SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 24 21.01.09 PRZYSIAD lekko po kontuzji PODCIAGANIE 3 serie 8powt do klatki KLATKA wycisk sztangi 5x100 5x105kg 5x110kg TRICEPS wyciskanie francuskie 2 serie 5x57,5kgkg BICEPS uginanie rak sztanga 2 serie 20kg DIETA 21.01.09 8.30 Owsiane, banan, odz bialkowa, oliwa TRENING 12.00 Makaron pelne ziarno i mieszanka warzywna, oliwa 15.

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-21 22:46:00 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    BENCHPRESS 120kg x 5 TRENING 25 23.01.09 DA POWER IZ BACK! KLATKA wycisk sztangi na plaskiej 15x50kg 10x70kg 5x90kg 5x100 5x110kg 5x115kg 5x117,5kg 5x120kg!!!! PODCIAGANIE 3 serie 8powt do klatki PRZYSIAD lekko po kontuzji TRICEPS wyciskanie francuskie 2 serie lekko BICEPS uginanie rak sztanga 2 lekko LYDKI wspiecia do palenia No to poszlo, ser

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-23 12:52:49 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    BENCHPRESS 120kg x 7 TRENING 26 26.01.09 PRZYSIAD lekko po kontuzji PODCIAGANIE 3 serie 5powt +15kg KLATKA wycisk sztangi na plaskiej 15x50kg 10x70kg 5x90kg 5x100 5x110kg 7x120kgz bardzo lekka pomoca w osttaniej serii TRICEPS wyciskanie francuskie 2x 62,5kg BICEPS uginanie rak sztangielkami 2x27kg LYDKI wspiecia do palenia DIETA 25.01.0

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-26 18:14:35 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    BENCHPRESS 120kg x 7 bez pomocy:) TRENING 26 28.01.09 PRZYSIAD lekko po kontuzji 3serie 15powt PODCIAGANIE 3 serie x 10powt KLATKA wycisk sztangi na plaskiej 15x50kg 10x70kg 5x90kg 5x100 5x110kg 7x120kg dokladnie bez pomocy 1x130kg na luzaku TRICEPS wyciskanie francuskie 1seriax15powt BICEPS uginanie rak sztangielkami 1seria x 15powt LYDKI

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-28 11:52:33 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    DIETA 4.02.09 8.30 Owsiane,jablko, odz bialkowa, oliwa, 11.30 Ryz, ryba panga, surowka, maslanka 14.30 Ryz, ryba panga, surowka, maslanka 16.30 jajecznica, kanapka razowca 21.00 Serek wiesjki, orzechy TRENING29 PRZYSIAD PODCIAGANIE KLATKA wycisk sztangi KLATKA wycisk sztangi na plaskiej 15x50kg 10x70kg 5x90kg 5x100 5x110 5x120kg BICEP

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-04 23:27:11 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Rion! Mam roztrenowanie czyli 2tyg bez treningu, 9 dzien mija dzis. Mam teraz zjazd na wf'ie to przez 5 dni pod rzad mam sale, gimnastyka, kosykowka itd, bede sie oszczedzal ale tez bedzie to tez takie male wprowadzenie do treningow. Musze jescze napsiac podsumowanie tamtego treningu ale mam zjazdy i prace i cos sie do tego nie zabralem. My

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-15 15:06:58 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    silniejszym. POWRÓT NA SILOWNIE Jako, ze przerwa była dosc dluga na początek trening będzie nie za ciezki. Z eracji ze w poprzednim planie nie ćwiczyłem barkow i prawie nog ( przysiadow) miesnie powinny zareagowac na te cwiczenie dosc dobrze Trening wprowadzający do SPLITA: PON SR PIATEK A B A B A B itd A: WYCISK NA PLASKIEJ 4serie ROZPIETKI NA SKO

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-21 17:23:01 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    No to rusyzlem dzis z treningiem, martwi mnie jednak lekki bol w przednim barku dlatego najpierw zrobilem trening B. Ciezarow nie wypisje bo byly bardzo lekkie MC 4serie PRZYSIAD 4serie WYPROST NOG NA MASZYNIE 3serie PODCIAGNIE 4serie UGINANIE RAK ZE SZTANGA 4serie WZNOSY NA PALACH 4serie BRZUCH Dieta trzymana Zmieniony przez - kris4real w d

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-23 20:31:47 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    A wiec bark lekko ale nadal boli. Jest jednak grupa cwiczen w ktorych bolu wogole nie czuc. W takim razie wybiore 5 - 7 cwiczen i polece FBW. Mysle ze bedize to korzystniejsze. Bedzie to Przysiad / MC podciaganie wioslowanie ( w dni kiedy nie ma MC ) wznosy na lydki wycisk zza barkow przenosy francus biceps Zmieniony przez - kris4real w dniu 2009

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-03 15:38:28 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    TYDZIEN 4 podsumowanie No to minal ponad miesiac od kontuzji, w tym tygodniu wykonalem trening klatki, pierwszy raz po kontuzji. Bol odczuwalny juz naprawde minimalnie i po dobrej rogrzewce juz go nie ma. Oczywiscie z ciezarami nie szaleje bo cche byc pewnien ze wszytsko jest zagojone. Dzis na treningu zrobilem FBW, ktorego sie trzymam i intuicyjni

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-20 12:48:48 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    30.03.09 TRENING: wszedzie 10 powtorzen Przysiad 60kg Wycisk na klatke na plaskiej 85kg Wznosy na palcach do palenia 85kg Wioslowanie hantelka 30kg ( hantelka ) Wycisk zza glowy 52,5kg Uginanie rak hantelkami z na lawce 20kg hantelka Wyciskanie francuskie 50kg Ogolnie jakos dzis niemrawo mi sie cwiczylo. Podciagania nie moglem zrobic bo bylem s

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-30 22:27:42 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING 3.04.09: wszedzie 10 powtorzen, 2 serie, tylko uginanie na biceps 1 Przysiad 70kg Podciaganie + 5kg do pasa Wycisk na klatke na plaskiej 95kg Wioslowanie hantelka 34kg( hantelka ) Wycisk zza glowy 57,5kg Uginanie rak hantelkami z na lawce 22,5kg hantelka Wyciskanie francuskie 55kgkg trening szybki i sprawny, wszystko oprocz cwiczeni

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-03 15:22:10 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    Samopoczucie wczoraj bylo bardzo zle, z nosa sie lalo, stan podgoraczkowy, mimo tego zdecydowalem sie na trening, wieczorem 2 bluzy, dresy polopirayna i do wyra i dzis jzu sie czuje lepiej. TRENING, DIETA 8.04.09 Serie wlasciwe 2 , powt 5 Przysiad 5x50 5x55 5x60 5x65 5x70 5x80 5x85 Wycisk na klatke na plaskiej 100kg Wycisk zza glowy 55kg

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-09 12:07:24 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    DIETA 19.04.09 8.45 Owsiane, odzywka bialkowa, pomarancz 12.30 ryz brazowy, wieprzowina, buraczki, mizeria 16.00 ryz brazowy, kurczak, buraczki, mizeria 19.00 serek wiejski, kanapki razowca 22.00 Ozdywka bialkowa, oliwa, ser zolty A od dzis pojade plane 15-10-5 Trening na dzis: TRENING A Przysiad Podciąganie (podchwyt) Pompki na poręczach Wios

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-20 13:57:58 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    PLAN HST jakim pojade od PON bedzie wygladal nastepujaco: 1. MC/PRZYSIAD 2. WYCISK PLASKA 3. PODCIAGANIE/WIOSLO 4. DIPS 5. WYCISK ZZA KARKU 6. SUPERSERIA BIC (uginania na lawce)- TRIC (francuz) Zmieniony przez - kris4real w dniu 2009-05-22 09:43:13

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-22 09:40:14 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    DIETA 4.06.09 9.00 Owsiane + jablko, oliwa 12.00 Makaron pelne ziarni, piers z mieszanka warzywna BASEN 15.00 Makaron pelne ziarni, piers z mieszanka warzywna 18.45 Ozdywka bialkowa, oliwa 21.30 pomidor, serek poltlusty, orzechy DIETA 5.06.09 9.00 Owsiane + jablko, oliwa 12.00 SPpageti, wieprzowina + makaron pelne ziarno TRENING 15.00 SPpag

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-05 22:20:39 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    jednak ciezsze. W pracy mialem duzy wyslilek fizyczny, ktore myse ze pomogl w nie zalaniu sylwetki, pomimo dosc obfitych domowych obiadow, Osttanie 3 treningi to: pon silka: przysiad 50kgx15 60x15 80x10 90x10 MC 60kgx15 70x15 80x10 100x10 wycsik hantli 25x5 30x5 35x5 40x5 45x5 50x5 superseria 3serie: wycisk hantli na barki plus ha

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-28 17:22:49 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    PS - wycisk hantlii skos 5serii 18,5kg - rozpietki plaska 4serie 11kg - dips 3 serie x15powt bez ciezaru - uginanie z supinaca nadgarstka 10serii11kg WTOREK: NOGI, BARKI -przysiad- 5serii 50kg - unoszenie sztangielek w opadzie 3 serie 6kg -unoszenie na boki 3serie 6kg CZWARTEK: PLECY -podciaganie 5 seriix 15powt nogi na krzesle -wioslo hant

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-25 11:21:38 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    ozpietki plaska 4serie 13,5kg (bez zmian/+2,5kg) - dips 3 serie x15powt bez ciezaru - uginanie z supinaca nadgarstka 6serii(bez zmian/+2,5kg) 13,5kg WTOREK: NOGI, BARKI -przysiad- 5serii 60kg (+5kg/+10kg) - uginanie - prostowanie - unoszenie sztangielek w opadzie 3 serie 8,5kg (+1,25kg/+2,5kg) -unoszenie na boki 3serie 8,5kg (+1,25kg/+2,5kg)

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-11 14:49:26 Liczba szacunów: 0
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    Post
    Trening dla początkujących

    jade teraz HST na nowe rekordy raczej sie nie zanosi. Moje HST: przysiad podciaganie wycisk sztangi podrzut hantli uginania z supinacja francuz Zmieniony przez - kris4real w dniu 2010-02-06 22:00:46

    Odpowiedzi: 762 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-06 21:59:58 Liczba szacunów: 0