w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "przysiady efekty"

Strona spośród 3122  stron dla zapytania: przysiady efekty

Nitrobolon-EFEKTY

zastnawiam sie czy efekty po nitrobolonie są przejściowe, czy też zdobyta masa pozostanie na zawsze: , z tego co rozumiem wszystko jest fajnie podczas przyjmowania tego specyfiku, ale co sie dzieje po jego odstawieniu

Data: 2005-03-31 22:55:00 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: handy36 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2586 |

Jakie mieliście efekty po winstrolu w tabsach

jakie mieliście efekty po winstrolu w tabsach , pisać =d waga , siła , okablowanie czy sie pojawiło/zwiększyło , wszystko inne nie wymienione , jakie dawki braliście

Data: 2007-08-25 23:51:43 | Dział: Doping | Autor: Dajmoon | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2585 |

Efekty po cwiczeniach

czesc zakladam ten temat po to abyscie pomogli mi. chodzi mi o to ile trzeba cwiczyc bez zadnych diet bez zadnych suplementow tylko 4x w tygodniu silownia po 1h ile trzeba cwiczyc aby byly jakiekolwiek efekty beda sogi; za pomoc dziekuje z gory

Data: 2009-08-24 15:29:42 | Dział: Po siłowni, o siłowni | Autor: Buli915 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2585 |

Czy 16 lat to zamłody wiek na przysiady i martwy ciąg?

jak byłem mały to miałem lekkie skrzywienie kręgosłupa,ale dawno się badałem.a niedawno zaczołem robić przysiady może jakieś 3 miesiące temu cwicze przysiady raz w tygodniu : robie po 5 serii a wygląda to tak : 1 seria 60 kg

Data: 2003-07-19 17:14:05 | Dział: Wyciskanie, Dwubój i Trójbój Siłowy | Autor: SFD | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2584 |

Ocencie efekty fotki

witam! wiem ze jeszcze dluga droga przedemna ale chcialbym dowiedziec sie czy sa jakiekolwiek efekty 3 tygodni tyrania diety i suplementacji. zalaczam fotke:

Data: 2007-12-02 11:57:26 | Dział: Odchudzanie | Autor: tomekreduk | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2584 |

prop jakie mieliscie efekty po cyklu?

prop jakie mieliscie efekty po cyklu waga,wymiary i ile tygodni go braliscie pytam o wasze efekty

Data: 2009-06-06 12:44:47 | Dział: Doping | Autor: prop20ml | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2583 |

Efekty, efekty, efekty!

ruchu 5. wiosłowanie 8 6. unoszenie przedramienia w podporze o kolano biceps 8 na każdą rękę 7. przysiady zwykłe, bez ciężaru ok. 70 8. pompki szerokie 20 9. przedramię nie wiem jak się to nazywa :f 10 na każdą 10. barki,

Data: 2011-01-12 19:22:47 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: RadoMT95 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2582 |

po jakim czasie efekty?

witam, mam pytanko odnosnie pelnych przysiadow.spotkalam sie juz kilkakrotnie na tym forum z opinia ,ze glebokie przysiady sa najlepsze na rozbudowanie miesni posladkow.poniewaz bardzo mi zalezy na przyroscie w tym miejscu zaczelam robic

Data: 2006-02-22 23:53:13 | Dział: Fitness | Autor: maryjka2 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2582 |

m-drol (superdrol) + trenadrol - efekty

piszcie swoje efekty z połaczenia tych dwóch ph czyli superdrolu jego klonów i trenadrolu. wiem ze osobno te ph daja dobre wyniki ale

Data: 2008-10-19 10:18:11 | Dział: Doping | Autor: tomczers17 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2582 |

Stacki Kreatynowe - efekty

prosiłbym was o napisanie oraz wybranie produktu, po którym odczuliście najlepsze efekty masowe i regeneracyjne. o pisanie i głosowanie proszę osoby, które stosowały przynajmniej 3 z nich. monohydrat

Data: 2008-10-21 18:06:37 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: majster23 | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 2582 |

6 miesięcy na siłowni, są efekty?

siedząc z obrotem do przodu 4x10 4.wznosy ramion do boku 4x10 5.wznosy ramion do boku w opadzie 4x10 nogi: 1.przysiady ze sztangą 4x10 2.wykroki do przodu ze sztangą 4x10 3.prostowanie nóg na maszynie 4x10 4.uginanie nóg na maszynie 4x10

Data: 2012-07-03 22:30:51 | Dział: Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie | Autor: LordFarmer | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2581 |

Trening na sucho?? i efekty?

siema, trenuje 8 miechów na sucho, zastanawiam się czy trening bez supli i koksu oczywiście, może przynieść jakieś dobre efekty jeśli tak to mniej więcej ile trzeba trenować proszę o odpowiedzi

Data: 2007-11-02 18:41:28 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: Guma77 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2581 |

Przysiady a duzy tylek

witam. ogolnie ostatnio od jakis 2 miesiecy cwicze w domu tzn. pompeczki, podciaganie na drazku, przysiady wspiecia na palce itd. efekty sa zadowalajace w koncu to trening bez zadnego sprzeciku. jednak zauwazylem

Data: 2007-12-29 01:35:07 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: lameczek | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2581 |

czy ten plan na sile moze przyniesc naprawde takie efekty??

naprawde moze dac takie efekty ciężar podany w % jednego pojedynczego powtórzenia jpm 1.trening: 1. przysiady techniczne 50/10 70/4,3,4 85/2,2 2 przysiady 1/3 100/4,3 120/3,2 3. wyciskanie leżąc 50/10 70/5 80/3 85/2,1,2 4.

Data: 2009-03-04 15:33:44 | Dział: Wyciskanie, Dwubój i Trójbój Siłowy | Autor: Sisto | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2581 |

Efekty po kreatynie + hmb...

witam.! mam pytanie do osób które stosowały kreatyne 2 cykle jeden po drugim + hmb 3miesiące . jakie są efekty w sile oraz przyrostach masy. no i oczywiście czy warto. kulturystyka jest jak życie raz jest dobre ,a czasami

Data: 2003-05-21 15:12:10 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: adams | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2580 |

NPP PROP WINO efekty

witam. interesuje mnie jak taka kombinacja sprawdziła się u was jaki był okres i dawki oraz jakie efekty nie interesuje mnie suche info tylko wrazenia ludzi ktorzy stosowali takie połaczenie z małymi zmianami. pozdrawiam.

Data: 2006-10-27 15:26:51 | Dział: Doping | Autor: sQs_Dziki | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 2579 |

Przysiady - jak to robić poprawnie ?

mozecie mi powiedziec jak sie robi poprawne przysiady tzn wogole to jest chyba kilka rodzaji tak chodzi mi o zwykłe przysiady ale chyba nie takie, ktore robi sie

Data: 2003-12-13 21:08:52 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: And_Sport | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2579 |

Efekty po Nitrobolonie

chciałem zadac takie skoromne pytanko jakie są efekty po nitrobolonie powder 2 bo teraz chciałbym se tym zarzucić ale niewiem czy to bedzie dobre

Data: 2007-07-19 13:49:18 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: Berul | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2579 |

Przysiady i nogi

od roku wykonuję regularnie przysiady i martwe ciągi na prostych nogach. efekty nie są może zadawalające ale są i to najważniejsze. problem polega na

Data: 2001-10-26 10:22:17 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Atomic | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2579 |

Przysiady!

ma za duzy nacisk itd... wiec waze 57kg wzrost 178cm 16lat no i chodze na silownie 3tydzien. i czy 50 kg na przysiady to nie za duzo tzn najpier robie 30 potem 40 i na koniec 50 dwie serie i czy to nie za duzo wkoncu waze 57kg 7 prawie

Data: 2005-07-29 14:10:37 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Immortall | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 2579 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Ostatnio wyszukiwane: kurtka biała | prop superka rzezba | terning hiit | przepisuje dom corce czy ziec ma dotego prawo | vpx meltdown opinie | konspekt ćwiczeń dla osób z dyskopatią lędźwiową | deichmann buty z futerkiem | apteka leki johimbina | lewa faktura olimp | orzechy i nasiona | tren mg | leczenie grypy | suchy język przylepiony do podniebienia rano | ile zarabia aplikant w straży miejskiej w warszawie | coś na swędzenie pleców | hormon szcześcia | jak zagrać ballady na gitarze elektrycznej | pierwszy przeglad wiosenny pszczol youtube | pasek rozrzadu opel corsa | prolo wino