SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    29.07.2014 DT Trening siłowy: Nogi Tempo 2020 1. Prostowanie nóg na maszynie 2x30 30x25kg 30x27,5kg 2. Przysiad plie z hantlą 6x8 8x30kg 8x30kg 8x30kg 8x30kg 8x34kg 8x34kg 3. Uginanie nóg leżąc 4x8 + 1x drop set 8x25kg 8x25kg 8x25kg 8x25kg + 7x20kg - makabra 4. Przysiad bułgarski 4x8 8x8kg 8x8kg 8x9kg 8x9kg 5. Mostek biodrowy

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-29 12:51:16 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    22.08.2014 DT Trening siłowy: Lower body Tempo 2020 1A. Uginanie nóg siedząc 3x15 15x20kg 15x25kg 15x30kg 1B. Wykroki na maszynie Smitha 3x15 15x5kg 15x6,25kg 15x7,5kg 2A. RDL 3x15 15x6kg 15x6kg 15x6kg - na prawej stronie traciłam bez przerwy równowagę, stąd nie chciałam brać większych ciężarów, tylko skupić się na tym, żeby

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-22 13:49:55 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    29.09.2014 DT Nogi: 1. Przysiad ze sztangą 3x10 10x20kg 10x30kg 10x40kg 2. Prostowanie nóg na maszynie 3x10 10x35kg 10x35kg 10x35kg 3. Uginanie nóg na maszynie 3x10 10x25kg 10x25kg 10x25kg 4. Wykroki chodzone z hantlami 3x10 10x9kg 10x9kg 10x9kg 5. Odwodzenie nóg na maszynie 3x10 10x30kg 10x25kg 10x35kg 6. Przywodzenie nóg na

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-29 13:26:49 Liczba szacunów: 0
  • Escapadro - MASA! :) know your role & shut your mouth!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Skoro 8 tygodni ćwiczysz, no to luz. Co do planu. Przysiady daj przed MC. MC nazbyt przeciążają prostowniki i ciężko po MC może być Ci zrobić przysiad. Chociaż ja osobiście uważam, ze początkujący nie powinni w jednym planie miec dwóch tak poważnych ćwiczeń. A powinni je rozdzielać na dwa treningi w jednym MC a w drugim przysiad. Na triceps sprób

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 14853 Data: 2011-08-06 11:48:35 Liczba szacunów: 0
  • Escapadro - MASA! :) know your role & shut your mouth!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 47 - nietreningowy Dieta: Pierwszy posiłek - 8:00 Płatki owsiane Mleko Rodzynki Drugi posiłek - 11:00 Bułka z serem i szynką Trzeci posiłek - 13:00 Chleb razowy żytni, trzy kromki z serem i szynką 300 ml mleka z kakao Omega 3 + tran Czwarty posiłek - 16:00 Kurczak pierś z szynką i serem w środku Ryż BASMATI 100g Kalafior i papryka Piąty posił

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 14853 Data: 2011-09-03 21:12:34 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Patryk

    Post
    Dzienniki Treningowe

    2x - wyciskanie z klatki w staniu 4x - pompki na poręczach 3x - wspięcia na palce siedząc 2x "PULL1" - martwy ciąg 3x - podciąganie na drążku nachwytem 2x - wiosłowanie 3x - przysiad ze sztangą z tyłu 3x - wykroki 2x - uginanie ramion z supinacją nadgarstka 3x "PUSH2" -wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 3x -rozpiętki 2x -wyciskanie sztangielek

    Odpowiedzi: 350 Ilość wyświetleń: 15166 Data: 2015-05-27 03:46:18 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Patryk

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Witam: Zgodnie z zaleceniami Sebastiana, i pomocy Szmexa :) PONIEDZIAŁEK : GÓRA SIŁA * Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3x5 * Wyciskanie hantli na ławce skośnej dodatniej 3x6-10 * Wiosłowanie nachwytem 3x5 * Ściąganie drążka na wyciągu górnym do klatki 3x6-10 * Wyciskanie Żołnierskie 2-3 x 5-8 * Uginanie ramion ze sztangą 2-3 x 6-10 * Czachoł

    Odpowiedzi: 350 Ilość wyświetleń: 15166 Data: 2015-05-28 19:39:25 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robo815

    Post
    Po 35 roku życia

    Nogi Czworogłowe 1.Prostowanie nóg siedzac na maszynie-4serie,25-55kg.,25-14powt. 2.Przysiad front-5serii,40-110kg.,15-8powt. 3.Przysiad wąski na hack maszynie-4serie,65-135kg.,15-8powt. 4.Wyciskanie na suwnicy poziomej-4serie,70-230kg.,25-12powt. Łydki 1.Wspięcia napalce siedzac-6serii,40-60kg.,35-18powt. Dzis rano dość zimno wiec zamiast rowerka

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-13 12:08:29 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robo815

    Post
    Po 35 roku życia

    Łydki 1.Wspięcia na palce siedząc-5serii,30-90kg.,40-15powt. Czworogłowe uda 1.Prostowanie nóg na maszynie-5serii,50-150kg.,40-11powt. 2.Front przysiad-5serii,40-110kg.,15-4powt. 3.Przysiad na hack maszynie-3serie,65-135kg.,15-6powt. 4.Wykroki w bok na ławkę -2serie,15kg.,15powt. 5.Wykroki chodzone z łańcuchami-3serie,2-3łańcuchów 12pow,na nogę Tre

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-29 17:16:21 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robo815

    Post
    Po 35 roku życia

    Czworogłowe uda 1.Prostowanie nóg siedzac na maszynie-4serie,50-150kg.,30-12 2.Front przysiad ze sztangą -4serie,50-110kg.,15-6+drop 80kg.,8powt. 3.Przysiad na Smitcie na barkach-4serie,60-120kg.,15-10powt. 4.Wykroki z łańcuchami krótkie-4serie,1-3łańcuchy,15-12powt. 5.Syzyfki-3serie,10kg.,15powt. Przed treningiem antykatabolic,narazie odpuszczam

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-17 20:29:09 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robo815

    Post
    Po 35 roku życia

    Czworogłowe uda 1.Front przysiad-4serie,40-100kg.,15-10powt 2.Przysiad klasyczny-4serie,60-130kg.,15-6powt. 3.Wyciskanie na suwnicy poziomej-4serie,50-110kg.,20powt. 4.Prostowanie nóg siedząc na maszynie-2serie,100kg.,15powt. Wyciskanie na suwnicy powolne ruchy,waski rozstaw stóp,prostowanie aby spompować uda. Trening trwał 35min.

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-31 17:09:18 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robo815

    Post
    Po 35 roku życia

    Czworogłowe uda 1.Przysiady ze sztanga na barkach 5serii,5powt 130-160kg. 2.Przysiady na hack maszynie 4serie,12-11powt.125-175kg.,REKORD Dwugłowe uda 1.Uginanie nóg leżąc-4serie,45-80kg.,12-8powt. 2.Uginanie nóg siedząc-4serie,2x50-70kg(jedna)x2.,12-10powt.REKORD 3.Martwy ciąg na prostych nogach ze sztangielkami-3serie,2x50-70kg(jedna)x2.,12-8po

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-09 22:29:47 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    04/01/2016 Dieta: /SFD/Images/2016/1/4/82ac2830503d4905b49c781d36ce14a1.jpg Przede mną jeszcze ostatni posiłek około 20. Posiłki nie są jakieś wyszukane, mam ukryty talent kulinarny, który mam nadzieje się objawi podczas prowadzenia dziennika :-). /SFD/Images/2016/1/4/b6f6d01e782a462fb3ec3728a6dcd7cd.jpg Trening Rehaby: 1. Przysiad ze sztang nad g

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-04 18:28:55 Liczba szacunów: 3
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    06/01/16 Dieta Nic specjalnego ,do dopracowania, czasem muszę wcisnąć 2-3 posiłki w krótkim okresie czasu aby bilans się zgadzał. Staram się ją urozmaicać w miarę możliwości. /SFD/Images/2016/1/6/7051b972d29749e4a0495c8d1249efbd.jpg Rehaby 1. Przysiad ze sztang nad głową z podkładkami 5x10 No barbell mc 5x10 Przysiad bez obciążenia bez podkład

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-06 18:34:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    0 Plank 3x20s + rozciąganie Komentarz Jako, że w piątek nie zdążyłem zrobić rehabów to traktuje to jako dzień wolny zamiast niedzieli. Wszystkie ćwiczenia idą coraz lepiej, w przysiadzie praca biodrami tak aby nauczyć się ruchu. Dieta /SFD/Images/2016/1/10/9d6cd8ce6be2400bab11c72924673bf5.jpg Zmieniony przez - Viren w dniu 2016-01-10 15:42:31

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-10 15:41:48 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    12/01/16 Trening 4 Przysiad 20/20/20/20 Wyciskanie sztangi leżąc 25/30/30/30 Martwy ciąg 40/40/40/40 Wiosłowanie 30/30/30/30 Komentarz Przysiad - ruch jaki wykonuje jest dziwny, kolana też gdzieś tam za bardzo latają, ogon. Z trudem przychodzi mi technika w tym ćwiczeniu niestety. Wyciskanie - za słabe spięcie pośladki/brzuch/łopatki i dlate

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-12 15:55:47 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ę. Coś mi strzyka w lewym kolanie, mam nadzieje, że to sprawa wzmocnienia mięśni stabilizujących i będzie ok. Jutro spróbuję się dynamiczniej rozciągnąć przed treningiem. Nie będę zwiększał ciężaru w przysiadzie dopóki nie nauczę się go robić, nie widzę sensu. Dieta + barszcz czerwony. /SFD/Images/2016/1/15/88442c09a69849349143f09058748453.jpg

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-15 18:18:36 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    23/01/16 Trening 9 Przysiad 20/20/20/20 MC 40/40/40/40 Wyciskanie 20/30/40/40 Wiosłowanie 30/40/45/45 Komentarz Przysiad - tutaj to ze sztangą się przemęczę jeszcze bardzo długo. MC - bardzo mocno czułem spięty brzuch, jeszcze do poprawy pozycja bo nie jest dobra, plecy układają się nie tak jak powinny, szczególnie przy końcówce ruchu gdy od

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-23 16:05:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    04/02/16 Trening 14 Przysiad 20/20/20/20 MC sumo + seria rozgrzewkowa na 40 45/50/55/60 Wiosłowanie sztangą 40/45/50/52,5 Wyciskanie leżąc 35/40/45/47,5 + rozciąganie Komentarz Przysiad - chciałbym od poniedziałku dołożyć już jakieś obciążenie, nawet minimalne. Idzie coraz lepiej. MC sumo - technika nie jest najlepsza, głowa mi lata, płaskie p

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-04 15:07:25 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Viren

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    13/02/16 Trening 18 Przysiad 30/30/30/40 MC sumo 40/50/60/70 Wyciskanie leżąc 30/40/45/50 Wiosłowanie 40/50/55/60 Komentarz Przysiad - dużo lepiej mi się robiło dzisiaj, zmieniłem podkładki na mniejsze, pilnowałem położenia pięt oraz aby kolana gdzieś nie uciekały i w ogóle ich nie czułem. MC sumo - tempo złe, płaskie plecy trochę, można sam ruch p

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-13 20:44:50 Liczba szacunów: 0