SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Domowa siłownia-jakie odżywki??

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak jak mówiłem ,to początki z siłownią, ale sie przykładamy.Odpisałem z opóźnieniem, z powodu awari internetu przez pare dni a potem kompletnie o tym zapomniałem. zmniejszyliśmy trening do 1h 30 min. ale solidnie się przykładamy, każde ćwiczenie do końca, bo przecież nikogo innego jak samego siebie nie oszukamy, robimy to dla sie nie dla kogoś in

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1869 Data: 2011-02-23 18:38:23 Liczba szacunów: 0
  • mmooonia/BLOG/ bo masa to klasa s.45

    Post
    Trening dla początkujących

    tej ostatniej serii - moze raz by sie udalo 3. podciaganie nachwytem robilam dzisiaj bez podporki na nogi, po prostu ze zwisu. jak zlapalam tak szeroko jak gumy (jak na moje rece to bardzo szeroko ) to podciagnelam sie 4 razy moze do 1/4 calego ruchu hehe. potem troche weziej zlapalam ale dalej szerzej niz barki to zrobilam 3x5 tak do 1/3 a moze

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-01 11:23:28 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] MARIAN 17 / Dalsze zmagania / pods redu s53 i s128

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    y;-) Całkiem inna bajka;d Na aero ie było czasu To WL mnie wk***ia bo w ostatniej serii zanim wyszarpie te sztange ze stojaków to już mase siły trace, mam troche za krótkie rece do stojaków. Więcej by dało rade ale jednak sie bałem Trzeba by asekuracje. Reszta nie ma co pisac zayebiscie weszło. Zmieniony przez - MARIAN 17 w dniu 2012-12-12 00:

    Odpowiedzi: 1460 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-12 00:08:29 Liczba szacunów: 0
  • TEST : "Z bojlera do kaloryfera " (cz.2 na 5) by Mosto - pods.str. 26!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wtorek - DT Postanowiłem zmienić trening na split bo już fbw nie mogłem ćwiczyć. Razem z Volvo ułożyliśmy coś takiego. Trening wymiata - mam teraz takie zakwasy że nie ogarniam Trening Wyciskanie skos 1seria - 30kg - 8reps 2seria - 32kg - 8reps 3serai - 34kg - 8reps 4seria - 34kg - filmik http://www.youtube.com/watch?v=L605rq-hGyA Rozpiętki <---

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-16 07:56:50 Liczba szacunów: 0
  • bo na sucho rosna tylko wlosy i paznokcie, czyli spam

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ac sprzed glowy 4-5 powt 2. wyciskanie hantli siedzac 4 serie po 12powt 3. unoszenie sztangi do brody stojac 4 serie po 12powt 4. szrugsy ze sztanga 4serie po 10powt trening5 rece biceps 1. seria laczona analogicznie jak 1 dniu podciaganie podchwytem max ilosc powt uginanie ze sztanga stojac 4-5 powt 2. uginanie z hantlami mlotek 3 serie po 12 powt

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-24 12:07:23 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana Sylwetki 2012 + rzeźba/ Kendra/ podsumowanie str. 27,28

    Post
    Ladies SFD

    Wczoraj wróciłam na siłownię.8-) ______________________________________ (wczoraj)DT btw 130/45/150 Trening: 1a. Przysiad 4x8-10 20kgx10/ 30kgx10/ 40kgx10/ 50kgx6 1b. Uginanie nóg leżąc 4x10 3sztabki 60s 2a.RDL 3x8-10 35kgx10/50kgx10/60kgx8 2b. Suwnica 3x8-10 45kgx10/ 55kgx10/ 65kgx10 60s 3a. Wyciskanie sztangielek siedząc 4x8-10 6kgx10/8kgx10/

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-20 12:54:13 Liczba szacunów: 0
  • (L)Betkaa / Rekompozycja...

    Post
    Ladies SFD

    uups, znów zaległości w wypiskach w czwartek był trening - dzień drugi z treningu od Marty, a więc: 1. Wyciskanie leżąc 10 x 4kg, 10 x 6kg, 10 x 8kg (hantle) 2. Wyciskanie skos 10 x 4kg, 10 x 6kg, 10 x 8kg (hantle) 3. Wyciskanie żołnierskie 10 x 4kg, 10 x 6kg, 10 x 8kg (hantle) 4. Wznosy bokiem w opadzie tułowia 12 x 4kg, 12 x 5kg 5. Wyciskanie

    Odpowiedzi: 695 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-10 08:51:28 Liczba szacunów: 0
  • DT Shadow - exTri, Ultra Running & Vegan Living

    Post
    Po 35 roku życia

    Po pierwsze przemyśl co chcesz dostać od treningu. Czego spodziewasz się na końcu procesu? Zakładamy, że trening to stopniowe stawanie się coraz lepszym w tym co ćwiczymy. Można mieć różne cele. 5 x 5 to trening siły maksymalnej. Potrzebujesz jej? Tak. Każdy jej potrzebuje. Ale może jeszcze nie teraz? Są trzy rodzaje siły, które można opisać na pod

    Odpowiedzi: 4242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-02 12:10:11 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu! vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    plecy + klatka - II Czwartek 1. Wyciskanie leżąc poziomo - rampa 8 + regres 8x38kg / 8x48kg / 8x58kg / 10x63kg / 16x48kg 2. Podciąganie na drążku szerokim nachwytem rampa 6-8 + regres 10xCC / 8xCC / 8x1,5kg / 8x2,5kg 3. Wyciskanie hantli skos 45st - rampa 8 + regres 8x13kg / 8x15kg / 8x18kg / 16x13kg 4. Wiosłowanie półsztangą - rampa 10 + regres 10

    Odpowiedzi: 1041 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-06 21:26:14 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    hmm trener mnie teraz pilnowal, rece to mi sie trzesly pod koniec powtorzen, ale skoro zwykle wyciskanie tez jest dobre to sprobuje zwykle ale tam raczej tez 8kg bedzie no moze 10 sie uda ruszyc, a te bicki to koncowe powtorzenia z pomoca ciala wiec chyba powinnam zejsc z obciazenia ale znow 6kg to wydaje mi sie ze za mało

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-19 15:16:40 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    2+2 5. Prostowanie zza głowy stojąc 2kg x12/ 3kg x12/ 3kg x12 6. Prostowanie na wyciągu - z gumami czerw+nieb x12/ x12/ x12 + 30 minut rower 1. tempo zabija 2. ok, tu mi sie rece trzesly pod koniec 3. ok 4. cwiczenie masakra, robie to przy stole, ale stol ma za gruby blat i nie ma jak chwycic wiec wisze na palcach 5. ok 6. ok Zmieniony przez - mar

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-21 18:50:47 Liczba szacunów: 0
  • Trzynastka.a / redukcja / trening

    Post
    Ladies SFD

    Witam po pierwszym treningu A 8-)8-) Super strasznie podobają mi się ćwiczenia 8-) A teraz opiszę poszczególne ćwiczenia, wszelkie podpowiedzi mile widziane. Wrzuciłam ćwiczenia do dziennika na potreningu.pl ale nie mam nigdzie generuj zrzut czy coś podobnego więc wypiszę ręcznie razem z uwagami. Potraktowałam ten trening tak trochę zapoznawczo bo

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 8228 Data: 2011-11-04 08:22:17 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Anchy:dopóki walczysz-jesteś zwycięzcą/pods. str 25

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 7/Tydzień 3 Trening (dzisiejsze obciążenia na niebiesko-ćwiczenia z par łączone w 4 superserie): 1a. wyciskanie sztangielek płasko 25kgx12/25kgx12/27,5kgx12/27,5kgx12 (sztanga) 20kgx15/22,5kgx15/25kgx15 (sztanga) 1b.wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia (bez piłki) 8kgx12/8kgx12/10kgx12/10kgx12 6kgx15/8kgx15/8kgx15 2a. wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-30 01:09:14 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Anchy:dopóki walczysz-jesteś zwycięzcą/pods. str 25

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 3/Tydzień 4 Trening (dzisiejsze obciążenia na niebiesko-ćwiczenia z par łączone w 4 superserie): 1a. wyciskanie sztangielek płasko 28kgx12/28kgx12/28kgx12/28kgx12 (sztanga) 25kgx12/25kgx12/27,5kgx12/27,5kgx12 (sztanga) 20kgx15/22,5kgx15/25kgx15 (sztanga) 1b.wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia (bez piłki) 10kgx12/10kgx12/10kgx12/10kgx1

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-03 01:06:12 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Koxamans/Redukcja/Foty str.17, pods2 str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    ***DZIEŃ 85*** PODSUMOWANIE: 5B 1.Wyciskanie hantli skos 21/23/25/27/29kg 2.Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia (do mostka) 30/35/40/45/50kg 3.Pompki w podporze tyłem (triceps) 10/15/20/30/40kg 4.Wiosłowanie sztangą 50/60/70/80/90kg 5.Unoszenie tułowia z opadu 5/10/15/20/25kg 6.Przysiady wykroczne 30/40/50/60/70kg 7.Uginanie ramion z hantlami 13/15

    Odpowiedzi: 826 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-12 18:58:24 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY HI-TEC - RYWALIZACJA 4 osób! pods.285 str!

    Post
    Odżywki i suplementy

    jakos wygladało. W dwóch pierwszych cwiczeniach małe zmiany bo nie miałem nikogo do pomocy zeby mi wyciągał sztangę ze stojaków, a przy wyc. na skosie ujemnym mma za krótkie rece i juz przy plus 80kg musze sie troche na kombinowac;/ Ale na 15 pow weszło dobrze pompka spoko;d reszta ok oprócz wycisku na barki w 3 ostatnich seriach przy 11 pow było

    Odpowiedzi: 2945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-25 16:13:27 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, nie redukcja? Oto jest pytanie

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejsza miska. A. Przysiad ze sztanga na plecach - 3x12, sam gryf (nie zapytałam jaka jest jego waga, następnym razem się dowiem) - robiłam bez problemu Jeśli klasyczny olimpijski to 20 kg, czasami są 15kg lub małe gryfy 10-12. W każdym razie gryf to na rozgrzewkę. Na następnym treningu robisz dwie serie rozgrzewkowe z gryfem. Pierwszą roboczą r

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 11732 Data: 2016-08-03 13:42:07 Liczba szacunów: 0
  • Koniu i Trec - podsumowanie strona 72.

    Post
    Trec

    02.04.2010 Los nie jest coś łaskawy, ani dla Wuchty, ani dla mnie, tym razem kontuzja...stopy. Po południu byłem trochę pograć w piłkę i niestety zostałem bardzo nieciekawie nadepnięty korkiem &#8211; w najlepszym wypadku stracę paznokieć, w najgorszym mam złamany palec &#8211; spuchnięty i siny, ale widać, że zrobił się nieco krzywy, moc

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-02 22:57:48 Liczba szacunów: 0
  • DT maria1209- rekompozycja na luzie

    Post
    Ladies SFD

    serii jakis pan mnie podsiadl i juz odpuscilam 4b. Wyciskanie jednoracz w kleku max/max/max stojac, przy uzyciu talerza 10kg-trzymajac za krawedz 6/4/4/5 z guma w drugiej rece 8kg x 12/8/8 zrobilam stojac ale przy uzyciu talerza 10kg-trzymajac za krawedz 6/6/6 wyszlo 8/8/6 z hantla 10kg 5. Pompki max/max/max 13/10/11 brak 19/16/11+3+2 18/

    Odpowiedzi: 719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-24 12:45:55 Liczba szacunów: 0
  • Oporny biceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ednio potrzebne ćwiczenie ale dołożone dla większej pompy tricepsa) - Pompki w podporze tyłem z dodatkowym obciązeniem 3x max Przedramie: - zwijanie sztangi w palcach stojąc, rece z tyłu. 3x max - uginanie nadgarstków z sztanga, przedramiona na ławce (kciuki zwrócone na zewnątrz) 3x max - uginanie nadgarstków j/w kciuki skierowane do wewnątrz 3x ma

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2589 Data: 2010-02-21 00:41:00 Liczba szacunów: 0