SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Redukcja od grubasa do... sami oceńcie :)

    Post
    Galeria Zdjęć

    spróbuj tego, na mnie fajnie podziałał :) A - przysiad ze sztangą na barkach 5x5 - wiosłowanie sztangą 5x5 - wycisk na skosie + 3x - unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 3x - pompki na poręczach 2x - drążek podchwytem 2x B - Martwy ciąg 5x5 - wycisk sztangi na płaskiej 5x5 - drążek nachwytem 3x - wycisk żołnierski 5x5 - unoszenie w opadzie 2x - franc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2997 Data: 2016-08-13 20:08:43 Liczba szacunów: 2
  • TRENING NA MASE, KOMPLETNIE ZIELONY..

    Post
    Trening dla początkujących

    ko drugie ćwiczenie podawałeś pare do wybory międzyinnymi rdl albo dzień dobry więc nie rozumiem jak można wybrać to moge zmienić chyba no chyba że wali to cały trening skoro przysiad mam pierwszy. Czytałem skrupulatnie twoje posty i myslałem że nie bedzie problemu jak zmienie ćwiczenie które mi nie pasuje. narazie plan traktuje rehabilitacyjnie ja

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 781 Data: 2011-07-08 18:43:51 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w planie treningowym

    Post
    Trening dla początkujących

    A. MC wyciskanie sztangi leżąc wiosłowanie sztangą wycisk żołnierski uginanie przed ramion ze sztangą B. PRZYSIAD ZE SZTANGA DRĄŻEK NACHWYT WYCISKANIE HANTLI SKOS WYCISKANIE HANTLI SPRZED GŁOWY PORĘCZE NIE PYTAJ DLACZEGO NIE MA TRICA I BICA PAMIĘTAJ ŻE W ZŁOŻONYCH ĆWICZENIACH PRACUJA TE PARTIE I MOŻESZ JE PRZECIĄŻYĆ

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 731 Data: 2012-01-22 16:47:32 Liczba szacunów: 0
  • tesc i meta

    Post
    Doping

    CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): średni 13.STAN ZDROWIA: 100% zdrowia 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: w normie 15.WYNIKI SILOWE klata : 85 kg martwy ciag : 70 kg przysiad : 55 kg 16.PPM podstawowa przemiana materii: 2416 Wiem jak ćwiczyć i odżywiać się. Dzięki Waszej wiedzy i życzliwości chciałbym się dowiedzieć... 1) ile potrzebuje me

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2165 Data: 2009-07-08 17:46:35 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w rozpisce dawkowania sustanon + deca porady

    Post
    Doping

    tki i z 10 strzeałów omiki 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: masa! 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 1,5 roku 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): bb 13. STAN ZDROWIA: idealny 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: bb 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 125 -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2330 Data: 2010-02-22 17:39:17 Liczba szacunów: 0
  • Lodovy "PROJEKT MASA"

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad: http://www.youtube.com/watch?v=dxjvqZryRlU&feature=plcp Syzyfki: http://www.youtube.com/watch?v=dwk-I5N5T_w&feature=plcp Żuraw: http://www.youtube.com/watch?v=_7CMjIAPF8s&feature=plcp RDL: http://www.youtube.com/watch?v=2_7vOwoeSHE&feature=plcp Wykroki: http://www.youtube.com/watch?v=shRrCfPjrYQ&feature=plcp Na nagranie wspięć zabrakło mi

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5214 Data: 2012-11-24 22:16:23 Liczba szacunów: 0
  • Lodovy "PROJEKT MASA"

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 13 - sobota Trening Przysiad: 30kg/12 40kg/12 50kg/12 60kg/12 Syzyfki: 12pow 2,5kg/12 2,5kg/12 Żuraw: 12pow 12pow 12pow W pierwszych seriach, utrzymuję się coraz dłużej : ) RDL: 40kg/12 55kg/12 60kg/12 Wykroki: 10kg/12 12kg/12 14kg/10 Dieta http://s7.postimage.org/61pa1c187/dieta_2012_12_01.jpg

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5214 Data: 2012-12-02 08:52:45 Liczba szacunów: 0
  • Lodovy "PROJEKT MASA"

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad 60kg: http://www.youtube.com/watch?v=my28rQE2x8U&feature=plcp Wykroki 14kg: http://www.youtube.com/watch?v=BMaywTZNrUQ&feature=plcp

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5214 Data: 2012-12-02 08:54:15 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w redukcji

    Post
    Doping

    1. POZIOM BF%:15% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):normalna/normalny 13. STAN ZDROWIA:bdb 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: raczej do porostu zauważyłem w czasie drugiego cyklu 15. PPM (podstawowa przemiana materii):co tu wpisac? 16. WYNIKI SIŁOWE:rekord/aktualnie -klata:160/130 -martwy ciąg:180/140 -przysiad:140/100

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 659 Data: 2016-05-23 20:01:58 Liczba szacunów: 0
  • Trening na zgubienie fatu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Kazda seria tym samym cwiczeniem w ciagu jednego dnia. Zwiekszam ciezar z treningu na trening 1. Nogi: Przysiad // 3s // 12*10*10 2. Plecy: Mc // 3s // 12*10*10 3. Plecy: Wioslowanie // 2s // 12*10*10 4. Klatka: Wyciskanie sztangi lezac // 3s // 12*10*10 5. Barki: Wyciskanie sztanki stojac // 2s // 12*10*10 6. Bic: Uginanie ramion sztanga/ hantl

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2011-10-02 23:15:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening na zgubienie fatu.

    Post
    Trening dla początkujących

    atka z 62 na 85. Mc nie sprawdzalem ale 90kg. Przysiad 87 kg. Ale to bylo jakis czas temu. Ostatnio bylem w wojsku wiec moje areoby to by bylo bieganie i poligony. Czyli same przysiaday, jakies pady, czołganie sie bieganie i tak w kolko. Z plecakiem 15 kg na sobie i z calym sprzetem. Teraz mam chwle sie za siebie wziasc i spasc z pasa jeszcze wiece

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2011-10-02 23:47:16 Liczba szacunów: 0
  • Co dla mnie ? FBW - uraz kregoslupa

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad przedni drążek/wiosło hantlą pompki na poręczach (łokcie szeroko) push press + dodatk i typu bic tric łydki brzeuch ale skonsultuj to z lekarzem pozdro

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 732 Data: 2008-09-24 14:13:10 Liczba szacunów: 0
  • Z czym najlepiej laczyc mete???

    Post
    Doping

    ĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: - 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): szybko tyj,eszybko gubie tluszcz 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: na razie nie zanotowalem takich objwow 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 90 -martwy ciąg: 100 na serie -przysiad: -

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2451 Data: 2009-11-16 23:45:58 Liczba szacunów: 0
  • MP XPC w Bench press,Deadlift,Squat- 28-30.09.2018 Łuków

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    trój startowy zarówno w czasie startu jak i ceremonii dekoracji zawodników, niedopuszczalne jest odstępstwo od stroju sportowego obowiązującego w trójboju siłowym. - podczas przysiadu RAW dopuszczalne są taśmy na kolana, które nie przekraczają 2,5 metra, oraz neopreny długości 30 cm i grubości 7 mm - podczas startu w przysiadzie neopren powinien

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2435 Data: 2018-07-11 18:29:50 Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC "Dianabol"

    Post
    Doping

    CEL CYKLU: zwiekszenie plecow i barow 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11. POZIOM BF%:ok 15% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA:dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii):;) 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:105 -martwy ciąg:nie sprawdzałem -przysiad:nie sprawdzalem

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2805 Data: 2009-08-25 13:58:47 Liczba szacunów: 0
  • Boldenone + Deca + Omnadren

    Post
    Doping

    ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: PYTANIE:

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2755 Data: 2010-03-22 20:35:00 Liczba szacunów: 0
  • Boldenone + Deca + Omnadren

    Post
    Doping

    mięsień i około 10kg masy 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 3lata 11. POZIOM BF%: nie wiem 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Mam tendencje do tycia 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Tak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 200kg -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2755 Data: 2010-03-23 07:23:01 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase,a czas pracy.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak zaczynasz z siłownią to oblicz zapotrzebowanie, dodaj max 300kcal, trenuj 3 razy w tyg (ławka płaska x5, martwy x4, przysiad x4, dumbbell military press x4 - przez dwa, później dorzuć po 1ćw na bi / tri i tak ciągnij z 4miesiące + 15min cardio po każdym treningu + 2 dni w tygodniu brzuch po ~15min). To wszystko powinno doprowadzić Cię w ciągu t

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 890 Data: 2014-04-07 01:08:48 Liczba szacunów: 0
  • ocena planu FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    ancuskie sztangi w siadzie2s Plecy: - Martwy ciąg 2s 3s - przyciąganie linki wyciągu górnego zza karku 2s wiosło/podciaganie 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s dalbym przysiad 3s. - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Barki: - unoszenie ramion w przód z

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 724 Data: 2008-06-01 18:37:08 Liczba szacunów: 0
  • fbw 3dni

    Post
    Trening dla początkujących

    klatka,barki,tric - wycisk płasko 4x12-6 - wycisk skos góra 3x10-6 - wycisk sztangi na barkach 3x10-6 - wznosy bokiem 3x10-12 - francuskie sztanga 4x10 pull nogi,plecy,bic - przysiad 4x12-6 - martwy ciąg na prostych nogach 3x8-10 - przyciąganie sztangi do brody 3s. - wiosłowanie sztangą 3x10-6 - uginanie ramion z hantla 3x12-6 brzuch bede cwiczyl

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 684 Data: 2011-04-01 17:49:14 Liczba szacunów: 0