SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    . Napoje - 2x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 3,5 l. 1 685,1 kcal b: 114,9 g (27,3%) ww: 145,6 g (34,6%) tł: 71,5 g (38,2%) TRENING rozgrzewka + rozgrzewka przysiadowa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/06044488f24d4dc9880614f425a8fb3e.jpg Interwały zamieniłam na 15 min emerycko-niekiedy żwawego - aero. Stwierdziłam, że zamiast robić popel

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-17 23:08:32 Liczba szacunów: 0
  • Kornelia/rozkoszna redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening: rozgrzewka ok.15 min ACT czyli 1. obwód, przerwa, 2. obwód. Przerwy pomiędzy ćwiczeniami maksymalnie 30 sekund. 1.Przysiad: bez sztangi 20x, 18kg x15 a.Drugi obwód: 18kg x15. 2.Przysiad wykroczny: 15x na nogę. a.Drugi obwód: 2x2kg x15 na nogę 3.Wiosłowanie hantlem: 6kg x15 na każdą rękę a.Drugi obwód: 7kg x15 na każdą rękę. 4.

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 16521 Data: 2012-01-26 22:44:15 Liczba szacunów: 0
  • Kornelia/rozkoszna redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Trening: - rano basen 45 minut - 23 x 50m - wieczorkiem trening siłowy: 20 minut rozgrzewka ACT czyli 1. obwód, przerwa, 2. obwód. Przerwy pomiędzy ćwiczeniami maksymalnie 30 sekund. 1.Przysiad: bez sztangi 20x, 18kg x15 a.Drugi obwód: 23kg x15 2.Przysiad wykroczny: 15x na nogę. a.Drugi obwód: 2x3,25kg x15 na nogę 3.Wiosłowanie hantlem: 7kg x15 n

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 16521 Data: 2012-01-30 22:39:27 Liczba szacunów: 0
  • Kornelia/rozkoszna redukcja

    Post
    Ladies SFD

    zmiany w porównaniu z poprzednim treningiem są pogrubione. Przysiad ze sztangą chyba coraz lepiej idzie - czuję nóżki, czuję plecki. Wciąż walczę, żeby prawidłowo wykonywać przysiad wykroczny. Niestety nadal nie czuję tego ćwiczenia i wiecznie albo kolano wyłazi za daleko, albo idę za bardzo do przodu a nie w dół. Pracuję nad tematem :) Wiosłowan

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 16521 Data: 2012-03-04 00:18:05 Liczba szacunów: 0
  • po zgrabną sylwetkę - zmagania matken

    Post
    Ladies SFD

    gielek na ławce skosnej w góre 30` 4x 12-15 3 combo wycisk młotkowy / rozpiętka 3x 10-12 4. zestaw ćwiczeń na kręgosłup 2 Dzień 3. 1. wejście na podwyższenie 3x 10 na noge 2. przysiad bez obciazenia, filmik załaczam 10x5 głowa caly czas patrzy w sufit 3. wznosy z opadu 4x 10 (spinaj w szczycie) 4. brzuszki z nogami na podwyższeniu i sztangielkam

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 5281 Data: 2011-09-18 17:26:50 Liczba szacunów: 0
  • Roztrenowanie - czy jest sens ?

    Post
    Trening dla początkujących

    ja nie bede poprawiam powiem jedynie, ze takie cwiczenia jak przysiad,mc,wioslowanie/podciaganie, wyciskani lezac, wyciskanie w staniu/ na barki musza byc, reszta nie musi Ja moge tylko doradzic taki plan, ktory jest sprawdzony i uzywany przez trenerow znajacych sie na rzeczy; a) 1.przysiad 5x5 2.wyciskanie lezac 5x5 3.wioslowanie 5x5 b) 1.przysiad

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1871 Data: 2008-08-28 18:19:59 Liczba szacunów: 0
  • pomoc z planem (superserie)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tangielek do klatki w opadzie szrugsy barki, ręce wyciskanie sztangi z klatki podciaganie sztangi do brody szeroko/wymach boczny uginanie ze sztangą/pompki na poręczach uginanie młotkowe/wyciskanie francuskie uginanie z supinacją/ sciaganie wyciagu nogi przysiad/uginanie leżąc mc na prostych nogach/wykroki prostowanie siedząc/uginanie leżąc łydki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1264 Data: 2011-12-21 17:48:55 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla dziewczyn

    Post
    Trening w domu

    iech robia jak potrafia, na kolanach, z rekami na podwyzszeniu, a nawet w oparciu o sciane. - to zalatwia rece, klatke, wchodzenie po drabinakch w gore tez zalatwia rece nogi przysiady (naucz ich prawidlowego przysiadu do min moziomu), wypady, chodzenie z wypadami, przysiad z wyskokiem, wypady z przeskokiem... taki morderca nog to obwod : 7x przysi

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1867 Data: 2009-02-25 20:16:41 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu, pomoc w suplementacji

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Upper body 1 1.Wyciskanie sztangi leżąc 5x10p + 2.Podciąganie na drążku 5x10p + 3.Military press 5x10 + 4.Wyciskanie sztangielek na skosie 4x12p + 5.Cable row siedząc-wąski neutral 4x12p - Wiosłowanie ze sztangą 6a Wyciskanie wąsko flarowo + (wąski uchwyt, płasko?) Tak.Łokcie rozchodzą się na boki 6b Uginanie ze sztangą + Upper body 2 1.Wyciskanie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 670 Data: 2012-07-18 09:32:26 Liczba szacunów: 0
  • Lista WOD'ów - wasze lub znalezione w sieci

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    co znalazłem :P 2 – tygodniowy plan CROSSFIT dla początkujących nie posiadajacych sprzetu znaleziony na jakis crossfitowym blogu. Dzien 1: v 3 rundy na czas: - 10 burpess (przysiad-wyrzut nog-wracamy do przysiadu-wyskok) - 20 squats (przysiad) - 30 situps (pelne brzuszki) Dzien 2: v Tabata zlozona z: - Pushups (pompki) - Situps - Squats

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-26 15:08:23 Liczba szacunów: 0
  • Lista WOD'ów - wasze lub znalezione w sieci

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    50x PISTOLS( przysiad na jednej nodze) 50x POMPKA 50x BRZUSZEK 50x BURPREE 50x PRZYSIAD Z 15KG NAD GŁOWĄ 50x PODCIAGNIĘCIE KOLAN DO KLATKI W ZWISIE 50x WYKROK Z 10KG W RĘKACH Mi udało sie to zrobić w nieco ponad 19 minut, po treningu zwymiotowałem:) Powodzenia:D

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-26 23:13:41 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy{Ttoomek}

    Post
    Sztuki Walki

    pompek, brzuszkow, skokow Niestety technike malo pamietam bo mialem problem ze skupieniem natomiast to co pamietam to mielismy maly interwal na koncu -skok do gory i pompka -przysiad -brzuszki -pompki z tylkiem wysoko, nie wiem jak to wytlumaczyc I kazde z tych w ciagu 20s jak najwiecej powtorzen i 10s przerwy, i tak 8x Czyli skok do gory i pompka

    Odpowiedzi: 259 Ilość wyświetleń: 14552 Data: 2013-03-19 16:37:05 Liczba szacunów: 0
  • Senegroth -> GEAR THIRD in motion!!

    Post
    Trening dla początkujących

    9.07.2009 Przysiad 65/6 87,5/3 105/3 117,5/3x3 Przysiad sumo 65/5 85/5,5 WL 70/3 WL łańcuchy 56kg: 20/3 45/3 50/3 52,5/3x3 WL 92,5/3 102,5/3 Poręcze 25/6,6,6 Wycisk żołnierski 35/6 45/5 55/5,5,5 Unoszenie na boki 11/8 17/6,6 Drążek 10/6,6,6 Trening ekstra! Siady bez problemu, ławka ekstra tym bardziej, że dawno łańcuchów nie robiłem. Czuję, że magn

    Odpowiedzi: 441 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-09 22:20:39 Liczba szacunów: 0
  • Senegroth -> GEAR THIRD in motion!!

    Post
    Trening dla początkujących

    20.08.2009 Przysiad 70/3 100/3 120/3 135/3 Przysiad w sprzecie 175/3 - 10cm ruch 200/2 - płytko ale to norma na tym ciężarze 215/1 - blisko zaliczenia 220/1 - taki na styk 230/1 - też na styk WL 70/3 90/1 100/1 koszulka 130/1 135/1 140/- Mentalnie byłem dobrze przygotowany jednak ciało odmawiało posłuszeństwa. Już w siadach RAW czułem się słabo i p

    Odpowiedzi: 441 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-20 23:21:06 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    ielkami 7. prostowanie ramion na wyciągu 8. plank Dzień 2. 1. wyciskanie sztangi leząc na ławce poziomej 2. przyciąganie draka dolnego wyciagu do mostka 3. arnoldki 4. przysiady z piłką przy ścianie 5. supermeny 6. mlotki 7. francuz siedząc 8. plank boczny Dzień 3. 1. rozpietki 2. rozpietki odwrotne na maszynie butterfly 3. podciągni

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-28 19:29:29 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    TRENING Wytrzymałościowy… miały być miękkie nogi a wyszło jak wyszło: 3 obwody: 5 podciągnięć (było wolne opuszczanie) 10 pompek (wszystkie 3 obwody wykonane jako męskie) 15 przysiadów 4 obwody: 100 pajacy 10 mountain climbers 10 pompka (pierwszy obwód męskie, pozostałe 3 obwody na podwyższeniu) 10 przysiad Czas max 25 minut. Nie wiem dokładni

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-23 22:06:11 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ 05.05.2012 –SOBOTA (74 DZIEŃ) Drugi dzień na diecie bez glutenu nabiału i innych potraw wzdymających. ;-) Choć tak naprawdę będzie to pierwszy dzień, bo odkryłam, że moja odżywka jest na bazie białka pszenicznego, więc gluten raczej posiada. Dziś już mam nową odżywkę. Wyjaśnienie tu. TRENING - wytrzymałka 20-15-10-5 1. Przysiad z wyskokiem

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-05 18:48:46 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    Monia.W.B chociaż zauważył że schudłam %-) Generalnie żartem się czepiał. ;-) Na szczęście. DZIEŃ 08.05.2012 – WTOREK (77 DZIEŃ) Miał być dziś siłowy, ale byłam u dentysty, spędziłam prawe 2h na fotelu ale zęba skończyłam %-) Na siłkę nie zdążyłam pojechać. Za karę dziś trening wytrzymałościowy. Trzeci dzień na diecie bez glutenu nabiału i innyc

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-08 22:50:34 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    :-)) trenio fajny. Rzeczywiście wskoki zamieniłabym z pompkami. To samo przysiad z wykrokami, chyba, że przy wykrokach dodać jakieś obciązenie :->? I super, że miska Ci odpowiada!

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-13 06:55:13 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    iła, ani na plus ani na minus. TRENING - wytrzymałka Obwody 3. 10 burpree 20 pompek (pierwszy obwód męskie, potem na podwyższeniu) 30 wskoków na schody (schodek pierwszy) 40 przysiadów 50 wykroków (x2 bo liczone na obie nogi, w tym: 20 wypadów w bok, 20 w przód i 10 w tył) CZAS: 30:00 (poprzedni 36:40) Miałam w planach zrobić 5 obwodów, ale jedn

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-15 21:21:34 Liczba szacunów: 0