SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Odblok po tesciu

    Post
    Doping

    dniexia2 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 100 -martwy ciąg: nie znam max -przysiad: nie znam max Nie brałem jeszcze hcg ale też z tego powodu pisze tutaj ponieważ dowiedzieli się ze co 4 miesiące powinno się bić przy tak długim cyklu

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 273 Data: 2017-06-23 11:40:26 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego push/pull

    Post
    Trening dla początkujących

    osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : pełna siłownia Dieta : około 3500 kcal dziennie Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: powyższy, ale dowiedziałem się, że to nie jest push/pull :P Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 80, 95, 60 kg

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 297 Data: 2014-02-04 15:38:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening HST góra, a nogi Splitem

    Post
    Trening w domu

    Przysiad/MC Czyli co trening zmieniać , jak w poniedziałek siady to w środę MC i tak dalej . Jeśli nie dasz rady zrobić dipsów to może zastąp je tym ćwiczeniam : http://www.kulturystyka.pl/atlas/ramiona_pliki/image042.gif Zmieniony przez - demolub w dniu 2009-08-31 09:30:43

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1486 Data: 2009-08-31 09:28:37 Liczba szacunów: 0
  • Trening HST góra, a nogi Splitem

    Post
    Trening w domu

    żyć na całe ramiona potem na 2 miejscu klatę i plecy i jako 3 partia barki, nogi minimalnie. Tyle, że w tym wypadku nie wiem jak miałbym rozłożyć ćwiczenia tj. czy lepiej dać przysiad/mc jako 1 a potem jakieś ćwiczenie złożone na ramiona i dopiero klata + plecy i na koniec superseria na łapki, czy może zachować kolejność : nogi-klata-plecy-barki-tr

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1486 Data: 2009-09-01 15:29:17 Liczba szacunów: 0
  • Co na poczatek?

    Post
    Doping

    ZIOM BF%: 15% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): nie ma 13. STAN ZDROWIA: bardzo dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: raczej nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 95 (jakis czas temu) -martwy ciąg: 120 -przysiad: nie probowalem Zmieniony przez - -KSMT- w dniu 2009-05-27 11:36:33

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 711 Data: 2009-05-27 11:35:59 Liczba szacunów: 0
  • push & pull do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy na słowni : 17 miesiecy podaj cieżary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad ,martwy,wyciskanie)??? nie podawaj maxów tylko obciazenie robocze

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 861 Data: 2011-09-27 11:06:14 Liczba szacunów: 0
  • push & pull do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad 40 kg zaczynam 10 ruchow 2 seria 45 kg 8 ruchow i 50 kg 3 seria 6 ruchow , martwy 50 kg zaczynam tez 10 ruchow 2 seria 60kg 8 ruchow 3 seria 70 kg 6 ruchow klatka 40kg zaczynam 12 ruchow 45 10 ruchow 50 6-8 ruchow Zmieniony przez - fiszer93 w dniu 2011-09-27 11:44:50

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 861 Data: 2011-09-27 11:43:30 Liczba szacunów: 0
  • push & pull do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    wylacznie dla siebie dzieki temu nie chlam jak inni co weekend czy taki plan Fbw bedzie odpowiedni? oczywiscie co serie dokladac bede ciezaru 10>8>6 ruchow zestaw A - przysiad 3x10 -pozioma 3x10 -pompki w podporze tylem 2x10 -wyciskanie sztangi stojac spzred glowy 2x10 zestaw B -martwy ciag lub wioslo 3x10 -pozioma waskim chwytem 3x10 -skos

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 861 Data: 2011-09-27 15:48:30 Liczba szacunów: 0
  • Plecy+biceps split masa do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    87 kg martwy ciąg, 65kg na klatkę przysiad zobaczę jutro ale do planu na ten dzień to raczej nie potrzebne ;p

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1080 Data: 2013-07-29 21:27:14 Liczba szacunów: 0
  • OXANDROLONE + creatyna

    Post
    Doping

    E CYKLE STERYDOWE:żaden 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU:- 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):troche może do tycia 13. STAN ZDROWIA:dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:100 -martwy ciąg:120 -przysiad: 60

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1409 Data: 2009-09-18 19:50:04 Liczba szacunów: 0
  • Czy jest Sens?

    Post
    Sztuki Walki

    ponad 90 kg na lawce ponad 120 na martwy przysiadu nie sprawdzalem barki ponad 65 ale nie sprawdzalem jeszcze dokladnie w sobote pojde na silownie posprawdzac wszystko dokladnie i napisze barki klatke przysiad martwy :))to juz jutro mam lekkiego stresa:P ale mysle ze sobie poradze:)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1943 Data: 2007-11-06 20:57:33 Liczba szacunów: 0
  • Metanabol 10mg balkan

    Post
    Doping

    ENIA: M-drol wiecej niż pół roku 11. POZIOM BF%: około 10% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):mezomorf 13. STAN ZDROWIA: zdrowy 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 120 -martwy ciąg:nie robię -przysiad: Nie ciskałem na maksa robie 70kg serie 10 pow

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 1488 Data: 2013-10-08 22:25:00 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:markkozak PŁEĆ:M WIEK:19 WZROST:180 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:12miesięcy ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:82kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA:34,5 OBWÓD BICEPSU:41 OBWÓD ŁYDKI:- OBWÓD UDA:- OBWÓD BIODER:- OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:- OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:- OBWÓD

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 578 Data: 2010-12-06 19:52:23 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    osowac. 2. musisz ogarnac sobie nieco wiecej sprzetu, a przedewszystki obciazenia, mozesz isc na złom i wybrac cos podobnego do kregów przeczyscic i uzywac , wyglad obciazenia nie ma takiego wielkie znaczenia plan przysiad (głeboki) 3 podciaganie podchwytem 3 wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 wyciskanie sztangi sprzed głowy stojac 3 PYTANIA??

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 358 Data: 2011-07-10 15:13:35 Liczba szacunów: 0
  • tren+wino+prop - prosze o porade koksy:)

    Post
    Doping

    A/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): 13.STAN ZDROWIA: 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA:endo 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata :- martwy ciag :- przysiad : - SAMURAJ nie musisz odpowiadac zerknij niekiedy w profil Cwaniactwo na sfd ze az zal panowie ogarnijcie sie Pytam grzecznie a tu taki samuraj podnosi mi cisnienie

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2897 Data: 2007-10-01 22:17:08 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc przy rospisaniu treningu

    Post
    Inne dyscypliny

    wagę chodzi, tylko o sprawność fizyczną. Co do planu - oparłbym trening na wstępowaniach z hantlami, to chyba w Twoich warunkach najlepsze ćwiczenie (ewentualnie pistolet lub przysiad bułgarski). Na inne partie - pompki na poręczach, podciąganie i coś na grzbiet (dobrze by było, jakbyś dał radę zaimprowizować wznosy tułowia z opadu, jak nie, to zos

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 547 Data: 2012-04-23 16:43:25 Liczba szacunów: 0
  • klata - spalenie tluszczu i rzeźba

    Post
    Trening dla początkujących

    am tłuszcz spada # Dieta podstawą odchudzania # Żeby coś osiągnąć trzeba zap*** Docelowy trening na spalanie: 10 minut biegiem lub inna rozgrzewka dowolny plan FBW obejmujący przysiad i podciąganie na drążku 1500m ergonometr lub 10 minut biegiem Plus regularnie w dni bez siłowni bieganie HIIT. Od czasu do czasu kompleks sztangowy (barbell complex)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 645 Data: 2011-08-11 22:40:44 Liczba szacunów: 0
  • klata - spalenie tluszczu i rzeźba

    Post
    Trening dla początkujących

    Taki program? A. - Przysiady 2s - Wyciskanie sztangi płaska 3s - Arnoldki - Wiosłowanie w opadzie sztangą/hantelką 2s - podciąganie na drążku 2s - Pompki na poręczach 2s - Uginanie ze sztangą stojąc 2s - brzuch ABS 3s - Łydki 2s B. - Przysiad 2s - Wyciskanie sztangi skos - od góry 3s - Wyciskanie sztangi skos - od dołu 3s - Wyciskanie za karku 2s -

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 645 Data: 2011-08-13 09:18:32 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o porade

    Post
    Odżywki i suplementy

    hEH dzienki chlopaki ; ] Zastosowalem sie do waszych polecen , ustawilem sobie diete (składa sie glownie z mleka , sera białego , tuńczyka , jajek i ryżu ,)i ustawilem sobie konkretny trening( prosze ocenic , powiedziec co zmienic , albo cos ;]) : I – klatka, barki, biceps II –nogi, plecy, triceps III – klatka, barki,

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 739 Data: 2008-02-15 19:47:02 Liczba szacunów: 0
  • HST do sprawdzenia, rozpisana progresja elegancko

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** PŁEĆ: M WIEK: 20 WZROST: 175 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2 Z PRZERWAMI, TERAZ ZE 2 MIES ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 83 OBWÓD BICEPSU: 35 ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: - trzy różne wyniki 100X5 MARTW

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 699 Data: 2012-12-18 21:21:31 Liczba szacunów: 0