Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: przysiady co daja

Strona 11 z 4832

  • 105kg, co najmniej 20 do redukcji na poczatek, prosze o pomoc fachowcow:)

    lamanie, ponowne skladanie, do tego prawa poskladali nie tak ale jak na razie nie ma czasu na naprawianie tego wiec odp daja takie cwiczenia jak np przysiad, martwy ciag i wszelkie cwiczenia na lydki raczej tez bo boli i zle sie skonczy. uda na

    Odpowiedzi: 507| Ilość wyświetleń: 35209| Data: 2009-07-02 18:08:54| Liczba SOGów: 10
  • powiekszony migdal, co to moze byc, prosze o rady :(

    witam, juz 4 dzien mam powiekszony prawy migdal, bardzo boli gdy przelykam sline, teraz nawet ból troche przeszedł na prawe ucho : nic prawie nie jem schudlem : biore antybiotyk doxycyclinum narazie wzialem 2tabletki, czy moze mi to pomoc

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 50006| Data: 2009-07-07 13:28:54| Liczba SOGów: 0
  • Co właśnie wcinasz :)) VOL 5 !

    no to jedziemy z vol 5 link do starego tematu : http://www.sfd.pl/co_właśnie_wcinasz_%25__vol_4 t515062.html dawać teraz zdjęcia i/lub opis co jecie 1 smacznego 7

    Odpowiedzi: 3001| Ilość wyświetleń: 135485| Data: 2010-02-07 16:18:07| Liczba SOGów: 57
  • Co dalej z Arturem Szpilką?!

    2010/20100513212226 od pewnego czasy zastanawiam się co dalej z arturem i jego dalszą karierą. w gościu widziałem i nadal widzę na prawdę ogromny potencjał i materiał na klasowego boksera który będzie reprezentował nasz kraj i który może nam

    Odpowiedzi: 1415| Ilość wyświetleń: 125977| Data: 2010-05-13 21:22:26| Liczba SOGów: 27
  • co dobrego na zatoki?

    co polecacie dobrego na zatoki, mam dosc czesto z tym problem, przeziebienie konczy sie katarem i zatkanym nosem, nie kupuje w aptece zadnych lekarst bo to nic nie daje i dwa ze nie dziala, jak juz cos to krople zebym mogl lepiej oddychac, a propo

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 24689| Data: 2010-06-26 13:59:11| Liczba SOGów: 0
  • Co na zakwasy?

    zadaję to pytanie bo wiem, że jest to powszechny problem i każdemu z nas czasami się zdarza dostać zakwasy po przerwie od ćwiczeń. ja mam siedzącą pracę i miałam dość długą przerwę od regularnych ćwiczeń. myślałam o zakupie dermentolu żalu

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 26521| Data: 2010-11-24 14:07:20| Liczba SOGów: 1
  • METHOXY HG.CHRYSIS - Co to takiego?

    czy ktoś z was orientuje się co to za środek na jakiej zasadzie działa i czy nie jest szkodliwy

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 26266| Data: 2011-01-05 20:30:42| Liczba SOGów: 0
  • Syf na penisie, co to do jasnej holery moze byc + zdjecie ;/

    witam. pare dni temu na penisie wyskoczyl mi jakis syf. http://img155.imageshack.us/i/delpz/ ma ktos pojme co to moze byc 1. nie uprawilem sexu jeszcze wiec wnere wykluczamy ;s 2. ostanio bralem kreatyne i mialem takie cos ze bolalo

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 38478| Data: 2011-03-13 15:22:10| Liczba SOGów: 3
  • Activlab - Mass Up???co o nim sadzicie?

    co sadzicie o gainerze activlab mass up bo jest akurat dobra cena za 3,5kg niby w 100g ma okolo 375 kal probowal ktos jak tam smak

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 32605| Data: 2011-06-19 10:02:44| Liczba SOGów: 0
  • POLSKIE REALIA - czyli co warto brać, vol.2

    poprzedni zamknięty, więc teraz tu, tylko panowie, żeby temat nie zrobił takim spamem jak ostatnio, piszmy tylko kto co bierze i jakie opinie, a nie że kuzyn znajomego słyszał, że ktoś komuś poddziadział, że coś tam niby działa. i panowie ten temat

    Odpowiedzi: 2925| Ilość wyświetleń: 110677| Data: 2012-05-07 16:22:03| Liczba SOGów: 46
  • Co właśnie wcinasz VOL 8

    już prawie rok ciągnęliśmy poprzednią edycję co właśnie wcinasz , dlatego zaczynamy kolejną odsłonę tego kultowego tematu! : wstawiajmy tutaj jak najwięcej pysznych fotek! niech będzie kolorowo, niech leje się ślina... ; poprzedni został

    Odpowiedzi: 3000| Ilość wyświetleń: 86477| Data: 2013-03-28 10:13:28| Liczba SOGów: 34
  • Total Crunch z mango co sądzicie o tym urządzeniu ?

    czy życzewiscie mozna na tym wycwiczyc wszystkie mięsnie bo co do klatki i barków to mi się nie wydaje pozostałe grupy miesni napewno

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 52110| Data: 2013-08-10 13:52:02| Liczba SOGów: 0
  • pepsi max - o co chodzi?

    siema. mam pytanie odnosnie pepsi max. siedzac w anglii zauwazylem ze angole tlumnie hektolitrami wypijaja diet coke, pepsi max, pepsi diet i inne takie, po czym, jako narod grubna. sprawdzilem co to to zawiera i wydalo mi sie to dosyc niegrozne: na

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 19971| Data: 2006-08-25 18:30:41| Liczba SOGów: 0
  • Aeroby na czczo-co spalimy??

    http://www.musclebomb.com/cardio_empty_stomach.html hm... co myslicie prosze o konstruktywna krytyke!

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 19954| Data: 2003-07-06 21:28:52| Liczba SOGów: 5
  • Pomówienie...i co dalej

    ponieważ w środowisku sw lub w pewnej części tego środowiska , zapanowała ostatnio istna moda na wytaczanie procesów lub groźby w tym zakresie 7 , wrzucam krótki artykulik, który byc może dla paru osób będzie przydatny, bo nie znacie dnia ani

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 19938| Data: 2010-03-05 16:26:28| Liczba SOGów: 0
  • Co jesc aby przytyc

    witam mam 16 lat waze 56kg i mam 180cm jem bardzo duzo i nie moge przytyc. czy macie jakies pomysly na to co powinienem jesc aby przybrac na wadze, a moze jakies odzywki z gory dzieki i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 19911| Data: 2005-05-11 20:45:07| Liczba SOGów: 1
  • Maszynka czy Golarka. Co lepsze?

    jak w temacie. otoz podczas golenia maszynka czesto mam podraznienie szcegolnie nad ustami i to jest wkur..... . nosze sie wlasnie z zamiarem kupienia dobrej kosiarki brauna to w sumi wydatek ok 100 zeta ale mam nadizeje ze bede mial spokoj z

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 19760| Data: 2003-06-19 10:31:42| Liczba SOGów: 0
  • Co to jest bf i jak go policzyc ?

    chciałbym się dowiedzieć co to jest bf i jak go można policzyć oraz jakie są granice w bf ie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 19729| Data: 2006-12-17 13:49:05| Liczba SOGów: 2
  • Co sądzicie o Taekwondo?

    tyle pojawia się postów na temat skuteczności rożnych stylów ale w żadnym artykule nie zauważyłem nic o taekwondo, które ćwiczę... chciałbym więc zapytać co sądzicie o tej sztuce walki i czy macie jakieś doświadczenia w konfrontacji z zawodnikami

    Odpowiedzi: 165| Ilość wyświetleń: 19394| Data: 2001-07-08 13:50:59| Liczba SOGów: 1
  • Co lepsze: KRAV-MAGA czy BJJ ?

    [...] kravv maga charakteryzuje się prostotą i skutecznością, błyskawicznymi i krótkimi ruchami, których celem jest obrona życia. zaatakowana osoba znajduje się zwykle w dużym stresie i nie jest w stanie działać racjonalnie, więc obrona musi być

    Odpowiedzi: 123| Ilość wyświetleń: 19347| Data: 2001-07-27 11:03:19| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}