SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Plan treningowy: priorytet plecy

    Post
    Trening dla początkujących

    oim są plecy, ale więcej wcale nie znaczy lepiej! MC to nie uginanie ramion z sztangielkami, jest to ciężkie i złożone ćwiczenie i nie możesz wrzucić go sobie gdzie chcesz, a zwłaszcza dzień przed treningiem nóg. Ćwicz nogi - przysiad podstawa! Poszukaj, poczytaj, przeanalizuj i zmień ten plan. Zmieniony przez - Kenq92 w dniu 2012-02-22 15:20:30

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4270 Data: 2012-02-22 15:19:43 Liczba szacunów: 0
  • HST lub FBW

    Post
    Trening w domu

    dni, HST odpada i w grę wchodzi tylko FBW. O HST masz dużo tematów. Jeśli mógłbyś ćwiczyć 2 x w tygodniu to po tak długiej przerwie proponowałbym coś takiego: - jeden trening przysiady, następny martwy ciąg itd - 2 serie - klatka - wyciskanie sztangi na płaskiej- 2-3 serie - plecy - wiosłowanie - 2-3 serie - barki - wyciskanie hantli - 2 serie - bi

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 950 Data: 2008-01-28 21:26:12 Liczba szacunów: 0
  • Trenbolone Acetate

    Post
    Doping

    8. TRENING:cztery razy w tygodniu 9. CEL CYKLU:masa mięśniowa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:180 -martwy ciąg: -przysiad:180

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3234 Data: 2013-06-27 19:35:19 Liczba szacunów: 0
  • Hmm denerwująca klata

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pomysł zastępowania przysiadu jakimiś innymi ćwiczeniami jest całkowicie chybiony. Chyba, że chodzi o przypadek kiedy na prawdę nie można obciążać kręgosłupa, lub mamy do czynienia z przepukliną. Przysiad wykonywany z dobrą techniką i przy stopniowym zwiększaniu obciążenia jest moim zdaniem niezastąpiony. Wszelkie maszyny i kombinowane ćwiczenia n

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1108 Data: 2007-10-16 13:16:23 Liczba szacunów: 0
  • Teść

    Post
    Doping

    CJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): chudnięcią 13. STAN ZDROWIA: BDB 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: ---- 15. PPM (podstawowa przemiana materii): dosyć szybka 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 120 -martwy ciąg: 160 -przysiad: 140 Zmieniony przez - @nimal w dniu 2013-02-24 21:24:46 Zmieniony przez - @nimal w dniu 2013-02-24 21:25:50

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1073 Data: 2013-02-24 21:24:06 Liczba szacunów: 0
  • zakonczenie cyklu. odblok i hcg

    Post
    Doping

    IETA BIALKO: WEGLOWDANY: TLUSZCZ: 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8.TRENING: 9.CEL CYKLU: 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11.POZIOM BF% 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): 13.STAN ZDROWIA: 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : martwy ciag : przysiad :

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 868 Data: 2016-03-06 18:12:55 Liczba szacunów: 0
  • zakonczenie cyklu. odblok i hcg

    Post
    Doping

    w tyg. 9.CEL CYKLU: masa 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 13lat 11.POZIOM BF% 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): endomorfik (tycie) 13.STAN ZDROWIA: bardzo dobry 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: do lysienia 15.WYNIKI SILOWE: 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : 135kg martwy ciag: 140kg przysiad : 140kg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 868 Data: 2016-03-07 19:26:47 Liczba szacunów: 3
  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanko zadam. Jeżeli będę robił przysiad na przemian z MC, to robić go na prostych nogach?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 403 Data: 2016-04-10 20:47:50 Liczba szacunów: 0
  • FBW do korekty - albo nie? :)

    Post
    Trening dla początkujących

    moze lepiej cos prostszego i sprawdzonego ?? przysiad MC na prostych nogach lub RDL wyciska na plaskiej wioslowanie wyciskanie na barki z klatki podciaganie podchwytem wasko i tyle

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 453 Data: 2009-11-13 16:55:59 Liczba szacunów: 0
  • cykl do oceny !!!!!

    Post
    Doping

    LU: sila 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 1 rok 11. POZIOM BF%: nie wiem 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): ektomorficzny 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): duza 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 170 -martwy ciąg:230 -przysiad: 150

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 487 Data: 2013-03-14 17:21:28 Liczba szacunów: 0
  • jakie odżywki na masę i siłę~!

    Post
    Odżywki i suplementy

    1 .WIEK: 18 2 .WAGA: 80-81 3 .WZROST: 185 4 .WYMIARY: -Biceps: 38,5 -Klata: 104 -Udo: 60 -Talia: 85 5 .STAZ NA SILOWNI: 15 miesięcy 6 .CEL SUPLEMENTACJI: siła i masa 7 .DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: raz cm3 , raz nitroobolon 8 .KWOTA KTÓRA MOGE PRZEZNACZYĆ NA SUPLEMENTY/ODŻYWKI: nie ograniczona 9 .POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6647 Data: 2010-08-30 18:41:42 Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan wersja II: Wyciskanie sztangi płasko - 3s x10 - zamiana co 2 trening na skos Przysiad za sztangą - 3s x10 Wspięcia na palcach - 3s x20 Uginanie nóg (dwugłowe) - 2s x10 Unoszenie z opadu - 3s x10 Podciąganie na drążku - 3s x10 (10 to na razie max) Wyciskanie sztangielek w górę - 2s x10 Pompki na poręczach - 2s max Uginanie ramion ze sztangielka

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 841 Data: 2008-05-14 23:06:26 Liczba szacunów: 0
  • plan na mase i sile

    Post
    Trening dla początkujących

    sprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :silownia wszystko jest Dieta :nie stosowalem zaczynam Przeciwskazania medyczne :zadnych czasami problem z plecami po bylej pracy Zażywane suplementy :zadne cche kupic nitro2+mono Ostatnio przerabiany plan:nigdy Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1106 Data: 2011-10-09 13:08:57 Liczba szacunów: 0
  • nowy FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Napisz jakimi ciężarami pracujesz w podstawowych ćw(nie maxy), przysiad, martwy i wyciskanie. zdr

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1670 Data: 2011-08-02 13:07:00 Liczba szacunów: 0
  • nowy FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrób coś takiego, troszkę inny Przysiad 3x10 RDL 2x10 Wyciskanie poziomo 3x10 Wiosłowanie w opadzie 3x10 Military press 2x10 Podciąganie podchwytem 3x10 3x w tyg Każde pow wykonane 100% technicznie Zapas 1-2pow w serii Przerwy pomiędzy seriami 1,30-2min Pomiędzy ćw do uregulowania tętna Ciężar dokładaj, co 2 tyg, po w 2,5kg Na tym poziomie wytren

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1670 Data: 2011-08-03 10:39:05 Liczba szacunów: 0
  • Enanthate plus thermal pro

    Post
    Doping

    POZIOM BF%:dietetyk na podstawie staniecia na wage powiedzial 22% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA:dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE:nie sprawdzalem -klata: -martwy ciąg: -przysiad: Zmieniony przez - Zielonnn w dniu 2017-08-27 15:07:00

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 665 Data: 2017-08-27 15:05:42 Liczba szacunów: 0
  • Meta Malay Tiger Pierwszy Raz

    Post
    Doping

    asa, siła 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: brak 11. POZIOM BF%: 20.2 % 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Ektomorfik 13. STAN ZDROWIA: Zdrowy 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): Szybka 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 70kg -martwy ciąg: 100kg -przysiad: 50kg

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3084 Data: 2013-07-16 10:48:03 Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl prop

    Post
    Doping

    NING: 9. CEL CYKLU: masa dobrej jakości 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): ekto 13. STAN ZDROWIA:dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: raczej nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 569 Data: 2014-09-29 14:56:36 Liczba szacunów: 0
  • Skutki uboczne po HGH

    Post
    Doping

    JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1534 Data: 2016-09-06 22:10:23 Liczba szacunów: 1
  • cykl masowy

    Post
    Doping

    . ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: Chodzi o tą ankietę.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 863 Data: 2010-03-31 23:09:26 Liczba szacunów: 0