SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Koreka planu FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A 1) przysiad 3 serie 5 serii 2) podciąganie na drążku nadchwyt 3 serie 5 serii tu daj wiosło półsztangą 3) wyciskanie wąsko 2s +rozpiętki 2 s no taka seria łączona naciągana ale niech będzie 3 serie 4) wyciskanie żołnierskie 3s 5) uginanie z supinacją nadgarstka 2s /myśle żeby tu dać sposób na oporne bicepsy by Mawashi!! brzuch Trening B 1

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 721 Data: 2009-04-10 09:31:18 Liczba szacunów: 0
  • poruszajac plecy?

    Post
    Doping

    -martwy ciąg: 120x10 -przysiad: 100x8 zacznij ciezko trenowac

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1026 Data: 2010-12-24 13:24:06 Liczba szacunów: 0
  • Odblokowanie po turanabolu

    Post
    Doping

    AKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3375 Data: 2018-07-25 14:22:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    i na nogi wydaje mi się ze lepiej przysiad robić z większą ilością pow. na plecy gdzie tam podciąganie i MC ? na tric jeszcze jedno na klate daj jeszcze jedno cwiczenie lub daj po jednej seri do obecznych nogi za malo

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 560 Data: 2009-08-05 20:38:52 Liczba szacunów: 0
  • ACT do oceny oraz co po act ?

    Post
    Trening dla początkujących

    a) spięcia w leżeniu 25 b) przysiad ze sztangą 10-13 c) Wyciskanie sztangi na ławce płasko 12-15 d) Pompki nogami w górze (brak ławki skośnej) max e) unoszenie sztangielek bokiem 10-13 f) MC na ugiętych nagach 13-15 g) Wyciskanie sztangi zza głowy 13-15 h) Podciąganie sztangi w opadzie podchwytem 13-15 i) Uginanie ramion podchwytem 13-15 j) francu

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 414 Data: 2011-12-11 20:52:25 Liczba szacunów: 0
  • Najbardziej optymalny trening na masę na bombie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    MC,WL,OHP,wiosło sztangą,przysiad? Na maksymalne 5 powt. sprawdzać na jednym treningu? Dotychczas sprawdzalem 1RM bk kalkulatory wyliczały mi z tego maksa na moje 5 powt. Czy dokładniejszy wynik uzyskam sprawdzając te 5RM? Tak dokładniejszy będziesz miał jak sprawdzisz na 5 powt. Oczywiście nie na jednym treningu ;-)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 969 Data: 2017-07-06 11:59:00 Liczba szacunów: 0
  • potrzebuję oceny specjalistów :)

    Post
    Doping

    lezeniu przed tv z piwem i zarciem średnie 13. STAN ZDROWIA: be problemów 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie zauważyłem (chyba brak ) 15. PPM (podstawowa przemiana materii): ok 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:140 kg -martwy ciąg: max nie sprawdzałem - 10 x 80 kg bez problemów -przysiad: max nie sprawdzałem - trenuje na maszynach

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2010-11-04 13:05:02 Liczba szacunów: 0
  • Masa- koncowe poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    gsy 3s 20,15,15,10 uginanie ze sztangą szeroko 3s12,10,8 uginanie chwytem młotkowym 10,10,10 uginanie na modlitewniku(wąsko) 3s12,10,8 Czwartek wolne Piątek nogi+barki+brzuch przysiad 4s 12,10,10,8 wykroki 4s 12,10,10,8 prostowanie na maszynie 14,14,14,14 uginanie podudzi leżąc 4s 14,14,14,14 wyciskanie sprzed głowy 3s 12,10,10 - Unoszenie sztangie

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 627 Data: 2010-05-05 13:04:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    aaa okej to faktycznie bede robil jako pierwsze, ogolnie mam chopla na punkcie sily wiec jak najbardziej mi na tym zalezy . przyznaje ze nogi cwicze od 4 miesiecy wiec mysle ze ok 80 - 90 kg na przysiad 5 powtorzen, maksymalnie chyba podnioslem 100 kg 2 razy a mc mysle ze okolo 160 kg na 5 powtorzen.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 976 Data: 2017-04-03 14:59:31 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię - FBW do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Więc całość tak: Zestaw A Przysiad ze sztangą 4x 6-8powt Martwy ciąg na prostych nogach 4x 6-8powt Wyciskanie sztangi płasko 4x 6-8powt Wyciskanie żołnierskie 4x 6-8powt Wyciskanie francuskie sztangielek leżąc 4x 8-10powt Uginanie ramion ze sztangą 4x 8-10powt Brzuszki na ławce skośnej 4x 8-10powt Zestaw B Martwy Ciąg 4x 6-8powt Wiosłowanie sztan

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1974 Data: 2015-11-25 13:29:45 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię - FBW do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    zpiszę jakie ciężary podnosiłem w 1 tyg a jakie aktualnie koniec 3 tyg (1 tyg miałem off przez chorobę). płasko ostatnia seria 60kg x8 - aktualnie 85x6 martwy z 70x8 na 90x8 przysiad... z 55x8 na 75x6 - masakra żołnierskie z 35x8 na 45x8 wyciskanie wąskie ostatnia sesja 60x8 Tył nóg robię na maszynie zamiast MC na prostych, bo lepiej czuję mięsień

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1974 Data: 2015-12-26 21:42:40 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię - FBW do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam!, tym planem doszedłem aktualnie do: Waga 82-83kg Klata płasko 100x6 ost seria Skos gorny 90x6 ost seria MC 120x6 ost seria Przysiad - zamieniłem na wyciskanie na suwnicy.. strasznie bolał mnie kark i góra łopatek od gryfu, próbowałem bluzę przewijać przez gryf, było to bardziej niewygodne niż pomocne. Suwnica ost seria 150kg (same talerze) x

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1974 Data: 2016-03-09 16:49:05 Liczba szacunów: 0
  • cykl 400 Meta 5mg + 20x enan +20x prop

    Post
    Doping

    jeśli chodzi o wymiary klatka 122, biceps 41, udo 66, pas 93. wyciskanie na klatkę 110 Kg w seri 12 razy bardzo zwracam uwagę na formę nie jak niektórzy liczy się tylko kg. Przysiad 100kg mam słabe kolana wiec nie szaleje.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 728 Data: 2013-07-17 17:54:21 Liczba szacunów: 0
  • Testosteron Prologatum Jelfa - Pierwszy cykl na test.

    Post
    Doping

    16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: ok. 73 kg -martwy ciąg: - -przysiad: -

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1003 Data: 2013-04-08 10:41:39 Liczba szacunów: 0
  • Hit - ile serii, plan do spr

    Post
    Trening w domu

    A 1.Przysiad ze sztangą 3x8-10. 2.Wyciskanie płaskiej 3x8-10. 3.Wiosłowanie 3x8-10. 4.Wyciskanie na barki z przed głowy 2x10-12. 5.Uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na skośnej 2x10-12. 6.Pompki tyłem 2xmax. 7.Brzuch 3xmax. Nogi, plecy, klatka,barki całą reszta jest B 1.Martwy 2x8-10. 2.Wyciskanie na skośnej 3x8-10.// ewentualnie pompki na

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2336 Data: 2008-05-30 19:01:51 Liczba szacunów: 0
  • Hit - ile serii, plan do spr

    Post
    Trening w domu

    A skad my mamy wiedziec czy liczba serii ok? Pocwicz i zobacz. I zrob HST a nie jakis HIT. Tylko sie zmeczysz a efektow nie bedzie. Proponuje taki plan: 1. Przysiad/MC 2. Wyciskanie 15st/Dips. 3. Podciaganie w opadzie/Drazek. 4. Wyciskanie na barki. i poczytaj to: http://www.sfd.pl/Co_robic_gdy_HST_nie_dziala_-t385991.html Brzuch mozesz robic prze

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2336 Data: 2008-05-30 20:18:13 Liczba szacunów: 0
  • Hit - ile serii, plan do spr

    Post
    Trening w domu

    Idąc za ciosem i opiniami co bardziej doświadczonych kolegów w końcu udało mi się ułożyć jakiś plan coby miał ręce i nogi ;), a wygląda to tak, zaznaczam ze ma to być FBW 2 razy w tyg ;) A 1.Przysiad ze sztangą 3x12,10,8. 2.Wyciskanie płaskiej 3x12,10,10. 3.Wiosłowanie 2x8-10. 4.Wyciskanie na barki z przed głowy 3x10-12. 5.Uginanie ramion ze szt

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2336 Data: 2008-06-06 16:33:06 Liczba szacunów: 0
  • Jaka progresja do push pulla?

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie myślałeś zrobić osobnego dnia na nogi? (np. przysiad, martwy na prostych nogach/żuraw, opcjonalnie łydki/brzuch) Mógłbyś wtedy lepiej skupić się na partiach odstających; klatce, plecach... Wygoogluj sobie "Frankie NY's mass building program", bardzo fajny ppl :-)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 886 Data: 2015-03-29 21:47:00 Liczba szacunów: 0
  • Jaka progresja do push pulla?

    Post
    Trening dla początkujących

    my, jakbyś mógł to poleciłbyś mi jakąś metodę dobierania ciężaru do tego planu? Generalnie mam do wyboru takie opcje: a) rampa czyli nieokreslona ilosc serii, czyli np robiac przysiad robie z 7 serii zaczynajac od malego ciezaru i konczac na tym jak spale powtorzenia. Ważne jest to ze powtorzenia muszą być takie same czyli np po 6 powtórzeń. b) Pr

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 886 Data: 2015-03-30 12:39:17 Liczba szacunów: 0
  • Jaka progresja do push pulla?

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan tak jak mówiłem: Frankie NYs mass building program. Wrzucenie przysiadów i mc na początek, jakkolwiek powoduje zwiększenie sekrecji testosteronu, hormonu wzrostu - to jednak nie ma to większego wpływu na rezultaty i nie ma co sobie zawracać takimi rzeczami głowy, serio. Abstrah**ąc - wyciskanie, drążek, wiosło także stymulują ciało, to nie jes

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 886 Data: 2015-03-30 15:12:52 Liczba szacunów: 0