SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Chce zwiększyć swoją siłe i przybrać na masie!! Pomocy!!

    Post
    Trening dla początkujących

    offtopic: "Wyciskam okolo 70kg, na bica biore 35kg, wyciskanie za glowy 30kg, martwy ciag 102kg i okolo 45kg przysiad ze sztanga " tyle to twoj max ? ja nie ćwiczę ale mam zamiar już od kilku lat ale cóż tez mam 16 lat tylko ze ja mam 177-178 cm wzrostu i waze aktualnie ~74 kg i mój max to co robiłem przed wakacjami wycisk: 65 kg, na

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2122 Data: 2007-10-12 22:35:21 Liczba szacunów: 0
  • Ewelina - redukcja

    Post
    Ladies SFD

    b masło orzechowe (jest błąd - produkty w potreningowym są w kolacji). Siłownia co 2 dni robiąc FBW: Pierwszy miesiąc: Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach (pochwała przysiadu: http://www.sfd.pl/-t818565.html) B1. wyciskanie sztangi skos góra B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha C1. prostowanie nóg w siedzeniu C2. wznosy t

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 994 Data: 2013-05-24 11:47:26 Liczba szacunów: 0
  • DT JJJJJ

    Post
    Trening dla początkujących

    6/15/2014r. 1. Przysiad 6 x 8: 60kg/70kg/80kg/90kg/100kg/105kgx3 2. Wypychanie na suwnicy 4 x 12: 105kg/125kg/145kg/165kg 3. "Dzień dobry" 4 x 10: 50kg/50kg/50kg/55kg 4. Żuraw 4 x 12: 12/12/12/12 5. Wspięcia na palce stojąc 4x15: 70kg/70kg/70kg/70kg 6. Allahy 3 x 10: zrobione 7. Russian twist 3 x 12: zrobione Dzień wcześniej zarwałem nockę, więc na

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5438 Data: 2014-06-20 22:57:44 Liczba szacunów: 0
  • DT JJJJJ

    Post
    Trening dla początkujących

    Miska bez zmian, dt: 200+gB/550gWW+/100gT dnt: 200g+B/300gWW/160gT 7/10/2014r. 1. Wyciskanie leżąc 7 x 6: 45kgx6/50kgx6/55kgx6/60kgx6/65kgx6/70kgx6/75kgx2 2. Rozpietki na skosie 4 x 12: 10kg/12.5kg/13.5kg/13.5kg 3. Wiosłowanie sztanga w opadzie tułowia 4 x 10: 50kgx10/65kgx10/70kgx10/75kgx10/80kgx2 4. Ściaganie drążka wy

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5438 Data: 2014-07-19 04:28:24 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    Tak na szybko, bo już późno. Jestem na nowym rozkładzie 100/75/150. Mam też nowiutki trening:) Dzień 1-szy czyli 6.06. 1. przysiad z obciążeniem własnego ciała twarzą do ściany 5x 10 - myślałam, że to będzie proste... 2. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 4x8 - obciążenie 9 kg 3. ściąganie gumy prostymi rękami 3x max - 3 x 20 - zielona gu

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-08 23:51:30 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    /T/W 100/75/150 Warzywa: brokuł, pomidory, papryka, sałata, kalarepa, kiełki borkuła. Napoje: kawa rozpuszczalna, herbata zielona lub miętowa, woda 2 - 3 l Trening: piątek 1. przysiad twarzą do ściany; 5x 10 2. wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę: 4x6-8 na rękę Isza 8 x 11kg, IIga 8x 11kg, IIIcia prawa 7x 11kg a lewa 6 x 11kg, IV 6 x 11kg 3.

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-07 17:00:43 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    wa x2, pokrzywax3. woda 2,5l Suple: wit d, foliowy i drożdze 4.09. zabrałam się za trening, ale byłam w takim dołku fizycznym i psychicznym, że nic mi nie wyszło, zrobiłam 3 przysiady i zawinęłam żagiel. Przełożyłam na dzisiaj Trening 5.09. 2013 1. Przysiad tylny 5x10 39kgx10/ 41kgx8 / 41kgx10 / 41kgx10 / 43x6 kg 2. wznosy bioder z plecami o ław

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-05 20:20:46 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    zysiad 32 kg x 5 / 29 kg x 5 / 33 kg x 5 4. wyciskanie 9kg x 10 / 10 kg x 8 / 9kg x 9 5. RDL 10 lewa/ 10 prawa 6. marsz 20 7. brzuszki 20 8. brzuszki bok 10 i 10 Uwagi: przysiad - nie wiedziałam od jakiego obciążenia zacząć, schodziłam nisko, nie wiedziała,m do końca jak trzymać sztangę, chciałam skrzyzować ręce ale nie wyszło, więc trzymałam

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-16 18:55:23 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    6.10.2013 DNT 7.10.2013 SIŁOWY I INTERWAŁY 1. mostek 57 kg x 15 / 59kg x 10 / 59kg x 12 2. renegate 11kg x 16 / 1kg x 18 / 11kg x 16 3. przysiad 29 kg x 5 / 27 kg x 5 / 27 kg x 5 4. wyciskanie 8kg x 9 / 9kg x 9 - dwa ostatnie asekuracja lewej ręki / 8kg x 8 5. RDL 15 i 15 6. marsz 20 i 20 7. brzuch 20 8. bok 10 i 10 UWAGI: mostek - staram się c

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-06 16:02:50 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    14.11.2013 TRENING 1. wznosy - trzymanie 70kg x 60s / 73kg x 60 s / 73kg x 40 s / 71kg x 43s 2. guma 17/13/11 3. przysiad jedna noga 8/8/8 4. pompki 6/7/9 5. rdl jedna noga }:-((\-) 7kg x 11/ 7kg x 9 / 7kg x 12 6. wznosy bokiem 17 x 2 7. sit up 20 8. bok brzucha 20 x 2 Uwagi: -ten trening jest wycieńczający, -wznosy już mnie tak osłabiły, że do koń

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-14 23:30:31 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    27.08,2014 TRENING 1. box squat 2. wiosło 3. ściąganie gumy 4. pompki 5. brzuszki na piłce UWAGI: - box squat jak to przysiad nie jestem zachwycona swoją techniką i ciężarem - pompki słabo - maxymalnie 4 na podwyższeniu - wiosło jakoś mi chyba najlepiej idzie Niestety zgubiłam kartkę z uzytymi ciężarami }:-((( 28.08.2014 off 29.08.2014 TRENING 1.

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-01 18:11:12 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    Trening obwodowy: 1. Wejście na podwyższenie bokiem + odwodzenie wyprostowanej nogi w tył 25/20/18 na nogę 2. Przysiad bułgarski na piłce 25/20/18 na nogę 3. Spacer w bok z gumą na nogach 25/20/18 na nogę 4. Unoszenie bioder z nogami na piłce lekarskiej 30/30/30 5. Przysiad przy ścianie z piłką 25/20/18 + napoje: 2L wody, 3x herbata zielona + olej

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 13507 Data: 2013-06-30 21:32:12 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    + dieta: pomidory, papryka czerwona, cebulka, ogórek + napoje: woda 2l, 3x skrzyp+ pokrzywa+ mięta, kawa z mlekiem + inne: aloes, pantotenian wapnia, wit C, olej z wiesiołka, odżywka białkowa Trening obwodowy 1. Wejście na podwyższenie bokiem + odwodzenie wyprostowanej nogi w tył 25/20 na nogę 2. Przysiad bułgarski na piłce 25/20 na nogę 3. Spacer

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 13507 Data: 2013-08-04 21:51:26 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    ny. https://www.youtube.com/watch?v=QPekyMavluU trener, który nagrywał powiedział, że jest ok, ale i tak wszelkie poprawki mile widziane ;) na dniach postaram się też nagrać przysiad. dieta: papryka czerwona, marchew, por, pietruszka napoje: 1,5l wody, 4x herbata zielona/biała, 2x kawa z mlekiem, izotonik w trakcie treningu inne: odżywka białkowa

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 13507 Data: 2013-11-12 20:38:22 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    wiem czy miałaś na myśli ten?) Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach B. RDL C. wyciskanie sztangi skos góra D. wiosło sztangą E. wznosy z opadu F. plank Trening B. A. przysiad przedni B. MC C. WL D. Push Press E. wypady F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń moje pytanie tylko, czym można zastąpić ten nieszczęsny push press? czy wy

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 13507 Data: 2013-11-16 21:47:58 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    72cm 70cm -2cm Biodra 92cm 91cm -1 Udo w najszerszym miejscu 55cm 55,5cm +0,5 Łydka 35cm 35cm bz moje maksy na ten moment: MC- 60kg przysiad- 55kg (było 50kg) przysiad przedni- 47,5kg WL- 35kg (było 25kg) PP- 26,5kg jestem zadowolona z tego cyklu, widzę zmiany w ciele, choć na zdjęciach nie bardzo widać ró

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 13507 Data: 2013-12-22 22:51:13 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    Trening 5/ Tydzień 2 Nogi: 4x 8-12 1. Przysiad ze sztangą R: 15x 20kg S: 12x 30kg/ 12x 35kg/ 10x 40kg/ 10x 42,5kg R: 12x 20kg S: 12x 30kg/ 12x 35kg/ 12x 37,5kg/ 12x 40kg 2. Wypychanie ciężaru na suwnicy 12x 41kg/ 12x 45kg/ 12x 47kg/ 12x 52kg 12x 39kg/ 12x 41kg/ 12x 43kg/ 12x 45kg 3. Prostowanie nóg na maszynie 12x 18kg/ 12x 20kg/ 12x 22kg/ 12x 25kg

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 13507 Data: 2014-01-07 15:34:01 Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    Trening 7/ Tydzień 2 Nogi 4x 8-12 1. Przysiad sumo 12x 20kg/ 12x 30kg/ 10x 35kg/ 10x 37,5kg/ 10x 40kg 12x 20kg/ 10x 30kg/ 10x 32,5kg/ 10x 35kg 2. Uginanie nóg z leżenia 12x 18kg/ 12x 21kg/ 12x 23kg/ 10x 26kg 12x 18kg/ 10x 19kg/ 10x 20kg/ 10x 21kg 3. Martwy ciąg 12x 40kg/ 12x 45kg/ 10x 47,5kg/ 10x 50kg 10x 40kg/ 10x 42,5kg/ 10x 45kg/ 8x 47,5kg 4. Sw

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 13507 Data: 2014-01-14 08:30:57 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do zawodów SM Mateusz Baron i Rafał Kobylarz

    Post
    ActivLab

    Wczorajszy trening: -trucht 1km -rozciaganie -przysiad z tylu 5x6 150-250 -przysiad z przodu 4x6(110-170) -czworoglowy siedzac 4x15 -wspiecia na palce 4x20 -wyciskanie na plaskiej 5x8(120-160) -skos glowa w gore 4x10(110-140) -rozpietki 4x15 -unoszenie nog lezac 4x25 -unoszenie nog w zwisie 4x25 Zmienilem chywt na klatke na duzo węższy i nie boli m

    Odpowiedzi: 1165 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-09 15:48:18 Liczba szacunów: 0
  • Problem z treningiem

    Post
    Trening dla początkujących

    rób ćwiczenia w odpowiedniej kolejności. -przysiad -mc -wl -wiosło -barki -podciąganie to bardzo ważne. Mc rób na prostych nogach- bardziej zaangażujesz dwugłowe ud, a także ten rodzaj mc wymusi stosowanie mniejszych ciężarów. Prostowniki mają skłonności do przetrenowania. Możesz spróbować FBW w postaci 2 treningów przeplatanych: A przysiad wl wio

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 473 Data: 2012-02-18 21:41:30 Liczba szacunów: 0