SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • FBW SILA DYNAMIKA REDUKCJA WAGI

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    PON Zarzut 5x5 (małe ciężary, jako rozgrzewka przed MC) Martwy ciąg 3x3 Drążek 4x5powt Biceps jak lubisz Przedramię jak lubisz Brzuch CZW lub PT Wyciskanie leżąc 3x3 Przysiad 3x3 Wyciskanie bary 4x5 MC rumuński 4x5 Poręcze 4x6powt Łydki Brzuch

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1277 Data: 2009-12-15 11:47:41 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc ze splitem 15 lat

    Post
    Trening dla początkujących

    brak Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : gryf prosty, 100kg obciążenia, ławeczka regulowana Dieta : gotowa w 70% Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: FBW Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 20,20,25 seria

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 497 Data: 2014-05-02 17:08:27 Liczba szacunów: 0
  • trening silowy szamana

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czesc Oto efekt koncowy ów treningu:klata 98kg - 112kg, przysiad 100kg - 112kg, martwy ciag 110 - 125kg.wyciskanie klasyczne - kolo 10 kg wiecej :)Klata urosla do 120cm :) a biceps do 41,5cm :) pozdro Schwarz

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3701 Data: 2002-10-23 21:43:09 Liczba szacunów: 0
  • WuandeR / Dziennik / Siła pod SW & Grappling

    Post
    Trening dla początkujących

    w ulozeniu treningu, oczywiscie dla Senegroth tez za male poprawki. Tak wiec: Trening 1: Wyciskopodrzut (Power Clean/Push Press) - rozgrzewka 5,5,3,2 seria właściwa 5x3 Hack przysiad - rozgrzewka 3x8 serie właściwe 3x5 Wiosłowanie polsztanga - rozgrzewka 3x8 serie właściwe 3x5 Jednoreki morderca by _Knife_ - serie właściwe 3x... Trening 2 Rwanie

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1156 Data: 2010-10-07 21:30:13 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl - sucha masa mięśniowa

    Post
    Doping

    jego zakończenia: - Poziom BF% (tkanki tłuszczowej): 15,4% Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy): mezomorfik Stan zdrowia: bardzo dobry Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia: brak PPM (podstawowa przemiana materii): 2300-2400 kcal Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą): klatka: 95, martwy: 140

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 526 Data: 2014-12-03 22:34:35 Liczba szacunów: 0
  • prosze o zbadanie treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    PON Tric : 4 cwiczenia przewaznie sa to wyciskanie francuskie sztanga sztangielka, waskie wyciskanie sztangi, itd staram sie czesto zmieniac cwiczenia SRO Nogi + Bic Nogi: Przysiad ze sztanga 5 s Wykroki z hantalmi 4 s Nog nie moge przeciazac zbytnio bo gram w pilke i mam treningi a po ciezkim treningu bym sie nie umial ruszyc Bic : uginanie sztang

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 335 Data: 2011-11-02 21:20:48 Liczba szacunów: 0
  • forma na lato

    Post
    Doping

    CZENIA:ostatni cykl zakonczony poczatkiem grudnia 11. POZIOM BF%: ok 20% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): tycia 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 140x6 powt -martwy ciąg:160 x8 -przysiad: 180x8 Juz chyba 5 raz wypeniam ta ankiete :(

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1220 Data: 2013-03-17 20:30:00 Liczba szacunów: 0
  • forma na lato

    Post
    Doping

    es. T.enan. 700/week 11. POZIOM BF%: prawie płaski brzuch bez rzezby 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): masy 13. STAN ZDROWIA: wrażliwy układ pokarmowy, 4 miesiąc na tesciu 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: owłosienia 15. PPM (podstawowa przemiana materii):  16. WYNIKI SIŁOWE:  -klata: 145 -martwy ciąg:  -przysiad

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 800 Data: 2016-07-13 20:35:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy na siłowni: 8 msc Może na starcie podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach by określić twój poziom wytrenowania . przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1194 Data: 2013-06-18 11:55:20 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad i martwy po 60 kg, wyciskanie 50

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1194 Data: 2013-06-18 15:03:04 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Góra: - Wyciskanie sztangi płasko 3s. - Wyciskanie hantli skos góra 3s. 8 - Wiosłowanie sztangą 3s. 10-8 - Podciąganie na drążku 3s. 10-8 - Wyciskanie żołnierskie 3s. 10-6 - Uginanie przedramion z sztangą stojąc 3s 12-10 - Wyciskanie wąsko 3s. 10 Dół: - Przysiad ze sztangą 4s. 10-6 - MC 4s - Prostowanie nóg na maszynie 3s. 10 - Zbieranie grzybków

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1194 Data: 2013-06-18 17:08:39 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad i martwy po 60 kg, wyciskanie 50 Co robiłeś przez te osiem miesięcy na siłowni?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1194 Data: 2013-06-18 20:51:43 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Właśnie ostatni ćwiczyłem push/pull. Góra: - Wyciskanie sztangi płasko 3s. - Wyciskanie hantli skos góra 3s. 8 - Wiosłowanie sztangą 3s. 10-8 - Podciąganie na drążku 3s. 10-8 - Wyciskanie żołnierskie 3s. 10-6 - Uginanie przedramion z sztangą stojąc 3s 12-10 - Wyciskanie wąsko 3s. 10 Dół: - Przysiad ze sztangą 4s. 10-6 - MC 4s - Prostowanie nóg na m

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1194 Data: 2013-06-19 11:51:51 Liczba szacunów: 0
  • FBW- top plany

    Post
    Trening w domu

    początkujacych opisany w książce Dan'a John'a "From Ground Up". Program "Rapid Ascent" 3x w tyg Trening: Zarzut 8p 6p 4p Wyciskanie stojąć 8p 6p 4p Front przysiad 8p 6p 4p Przerwy krótkie. Kidy jesteś w stanie wykonać zakładaną ilość powtórzeń zwiększasz ciężar. Przed wykonaniem wyciskania i przysiadu zarzucamy sztangę. Więc po

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1943 Data: 2008-06-29 13:07:53 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny..

    Post
    Trening dla początkujących

    hej a moze byc ten?? 1 Przysiad ze sztangą na garkach 3s 2 wiosłowanie sztangą 3s 3 wyciskanie sztangi płasko 3s 4 wyciskanie sztangi z za głowy 2s 5 uginanie ramion ze sztanga 2s 6 wyciskanie sztangi wasko 2s w kazdej seri do 10 powtórzen i trening 3-4 razy w tygodniu ;]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 583 Data: 2009-11-25 17:32:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening po 9 miesiącach przerwy

    Post
    Trening dla początkujących

    Maksów nie sprawdzałem, ale na przysiad wezmę niecałe 100kg x 15, ławka pozioma ok. 75kg x 15, wiosło będzie z 10kg mniej niż na ławce przy tej samej ilości powtórzeń. Jakieś uzasadnienie dlaczego ten, a nie inny trening? Zmieniony przez - nierup w dniu 2014-05-28 14:12:50

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 478 Data: 2014-05-28 14:11:33 Liczba szacunów: 0
  • Bill Starr's 5x5 na redukcji

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Na redukcji lepiej zrobić podstawowy FBW FBW A 1. przysiad 4 serie 2. wiosłowanie sztangą 4 serie 3. wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3 serie 4. wyciskanie sztangi z klatki lub hantli siedząc 3 serie 5. wyciskanie francuskie leżąc 3 serie FBW B 1. wykroki 4 serie 2. martwy ciąg 4 serie 3. wyciskanie hantli na skosie dodatnim 3 serie 4. wymachy

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2015-04-08 17:16:05 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na propionacie solo

    Post
    Doping

    kl i odstęp czasowy od jego zakończenia : 2013 jesień Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) : mezomorfik Stan zdrowia : bardzo dobry Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia : brak Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą) : 130 kg/160kg/120kg Zmieniony przez - FRED K. w dniu 2016-04-25 19:18:12

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 772 Data: 2016-04-25 19:00:07 Liczba szacunów: 0
  • Sila, rzezba? Pomoc przy wyborze celu treningowego.

    Post
    Trening dla początkujących

    e . http://www.sfd.pl/MASA%2C_SI%C5%81A_CZY_RZE%C5%B9BA_JAK_ZACZ%C4%84%C4%86_WSZYSTKO_NA_TEMAT.-t829333.html Staż treningowy na siłowni : ok. roku 1. ostatnio przerabiany plan treningowy ( odpowiedz masa ) to nie odpowiedz gdyż gdyż to zależy od DIETY . 2. Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie -?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2012-08-21 16:35:57 Liczba szacunów: 0
  • objetosc treningu - pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    sy w podporze +spięcia 3 X MAX WT pull PLECY NOGI BICEPS KAPTURY PRZEDRAMIE - martwy ciąg 4 X 12/12/10/10 - podciąganie na drążku przodem 3 X 8/8/6 Czy może inverted rows? - przysiad tylni z sztangą 4 X 10/10/10/8 - prostowanie w siadzie 3 X 12/12/12 - uginanie z sztangą prostą 4 X 12/12/10/10 - szrugsy z sztangielkami 3 X 15/15/15 - zwijanie na

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 251 Data: 2017-04-07 21:01:49 Liczba szacunów: 0