SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • My tu gadu gadu, a po spamie ani śladu

    Post
    Scena MMA i K-1

    ja kiedyś miałem formę 75kg/175 mały brzuch, bo nigdy takiego zaj**istego brzucha jak np zabstyl nie miałem, ale byłem duży i w miare silny, bo 175na mc ciag np i 135 na przysiad brałem a teraz 80kg, brzuch i cyce już są w stanie myślenia nad modernizacją i siłowo spadłem trochę, bo nie wiem czy np 100 na przysiad wezmę, może wezmę max 110 pewnie,

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-03 17:06:43 Liczba szacunów: 0
  • triHarder DT

    Post
    Ladies SFD

    Musze nadrobic zaleglosci, ostatnie dni mialam znowu zabiegane bo oprocz pracy,doszly do tego problemy natury osobistej i nie bylo latwo pisac tutaj. ;[ Ocet pije, dodaje do niego kilka kropel soku z cytryny i jest znosny. Od wczoraj do soboty robie mini rege bo juz w te sobote mam pierwszy w tym roku triathlon in da house, bedzie ogien %-) @ sie w

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 4939 Data: 2016-01-26 09:03:25 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    , obciazenie itp. Dieta : tak, od 17wrzesnia Przeciwskazania medyczne : skolioza Zażywane suplementy : nie Ostatnio przerabiany plan: FBW Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Nie sprawdzalem ile podniose na mc i przysiad. Przysiad cwicze na ok.60kg a mc na 60-70kg. Na klate ok. 90kg 1raz

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 721 Data: 2011-10-26 18:47:25 Liczba szacunów: 0
  • Aoox - Masa i siła dla ekto / Nowe foty str.11

    Post
    Trening dla początkujących

    Masa spadła siła skoczyła. Piątkowy trening: Przysiad- 5x6: 70,75,80,90,100 Wiosłowanie sztangą - 4x8: 36,41,46,56 WL 4x8: 50,60,70,80 PP: 3x10 Uginanie łydek - nie pamietam ciezaru Przy wsyztskich cwiczeniach spory zapas i generalnie odczułem skok siły i od nastepnego treningu zwiększam ciezary Planuję: Przysiad:70,80,90,100,110 Wiosłow:36,46,56,

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 7934 Data: 2011-08-15 14:03:43 Liczba szacunów: 0
  • Przysiad a kręgosłup.

    Post
    Trening dla początkujących

    Popróbuj przysiad goblet z kettlem/hantlem, przysiad na jednej nodze trzymając się TRX, może przysiad ze sztangą z przodu? Wprawdzie on wymaga dobrej mobilności w odcinku piersiowym kręgosłupa, ale za to jest świetnym ćwiczeniem na wzmocnienie tego obszaru. Izolacje typu uginania i prostowania na nogi nie są zbyt udanym pomysłem, łatwo pogłębić wad

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 594 Data: 2016-04-23 15:25:16 Liczba szacunów: 1
  • FBW do oceny ew. do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Wybrałem trening z drugiego linku z Twojego postu (starting Strenght) a mianowice: poniedzialek 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie na lawce/w staniu 3 x 5 3. drazek podchwytem 3 x max sroda 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie w staniu/na lawce 3 x 5 3. martwy ciag 1 x 5 (5x5 plaska piramida) piatek 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie na lawce/w s

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 583 Data: 2012-03-30 13:51:31 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny ew. do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    nowego tematu więc odkopuje stary temat i czekam na odpowiedź Pana "traktor71". W skrocie. Cwicze FBW trzy dni: poniedziałek, wtorek i środa. Powyższy plan poniedzialek 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie na lawce/w staniu 3 x 5 3. drazek podchwytem 3 x max sroda 1. przysiad 3 x 5 2. wyciskanie w staniu/na lawce 3 x 5 3. martwy ciag 1 x

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 583 Data: 2012-06-06 23:43:48 Liczba szacunów: 0
  • PUMA666 nie za ciężko po redukcji?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tutaj jest trening na następne 8 tygodni masy (tylko tyle czasu mam) i 6 redukcji. No właśnie co do tej redukcji, chciałbym żeby trwała 6 nie 4 tygodnie, a po wakacjach nie da rady chodzic 2 razy w tygodniu na silke o 9 rano żeby zrobić obiegi. Dlatego chce robić swoją wariacje E4, i właśnie o nią mam pytanie czy widzisz tutaj jakieś zubożenia, alb

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2704 Data: 2009-06-12 11:00:45 Liczba szacunów: 0
  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    3. STAN ZDROWIA:Dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:Nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii):Dobra 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:130kg x1 -martwy ciąg:60 x1 -przysiad:60 x1 napisałem ze teś*** 10ml do dołożę do cyklu ... niesamowicie wiele osiągną przez te 3 lata szczególnie martwy i przysiad pomijam już zabawki których używa, no

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-21 23:03:39 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Taka mala podpowiedz do treningu A i B 3 x tyg. A/B przemiennie A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - mc(klasyk) 1x5(5x5) - drazek (podchwytem) 3

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1104 Data: 2012-06-22 23:36:44 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    angielek i wiosło Potem zarzut i push press (mogę robić to sztangą, czy lepiej sztangielkmi? )i swing - czy przy tych ćwiczeniach także ten system 15-10-5-10-15? Dzien 2. 1. przysiad 3x8-10 w przerwach obwod A 2. żołnierski 3x 8-10 w przerwach 20x brzuszki na pilce 3. przenoszenie sztangielki na ławce 3x 8-10 w przerwie obwod B obwod A 10x pom

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-13 11:57:16 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    OK. I'm back :-D Dziś DNT - takie tam tylko sprawdzanie maxów. Przysiad: 57 MC: 63 WL: 35 Żołnierskie: 23 Przysiad przedni próbowałam dziś po raz pierwszy i powiem, że ciężko mi się go robiło. TRENING - dzień 1 z przygotowania do przemian - planuję zrobić w sobotę. MISKA: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/32532f0d95ec4ea596f8697eac97b170.png

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-02 20:05:34 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    RENING 15.01.2013 Rozgrzewka: ORBI 10min 1. MC /wg tabeli/ było: 5x 41/ 47/ 53,5 jest: 3x 44/ 50,5/ 57,50 2. żuraw 5x max było: 5x 5 / 5/ 5/ 5/ 5 jest: 5x 4/ 5/ 4/ 3/ 2 3. przysiad przedni 5x10 było: 10x 20/ 20/ 20/ 20/ 20 jest: 8x 25/ 10x 25/ 25/ 25/ 25/ 4. brzuch 3x6-8 (obwód) woodchopper 8x 5/ 5/ 5 8x 7,5/ 7,5/ 7,5 serratus crunches 8x 10/

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-15 22:16:03 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    st:91/ 91/ 91 Pod biustem:79/ 82/ 81 Talia:78/ 77,5/ 77 Brzuch:93/ 94/ 94 Biodra:96/ 96/ 94 Udo:57/ 56,5/ 56 Łydka:32/ 32/ 32 TRENING 19.01.2013 Rozgrzewka: Orbi 10min 1. przysiad /wg. tabeli/ było: 3x 41/ 45,5/ 51,5 (2 s. rozgrz.) jest: 5x 43/ 3x 48,5/ 5x 54 (2 s. rozgrz.) 2. bułgarski 5x10 na noge było: 10x 9/ 9/ 8/ 8/ 8 jest: 10x 8/ 8/ 8/

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-19 21:40:22 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    ia:78/ 77,5/ 77/ 77 Brzuch:93/ 94/ 94/ 93,5 Biodra:96/ 96/ 94/ 94 Udo:57/ 56,5/ 56/ 56 Łydka:32/ 32/ 32/ 32 TRENING /TYDZIEŃ 4 DZIEŃ 1/ 26.01.2013 Rozgrzewka: Orbi 10min 1. przysiad /wg. tabeli/ było: 5x 43/ 3x 48,5/ 5x54 (2 s. rozgrz.) jest: 5x 23/ 5x 28,5/ 5x34 (2 s. rozgrz. 10x 12kg) 2. bułgarski 5x10 na noge - waga 1 sztangielki było: 10x

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-26 21:30:19 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    .01.2013 Rozgrzewka: ORBI 10min 1. MC /wg tabeli/ - rege było: 5x 47/ 3x 53,5/ 3x60 jest: 5x 25/ 5x 31,5/ 5x 38 2. żuraw 5x max było: 5/ 4/ 5/ 3/ 3 jest: 5/ 5/ 6/ 5/ 5 3. przysiad przedni 5x10 było: 10x 25,5/ 25,5/ 25,5/ 25,5/ 25,5/ 10x 28/ 28 jest: 10x 17/ 17/ 17/ 17/ 17/ 4. brzuch 3x6-8 (obwód) woodchopper 10x 5/ 5/ 5 serratus crunches ) 1

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-30 09:59:08 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    i 10min 1. MC /wg tabeli/ NOWY MAX 67 /+4/ było: 5x 47/ 3x 53,5/ 3x 57,50 (tydzień 3ci) jest: 5x 44/ 5x 50/ 5x57 2. żuraw 5x max było: 5/ 5/ 6/ 5/ 5 jest: 8/ 6/ 5/ 5/ 5 3. przysiad przedni 5x10 było: 10x 25,5/ 25,5/ 25,5/ 25,5/ 25,5/ 10x 28/ 28 (tydzień 3ci) jest: 10x 30/ 30/ 30/ 30/ 30/ 4. brzuch 3x6-8 (obwód) woodchopper 10x 7,5/ 7,5/ 7,5 s

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-06 13:51:51 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    / 93,5/ 92,5/ 92 Biodra:96/ 96/ 94/ 94/ 94/ 94 Udo:57/ 56,5/ 56/ 56/ 56/ 56 Łydka:32/ 32/ 32/ 32/ 32/ 32 TRENING 09.02.2013 /TYDZIEŃ 6 DZIEŃ 1/ Rozgrzewka: Orbi 10min 1. przysiad /wg. tabeli MAX - 63/ było: 5x 41/ 5x 47/ 5x 54 (2 s. rozgrz. 8x 28kg) jest: 3x 44/ 3x 50/ 3x 57 (2 s. rozgrz. 8x 28kg) 2. bułgarski 5x10 na noge - waga 1 sztangiel

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-09 20:34:16 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    8 DZIEŃ 3/ - REGE Rozgrzewka: Orbi 10min 1. MC /wg tabeli/ MAX 67 było: 5x 50/ 3x 57/ 4x 64 jest: 5x 27/ 5x 34/ 5x 40 2. żuraw było: 10/ 10/ 8/ 7/ 6 jest: 5/ 5/ 5/ 5/ 5 3. przysiad przedni 5x10 było: 32kg 10/ 10/ 10/ 10/ 10/ jest: 19kg x 10/ 10/ 10/ 10/ 10/ 4. brzuch 3x6-8 (obwód) woodchopper 5kg x 10/ 10/ 10 serratus crunches ) 6kg x 10/ 10

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-26 19:37:39 Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    : Orbi 10min 1. MC /wg tabeli/ NOWY MAX 73 było: 5x 50/ 3x 57/ 4x 64 - tydz 7my jest: 5x 48/ 5x 55/ 5x 62 2. żuraw było: 10/ 10/ 8/ 7/ 6 - tydz 7my jest: 10/ 8/ 8/ 10/ 8 3. przysiad przedni 5x10 było: 32kg x 10/ 10/ 10/ 10/ 10 - tydz 7my jest: 35kg x 10/ 3%-) 33kg x 10/ 10/ 10/ 10/ 4. brzuch 3x6-8 (obwód) woodchopper 7,5kgx 15/ 12/ 10 serra

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-07 18:20:44 Liczba szacunów: 0