SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Silni ludzie - choc nie koniecznie SM

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Tzn., taka metoda treningu istnieje, tzn. przysiad z dużym obciążeniem dla zwiększenia skoku. Przeprowadzono badania wśród róznej maśći ciężarowców i okazało się że faceci po 90-100kg mają wyskok koło 50-60 cm i lepiej przy ciężarach około 200 kg w przysiadzie, rwaniu i podrzucie. Podobo wynika to z nadmiaru siły w stosumku do masy ciała tzn. jeśli

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5578 Data: 2004-09-25 13:12:17 Liczba szacunów: 0
  • Trening 5x5 a judo

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hise trenowal juz kilka lat, ale wazyl zaledwie 90 kg przy wzroscie 1,75m. Nie byl zadowolony z osiagniec zanim nie zmienil programu treningowego. Zaczal robic ciezkie serie przysiadow ze sztanga (20 powtorzen w kazdej) i przybral 15 kg czystej masy miesniowej w ciagu miesiaca. Po zmodyfikowaniu programu treningowego, skladal sie on poza przysiada

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2282 Data: 2006-03-09 18:08:14 Liczba szacunów: 0
  • wiewi0r/dziennik/motywacja

    Post
    Trening dla początkujących

    dam radę, progresja ciężaru co tydzień. 08.II.2010 W końcu się zmobilizowałem i poszedłem na siłownię choć po tygodniowej przerwie niezbyt dobrze mi się ćwiczyło. Dzień B: 1.przysiad 3x6x55kg 2.wiosłowanie hantlem 3x6x15kg 3.wyciskanie skos 3x6x42kg 4.wyciskanie sztangi zza głowy 3x6x35kg 5.wyciskanie sztangi wąsko 2x8x25kg 6.modlitewnik 2x8x20kg

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1437 Data: 2010-02-03 14:03:34 Liczba szacunów: 0
  • Push&Pull - pomoc w dopracowaniu.

    Post
    Trening dla początkujących

    dników. Na jednych mówią, żeby do samej ziemi na drugich, że do momentu aż uda znajdą się równolegle do ziemi (tak robię). 2) MC na prostych. Również podobnie jak w przypadku przysiadów. Czy sztangę opuszczać prawie do kostek czy wystarczy trochę poniżej kolan. Obecnie opuszczam poniżej kolan i czuję pracę mięśnia. 3) Co ma na celu podkładanie tal

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 1869 Data: 2016-12-26 18:05:52 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Jakie ciężary w wyciskaniu leżąc, przysiadach, martwym ciągu ? (robocze albo maxy)? wyciskanie lezac 51 kg na serie przysiad 46 kg na serie martwy ciag 49 kg na serie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 423 Data: 2011-12-26 11:19:50 Liczba szacunów: 0
  • Do wyboru - 2 cykl

    Post
    Doping

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 20 Waga : 94 Wzrost : 191 Obwód klatki : 115 Obwód ramienia : 40 Obwód talii : 87 Obwód uda : 63 Obwód łydki : 44 Staż na siłowni : rok Ilość spożywanego białka : 2.2 - 2.4 Ilość spożywanych węglowodanów : 4-5 Ilość spożywanych tłuszczów : 0.7-1 Opis przebytych cykli sterydowych : Winstrol 100 tabletek. Trening : Masowy C

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 402 Data: 2010-11-08 13:46:45 Liczba szacunów: 0
  • Cykl

    Post
    Doping

    8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: PYTANIE: Zmieniony przez - lysol24 w dniu 2009-04-06 22:55:52

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2036 Data: 2009-04-06 22:55:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Po co dokładać? plecy słabo coś Mc podciąganie wiosło szrugsy Plan mocno przeładowany nogi" przysiad,wykroki,uginanie,łydki klata z koniecznści może być ja bym zrobił tak Wl skos góra/dół rozpiętki bic ok jednak zamiast normalnego uginania z hantlami dałbym młotki barki ok tylko po 3s na kazde ćw triceps 3ćw po 3s partie połącz tak klata plecy

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 500 Data: 2010-07-28 22:18:50 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeśli mc nie robisz to plecy zrób tak Podciąganie wioslo wąsko podchwyt wioslo szeroko nachwyt szrugsy klate zrobiłbym tak Dipsy,skos góra,rozpiętki Nie powiedziałeś mi jakie masz priorytety I co że na cyklu? można troche zwiększyć intensywność ale bez przesady, jeśli np priorytet to czworogłowe to zrobiłbym tak Przysiad tylni 5s wykroki 3s prostow

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 500 Data: 2010-07-28 22:30:19 Liczba szacunów: 0
  • meta+deca+winko

    Post
    Doping

    martwy ciag i przysiad to jakis zart?? po pierwsze to brak tescia w cyklu a po drugie nie za szybko na taki cykl??

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 947 Data: 2009-07-24 22:51:50 Liczba szacunów: 0
  • meta+deca+winko

    Post
    Doping

    bendzie to moj pierwszy cykl z deca i metą . winko wczesniej bralem. moj staż to ok 23miesiency mam diete i spore zaplecze doswiadczeń, prosze rozpiszcie mi ile czego brać i kiedy: deca, winko, meta...   Płeć: Mężczyzna   Wiek: 19   Waga: 79   Wzrost: 182   Obwód klatki: 112   Obwód ramienia:

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 947 Data: 2009-07-24 23:01:07 Liczba szacunów: 0
  • Shake: ryż+daktyle+mleko

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skopiowane z innego wątku. Zanim odkryłem te shaki moja dieta wyglądała następująco: Mam 38 lat, 77kg, 174cm. Interesuje mnie zwiększenie masy a przede wszystkim siły. Ćwicze od ok pół roku. Obecnie 3 x tydzień wg poniższego planu: Poniedziałek/środa/piątek: Wyciskanie na płaskiej ławce 5 serii x 6 powtórzeń Podciaganie sztangi w opadzie 5s x 6p Wy

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 627 Data: 2016-11-18 23:59:03 Liczba szacunów: 0
  • FBW na redukcję

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozdziel przysiad i mc i daj je jako pierwsze ćwiczenia w zestawach. Jeśli koniecznie chcesz dwa zestawy to max 4-5 ćwiczeń na zestaw. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia jest kontuzjogenne.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 586 Data: 2011-07-08 21:10:52 Liczba szacunów: 0
  • FBW na redukcję

    Post
    Trening dla początkujących

    OK, rozdzielę mc i przysiad. Aeroby wystarczą czy dodać?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 586 Data: 2011-07-08 21:27:40 Liczba szacunów: 0
  • FBW na redukcję

    Post
    Trening dla początkujących

    Masz tu takiego gotowca , ale poczekaj na VIRENA co on powie na to czy byłby odpowiedni dla ciebie, bo on pewne sprawy o wiele lepiej ogarnia. A. przysiad z sztanga na barkach wiosłowanie sztanga wyciskanie sztangi na ławce poziomej wyciskanie żołnierskie uginanie ramion z sztanga stojac B. martwy ciag podciaganie na drazku wycisk

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 586 Data: 2011-07-08 21:33:52 Liczba szacunów: 0
  • FBW 3x Tyg. do oceny,dopieszczenia - Masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co powiecie o tym ?? Trochę szkoda mi niektórych ćwiczeń... Największy problem z plecami bo brakuje dnia na podciąganie w tym momencie... Zestaw A Nogi: Przysiad ze sztangą 10,8,6 Plecy: Wiosłowanie sztangą 10,8,6 Klatka: wyciskanie sztangi płasko 8,6,4,2 Barki: Wyciskanie hantlami siedząc 12,10,8 Triceps: prostowanie ramion wyciąg 10,8,6 Bicep

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1205 Data: 2017-02-12 10:59:20 Liczba szacunów: 0
  • Ile serii w FBW na MASE ?

    Post
    Trening dla początkujących

    1. przysiad 2. rdl (rumunski martwy ciag) 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciąganie Coś na podobe tego, po 7-8 serii byłoby dobrze?

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 15015 Data: 2013-01-22 22:34:28 Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA MASĘ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jw. Plecy przed bicepsem rób a nie na odwrót. I nie dubluj ćwiczeń (np pzysiad i przysiad z podkladka pod pietami).

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4155 Data: 2017-02-15 08:06:21 Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Dziennik treningowy // Power's back!

    Post
    Trening w domu

    jednorącz 14, 14 4. Pompki 10, 10 5. Arnoldki 14, 14 6. Uginania ramion(biceps) 10, 10 7. Pompki wąsko (triceps) 10, 10 Uczciwie, jestem lekko zszokowany tym jaki jestem słaby ;/ Po pierwszym obwodzie nie miałem już sił. MC + przysiad na jednym treningu, to jest kurcze ostry kop w dupe xD Trening trwał 30 minut. To chyba tyle. Pozdrawia Venc1LQ

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2679 Data: 2009-11-11 20:53:11 Liczba szacunów: 0
  • Venc1LQ // Dziennik treningowy // Power's back!

    Post
    Trening w domu

    m dziś coś na kształt FBW, chciałem się troche skatować na weekend. Od poniedziałku wracam do ACT. Fajnie było i to tyle. Rozgrzewka (10 min) Trening właściwy (~55 min) 1. Półprzysiady * 15, 15, 15 2. MC-odpuszczone**. Zastąpione unoszeniem tułowia z opadu 20, 16, 16 3. Wiosłowanie jednorącz 15, 15, 15 4. Pompki***(nogi wyżej/normalnie/norm

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2679 Data: 2009-11-13 21:43:56 Liczba szacunów: 0