SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • KONKURS-masa z Iron Horse !

    Post
    Trening dla początkujących

    ricepsem , plecy , do reszty dorzucam brzuch , przedramie , ćwiczę 4 dni z rzędu przeważnie i później 1-2 dni przerwy i od nowa tak samo . Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad : 6x 100kg MC : 10x100kg wyciskanie leżąc 10x62kg , hantle 6x25kg Maxów nigdy nie sprawdzałem i czuję w

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 13533 Data: 2015-02-04 17:28:08 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS-masa z Iron Horse !

    Post
    Trening dla początkujących

    ,tric,brzuch, 4 x w tygodniu.Rotowanie w planie tak , aby była 72 godzinna przerwa między dużymi partiami a 48 godzinna między mniejszymi. Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad 80kg x 6 , MC 80kg x 6 , WL 70 kg x 6-8 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/86fd6bd7367c4b69a9987bee99cf3a0c.jp

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 13533 Data: 2015-02-04 18:43:51 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS-masa z Iron Horse !

    Post
    Trening dla początkujących

    ricepsem , plecy , do reszty dorzucam brzuch , przedramie , ćwiczę 4 dni z rzędu przeważnie i później 1-2 dni przerwy i od nowa tak samo . Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad : 6x 100kg MC : 10x100kg wyciskanie leżąc 10x62kg , hantle 6x25kg Maxów nigdy nie sprawdzałem i czuję w c

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 13533 Data: 2015-02-04 19:05:17 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS-masa z Iron Horse !

    Post
    Trening dla początkujących

    ram sie jesc zdrowo ale nie mam rozpisanej diety Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: HST Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): wyciskanie 70x5 przysiad 70x10 martwy ciag: dlugo juz nie robilem wiec nie wiem Oświadczam, iż jestem pełnoletni

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 13533 Data: 2015-02-04 22:43:28 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS-masa z Iron Horse !

    Post
    Trening dla początkujących

    ja Przeciwskazania medyczne : nie ma Zażywane suplementy : przedtreningowka Ostatnio przerabiany plan: z Podziałem na poszczególne partie Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): -przysiad: aktualnie seria 80kg -klasyczny martwy ciąg: seria 90kg -wyciskanie na ławce leżąc: aktualna seria pie

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 13533 Data: 2015-02-05 13:41:26 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS-masa z Iron Horse !

    Post
    Trening dla początkujących

    tric,brzuch, 4 x w tygodniu.Rotowanie w planie tak , aby była 72 godzinna przerwa między dużymi partiami a 48 godzinna między mniejszymi. Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad 80kg x 6 , MC 80kg x 6 , WL 70 kg x 6-8 Oświadczam, iż jestem pełnoletni i nie mam przeciwwskazań lekars

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 13533 Data: 2015-02-05 22:19:12 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS-masa z Iron Horse !

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.bodybuilding.com/fun/dwayne-johnson-rock-hard-hercules-workout-and-diet-plan.html (tylko bez wtorku i z lekkimi modyfikacjami) Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): wyciskanie na ławce leżąc 115 kg , martwy ciąg 150 kg , przysiad ok 130kg (w sobote sprawdzę ) Oświadczam, iż je

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 13533 Data: 2015-02-06 09:33:19 Liczba szacunów: 0
  • Spam vol.3 - krokiety, pulpety i inne pasztety

    Post
    Trening dla początkujących

    ale Marcinku ja już robiłam na redukcji ten obwodzik: wiosło zarzut ze zwisu z przysiadem przysiad przedni push press przysiad tylni 5x5 i 90s powiedzmy na początek,żebym nie padła,a potem się zmniejszy przerwy

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-07 23:12:09 Liczba szacunów: 0
  • trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    gi -Zginanie nadgarstków podchwytem na ławce siedząc -Zginanie nadgarstków nachwytem stojąc Środa-Wolne Czwartek –Uda,Łydki Uda: -Przysiad ze sztangą na barkach -Półprzysiad z siedzeniem na ławce -Martwy ciąg o nogach prostych -Przysiad z wykrokiem -Przysiad sztanga trzymana jak do wyciskania na barki Łydki: -Wspinanie się na desce ze s

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1558 Data: 2004-06-13 12:31:54 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY 50/50 - "Była masa, teraz szlif - z Iron Horse bedzie GIT!

    Post
    Odżywki i suplementy

    /SFD/Images/2015/12/31/02afb355c723491da032ad939a36f447.jpg Teraz czas na podsumowanie weekendu. Mimo, ze mialem lenia jak cholera to na treningi znalazlem czas ;-) motywacja jest, postepy widoczne, lece na maxa :-)) /SFD/Images/2015/12/31/e4e8c7d3f07d4e10a64629d7a95f4280.jpg PIATEK 35min biegania po promenadzie nad oceanem ;-) Planowo mial byc tre

    Odpowiedzi: 169 Ilość wyświetleń: 15275 Data: 2012-05-07 16:00:06 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY 50/50 - "Była masa, teraz szlif - z Iron Horse bedzie GIT!

    Post
    Odżywki i suplementy

    /SFD/Images/2015/12/31/55c245331faa4b62ba100c8b3add494c.jpg Po 5 tygodniach redukcji na suplementach firmy Iron Horse Series przyszla pora na podsumowanie. Na poczatku chcialbym podziekowac firmie Progress z wybranie mnie do testu i zasponsorowanie polowy wartości odzywek ;-) Co prawda dla mnie to jeszcze nie koniec redukcji, poniewaz ta zaplanowa

    Odpowiedzi: 169 Ilość wyświetleń: 15275 Data: 2012-06-05 21:30:12 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    iami Pomiędzy ćwiczeniami: (1. a 2. itd..) 1-2 minut Całkowity czas treningu: 53:09(mm:ss) Moje trzy grosze... Przysiad -> Poczułem ostro nogi. Wykroki -> Ta sama sytuacja co przysiady Żuraw -> Opanowałem Syzyfki -> ciężkie to! Ćwierć skoki -> Palą łydki niemiłosiernie Stanie na rękach -> Znów stałem na rękach na podwórku, balans udaje mi się złapa

    Odpowiedzi: 950 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-03 23:11:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    Plan działania i rozkład jazdy 1. Trening FBW 2. Elementy izometryczne porozdzielane 3. Utrzymywanie organizmu w ciągłej dyspozycji przez dzień treningowy 4. Dzień bez treningu wszelka aktywność kondycyjna 5. Odrzucenie napojów słodkich i wyskokowych }:-( 6. Ogranicze

    Odpowiedzi: 950 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-17 18:55:45 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    Zadyma 24.06.2018 Przysiad 5 x 5 100kg Podciąganie 5 x 5 5kg Pompki jednorącz 3 x 5 Ab wheel 3 x 5 Przerwy między seriami i ćw : 90 sek Czas : 35:40 (MM:SS) Pompki jednorącz robiłem, że 1 seria = 5 lewą i 5 prawą ręką, zmieniłem co nieco w tym %-) Przysiad dobrze poszedł, mniej używałem siły rąk do trzymania sztangi co przełożyło się sukcesywnie na

    Odpowiedzi: 950 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-24 22:09:06 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    Trening 02.07.2018 Przysiad 5 x 1 + 3 x 4 108kg Podciąganie 5 x 1 + 4 x 3 10kg Pompki jednorącz 3 x 5 Ab wheel 3 x 5 31:44 MM:SS Przysiad wszedł tak akurat.. Nie za dużo, nie za mało }:-( Podciąganie to gitarka jednym slowem Pompki jednorącz ciężko się robiło i jednak sprawiają mi trudność po podciąganiu, ale nie mam co narzekać skoro wykonałem t

    Odpowiedzi: 950 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-02 18:40:02 Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i tak bardziej przy supinacji obrywa głowa zewnętrzna, ponieważ ludzie wykonują za mały zakres supinacji zazwyczaj. Więc jeżeli naprawdę bardzo chcesz-może zostać kolejnośc. przysiad 4/5 serii mc na prostych 3/4 serie 4 serie. przysiad wykroczny / syzyfki ? 3 serie Daj 4 seriw wykroków, potem 2 serie zysyfków... tutaj bym dorzucił jeszcze ewentua

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2316 Data: 2010-03-15 00:39:39 Liczba szacunów: 0
  • azalianna_DT_6m/str.31

    Post
    Ladies SFD

    sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady - to są takie "nie chodzone" wykroki? (z filmików na YT) - można zamienić na wykroki lub przysiad bułgarski? C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń - można na poręczach? Po treningu 20min aerobów na bieżni lub rowerku, lub orbitreku

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-21 09:02:43 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy by princessa :)

    Post
    Trening dla początkujących

    gi "lekki" Trening nog wygladalby tak i inne miesnie podobnie, jak podoba ci sie ten styl to wpisze inne czesci ciala (na 3 dni?) Nogi trening ciezkipo jednej serii przysiad 20/15/10/8/6/4 MC na prostych 15/12/10/8/6/4 lydka wznosy stojac 20/15/12/10 lydka wznosy siedzac 4x15 Nogi trening "lekki" wyciskanie lezac (lub wypady)20/

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-12 10:12:07 Liczba szacunów: 0
  • Treningi do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    ie dzieki. Tylko nurtuje mnie pytanie dot, powtorzen. Dlaczego az 15? Mam jeden problem, no w zasadzie dwa. Latalem po kilku silowniach w Grecji i nigdzie nie ma stojakow pod przysiad ze sztanga... Ja nie wiem co za cieniaki tutaj cwicza. Jedyne urzadzenie na przysiad to sztanga w szynach, ze nie ucieka przod tyl. Moge robic na tym czy zamiast tego

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1009 Data: 2011-10-12 13:50:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]chudywysokigrubas / Chudy, Wysoki i Gruby - dziennik treningowy.

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    29.2. DT /SFD/Images/2016/3/1/9ea0706f93764bf68733a308077baba2.png Następny taki trening za 4 lata;) Coś podokładałem, niedużo, ale te przerwy minutowe nie dają odpocząć. Przysiad 12pow. z minutowymi przerwami to już wogle słaby pomysł, chyba trzeba tu te przerwy wydłużyć.Wyciskanie na bary, bez pracy nogami, bez pośpiechu i mamy 20kg ehh :p I na k

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 9443 Data: 2016-03-01 09:16:34 Liczba szacunów: 0