SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Emil / Dziennik / Sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    7 lipca BARKI+PRZEDRAMIONA 1. Wyciskanie sztangi zza głowy (tydzień temu z przodu): 50*12, 60*8, 70*6, 75*4 (kg) 2. Wyciskanie hantli: 23*10, 23*10, 29*8, 34*4 3. Unoszenie hantli bokiem (zmiana techniki), 8*20, 8*15, 8*~15 4. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia: 40*10, 45*8, 45*8 5. Unoszenie barków (tydzień temu sztangą): 29*8, 29*8, 29*8 6. Unosz

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 14807 Data: 2008-07-13 23:24:10 Liczba szacunów: 0
  • Biały89 z uporem do celu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://iv.pl/images/63938052812119490653.jpg Brzuch obwodowo: Allahy 30x70kg 20x70kg 30x60kg Spięcia brzucha z 20kg 30x 20x 20x Spięcia brzucha na ławce 20x 20x 25x Unoszenie nóg z ławki 20x 20x 25x Triceps: Prostowanie ramion z wykorzystaniem drążka i wyciągu górnego 18x60kg 12x70kg 8x72kg+8x32kg Wyciskanie francuskie oburącz siedząc 12x35kg 9x37k

    Odpowiedzi: 1179 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-30 22:46:46 Liczba szacunów: 0
  • PROJEKT MASA VOL. 3 DT HOP

    Post
    ActivLab

    przede wszystkim - wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i gratuluje, a raczej współczuje wstapienia w dorosłe życie;-) gratuluje przeprowadzenie treningu w dniu urodzin! a teraz lecimy już nie tak miło;-) filmy wrzucaj razem z postem o treningu, podpisując które to ćwiczenie i jaka seria, koniecznie! Pisz ciężar używane do określonych ćwiczeń/s

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 10965 Data: 2013-10-22 22:10:11 Liczba szacunów: 0
  • PROJEKT MASA VOL. 3 DT HOP

    Post
    ActivLab

    DT 20-11-2013 TRENING: PUSH Wyciskanie sztangielkami na ławce skośnej dodatniej 45st 5x8 19kg http://www.youtube.com/watch?v=uqkCDWucYRQ Rozpiętki na ławce skośnej dodatniej 30st 5x10 12kg http://www.youtube.com/watch?v=uqXLffF_9JY http://www.youtube.com/watch?v=-SDfZcEwr3A Wyciskanie sztangielkami na ławce poziomej 3x20 15/10/10 pierwsze 2 serie

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 10965 Data: 2013-11-20 18:11:31 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Arkona, bardzo duża redukcja, pods.str.63,str.111

    Post
    Ladies SFD

    trening: 3x w tygodniu trening z piłką by obliques, 3x aeroby dziś: piłka (2x15, brzuszki 2x20) w pierwszym obwodzie hantle 2,5 kg w drugim 4 kg, nadal mam problem z ostatnimi powtórzeniami, ręce mi drżały :/ 1.wyciskanie sztangielek płasko 2.francuskie uginanie rak siedząc 3.wyciskanie sztangielek siedząc 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na

    Odpowiedzi: 1545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-21 20:19:28 Liczba szacunów: 0
  • DT Asiorajda

    Post
    Ladies SFD

    Wow, jestem pod wrażeniem zmian :) Pisałaś u mnie w dzienniku, że robisz ten sam trening i postanowiłam zajrzeć. Póki co daleko mi do Twoich wyników, ale dopiero od dwóch tygodni ćwiczę, długa droga przede mną. Obserwuję Cię dalej i trzymam mocno kciuki! :) Dziękuję :-) Ja Ciebie też obserwuję i mam nadzieję, że jeszcze nas zaskoczysz :-) --------

    Odpowiedzi: 661 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-07 21:50:01 Liczba szacunów: 0
  • Trening po przerwie 2 letniej - opinie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trenuj 3 razy w tygodniu. Wykonuj po jednej serii każdego ćwiczenia (lub stacji, jeśli wolisz) przez 60 sekund. Postaraj się w tej jednej minucie zrobić tak dużo powtórzeń, jak tylko zdołasz, ale nie kosztem poprawnej techniki. Wykonuj ćwiczenia jedno po drugim, starając się, by przerwa między ćwiczeniami nie trwała dłużej niż 15 sekund. Po pokonan

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2583 Data: 2013-08-16 14:10:48 Liczba szacunów: 0
  • Thorin - dziennik treningowy v2.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj ręce i barki : A1. Wyciskanie hantli siedząc 3x6 T1: 27,7/27,5/22,5 T2: 27,7/27,5/25 T3: 30/26/26 A2. Wyciskanie za głową 3x12 T1: 40/35/35 T2: 40/35/35 T3: 45/35/35 A3. Prostowanie ramion ze sztangą 3x25 T1: 10/10/5 T2: 10/10/5 T3: 10/10/10 B1. Wyciskanie wąsko 3x6 T1: 60/50/50 T2: 60/60/50 T3: 75/65/65 B2. Wyciskanie francuskie

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 9423 Data: 2014-09-02 22:02:13 Liczba szacunów: 0
  • Thorin - dziennik treningowy v2.

    Post
    Trening dla początkujących

    A1. Wyciskanie hantli siedząc 3x6 T1: 27,7/27,5/22,5 T2: 27,7/27,5/25 T3: 30/26/26 T4: 30/30/30/30 A2. Wyciskanie za głową 3x12 T1: 40/35/35 T2: 40/35/35 T3: 45/35/35 T4: 35/35/35/35 A3. Prostowanie ramion ze sztangą 3x25 T1: 10/10/5 T2: 10/10/5 T3: 10/10/10 T4: 10/10/10/10 B1. Wyciskanie wąsko 3x6 T1: 60/50/50 T2: 60/60/50 T3: 75/65/65

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 9423 Data: 2014-09-08 00:46:47 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    09.07.2014 r. http://i61.tinypic.com/156tpg3.png Warzywa: papryka czerwona, ogórki małosolne, brokuły, fasola szparagowa żółta i zielona, pomidory, cebula, kapary Płyny: woda, kawa, herbata zielona Suplementacja: GABA, olej lniany, kurkuma, pieprz cayenne Leki: Estreva, Novothyral Trening 1. Przysiady ze sztangą na plecach --> Zmiana na: Box s

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-09 20:37:32 Liczba szacunów: 0
  • DT JustBlackBerry

    Post
    Ladies SFD

    27.12.2014 r. DT Dieta 1. whey, płatki owsiane trening 2. whey, płatki owsiane, masło z nerkowców 3. olej rzepakowy, ziemniory, newella 4. masło klarowane, whey, płatki owsiane, ser żółty, jajka, barszcz czerwony 1 902,9 kcal 120,3B 174,8W 80,3T Warzywa pomidor, cebula, szczypior Płyny woda, kawa, herbata czarna i zielona, melisa Supleme

    Odpowiedzi: 817 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-27 16:34:16 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    asiegu reki i w sklepie i w domu tylko czekaja by sie nimi zapchnac. Ryz z obiadu zastapilam burakami. Wczoraj byl trening: 40 min bieg + rozciaganie nog Hantle 3 kg na reke: rece po bokach do gory 20 razy rece z przodu uginane i podciagane do brody po 20 na reke to samo z oparciem o kolano po 20 na reke rece nad glowa uginane do tylu z hantla 3 kg

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-19 07:51:07 Liczba szacunów: 0
  • Test:-XPand ,ester glut.,animal pak,mono pods.str.6

    Post
    Odżywki i suplementy

    wkowe i hej 1s-18kg*12pow 2s-20kg*10 3s-22kg*8 4s-22kg 2.modlitenwik ze stzanga 1s-30kg*12 2s-40kg*8 3s-40kg*7 4s-40kg*6 3.w bramce unosznie rak z wyciagu dolnego na dwie rece 1s-25kg*12 2s-30kg*10 3s-22.5kg*8 4s-30kg-8 4.2 serie stojac unosznie sztangi na dopompowanie odczucia tu dopiero mailem energie nie moglem zrobic tych ciwcznie co c

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 16870 Data: 2006-08-07 23:13:54 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Na początek dziękuję za szybką odpowiedź i poprawki. Ten plan, który spisałem, dostałem od instruktora na siłowni. Nie był to mój wymysł, ale wolałem skonsultować i najwyraźniej prawidłowo. Pawle88, jestem w tym zielony, więc ćwiczę rzetelnie tym, co mi podano, bo naprawdę mi zależy. Co do odżywiania - jestem studentem i jem to, co wpadnie w ręce i

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1090 Data: 2009-12-18 21:02:09 Liczba szacunów: 0
  • Temat Marty1223 i jej powrót do zbilansowanej diety zdjęcia str. 36 i 65

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z dieta i z treningami ;) Ja dzisiaj jestem po treningu B. -wykroki 3kg/24(za malutko zdecydowanie),8 kg/20 (tez za malo),11 kg(nie czulam zbytnieg wysilku w nogach,ale za to rece daly sie we znaki) -mc na prostych nogach 12/30 kg(malo malo) ,10/34/8 40 ( tutaj cos poczulam ;)) -wyciskanie sztangielek na klatke skos 8/10/11 w 11 troszke ciezej ,ale

    Odpowiedzi: 735 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-10 20:00:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wbrew zasadom, wbrew fizyki prawom - POWRÓT PO LECZENIU STR. 23

    Post
    Trening dla początkujących

    u na triceps 4,5 kg x 12 9 kg x 14 14 kg x 10 NIE MAM DOSWIADCZENIA W TYM CWICZENIU 4,5KG TO BYLO ZA MALO. 14 kg sprawialo ze na moje oko wykonywalem oszukane powtorzenia,bo rece mi smigaly gdzie chcialy choc staralem sie ustabilizować pozycje,az DOMSY na brzuchu piekły. Minimalny ruch rak poza ruchem lokci chyba jest dozwolony? 7. Nie robilem br

    Odpowiedzi: 739 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-09 17:57:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wbrew zasadom, wbrew fizyki prawom - POWRÓT PO LECZENIU STR. 23

    Post
    Trening dla początkujących

    NI 10 kg x 10 12 x 10 14 x 10 NAWET WESZLO, TRZEBA POMALU ZWIEKSZAC OBCIAZENIE 4.WYCISKANIE ZOLNIERSKIE 20 x 10 25 x 8 30 x 6 ciezko bylo 5.PODCIAGANIE NA DRAZKU PODCHWYTEM (rece do prosta) 6 6 5 powtorzen CO ZROBIC Z TYMI BICEPSAMI 6. Pompki na kettlach 9 9 8 powtorzen 7. Uginanie nog do kąta prostego w oparciu o stojak 3 serie x 8 powtorze

    Odpowiedzi: 739 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-30 20:39:51 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wbrew zasadom, wbrew fizyki prawom - POWRÓT PO LECZENIU STR. 23

    Post
    Trening dla początkujących

    wanie za malych uzywalem tu ciezarow dotychczas, tylko nie wiem jak technika 4.Wyciskanie żołnierskie 15 x 10 20 12 20 x 12 5.Podciąganie na drażku podchwytem - wyprostowane rece 3 serie x 6 powtorzen 6. Pompki na pilce lekarskiej 3 serie x 9 powtorzen 7. Uginanie nog do kąta prostego w oparciu przedramion o stojak 3 serie x 8 powtorzen JAKIES PO

    Odpowiedzi: 739 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-05 17:24:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wbrew zasadom, wbrew fizyki prawom - POWRÓT PO LECZENIU STR. 23

    Post
    Trening dla początkujących

    K NA BARKI CHWYTEM NEUTRALNYM (WG TRENERKI) 5 X 10 6 X 10 7 X 10 falktycznie ciezar mniejszy,a czulem prace barków, mniej szarpania,wiecej pracy choc w ostatniej serii gdzies rece zaczely uciekac na boki 5. UGINANIE PRZEDRAMION SZTANGA ŁAMANA (tego też nie robilem z trenerką dlatego taki dobry wynik x) 30 x 6 30 x 6 30 x 6 moze te bicepsy wkoncu pr

    Odpowiedzi: 739 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-26 09:17:40 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wbrew zasadom, wbrew fizyki prawom - POWRÓT PO LECZENIU STR. 23

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING SOBOTA 28.04 GODZINY WCZESNO POPOLUDNIOWE - PELEN LUZ NA SILOWNI ROWERKIEM NA SILOWNIE, MOBILITI JAKO ROZGRZEWKA 1. MARTWY CIĄG ZE SZTANGĄ - ROZGRZEWKA NA KETTLU, FAJNIE SIE CWICZY TAK BARDZIEJ SWIADOMIE, NIC MNIE NIE BOLI, MIMO ZE MAM WRAZENIE ZE NIE CALY CZAS JESTEM TAK IDEALNIE NAPIETY, OD POCZATKU TRENINGI Z TRENERKĄ MIALEM PROBLEM Z P

    Odpowiedzi: 739 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-30 16:33:40 Liczba szacunów: 1