SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Nic ciekawego.. XP po 5 latach (-20kg)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Przysiad 170kg rekord.. w udzie 65cm tylko kulawo wyszły, jak bede miał czas to cykne fote kulasom

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 13667 Data: 2005-05-27 16:15:15 Liczba szacunów: 0
  • Czy mój plan jest dobry ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi: Prostowanie nog w siadze 3s daj przysiad uginanie nog w lezeniu 3s Plecy: Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3s Podciągane końca sztangi 3s daj unoszenie z opadu 2s Klata: Wyciskanie sztangi płasko 3s PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ 1s wywal Bary: wyciskanie sztangi przed glowy 2s Biceps: Uginanie ram

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 740 Data: 2008-08-12 12:13:55 Liczba szacunów: 0
  • Poczatki z silownia :P

    Post
    Trening dla początkujących

    traktor71, wielkie dzieki za pomoc. A co uwazasz o planie w moim drugim poscie tutaj? Plan zaczerpniety od georgu, z malymi zmianami, bo ogranicza mnie ilosc sprzetu. Z drugiej strony, zakładając że wezmę podany przez ciebie podany plan: 1. PRZYSIAD 2. RDL (romanian deadlift czyli rumunski martwy ciag) 3. WYCISKANIE NA PLASKIEJ 4. WIOSLOWANIE W

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 629 Data: 2011-06-08 22:03:10 Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Polski w TS 2004

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Michaś gratulacje za przysiad i czekamy na 400 kg!!!

    Odpowiedzi: 218 Ilość wyświetleń: 11810 Data: 2004-04-07 14:15:13 Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta ocena+poprawa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok dzięki wielkie za rady, pozmieniałem w tej diecie i wygląda teraz tak jak na obrazku :) poprawić jeszcze coś? A plan treningowy również pozmieniałem i wygląda tak I tydzień A, przerwa, B, przerwa, A , przerwa, przerwa II tydzień B, przerwa, A, przerwa, B. przerwa, przerwa A 1. Przysiad 6,8,10,12 2. Wiosło 6,8,10,12 3. Sztanga płasko 6,8,10,12 4

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 790 Data: 2016-04-09 13:15:35 Liczba szacunów: 0
  • FBW 15 10 5 do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A WYCISKANIE LEŻĄC PRZYSIAD SZTANGA Z PRZODU WIOSŁO SZTANGA PODCIĄGANIE WYCISKANIE ŻOŁNIERSKIE 2x10 UGINANIE SUPINACJA 2x10 PROSTOWANIE DO DOŁU NA WYCIĄGU 2x10 ŁYDKI B MARTWY CIĄG WYCISKANIE WĄSKO WYCISKANIE NA BARKI DO KLATY WIOSŁO JEDNORĄCZ POMPKI NA PORĘCZACH 2x10 WZNOSY HANTLI NA BOKI 2x10 BRZUCH 2x10 Czy ten zestaw ćwiczeń lepiej by się uzup

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 210 Data: 2017-02-26 21:56:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase do oceny - potrzebna pomoc odnosnie ćwiczeń na nogi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: Qger PŁEĆ: Mężczyzna WIEK: 24 lata WZROST: 180cm NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 3 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 78 kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 29 cm OBWÓD BICEPSU: 36 cm OBWÓD ŁYDKI: 36,5 cm OBWÓD UDA: 54 cm OBWÓD BIODER: 88 cm OBWÓD WOKÓŁ PE

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 964 Data: 2012-08-13 19:17:25 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Jestem po treningu Lower 1, bardzo ciężki i bardzo dobry :). Jednak mam parę pytań: 1. W poprzednim planie przez ostatni miesiąc robiłem przysiad 5x6. W tym planie mam 5x10, oczywiście z obniżonym ciężarem. Czy to normalne, że po każdej z 3 ostatnich serii dyszę jak po ciężkim biegu? 2. a) wykroki krótkie chodzone - krótkie, to znaczy jakie? b)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 769 Data: 2013-07-05 09:34:59 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego Push & Pull

    Post
    Ladies SFD

    tu push po zmianach: 1. Przysiad na stepie z kettlem z przodu 2. Hip thrust 3. Wyciskanie na klatę na maszynie 4. Klata (przenoszenie ciężaru za plecy leżąc na bosu) lub pompki na stepie 5. Wyciskanie hantli siedząc + face pull 6. Prostowanie ramion na wyciągu górnym z gryfem łamanym Okej, w pullu daruje sobie dodatkową ławeczkę rzymską i wiosło

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4238 Data: 2018-03-27 17:32:19 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego Push & Pull

    Post
    Ladies SFD

    o) 5. Przyciąganie drążka do klatki 6. Przyciąganie linki siedząc z mocnym spięciem łopatek (lubię to ćwiczenie, fajnie czuje plecy, poprzednie ćwiczenia robię z małym ciężarem, więc chciałam coś mieć dodatkowego) 7. Uginanie ramion ze sztangą lub sztangielkami naprzemiennie 12-10-10 W hip thrustach i przysiadach, martwym i obwodzeniu 12-10-10-10

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4238 Data: 2018-03-27 21:38:03 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego Push & Pull

    Post
    Ladies SFD

    Przysiad sumo z kettlem na stepach dodatkowo angażuje wewnętrzną stronę ud bardziej.

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4238 Data: 2018-03-30 19:42:31 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego Push & Pull

    Post
    Ladies SFD

    tak usilnie chcesz to ćw robić? nie chcę ci prawić morałów ani pisac dyrdymałów, ale moim zdaniem, wywalając step by step z planu ćw. wielostawowe (najpierw wyciskanie, potem przysiad klasyk, teraz drążek) i koncentrując się na detalach moim zdaniem kastrujesz plan i pozbawiasz go większego sensu. bo z planu się robi zlepek przypadkowych izolacji.

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4238 Data: 2018-04-09 10:04:11 Liczba szacunów: 0
  • DominatorG - Dziennik 2012

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak jak juz mowilem nie przykladam uwagi teraz do rekordu wiec nie wpisuje nic aktualnego tamte wyniki w profilu sa juz nieaktualne od jakiegos czasu ale jesli Cie to tak interesuje to na przysiad bralem ok 180 a ile mam w udzie to naprawde nie mam zielonego pojecia obiecuje ze jutro zmierze i specjalnie dla Ciebie podam wymiar pozdrawiam

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1493 Data: 2012-04-12 19:50:57 Liczba szacunów: 0
  • Korekty plan na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Napisz ciężary w podstawowych ćw( przysiad, martwy i wyciskanie poziomo) Od kiedy regularnie ćwiczysz ?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 612 Data: 2011-07-11 07:19:09 Liczba szacunów: 0
  • FBW??

    Post
    Trening dla początkujących

    sz go na poczatku w innym pomieszczeniu....na innej planecie....czy pozniej-po treningu wlasciwym. po prostu zacznij wykonywac to cwiczenie! "Jednak jak zaczynałem to robiłem przysiad 5x50kg a teraz 5x85kg to już nie jest tak wesoło i dlatego chcę zmienić plan." nie rozumiem. myslales,ze caly czas bedzie latwo i przyjemnie? przeciez dopiero z miejs

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 674 Data: 2011-10-21 20:22:10 Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 a prostowniki

    Post
    Trening dla początkujących

    Przyznaję, że nie trafiłem wcześniej na ten post. Rzeczywiście problem podobny do mojego, choć trochę się pogubiłem, bo jest tam mowa co najmniej o dwóch planach -- planie Traktora i planie danym przez LOKO do korekty, z Twoimi poprawkami. Plan Traktora: 1. PRZYSIAD 2. RDL 3. WYCISKANIE NA PLASKIEJ 4. WIOSLOWANIE W OPADZIE 5. WYCISKANIE W STANIU (z

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 988 Data: 2009-09-05 13:30:49 Liczba szacunów: 0
  • wyciskanie na klate , granice możliwosci

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja wyciskam 97kg na klate w ciągu martwym 110kg przysiad ze sztangą 100kg mam 15 lat nie biore odżywek trenuje 3 razy w tygodniu od dwóch miesięcy.Chce wiedzieć czy te rekordy są dobre.Z góry wielkie dzięki..

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 17878 Data: 2010-06-06 14:55:10 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na enanie solo (prolka)

    Post
    Doping

    1-8 100 mg e5d to mala ilosc? wymiarow dokladnych nie znam, jesli chodzi o wyniki to tez dawno maksow nie robilem, ale nie dawno bylo tak mc 140, wl 90 przysiad 110 x 5

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2267 Data: 2015-05-10 16:26:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny czy jest on dobry?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Połączenie tricepsa i bicepsa jest bardzo dobre. Chcesz robić FBW? Przykładowy plan tutaj masz: Jakbyś czegoś nie qmał. Pytaj. FULL BODY WORKOUT 15-10-5 1. Wyciskanie na klatę. 2. Wyciskanie na barki. 3. Francuskie wyciskanie. 4. Przysiad. 5. Martwy ciąg. 6. Wspięcia na palce (2serie). 7. Wiosłowanie półsztangą. 8. Młotki. 9. Brzuch. Poniedziałek:

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1120 Data: 2007-07-04 09:41:44 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    do ciągu daj front przysiad do drugiego treningu daj klasyk plecy i nogi wszędzie po 3-4 serie reszta spoko

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1070 Data: 2009-06-29 13:43:01 Liczba szacunów: 0