SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Problem z wyborem treningu...

    Post
    Trening dla początkujących

    Skowri87 nie jest zle w wynikach ale spójrz czy napewno wykonujesz poprawnie przysiad i czy jest on głeboki. tu czy tu ważne by sie plan opierał o podstawowe boje , jeżeli SPLIT to podziały PUSH/PULL GÓRA/DÓŁ. OGARNIASZ??

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 448 Data: 2011-11-07 13:22:32 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny - WAŻNE

    Post
    Trening dla początkujących

    , partia 1x w tygodniu to zypelnie wystarcza, nie ma sesnu katowac klatki i bica 2x wtyg.Musi byc czas na trening tak samo jak na regeneracje. Coi do nog to rozmiar nie swiadczy o sile nog, sile to mozesz sprawdzic przysiadem, jesli jest troche za duzo to odpusc sobie wykroki(chociarz bardzo wazne, i przydatne cwiczenie). ale daj na przysiad 6-8s.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1052 Data: 2008-05-04 16:15:58 Liczba szacunów: 0
  • mój trening act do oceny :)

    Post
    Trening dla początkujących

    witam, cwiczenie na przedramie by wyzucił bo to trenig act i niema sensu rozdrabniac sie na przedramie. A co do kolejnosci ćwiczeń to tak bym ułozył: brzuch przysiad martwy podciaganie klatka barki(wyciskanie) to unoszenie bokiemi w zasadzie mozesz wywalic a jak chcesz to po wyciskaniu dopiero bic,tric

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 622 Data: 2009-05-22 00:20:51 Liczba szacunów: 0
  • prosze tylko szybko !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jak przy martwym ciagu, ale gdy wyprostujesz nogi i plecy ciagniesz sztange na wysokosc klatki, i plynnym ruchem zarzyczasz ja na barki lekko uginajac przy tym kolana. 2. pol przysiad i wycisk do gory sztangi. 3. iopuszczasz pomalu na barki, potem w dol na az wyprostujesz rece i kladziesz sztange na ziemi. zanim wezmiesz ciezaer pocwicz sekwencje

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1492 Data: 2009-06-09 23:52:31 Liczba szacunów: 0
  • prosze tylko szybko !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:psstrzala PŁEĆ:meszczyzna WIEK:19 WZROST:186 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: ponad 2 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 86 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 35 OBWÓD BICEPSU:40 OBWÓD ŁYDKI:niewiem OBWÓD UDA:niewiem OBWÓD BIODER:niewiem OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1492 Data: 2009-06-10 22:12:22 Liczba szacunów: 0
  • Cykl-wytrzymałość/Kondycja

    Post
    Doping

    Klub Kulturystyki, Sportów Siłowych, Sztuk Walk i Fitness Jaki sport/y uprawiam Sw/Siłownia/Bieganie Staż treningowy (lata) 4 Wzrost (cm) 192 Waga (kg) 98 Obwód Bicepsa (cm) 43 Obwód Klatki (cm) - Obwód Pasa (cm) - Wyciskanie leżąc (kg) 130 Wyciskanie na barki (kg) 110 Przysiad (kg) 100(nie więcej) Dieta?

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3427 Data: 2009-09-16 17:12:48 Liczba szacunów: 0
  • # Czy coś takiego na dłuższy okres się sprawdzi - CEL: MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja przychodzę po pomoc, a ... dobra - nvm ;) offtopic Trenuję 3x w tygodniu: Poniedziałek/Środa/Piątek Podstawowe ciężary w profilu (serie) (MAX'y - Klatka: 80kg / Przysiad: 90kg, MC: nie sprawdzałem. / podciąganie na drążku: 10MAX nachwytem szerokim. Od pierwszego treningu najważniejsza była dla mnie technika - nie sądze, żebym robił to źle. Wrzuc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 597 Data: 2011-09-13 09:51:52 Liczba szacunów: 0
  • # Czy coś takiego na dłuższy okres się sprawdzi - CEL: MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    C maly? u Ciebie kazde powtorzenie wyglada inaczej, caly czas poszukujesz optymalnej dla siebie drogi i dzwigni na podstawie ktorych bedziesz mogl dzwigac coraz wiecej i coraz lepiej technicznie. Porecze to genialne cw. na miesnie piersiowe, drazek - grzbiet a mc i przysiad to cwiczenia, ktore rozwijaja cale cialo. Tu nie ma co zbytnio kombinowac.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 597 Data: 2011-09-13 09:59:18 Liczba szacunów: 0
  • # Czy coś takiego na dłuższy okres się sprawdzi - CEL: MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy nie będzie więc problemu, gdy będę wykonywał MC 3x w tygodniu? Przykładowo jadąc jednym planem w Pon/Śr/Pt. Przysiad (raz barki, raz kark) -> WL -> MC -> DRĄŻĘK (raz nachwyt, raz podchwyt) -> PORĘCZE + zamiennie brzuch / łydki Nic więcej nie trzeba rozumiem?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 597 Data: 2011-09-13 10:09:48 Liczba szacunów: 0
  • # Czy coś takiego na dłuższy okres się sprawdzi - CEL: MASA

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za to wyjaśnienie. Póki co pojade tym jednym zestawem - spodobał mi się, gdy zobaczę oznaki przetrenowania - to przestawię się na ten A+B. Ew. jeszcze będę się pytał - ale to za kilkanaście tygodni :) Jeszcze 2 pytania na szybko i przestaję truć: A) Czy robić to w takiej kolejności jak napisałeś powyżej ... Czy?: 1. Przysiad 4 x 8-10 2. WL l

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 597 Data: 2011-09-13 10:37:43 Liczba szacunów: 0
  • plan ACT do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.youtube.com/watch?v=QY4oLG3TBBU&feature=related - czy tak wyglada wioslowanie podchwytem ? moze byc jednoracz (oczywiscie sztangielka :P) obciazenia ? no tragiczne :S no ale skoro Ci to potrzebne.. Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch) Przysiad z rekami z tylu, nogi pracuja 20 kg cwiczenia nog na lawce 25 kg wyciskanie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 801 Data: 2010-08-24 00:33:46 Liczba szacunów: 0
  • Drugi trening HST - pytania

    Post
    Trening dla początkujących

    tanga (jak robisz w ten sam dzien MC to na zmiane) -wioslownie sztanga -Wyciskanie plasko -Wyciskanie zolnierskie -Uginanie przedramion z sztanga -Francuzkie -Wspiecia na lydki Bynajmniej ja tak robie. Zecz jasna jak bedziesz robic trening w srode bez przysiadow to zaczynasz od Martwego wtedy. Zmieniony przez - Dawka188 w dniu 2012-02-06 23:32:50

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 2012-02-06 23:31:21 Liczba szacunów: 0
  • AKADEMICKIE MISTRZOSTWA MAŁOPOLSKI 2012/2013

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Prawdopodobnie następne zawody tak będa wygladać, akurat przed AMP będzie można sprawdzić przysiad.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3376 Data: 2012-12-07 22:57:26 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi: - Wypychanie stopami na maszynie 3s - Przysiad na hack 3s Plecy: - Martwy ciąg 2s -Wiosłowanie sztangielką 2s Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Tricepsy: -Wyciskanie francuskie leżąc 2s Przedramie: -Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem 2s B Nogi: -

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 750 Data: 2011-06-25 21:54:47 Liczba szacunów: 0
  • Program cwiczen??? Kto pomoze??

    Post
    Trening dla początkujących

    na drążku 3 s. Barki - wyciskanie hantli 2 - 3 s. Biceps -uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 2 s. Triceps - prostowanie ramion na wyciągu stojąc 2 s. B Nogi - przysiad 3 s. Klata - wyciskanie w skosie - 3 serie Plecy - wiosło - 3 serie Barki - unoszenie hantli bokiem lub superseria: unoszenie hantli bokiem + unoszenie hantli w o

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 2324 Data: 2008-08-02 19:24:44 Liczba szacunów: 0
  • Trening ogólnorozwojowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad : ok 30

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2569 Data: 2012-11-08 19:33:55 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o porady i wskazówki

    Post
    Trening w domu

    nogi: przysiady przednie lub tylne, wykroki,przysiad bulgarski, step średni/wysoki, ciągi(klasyk,sumo,rumuński,na prostych nogach), żuraw... grzbiet: podciąganie na drążku, wiosłowanie, przyciąganie, ciągi(jeśli robisz klasyka i nie robisz go w dniu nóg), dzień-dobry, unoszenie tułowia z opadu troche tego jest jak widzisz.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 809 Data: 2015-08-24 12:02:18 Liczba szacunów: 0
  • Gotowy plan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek : klatka+bic KLATKA : 1) Pompki w rozstawie szerokości 5-10cm szerzej od barków 3x ile potrafię 2) Pompki z nogami na taborecie 3x ile potrafię 3) Pompki w wąskim rozstawie 3 x ile potrafię Te ile potrafię to na ogół 15 bo pompki robię z pełną kontrolom ciała opuszczam je bardzo powoli i szybko wyciskam bez żadnego lewego oszukiwa

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 9448 Data: 2006-05-21 21:16:56 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w Ułożeniu planu na MASE.!

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad(nogi)3x12 Rumuński martwy ciąg(plecy) Wiosłowanie sztangą (nachwyt)(najszersze)3x12 Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej(klata)3x12 Wyciskanie sztangi z klatki (barki)3x12 Podciąganie na drążku (podchwyt) 3x12 stosujesz co tygodniową progresje zaczynasz z mniejszym ciężarem i dokładasz co tydzień ciężar lepiej mniej a dłużej dokładać krążk

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2009-06-17 13:16:47 Liczba szacunów: 0
  • Z czym mozna brac stanazolol ?

    Post
    Doping

    Witam pragnę dołączyć się do pytania kolegi mojego przedmówcy bo również wpadłem w posiadanie 240tab. stanazololu i chciałbym go zastosowac w pierwszym cyklu poniżej ankieta: 1 WIEK: 20 2 WAGA: 94 kg 3 WZROST: 176 cm 4 WYMIARY: KLATA: 122 BICEPS: 41 UDO: 71 TALIA: 95 5 STAŻ: 3.5 6 DIETA: wysokobialkowa 7 CYKLE STERYDOWE: - 8 TRENING: MASA/

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1776 Data: 2008-04-28 05:56:48 Liczba szacunów: 0