SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • trening na masę do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:Chev Chelios PŁEĆ:m WIEK:16 WZROST:182cm NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:26 miesięcy ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:83kilo OBWÓD PRZEDRAMIENIA:31 OBWÓD BICEPSU:37 OBWÓD ŁYDKI:43 OBWÓD UDA:62 OBWÓD BIODER: OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:80 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 545 Data: 2013-01-11 21:28:21 Liczba szacunów: 0
  • plan trneingowy

    Post
    Trening dla początkujących

    k ale wiadomo o co chodzi:) czemu nóg nie łączyć z barkami? czyli np barki pyknąć w piątek a nogi we sobotę może tak być? szrugsy dodać do pleców? ciężar roboczy mc: 75-80kg, przysiad 65 tak na lajcie bo nie chciałbym żeby kolana mocno dostawały, na klatkę 70kg to są takie ciężary robocze bo maksa nie będę pisał. Zmieniony przez - nixon w dniu 2013

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 425 Data: 2013-02-17 14:06:05 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o trening.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    oblemy zdrowotne, przeciwwskazania medyczne, kontuzje (opis) - BRAK Ograniczenia żywieniowe ze względu na zdrowie - BRAK Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach: przysiad - brak dostępu do sprzętu. martwy ciąg - brak dostępu do sprzętu. wyciskanie leżąc - brak dostępu do sprzętu. wyciskanie stojąc - brak dostępu do sprzętu. wiosłowanie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1220 Data: 2013-05-20 16:31:36 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań odnośnie FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    rzerwy robić pomiędzy kolejnymi seriami, a ile pomiędzy ćwiczeniami? 6. Mam dwa gryfy : prosty i łamany. Czy jest różnica jakim gryfem wykonuje te ćwiczenia? Niektóre z nich (przysiady, uginanie) wykonuje łamanym a resztę (clean&jerk, wyciskanie, high pull) prostym. 7. Nie wiem czy dobrze wykonuję high pulle, ponieważ na kilku filmikach widziałem

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 699 Data: 2014-08-11 12:39:38 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa treningu na siłę

    Post
    Trening dla początkujących

    ngu 1 zamiast wyciskania wąskiego daj skos (hantla lub sztanga) i dodaj rozpiętki , w treningu pleców jako drugie daj drążek i dodaj wiosłowanie trening 3 pierwsze rób nogi (przysiad z sztangą na barkach, wykroczne,przywodzenie nóg do wewnątrz, wspięcia na palce) rób po 4 serie z progresją (8-8-6-4) na tricepsa zamiast wyciągu rób unoszenie hantli

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 568 Data: 2010-05-11 12:15:11 Liczba szacunów: 0
  • bol po przysiadach ze sztanga

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i jeszcze jak robisz przysiad to nie wychylaj sie zbyt do przodu bo wtedy bardzo obciazasz wlasnie dol plecow

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2030 Data: 2004-10-09 22:59:43 Liczba szacunów: 0
  • cel masa - opinie, sugestie dotyczace planu...

    Post
    Trening dla początkujących

    szystko ładnie odpoczywa! wrzuć cos sam zobaczymy! z racji Twojego sprzetu bazuj na ćwiczeniach wielostawowych, podstawowych które mocno pobudzą Cie do ,,rozrostu" t.j przysiad, MC, podciąganie na drążku etc. przykładowo na plecy robisz: MC zakres 5x5 podciaganie 4x8 jakis rodzaj wiosłowania 4x progres jest to część treningu WODYNA który nap

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1080 Data: 2009-08-16 22:48:56 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW I Sporty Walki

    Post
    Trening dla początkujących

    w artcie KNIFE masz mase różnych planów . 1.obciążenie robocze dla ćwiczeń (przysiad , martwy, wyciskanie) nie max!! to dla mnie bardzo wązny punkt ( po co mam pisac i po kilka razy sie prosić żeby ci pomóc ) u ciebie widze w poniedziałek- MT wtorek FBW środa WOLNE czwartek FBW piątek wolne sobota MT Ogarnij sen , ogarniaj temat regeneracji . st

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1009 Data: 2012-01-07 20:04:41 Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    Znalazłem art. FBW- Full Body Workout by georgu. Powiem szcerze, że mi odpowiada gdyż tylko 1 raz w tygodniu ćwiczę MC i przysiad ( może nie bedą mnie boleć plec jak tak to zamienie to na suwnice i unosznie tulowia ) Plan skopiowałem i dodałem ilość powtórzeń jako, że celem jest masa/siła. PN/ŚR/PT A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1619 Data: 2012-06-14 14:24:27 Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli podmienić lepiej ten mój przysiad ( 1 i 2 ćwiczenie z mojego planu ) na czas diagnozy na te ćwiczenia co podałes ? Z planu B wybrałbym w takim razie 'kettlebell swing'. I te ćwiczenia min 15x w każdej serii. A w pozostałych zaczynająć od max 12 a koncząc na min 8. Dobrze zrozumiałem? Czy może oprócz przysiadu dodać te ćwiczenia, czy zamie

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1619 Data: 2012-06-14 21:43:09 Liczba szacunów: 0
  • NOWY PLAN DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    dorzucić przysiad do planu A?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 597 Data: 2014-05-13 16:52:18 Liczba szacunów: 0
  • NOWY PLAN DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    zamiast skosu w A daj Przysiad i zrób jako pierwsze ćwiczenie. Wszędzie daj 5-6 serii a w ramionach po 4 i będzie ok

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 597 Data: 2014-05-13 16:56:22 Liczba szacunów: 0
  • NOWY PLAN DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad przerzucam do pierwszego dnia. W drugim dniu chciałbym dorzucić coś na klatkę. Do tej pory ćwiczyłem klate 2 razy w tygodniu a teraz

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 597 Data: 2014-05-14 12:32:10 Liczba szacunów: 0
  • NOWY PLAN DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad przerzucam do pierwszego dnia. W drugim dniu chciałbym dorzucić coś na klatkę. Do tej pory ćwiczyłem klate 2 razy w tygodniu a teraz

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 597 Data: 2014-05-14 12:32:10 Liczba szacunów: 0
  • jaki trening?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ułowia, wyciąg po 3 serie brzuch-2x30 powt jak chcesz mozesz zostawić SR plecy 9 seri podciąganie 4 serie, wyciąg górny 3 serie, sztanga w opadzie 4 serie MC 3 serie ok nogi-przysiad 3 serie o ****a to wszystko na nogi ?? za mało na maksa CZW barki 16 seri sztanga 4 serie, unoszenie bokiem 4 serie, w opadzie 4 serie PT cały do wyrzucenia !! to sa

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 821 Data: 2007-02-09 13:48:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening klata góra/dół priorytet

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam! Wiem, że wyniki są w miare proporcjonalne ale klatka wg mnie odstaje wyglądem od reszty. Jeśli jest potrzeba to wrzuce dziś fotkę, a na razie podam obszerne informacje: ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: choiniarz PŁEĆ: M WIEK: 18 WZROST: 187 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 3 lata ****PARAMTERY OBWODÓW***********

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 870 Data: 2012-04-26 07:34:45 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - jaki ciężar na początek?

    Post
    Trening dla początkujących

    na pewno nie od razu na duże ciężary... zmniejsz sobie żebyś zrobił z w miarę dużym zapasem. jak np kończysz przysiad 100kg to zrób z 75-80. nie wiem. nie umiem ci dokładnie powiedzieć w procentach. nie da się tak. po prostu nie na maxa

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1155 Data: 2010-09-20 14:08:45 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o sprawdzenie, pierwszy makrocykl hst

    Post
    Trening w domu

    asz zmierzyć maxy, dla kazego zakresu powtórzeń "2.Jak wy to robicie jak wam wychodzi jakies tam 15.75 kg zaokraglacie czy jak ? " -- tak, należy zaokrąglić mc i przysiad rób zamiennie na brzuch rób spięcia zamiast skłonów serie pod siebie czy na wyczucie? http://www.sfd.pl/temat162413/ Zmieniony przez - kermit w dniu 2005-01-13 17:07:

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1549 Data: 2005-01-13 17:04:56 Liczba szacunów: 0
  • Coś dobrego w miarę bezpiecznego- powrót do formy po 3 latach

    Post
    Doping

    Są to oczywiście terazniejsze osiągi i wymiary Staż treningowy (lata) 4 Wzrost (cm) 179 Waga (kg) 85 Obwód Bicepsa (cm) 37 Obwód Klatki (cm) 99 Obwód Pasa (cm) 94 Wyciskanie leżąc (kg) 85 Wyciskanie na barki (kg) 48 Przysiad (kg) 68 Dieta nie miałem Zmieniony przez - lukasem1 w dniu 2012-04-05 17:00:20

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1783 Data: 2012-04-05 16:59:21 Liczba szacunów: 0
  • Coś dobrego w miarę bezpiecznego- powrót do formy po 3 latach

    Post
    Doping

    i znajomy kulturysta ze Słowacji 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1783 Data: 2012-04-05 17:07:58 Liczba szacunów: 0