SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • FBW w domu

    Post
    Trening w domu

    Na trice jak dasz rade to daj pompki na poreczach, jesli nie to jakis wycisk francuzki. Reszta ok, tylko ja bym cis zaproponowal raczej cos takiego : A/B Przysiad/RDL WL/Wycisk na barki stojac Wiosło/Podciaganie na drazku podchwytem Wszystko po 3 serie. Brzuch i ew. bic do A, lydki i ew. trice do B

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2046 Data: 2010-04-05 11:47:47 Liczba szacunów: 0
  • FBW w domu

    Post
    Trening w domu

    Ten zestaw do zaproponował Kotek jest ok ;) WL - wyciskanie leżac RDL - rumuński martwy ciąg Możesz ewentualnie zrobić taki fbw autorstwa traktora: Przysiad RDL Wiosło WL Wycisk stojąc Drążek podchwytem Wszystko po 3 serie.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2046 Data: 2010-04-05 17:21:44 Liczba szacunów: 0
  • Długi cykl, co i jak dorzucić?

    Post
    Doping

    10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: PYTANIE: Ankietę obowiązkowo należy wypełnić w całości.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 331 Data: 2016-12-17 23:50:13 Liczba szacunów: 0
  • Długi cykl, co i jak dorzucić?

    Post
    Doping

    IA: ponad rok temu 11. POZIOM BF%: ponizej 10% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): ektomorfik 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: do łysienia 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: Zmieniony przez - Vladimir1 w dniu 2016-12-18 00:04:53

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 331 Data: 2016-12-18 00:02:34 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy mobile32

    Post
    Trening dla początkujących

    Czas treningu: 90 min 1. Pełny przysiad: 55x12 2. RDL: 55x12 3. Wyciskanie poziomo (lekki mostek): 42x12 4. Wiosłowanie w opadzie tułowia: 40x11 5. Military press: 28x12 6. Drążek: 4 razy sam, 26 ze stołkiem w 3 seriach Wszystko ładnie idzie do przodu, dzisiaj już nie było tak ciepło i o wiele lepiej się ćwiczyło. Czuję że są jeszcze problemy

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 2011-08-31 19:58:04 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy mobile32

    Post
    Trening dla początkujących

    Czas treningu: 120 min 1. Pełny przysiad: 57x12 2. RDL: 57x12 3. Wyciskanie poziomo (lekki mostek): 43x12 4. Wiosłowanie w opadzie tułowia: 40x12 5. Military press: 30x10 6. Drążek Największym problemem okazuje się drążek bo słabo się podciągam. Dodatkowo szczególnie nasilił się ból na dolnym zagięciu kręgosłupa. Też odczuwacie takie coś podc

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 2011-09-05 20:36:56 Liczba szacunów: 0
  • Winstrol+Buldenon 2 Cykl

    Post
    Doping

    STERYDOWE: 8.TRENING: 9.CEL CYKLU: 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11.POZIOM BF% 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): 13.STAN ZDROWIA: 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : martwy ciag : przysiad : Zmieniony przez - QLAMA w dniu 2008-04-26 19:51:16

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3724 Data: 2008-04-26 19:50:34 Liczba szacunów: 0
  • Winstrol+Buldenon 2 Cykl

    Post
    Doping

    RZEZBA 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: KOLO 6 MIES 11.POZIOM BF% ..... 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): nadwaga (tendencja do tycia) 13.STAN ZDROWIA: bardzo dobry 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: nie 15.WYNIKI SILOWE:dobre 16.PPM podstawowa przemiana materii: .... klata : 120 martwy ciag : .... przysiad : .....

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3724 Data: 2008-04-26 22:41:54 Liczba szacunów: 0
  • może być taki trening

    Post
    Trening dla początkujących

    i stojącsprzed glowy 2.Wyciskanie hantli z łoczęniem nad glowa na lawce z oparciemunoszenie bokiem 3.Unoszenie sztangi przed sobabokiem w opadzie Nogi 1.wypychanie na maszynieprzysiad!!! 2. przywodzenie ud siedząc wykroki uginanie lezac Twoj plan to jakas pomylka praktycznie wszystko bylo do zmiany Co do twojego pyt. to przerwa to przerwa, nic nie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 544 Data: 2008-10-12 08:45:13 Liczba szacunów: 0
  • PUSH&PULL 4 dni do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra, to po korekcie wyglądałoby to tak: Pon: Push Przysiad ze sztanga 4 x (12 10 8) Wspięcia ze sztangą na palce 4 x (12 10 8) Wyciskanie sztangi ławka prosta 4 x (12 10 10 8) Wyciskanie hantli ławka skos 4 x (12 10 10 8) Wyciskanie hantli nad głowę 5 x (12 10 10 8) Pompki szwedzkie 3 x (12 12 12) Ściąganie wyciągu górnego 3 x (12 10 8) Wt: Pull

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 793 Data: 2016-11-02 11:47:46 Liczba szacunów: 0
  • To co zwykle... FBW do oceny...:)

    Post
    Trening dla początkujących

    zestaw 1 nogi: przysiad 3s rdl 2s klatka: wyciskanie płaska 3s Plecy: podciąganie sią 3s wiosłowanie sztangą 2s barki: wyciskanie 3s triceps: francuskie w leżeniu 2s biceps: uginanie ramion sztangielkami 2s (młotki) łydki: wspięcia na palce 2s brzuch: spięcia tułowia 2s wznosy nóg (chodzi o wznosy w zwisie, czy w leżeniu....? nie wiem jak mam to r

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 667 Data: 2008-05-22 16:00:34 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze Srodków

    Post
    Doping

    cia 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 130 -martwy ciąg: 180 -przysiad: Witam, chciałbym od was uzyskać porady odnośnie trzeciego cyklu. Cykl chciałbym zacząć od lipca i potrzebuje trochę czasu na skompletowanie wszystkiego. Celem cyklu

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 667 Data: 2016-06-15 18:06:49 Liczba szacunów: 0
  • Jakie partie mięśni trenować

    Post
    Trening dla początkujących

    rozumiem że masz zamiar zaplanować 2 lub 3 dni na siłowni tak ? Jesteś wstanie podać " obciążenie robocze " obecne w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 671 Data: 2012-09-04 08:33:59 Liczba szacunów: 0
  • zdjecia po suplementacji

    Post
    Galeria Zdjęć

    tylko chwilowo .. ale zadowolony bylem very very bardzo - udo (56) 58 Osiągi (przed)& po: - klatka prosta (102kg) 112kg - martwy ciag (120kg) 110kg x 8 , max nie wiem - przysiad (110) 110kg x 7 , max j.w - barki (? ) 75kg x 6 , max j.w - biceps stojac (?) 55kg x 8 , max j.w - triceps francuski (?) 47kg x 8, , max j.w no i jedziemy ze zdjecia

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 7425 Data: 2006-03-26 11:13:24 Liczba szacunów: 0
  • Trening do Oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok Dzięki , Co myślisz o tym ? Zestaw A Przysiad - RAMPA Podciąganie - REP GOAL Wyciskanie leżąc - RAMPA High Pull - REP GOAL Triceps + Biceps Zestaw B Martwy ciąg na prostych nogach - RAMPA Poręcze - REP GOAL Wyciskanie stojąc - RAMPA Wiosłowanie - RAMPA Triceps + Biceps Zmieniony przez - DzikDrwal w dniu 2018-01-16 14:48:32

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 355 Data: 2018-01-16 14:45:17 Liczba szacunów: 0
  • Uwagi do planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki, jakoś ominołem ten temat podlinkowany przez Ciebie, pewnie bym skorzystał. Czyli zostaje przy tym co tam jest: (+dla spokoju ducha zostawie cos dla brzucha;p wiem jestem uparty;p) 1.Przysiad 2.Wyciskanie 3.Martwy ciąg 4.Military press 5.Wyciskanie wąskim chwytem z flarowaniem łokci 6.Uginanie ze sztangą 7.Łydki i przedramie do paleni

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 344 Data: 2014-03-09 18:38:45 Liczba szacunów: 0
  • Plan typu FBW - solidna korekta , porady , pomoc w doborze ćwiczeń

    Post
    Trening dla początkujących

    Halo, halo po co kombinować 5x5 przy cięższych , 3x8 lżejsze Przysiad - odpada Wioslo/podciaganie Martwy - odpada bo kolano OHP MC WL Dipy Allahy bic sztanga francuz na tym oprzyj fbw :) Zmieniony przez - Ernestom w dniu 2016-08-23 00:28:53 Zmieniony przez - Ernestom w dniu 2016-08-23 00:29:41 Zmieniony przez - Ernestom w dniu 2016-08-23 00:31:0

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 548 Data: 2016-08-23 00:26:42 Liczba szacunów: 0
  • M-DROL. JAKA OSŁONKA? Pierwszy cykl.

    Post
    Doping

    EBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: PYTANIE:

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 7467 Data: 2011-07-30 02:33:12 Liczba szacunów: 0
  • M-DROL. JAKA OSŁONKA? Pierwszy cykl.

    Post
    Doping

    p budowy): Raczej chudnięcia, kiedyś momentalnie chudłem, a teraz z wiekiem trochę lepiej trzymam wagę. Jestem ektomorfikiem. 13. STAN ZDROWIA: Dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: NIE 15. PPM (podstawowa przemiana materii): około 2000kcal/doba 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 115 kg x 1 -martwy ciąg: 110 kg x 4 -przysiad: 100 kg x 5

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 7467 Data: 2011-07-30 12:25:15 Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja do cyklu SAA.

    Post
    Doping

    ni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia : Poziom BF% (tkanki tłuszczowej) : Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) : do tycia (endo) Stan zdrowia : dobry Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia : nie wiem PPM (podstawowa przemiana materii) : Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą) : nie wiem

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 787 Data: 2015-05-31 19:52:56 Liczba szacunów: 0