SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    Przysiad całkiem ładnie - chociaż moim zdaniem podświadomie masz lekkiego stresa przy tym schodzeniu do sztangielki (pogłębia się pochylenie tuż przed tym jak siadasz na sztangielkę). No ale to jest do opanowania.

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-11 09:48:32 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    w codziennych czynnosciach, bo nogi po wtorku to wciaz bola. Naprawde za duzo tego wtedy bylo. Ale juz od niedzieli zmodyfikowany split - zobaczymy. Sam jestem ciekawa. Lekki przysiad w redukcji, co w polaczeniu z @ daje ciut zwiekszony efekt przydolowy. Zreszta @ o tydzien za wczesnie, ogolna ociezalosc, lekkie spuchniecie. Juz myslalam, ze sie w

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-06 19:24:51 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    i mnie to, bo caly czas czuje te szyje }:-(( DNT 2000 kcal Napoje: woda, kawa Suple: tranvit, forskolin, Zn, Mg, D3+K2 Grzechy: Troche ukradzionego popcornu, 3/4 McWrapa (wliczony jako calosc) Samopoczucie: przysiad ogolnie - stalo sie, nie odstanie sie, jutro jest nowy dzien ... a szyja nawala /SFD/2016/7/22/d45737515af842f383c1a9c6cdd9488d.jpg

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-22 22:01:00 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    awy z mlekiem Samopoczucie: zla, bo rozjechane i zmarnowane cale przedpoludnie; udalo sie ciut dzien naprawic po poludniu; rano nog nie czulam (co mnie zdziwilo), ale poczulam pozniej - calosc nad kolanem, ale juz wieczorem przysiad moglam zrobic - w sumie nie jest zle - balam sie, ze naprawde nie bede mogla wstac z lozka; barkow nie czuje w ogole

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-13 20:48:14 Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 z priorytetem + aeroby ( trening siła/wytrzymałość )

    Post
    Trening dla początkujących

    Coś takiego? Zmieniłem jeszcze wykroki na przysiad ze sztangą z przodu. A. - Podciąganie nadchwytem 3x max - Przysiad ze sztangą na karku 5x5 - Pompki na poręczach 3x max - Wyciskanie leżąc 5x5 - Wiosłowanie w opadzie 5x5 - Łydki - Brzuch B. - Podciąganie nadchwytem 3x max - Martwy Ciąg klasyk 5x5 - Przysiad ze sztangą z przodu 5x5 - Wy

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2005 Data: 2012-12-30 22:24:24 Liczba szacunów: 0
  • OD PONIEDZIALKU POWROT DO CWICZEN - PLAN NA MASE DO OCENY ??

    Post
    Trening dla początkujących

    k: -wiosłowanie 3 * 12 -martwy ciąg 3 * 12 -shrugs ze sztangą z przodu /w lekkim pochyleniu tułowia ku przodowi/ 3 * 12 -uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją 3 * 12. -przysiad ze sztangą 4 * 12 PUSH' Czwartek: -wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3 * 12 -wyciskanie sztangielek na ławie skośnej 3 * 12. -wyciskanie sztangi za głową siedząc 3

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 675 Data: 2010-10-08 14:53:29 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    26.03.2014 DT Muszę się pochwalić od razu, bo pęknę ;-)Zrobiłam dziś pierwszy trening dla prawdziwego babochłopa! Śmiesznie tak, czuję się jednocześnie mocno ściorana (a to niby parę ćwiczeń tylko) i mocno w euforii ;-) TRENING Trening A. Zrobiłam C1,C1, C2, C2, bo jakiś gość okupywał ławkę do wznosów machając sobą po 100 razy pod każdym możliwym k

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-26 11:30:09 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    25kg, 15x25kg 15x25kg, 15x25kg - tu ciężar akurat, tą drugą serię to tak akuratnie dociągnęłam, więcej nic by nie poszło C1. prostowanie nóg w siedzeniu 15x30kg, 15x30kg po przysiadach nie bardzo miałam siłę na więcej 15x32,5kg, 15x32,5kg sporo zmniejszone, ale i tak pierwsza seria na raty, druga jakoś lepiej poszła 15x 37,5kg, 15x35kg - a tu prz

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-04 15:13:17 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    , 15x25kg - tu ciężar akurat, tą drugą serię to tak akuratnie dociągnęłam, więcej nic by nie poszło C1. prostowanie nóg w siedzeniu 12x30kg, 12x32,5 kg 15x30kg, 15x30kg po przysiadach nie bardzo miałam siłę na więcej 15x32,5kg, 15x32,5kg sporo zmniejszone, ale i tak pierwsza seria na raty, druga jakoś lepiej poszła 15x 37,5kg, 15x35kg - a tu prz

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-11 18:57:10 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    16.04.2014 DT Rower 10+10+5km TRENING W końcu mi się udało zgrać termin z Viki, przerobiłyśmy prawie wszystkie ćwiczenia z treningów A i B. Przysiad zdecydowanie do poprawy, mam robić z piłką przy ścianie. MC ku mojemu zdziwieniu nie bardzo fatalnie. Ogólnie pleców, łopatek i brzucha muszę pilnować przy wszystkim. Niby obciążenia nieduże, ale tak

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-16 18:11:16 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    32,5kg - wychodzi, że regres, ale czworogłowe mi i tak wyły 8+4x35kg, 7+3+2x35 kg - wygląda, że strasznie chciałam gdzieś dołożyć... 12x30kg, 12x32,5 kg 15x30kg, 15x30kg po przysiadach nie bardzo miałam siłę na więcej C2. Prostowanie tułowia na ławeczce 10xcc, 10xcc, 10xcc - auć, mój tyłek 12xcc, 12xcc, ok, z przytrzymaniem na górze 12xcc, 12x

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-29 19:29:29 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    32,5kg - wychodzi, że regres, ale czworogłowe mi i tak wyły 8+4x35kg, 7+3+2x35 kg - wygląda, że strasznie chciałam gdzieś dołożyć... 12x30kg, 12x32,5 kg 15x30kg, 15x30kg po przysiadach nie bardzo miałam siłę na więcej C2. Prostowanie tułowia na ławeczce 10xcc, 10xcc, 10xcc 10xcc, 10xcc, 10xcc - auć, mój tyłek 12xcc, 12xcc, ok, z przytrzymaniem n

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-06 08:20:21 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    14.05.2014 DT Rower przynajmniej 2x10km, a może i trochę więcej będzie TRENING Pewnie dzisiejszy trening byłby lepszy jakby go nie było :-( Zakwasy mam jeszcze po poniedziałku, ramię po szczepieniu niby nie bolało, ale tylko dopóki się za wyciskanie nie wzięłam, teraz boli. Ogólnie słaba byłam jak kocię, a niby dokładać dziś miałam.. I jeszcze do

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-14 12:33:56 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    19.05.2014 DT Rower 2x10km TRENING Rozgrzewka - orbi 6 minut, Mawashi A. Przysiad z piłką przy ścianie R: 8xcc; 8x4kg, 8x8kg, 4+4x8kg - kolano mnie rozbolało :/ Niby kolanem nie wstaję, ale i tak przeszkadza R: 8xcc; 8x4kg, 8x4kg, 6+4x8kg 10xcc, 10x4kg, 6+4x8kg 10xcc, 10x4kg, 6+4x8kg B1. wyciskanie sztangi skos góra 8x23kg, 8x25,5kg, 5+4x28kg

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-19 22:04:37 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    ja sporo wyższa jestem od Ciebie, to na pewno tez ma wpływ. No i powyżej 48 u mnie na siłce jest paradoksalnie łatwiej ;-) Oczywiście ciężko jest, ale talerze 20kg są sporo większe niż dziesiątki i nie trzeba tak nisko schodzić :) Za to przysiad mi mocno robi wbrew :/ Isthar, miłej lektury :) Zmieniony przez - halinae w dniu 2014-05-26 11:26:16

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-26 11:04:37 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    Na koniec miał być powerwalk, ale z powodu tych ud nie byłam w stanie i podreptałam na orbitrek. Rozgrzewka - orbi 6 minut, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x13 kg; 10x15,5 kg, 10x15,5 kg, 8+4x15,5 kg R: 10x13 kg; 10x15,5 kg, 10x15,5 kg, 6+4x15,5 kg - tu wychodzi, że albo si

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-31 19:02:41 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    4.06.2014 DT Rower 2x10km TRENING Rozgrzewka - orbitrek 5 min, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x10,5 kg; 10x13 kg, 10x15,5 kg, 8+5x18kg - naczytałam się ostatnio w dziennikach o progresji i spróbowałam zacząć z niższym obciążeniem, żeby skończyć z wyższym, i chyba działa R: 10x1

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-06 21:04:36 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    i pompek, i "dorobienie" jakoś w ciągu dnia, ale jakoś się wszystko zmieściło. Rozgrzewka - dojazd rowerem, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x10,5 kg; 10x13 kg, 10x15,5 kg, 8+4x18kg progresu brak R: 10x10,5 kg; 10x13 kg, 10x15,5 kg, 8+5x18kg - naczytałam się os

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-10 14:28:17 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    dziękuję :) I czekam na Twoje podsumowanie :) 20.06.2014 DT Rower 2x10km TRENING Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x10,5 kg; 10x15,5 kg, 10x18kg, 6x20,5 kg progres, acz niewielki R: 10x10,5 kg; 10x13 kg, 10x15,5 kg, 10x18kg, 4x20,5 kg

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-20 21:54:48 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    6.06.2014 DT Rower 2x10km Zapomniałam się pomierzyć rano, jutro to zrobię TRENING Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy R: 10x10,5 kg; 10x15,5 kg, 10x18kg, 6x20,5 kg - więcej nie poszło R: 10x10,5 kg; 10x15,5 kg, 10x18kg, 6x20,5 kg progres, acz

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-26 20:06:11 Liczba szacunów: 0