SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Test:-XPand ,ester glut.,animal pak,mono pods.str.6

    Post
    Odżywki i suplementy

    wkowe i hej 1s-18kg*12pow 2s-20kg*10 3s-22kg*8 4s-22kg 2.modlitenwik ze stzanga 1s-30kg*12 2s-40kg*8 3s-40kg*7 4s-40kg*6 3.w bramce unosznie rak z wyciagu dolnego na dwie rece 1s-25kg*12 2s-30kg*10 3s-22.5kg*8 4s-30kg-8 4.2 serie stojac unosznie sztangi na dopompowanie odczucia tu dopiero mailem energie nie moglem zrobic tych ciwcznie co c

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 16989 Data: 2006-08-07 23:13:54 Liczba szacunów: 0
  • Thorin - dziennik treningowy v2.

    Post
    Trening dla początkujących

    A1. Wyciskanie hantli siedząc 3x6 T1: 27,7/27,5/22,5 T2: 27,7/27,5/25 T3: 30/26/26 T4: 30/30/30/30 A2. Wyciskanie za głową 3x12 T1: 40/35/35 T2: 40/35/35 T3: 45/35/35 T4: 35/35/35/35 A3. Prostowanie ramion ze sztangą 3x25 T1: 10/10/5 T2: 10/10/5 T3: 10/10/10 T4: 10/10/10/10 B1. Wyciskanie wąsko 3x6 T1: 60/50/50 T2: 60/60/50 T3: 75/65/65

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 9503 Data: 2014-09-08 00:46:47 Liczba szacunów: 0
  • Kropka DT pods.s.15

    Post
    Ladies SFD

    No więc tak. pierwszy trening za mną: 1. Rozpiętki na maszynie 15 x 15kg 15x17,5kg 2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej 15x4,5kg 3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem 15x15kg 15x20kg 4. Wyciskanie sztangielek siedząc 15x3kg 15x3kg 5. Prostowanie tułowia n

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 18209 Data: 2013-09-27 14:05:50 Liczba szacunów: 0
  • Kropka DT pods.s.15

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening... bolą mnie ręce i trochę nogi ale jest fajnie :) do treningu 20 min aeroby 1. Rozpiętki na maszynie 15 x 15kg 15x17,5kg 2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej 15x4,5kg 15x5kg 3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem 15x20kg 15x25kg 4. Wyciskanie sztangielek siedząc 15x3kg 12x4,5kg 5. Prostowanie

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 18209 Data: 2013-09-30 21:30:59 Liczba szacunów: 0
  • Kropka DT pods.s.15

    Post
    Ladies SFD

    No więc dzisiaj ostatni trening z serii 2x15 następny już 2x12 Bolą mnie dzisiaj ręce i ogólnie czuję się osłabiona.Mam nadzieje że to nie przeziębienie o które teraz nie trudno :( Po treningu nie robiłam dzisiaj aero bo mam zamiar zaraz wyskoczyć na rower, skorzystać jeszcze ze słońca. 1. Rozpiętki na maszynie 15x15kg 15x17,5kg 2. Wyciskanie s

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 18209 Data: 2013-10-10 14:08:39 Liczba szacunów: 0
  • Kropka DT pods.s.15

    Post
    Ladies SFD

    No i jestem po treningu ostatni 2x12 następny 3x 10 Wszystko fajnie coraz więcej mam siły w nogach.. Wogóle uwielbiam chodzić na siłownię :) czuję się taka spokojna po.. heh ;) załamałam się tylko wyciskaniem na skosie :( wogóle nie miałam siły podnieść rąk z 7kg ;/ technika straszna była i odpuściłam- wrociłam do 5kg. nie wiem czy coś robię źle cz

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 18209 Data: 2013-10-21 15:14:47 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Arkona, bardzo duża redukcja, pods.str.63,str.111

    Post
    Ladies SFD

    trening: 3x w tygodniu trening z piłką by obliques, 3x aeroby dziś: piłka (2x15, brzuszki 2x20) w pierwszym obwodzie hantle 2,5 kg w drugim 4 kg, nadal mam problem z ostatnimi powtórzeniami, ręce mi drżały :/ 1.wyciskanie sztangielek płasko 2.francuskie uginanie rak siedząc 3.wyciskanie sztangielek siedząc 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na

    Odpowiedzi: 1545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-21 20:19:28 Liczba szacunów: 0
  • DT Asiorajda

    Post
    Ladies SFD

    Wow, jestem pod wrażeniem zmian :) Pisałaś u mnie w dzienniku, że robisz ten sam trening i postanowiłam zajrzeć. Póki co daleko mi do Twoich wyników, ale dopiero od dwóch tygodni ćwiczę, długa droga przede mną. Obserwuję Cię dalej i trzymam mocno kciuki! :) Dziękuję :-) Ja Ciebie też obserwuję i mam nadzieję, że jeszcze nas zaskoczysz :-) --------

    Odpowiedzi: 661 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-07 21:50:01 Liczba szacunów: 0
  • Trening po przerwie 2 letniej - opinie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trenuj 3 razy w tygodniu. Wykonuj po jednej serii każdego ćwiczenia (lub stacji, jeśli wolisz) przez 60 sekund. Postaraj się w tej jednej minucie zrobić tak dużo powtórzeń, jak tylko zdołasz, ale nie kosztem poprawnej techniki. Wykonuj ćwiczenia jedno po drugim, starając się, by przerwa między ćwiczeniami nie trwała dłużej niż 15 sekund. Po pokonan

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2601 Data: 2013-08-16 14:10:48 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia]Ann -DT s.21

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 5, 29.04.2014 Dzień 1: Barki i ręce 1. Arnoldki 3x 20 5kg20/5kgx20/5kgx20 2. Swing bokiem do przysiadu 3x 20 na stronę 8kgx20/8kgx20/8kgx20 3. Uginanie z hantlami ręce na zewnątrz 3x 20 5kgx20/5kgx20/5kgx20 4. “21” 3x 9kg/9kg/9kg 5. Wyciskanie wąsko 3x 20 20kgx20/20kgx19/20kgx17 6. Prostowanie rąk na wyciągu 3x 20 4sztx20/4sztx20/4sztx20 7. C

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 16616 Data: 2014-04-30 19:19:50 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    09.07.2014 r. http://i61.tinypic.com/156tpg3.png Warzywa: papryka czerwona, ogórki małosolne, brokuły, fasola szparagowa żółta i zielona, pomidory, cebula, kapary Płyny: woda, kawa, herbata zielona Suplementacja: GABA, olej lniany, kurkuma, pieprz cayenne Leki: Estreva, Novothyral Trening 1. Przysiady ze sztangą na plecach --> Zmiana na: Box s

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-09 20:37:32 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    27.12.2014 r. DT Dieta 1. whey, płatki owsiane trening 2. whey, płatki owsiane, masło z nerkowców 3. olej rzepakowy, ziemniory, newella 4. masło klarowane, whey, płatki owsiane, ser żółty, jajka, barszcz czerwony 1 902,9 kcal 120,3B 174,8W 80,3T Warzywa pomidor, cebula, szczypior Płyny woda, kawa, herbata czarna i zielona, melisa Supleme

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-27 16:34:16 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    asiegu reki i w sklepie i w domu tylko czekaja by sie nimi zapchnac. Ryz z obiadu zastapilam burakami. Wczoraj byl trening: 40 min bieg + rozciaganie nog Hantle 3 kg na reke: rece po bokach do gory 20 razy rece z przodu uginane i podciagane do brody po 20 na reke to samo z oparciem o kolano po 20 na reke rece nad glowa uginane do tylu z hantla 3 kg

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-19 07:51:07 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Na początek dziękuję za szybką odpowiedź i poprawki. Ten plan, który spisałem, dostałem od instruktora na siłowni. Nie był to mój wymysł, ale wolałem skonsultować i najwyraźniej prawidłowo. Pawle88, jestem w tym zielony, więc ćwiczę rzetelnie tym, co mi podano, bo naprawdę mi zależy. Co do odżywiania - jestem studentem i jem to, co wpadnie w ręce i

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1099 Data: 2009-12-18 21:02:09 Liczba szacunów: 0
  • Temat Marty1223 i jej powrót do zbilansowanej diety zdjęcia str. 36 i 65

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z dieta i z treningami ;) Ja dzisiaj jestem po treningu B. -wykroki 3kg/24(za malutko zdecydowanie),8 kg/20 (tez za malo),11 kg(nie czulam zbytnieg wysilku w nogach,ale za to rece daly sie we znaki) -mc na prostych nogach 12/30 kg(malo malo) ,10/34/8 40 ( tutaj cos poczulam ;)) -wyciskanie sztangielek na klatke skos 8/10/11 w 11 troszke ciezej ,ale

    Odpowiedzi: 735 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-10 20:00:50 Liczba szacunów: 0
  • Krystian Wolski: Przygotowania z Emilem Kaleńskim do MP, MEJ, MPJ 2016

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Sie sie siema :D Tydzień zaczął się bardzo dobrze, wpadły hasjy, kolejni klienci i zaj**isty trening. Nie było w nim nic specjalnego pod względem ćwiczeń ale pompa i zadowolenie bardzo na plus. Zacząłem już zgodnie z założeniami sześciu treningów w tygodniu więc dzisiaj była klatka i triceps, jutro plecy i biceps, barki i 2jki i znow to samo do pią

    Odpowiedzi: 572 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-05 21:06:08 Liczba szacunów: 0
  • jest ok?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie będę poprawiał całego planu zmienię tylko kolejność wykonywanych ćwiczeń. Napisz jeszcze czy to ma byc masa, rzeźba, siła ?? Oraz coś o sobie, staż, ostatni trening, jakaś dieta ?? 1Dzien(poniedzialek): -Klata: *Wyciskanie na ławeczce poziomej 12/10/8 progresja *Wyciskanie na laweczce skosnej z glowa w dol 12/10/8 progresja *Wyciskanie na

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 775 Data: 2008-09-03 22:44:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Kris.

    Post
    Trening dla początkujących

    SIŁOWNIA DZIEŃ 16/17 Środa: *Nogi 1.Przysiady ze sztangą na barkach 4s 8-12p 55kg x 12 70kg x 12 | 70 kg x 10 | 70 kg x 10 | 70 kg x 10 - Fajnie weszło, technika była, pompa siedziała więc pozytywnie ;) 2.Wykroki ze sztangą na plecach 4s 8-12p 50 kg x 8 50 kg x 8 | 50 kg x 8 | 50 kg x 8 | 50 kg x 8 - Po przys

    Odpowiedzi: 359 Ilość wyświetleń: 17005 Data: 2016-04-21 22:03:34 Liczba szacunów: 0
  • DT work_drugs - redukcja to dopiero początek

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ 4 miska /SFD/2017/7/1/d6a38670bab049d6896f7f1bf009792c.jpg + warzywa: pomidory, ogórki, cebula, sałata, koper, papryka, szczaw, marchew, pietruszka + napoje: woda 3l, americano x2 + suple: wit. D dzień bez treningu – dziś za ćwiczenia wystarczy noszenie pudeł i sprzątanie mieszkania przed wyprowadzką :-D rozkład posiłków niedokładnie taki, ja

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 14781 Data: 2017-07-01 10:26:42 Liczba szacunów: 0
  • HST- plany użytkowników + teoria

    Post
    Trening w domu

    a 15 powt 22,5kg 5. Brzuch: - brzuszki na rzymskiej – 1 seria 15 powt z dodatkowym obciazeniem +15kg - „boczna kolyska” ze sztangielka w jednej rece – 1 seria 15 powt 18kg - podciagania nog na drazku – 1 seria 15 powt zgiete nogi 6. Ramiona: Superseria triceps i biceps: - uginania ze sztanga stojac

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-12-21 21:24:13 Liczba szacunów: 0