SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

raport o

  • EURO 2012 W POLSCE I UKRAINIE !!

    Post
    Piłka Nożna

    ę czarował i zrobimy wszystko, by uratować Euro 2012" - dodał przewodniczący PO. Zaznaczył, że kwestia sensownej lokalizacji Stadionu Narodowego będzie efektem uczciwego raportu, który - jak zapowiedział - "będzie gotowy w ciągu kilku dni". Raport - według lidera PO - ma pokazać, "jak skandaliczne było zaniechanie do tej pory&qu

    Odpowiedzi: 403 Ilość wyświetleń: 19407 Data: 2007-10-30 22:37:14 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT venturka -zrobić formę życia :)

    Post
    Ladies SFD

    Czasem coś tam z siebie wykrzesam %-) W tygodniu pracuję po 8-11 godzin dziennie, to w weekendy sobie muszę odbić ;-) A to jeszcze raport ;-) 1. Przerobić co najmniej 2 razy ćwiczenia od fizjo zrobiłam raz, w niedzielę po 22, żeby tylko było zaliczone }:-( strasznie nudne mi się wydają, jakoś się muszę do nich przekonać 2. Co najmniej 2 razy zrobi

    Odpowiedzi: 816 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-03 13:46:32 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] SZAOH!JU - NAUCZAJ - rok 17/18 str 21

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    - 86,8 /5t - 86,5 / 6t -86,8/7t- 88,2/8t-88,4 waga po DT - po CM ......./ 0t-????/ 1t-85,8 / 2t-86,3 / 3t - 87,1/ 4t - 87,7 /5t - brak / 6t - 87,6/7t -89/8t-89,2 Dziś krótki raport i lecimy ost. 2 tyg masy - wtedy wrzucę nowe fotki - a w redu to pewnie co tydzień, ost trening z mocną objętością - potem 8 treningów z połową tego (4 z większym cięża

    Odpowiedzi: 225 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-09 00:13:28 Liczba szacunów: 0
  • Andrzej Kołodziejczyk -bieżące informacje i porady

    Post
    ATLETA

    Raport z przygotowan. Trening silowy bez zmian ,4 razy w tyg. Aeroby codziennie 30-35min. Aktualna dieta: 1 posilek 90g cfm protein isolate 90 100g ryżu 30g rodzynek 1 lyżeczka masła orzechowego 2 posiłek 300g piersi z kurczaka lub indyka ( raz dziennie poledwica wieprzowa lub wolowina) 100g ryżu Warzywa 1 lyżeczka oliwy z oliwek Posilek 3,4,5 jak

    Odpowiedzi: 1253 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-22 10:17:43 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas!

    Post
    Odżywki i suplementy

    pokojem. Ja juz wymiekam, nie robie zadnych Swiat, na Wigilie bedzie chudy twarog z olejem lnianym i orzechami co by bylo swiatecznie, nie mam sil do niczego... dobra, teraz raport, postaram sie jutro wstawic zdjecia, mysle ze mozecie byc dumni jak na chyba miesieczne odchudzanie -4kg czyli doszlam do punktu gdzie juz bylam hehe, jeszcze dyszka i

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-22 23:31:25 Liczba szacunów: 0
  • KĄCIK DYSKUSYJNY - POLITYKA, NAUKA, FILOZOFIA ITP.

    Post
    Scena MMA i K-1

    http://www.tvn24.pl/tak-jest,39,m/komu-referenda-pomoga-a-komu-zaszkodza,747317.html Profesor beczka bredni Środa vs dr politolog z mózgiem o "uchodźcach". Rozmowa fana z sceptykiem zapraszania brudasów. Najlepsze: Raport ABW z 2015r. więc z czasów PO: W PL nie nie ma zagrożenia terrorystycznego, bo nie ma u nas bazy rekrutacyjnej. Polskie służby p

    Odpowiedzi: 1838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-09 20:27:00 Liczba szacunów: 1
  • Celtic Glasgow

    Post
    Piłka Nożna

    ie, w którym zaapelowała do niego, by sam się zgłosił i prosiła o pomoc w jego ujęciu. Ani klub, ani Policja nie ujawniły jednak w jaki sposób kibic trafił do aresztu. Europejska Unia Piłkarska (UEFA) w czwartek odmówiła komentarza na temat zajścia w Glasgow, tłumacząc się oczekiwaniem na raport sędziego meczu Markusa Merka z Niemiec. Źródło: onet

    Odpowiedzi: 971 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-04 18:33:26 Liczba szacunów: 0
  • dziennik DONTKNOW

    Post
    Ladies SFD

    brokułowym (brokuły, jajko, musztarda, majonez -> rozdziabdziać ) * schab z żurawiną, oliwki, fasolka, ogórki konserwowe. wsio. jak dzisiaj dam radę z treningiem, to zdam raport ______________________________________ no i dalam rade, wiec rozpiska musi byc: trening A front squat 22kg/ 25kg/ 27kg podciąganie z taśmą 10/9/4 * RDL 25kg/ 2

    Odpowiedzi: 1172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-17 11:42:25 Liczba szacunów: 0
  • Ogry rewolucje - esencja SFD vol.4

    Post
    Odżywki i suplementy

    kala mi ich po polkach... na liscie widnialo 16 pozycji a kazde mialo konkretny numer parti ktory nie nadawal sie do sprzedazy (czyli nie wszystkieprodukty tylko niektore ) ja mialem 2 na sklepie ale naszczescie nie byly oznaczone tymi numerami parti i wszystko skonczylo sie dobrze.zrobila raport i poszla gruuuubo sie dzieje na rynku z suplami :-/

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-05 13:24:11 Liczba szacunów: 0
  • Biografie Mistrzów

    Post
    Sztuki Walki

    wizytacji pełnomocnika rządu do spraw szkół, Funakoshi dał pokaz karate, który wywarł na pełnomocniku ogromne wrażenie, co spowodowało, że wysłał on do Ministerstwa Edukacji raport podkreślający zalety zdrowotne i wychowawcze karate. Dzięki temu Anko Intosu przy współpracy swoich uczniów - Yabu Kentsu i Chomo Hanashiro rozpoczął proces wprowadzani

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 7073 Data: 2004-09-30 10:09:24 Liczba szacunów: 0
  • Low Kick ,high kick ,front kick ba - witaj w scenie MMA ! ***SPAM***

    Post
    Scena MMA i K-1

    marian> no to mu wyrwałem, patrzę, i się pytam: "jaki normalny człowiek kupuje 585 bułeczek?" <wiktor> o lol Motyw z lekcji W-F'u w technikum. Kumpel zdaje raport ,,wuefiście" po wejsciu na halę: <kumpel> Melduje gotowość drużyny do zajęć Panie profesorze! <WueFista> Stan uczniów? <kumpel> Nietrzeźwi Panie

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-05 22:25:53 Liczba szacunów: 0
  • Emygranty nieudaczniki- Spam Post %-)

    Post
    Polacy za granicą

    edyna z 3 infrastuktur tutaj, jest telekomuna telstra ktora sieci nie uzycza nikomu, a reszta opertuje na infrastrukturze vodafone albo optus'a) nie obsluguje cos takiego jak raport dostarczenia sms-ow, za poczte glosowa sie zazwyczaj placi - za oslugiwanie i za kazda yebana sekudne jak ktos sie nagrywa I tak kazda "usluga" tutaj, inter

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-22 09:58:06 Liczba szacunów: 0
  • DUDEK gym running cycling

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Podobnie było z załamanie fizycznym. Po pracy musiałem się przespać godzinę bo po prostu organizm odmawiał posłuszeństwa. W pracy miałem dodatkowo ciężki dzień, zrobiłem mega raport, z tysiącami liczb i wyliczeniami, więc chyba dlatego musiałem odpocząć... Po godzinne drzemce udałem się na trening. Pierwsze 10-15 minut to była walka z samym sobą, a

    Odpowiedzi: 1003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-04 20:38:23 Liczba szacunów: 0
  • Ręce łamią, nogi urywają, ciosami wroga do snu odsyłają. SW spam!

    Post
    Sztuki Walki

    raport przyjety i admirałowi k***a mać nie kapitanowi macie.tylko nie poryczcie sie https://www.youtube.com/watch?v=vuzz5rqfJ3g to dobre, była gdzieś jeszcze wersja o ksw Zmieniony przez - Homster w dniu 2015-02-16 19:31:15 Zmieniony przez - Homster w dniu 2015-02-16 19:34:58 Zmieniony przez - Homster w dniu 2015-02-16 19:35:14

    Odpowiedzi: 2843 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-16 19:30:32 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs -Poprawa Sylwetki-Szerokie bary wg Lukson

    Post
    Po 35 roku życia

    Raport z dnia dzisiejszego:-) http://imageshack.com/a/img827/3292/lb7q.gif Buy in - 20 TGU 16kg 50 KBS 16kg, sit-up, lunges 40 KBS 16kg, sit-up, lunges 30 KBS 16kg, sit-up, lunges 20 KBS 16kg, sit-up, lunges 10 KBS 16kg, sit-up, lunges Buy out - 20 TGU 16kg Konkret trening, czuję chyba wszystkie mięśnie:P TGU robiłem po raz pierwszy i pow

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 7631 Data: 2014-01-24 23:12:44 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik GrubyAnton (plan treningu Mawashiego)

    Post
    Trening w domu

    eee będzie dobrze, 2 tyg do przepuszczalnie może tylko tydzien zalezy jak będzie mi się ckało prędko to szybciej rozpoczne :D nowy trening. Niedługo raport końcowy hehe trzeba będzie upisać ze strone :D bo jest o czym

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 17619 Data: 2011-07-04 18:32:22 Liczba szacunów: 0
  • Ocena jakości odżywek wysokobiałkowych na rynku polskim - Recenzja artykułu

    Post
    ActivLab

    Dostałem właśnie maila o takim początku (mam nadzieję, że mogę wkleić?!) " Dzień Dobry, Serdecznie zapraszamy Państwa do zapoznania się z raportami analizy badań naszego produktu Protein Shake, który został w sposób nieprawdziwy opisany w w 22 numerze czasopisma Perfect Body. Powyższy raport jednoznacznie pokazuje, że oferowany przez nas produkt je

    Odpowiedzi: 821 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-26 14:58:56 Liczba szacunów: 0
  • Propozycja rywalizacji w redukcji.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    raport wyslalem ale jeszcze bez fotek, mialem wczoraj mega zap****** bo latalem od trzech dni po klientach z szefem, jestem zmasakrowany. mam lekka podłamke tym barkiem bo calyc zas mnei boli i raczej nie mam mowy nawet o basenie:/ dzis ide do innego rehabilitanta, podobno bardzo dobry i dopytam co moge w tej sytuacji, co zrobic z barkiem i co dal

    Odpowiedzi: 1195 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-16 08:56:41 Liczba szacunów: 0
  • Pomozcie w planie HST!:)

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ladny raport - milo slyszec o postepach !

    Odpowiedzi: 1336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-16 19:41:15 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl - pytania

    Post
    Doping

    Krótki raport po 3 tygodniach cyklu. Na wadze +2-2,5 kg, nie łudzę się większość pewnie woda, choć wydaje mi się, że sylwetka jakby ostrzejsza. Siłowo za to o wiele lepiej idzie, dołożyłem po 5kg do ostatniej serii przysiadów(4x110), mc(4x140), na drążku(4x35) i dipach(5x35). Pierwsze dwa tygodnie były dość przebojowe, ból po strzałach, że chodzić

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1867 Data: 2018-03-21 17:35:07 Liczba szacunów: 0