie -Rozpietki 4x10 (na ławce prostej) Plecy: -Podciąganie na drążku 4x do zmeczenia rece na szerokość barkow (rób jeszcze szerzej i tak aby kostki były skierowane w strone głowy[podciąganie sie na drążku szerokim uchwytem jest bardzo dobre na najszersze grzbi

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1137 Data: 2004-02-24 15:52:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    gornego wasko do klatki 10,8,8 Przyciaganie drazka wyciagu gornego szeroko do klatki 12,10,8 Przyciagnie drazka do karku 12,10,10 Francuskie wyciskanie sztangi lamanej wasko rece 10, 8,8 Francuskie wyciskanie sztangielki 8,8,6 prostowanie linki wyciagu gornego 12, 10, 10 3 trening Barki, Nogi, kaptury Wyciskanie sztangi z przed klatki 15,12,10 W

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 517 Data: 2012-07-12 00:13:49 Liczba szacunów: 0
  • Lager90/BLOG/W Drodze Na Plaze fotki s.33, filmik str.36

    Post
    Trening dla początkujących

    ciskanie sztangi z klatki 12\10\8\8 x 38\40\42\42 **************************************************************** trening bardzo powolny ze względu na to ze ostatnio łapały mnie cholerne skurcze na nogach. Wolałem sie nie spieszyc i robic wszystko dokładniej ;] W osatniej seri na barki rece nie miały juz siły i ledwo zrobiłem ostatnie powtórzenie

    Odpowiedzi: 416 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-27 22:05:45 Liczba szacunów: 0
  • mięsień pośladkowy średni

    Post
    Ladies SFD

    nogi i pośladki: -wykroki ze sztangą do tyłu 4 serie po 12 powtórzeń, obciązenie zwiększam przy każdej serii, pierwsza seria z samym gryfem, trzy kolejne zwiększam ciężar zaczynając od 10 kg kończąc na 30 kg (zwiększyłam obciążenie , gdy w momencie napisania posta, dziewczyny napisały mi, że moje obciążenie do mojego wzrostu jest za małe) -przysiad

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3642 Data: 2016-02-05 09:45:25 Liczba szacunów: 0
  • Wejście na nowy plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobre wytłumaczenie, tyle że nie pije ani kropli %-) Dziś robiłem przysiad i trochę zmieniłem technikę i kolana w sumie nie bolały, wychyliłem się bardziej do tyłu i nie wkładałem w to aby wstać pełnej siły tylko po prostu delikatnie aby tylko się unieść. Być może bolały mnie przez to że chcąc podnieść sztangę z dołu strasznie szarpałem - a teraz p

    Odpowiedzi: 239 Ilość wyświetleń: 11392 Data: 2012-03-23 21:28:54 Liczba szacunów: 0
  • Wejście na nowy plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To nie jest skomplikowane ćwiczenie. Kładziesz się na skośnej ławce(kąt ok. 70st.),ręce zwisają swobodnie i uginasz.Pilnuj tylko aby łokcie nie przemieszczały się w przód. Co do tricepsa Nie wiem czy te pompki nadają się na ćwiczenie heavy. Migiem dojdziesz do 100kg i wyżej,a nakładanie takiego ciężaru na kolana jest problematyczne. Pompki ale na p

    Odpowiedzi: 239 Ilość wyświetleń: 11392 Data: 2012-03-25 20:29:06 Liczba szacunów: 0
  • Początek - przemyslenia, dieta, plan treningowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    oj trening tak: Trening (12-15 powtórzeń): 1. Prostowanie nóg w siadzie > zamienil bym na przysiad, na poczatku z wykorzystaniem masy wlasnego ciala, jak za lekko to wez w rece nie za ciezkie hantle, a potem mozesz juz brac wieksze ciezary jako sztange na barki 3serie po 10 powt. 2. Rozpiętki w siadzie na maszynie > zamienil bym na wyciskanie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 638 Data: 2009-11-06 17:22:30 Liczba szacunów: 0
  • Nowy rok - nowy cel

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrobie jak napisałeś. Dzisiaj poszły nogi Przysiad Wykroki Suwnica na nogi Martwy na prostych Wspiecia Myślę ze nie warto hy było dawać barkow We wtorek zrobir Wyciskanie pozioma Wyciskanie skośna Wyciskanie na maszynie siedzac RoZpietki Wyciskanie francuskie Prostowanie ramiob na wyciagu gornym Ohp Hantle na boki A w czwartek podciaganie Martwy

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1359 Data: 2018-01-02 17:05:08 Liczba szacunów: 0
  • DWUBÓJ OLIMPIJSKI

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Kruszek, "work up to true 1RM" to oznacza piramidalną rozgrzewkę i ze 3 podejścia prowadzące do maksa w skokach małych skokach obciążenia 5-7 kg, tak jak na zawodach. Nie robi się określonej liczby serii z tym "true 1RM" bo jest to maks i jezeli da się zrobic kilka to już nie byłby maks tylko submaks. Wydaje mi się że tym ten dz

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-08 09:26:13 Liczba szacunów: 0
  • MolderDist & Rybas - Debiuty 2011 str. 192

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening: 1.Klata, biceps, brzuch Wyciskanie sztangielek skos dodatni (ciężar jednego hantla)- 25kgx13 30kgx10, 32.5kgx9, 35kgx5+1, 35kgx4+1 (Ostatnią serie z***ałem, miałem problem z zarzuceniem sztangielek. Potem źle się ułożyły ale i tak było ok.) Wyciskanie sztangi płasko- 70kgx8,7,6, 60kgx10+40kgxmax (Ło kur.va ale drop seria. Po niej już naw

    Odpowiedzi: 2276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-01 20:10:04 Liczba szacunów: 0
  • skitelsik / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Bardzo Ci dziękuję Od jutra zacznę. Poproszę kogoś kto się mniej więcej zna o pokazanie niektórych ćwiczeń, bo nie do końca rozumiem jak się je wykonuje A teraz "kilka" pytań powiedz mi, co to jest? 1c. jezyki a.k.a. allachy a.k.a. cable crunch x 15 jak mam wykonywać te ćwiczenia? np. robię 3 serie jednego ćwiczenia i przechodzę do n

    Odpowiedzi: 637 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-22 21:36:11 Liczba szacunów: 0
  • TRENING Z EFEKTAMI

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    TRENING: DO OCENY Poniedziałek ( Klatka ) (minuta do dwóch przerwy między seriami zależnie od ćwiczenia) Płaska 4 s / 10/8/6/6 powtórzeń Wyciskanie skos do góry hantle / sztanga 4 s / 12/10/8/6 powtórzeń Rozpiętki na skosie 4 s / 12/10/8/6 powtórzeń Brzuch +Aeroby Wtorek (Plecy ) (pół minuty do dwóch przerwy między seriami zale

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 3306 Data: 2012-10-24 08:36:24 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: ********************************************* JEDZENIE : na czczo: magnez; I. owsiane, białko z jajka, olej lniany; II. j.w; III. soczewica, makrela; IV. j.w; V. j.w; VI. soczewica, tuna; TRENING ('Dzień 2') VII. tuna, soczewica; + do każdego posiłku warzywa B=141 T=28 W=141 kc=1403 (bez warzyw: cebula, sałata, seler(korzeń) = 500g) *********

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-25 20:47:12 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś: .................................................................. TRENING: tydzień 6(ostatni), dzień 1; Rozgrzewka: - WIOŚLARZ 3min, - ROWER 3min, - rozciąganie całego ciała; 1. Przysiad 5x 6-8 (2min): - serie rozgrzwkowe: 9x 35kg / 7x 40kg, - serie właściwe: 10x 45kg / 10x 50kg / 8x 55kg / 7x 60kg / 4x 65kg, 2. Hack squat clusters 5x 5 (2mi

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-13 18:04:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy dla mnie

    Post
    Trening dla początkujących

    Narazie dostałem od znajomego taki plan i go robie Pon - Klatka: - wyciskanie na ławce prostej 12,10,10,6 powt. - wyciskanie na ławce skośnej głowa w gore 10,10,8,8 powt. - rozpietki ze sztangielkami na prostej ławce 4x12 powt. - rozpietki na ławce skośnej - 2 serie x 12 powt. - wypychanie hantli obórącz - 4 serie x 12 powt. Barki: - wyciskani

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 700 Data: 2011-07-20 18:45:56 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny - PIERWSZE KROKI.

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW - KLATKA PIERSIOWA: Wyciskanie sztangi w leżeniu; - 15, 12, 10 Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu; - 12, 10 - RĘCE: Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem; - 15, 12, 10 Uginanie ramion ze sztangą nachwytem stojąc; - 12, 10 Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie; - 20, 15, 12 Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie; - 20, 15, 12 - MI

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 572 Data: 2010-10-26 22:36:31 Liczba szacunów: 0
  • DT Viki - przygoda z biegami przez przeszkody

    Post
    Po 35 roku życia

    15.01 poniedziałek Trening (siłownia) Jakiś kiepski trening dzis wyszedł, brakowało siły. Może organizm jest nadal zmęczony po wczorajszym biegu. Ostatni raz trening góry robiłam w środę, a czułam sie jakbym robiła wczoraj. Mieśnie nie chciały współpracować, mocy nie było :-( - wioślarz 1000m 1. przyciąganie do brzucha siedząc jednorącz: 15kgx10 /

    Odpowiedzi: 824 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-15 13:42:17 Liczba szacunów: 0