SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Modyfikacja Planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, spróbowałem skleić z tych ćwiczeń push pulla, ale ciężko mi ocenić jakość tego planu aktualnie, jeszcze trochę nad tym posiedzę i może wpadną mi do głowy jakieś lepsze alternatywy. Co wy byście o tym powiedzieli? Jakieś pomysły? Trening #1 Wyciskanie hantli skos dodatni 3x5-7 Wyciskanie żołnierskie stojąc 4x5-7 ...Przysiad YxY? Rozpiętki na

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 844 Data: 2018-06-12 20:49:34 Liczba szacunów: 0
  • [FBW] Full body do ocenki

    Post
    Trening dla początkujących

    AD. 1 moze przysiad przedni ?? AD. 2 w tym co podalem do MC dodaj drazek 2s AD. 3 skos zbedny w planach FBW gdzie skupiasz sie na podstawach i ogolnym wzroscie amsy miesniowej lecz nie jest on zabroniony AD. 4 tric pracuje przy kazdym wyciskaniu a bic przy wioslowaniu co dodatko daje im bodziec do wzrostu. Dodaj do tego zamienne cwiczenia i wyjdzi

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 601 Data: 2009-12-11 18:40:06 Liczba szacunów: 0
  • TRENING BRZUCHA - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    To zależy od planu na siłowni - brzuch pracuje mocno przy ćwiczeniach jako stabilizator razem z prostownikami więc jesli będziesz miał dużo ćwiczeń złożonych to nie potrzeba ci aż tyle ćwiczeń/serii na brzuch, te ćwiczenia ci go zbuduja.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2186 Data: 2011-02-02 21:04:29 Liczba szacunów: 0
  • Gentleman In Progress - Lose Body Fat

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 1 (13.11.11) Dieta: I posiłek: płatki owsiane + słonecznik + rodzynki + mleko 1,5% II posiłek: 2 kiełbaski + 1,5 bułki z warzywami III posiłek: pierś z kurczaka + ryż IV posiłek: Jajecznica z 2 jajek V posiłek: biały ser + dżem (niesłodzony) Siłownia: Przysiad ze sztangą (40kg) 15/15/15 Wiosłowanie sztangą (25kg) 15/15/15 Wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 2011-11-13 19:55:23 Liczba szacunów: 0
  • Co myślicie o moim planie treningowym z wykorzystaniem tylko masy ciała i kettlebell?

    Post
    Trening w domu

    : Waga : Wzrost : Cel treningowy : Staż treningowy na siłowni : Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1111 Data: 2013-02-12 14:46:39 Liczba szacunów: 0
  • nowy trening-od stycznia start

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wala na użycie dużych obciążeń. Z obciążeniem na tylnej stronie barków i ze stopami płasko na podłodze lub na podstawce o wysokości 2,5 cm opuszczaj się na dół, aż do pełnego przysiadu. Rób głęboki wdech opuszczając się na dół, głęboki wydech wstając. Zwiększaj obciążenie według systemu (8,8,6,6,6). 2.WYCISKANIE NA ŁAWCE Jest to ćwiczenie nr. 1 na

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 860 Data: 2007-12-30 10:19:46 Liczba szacunów: 0
  • split - do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Proponuje cos takiego: A/B Przysiad przedni/tylni 3s Wyciskanie plasko/stojac 3s High Pull/Yeate rows 3s Drazek podchwytem/Dipsy 3s zdr.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1017 Data: 2009-09-21 21:04:16 Liczba szacunów: 0
  • split 2x partia tydzien adzika123, prosze o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    aż taki przypał? może coś zmienić? myśle czy nie dać po przysiadach 5x5 czegoś, może przysiad 2x15? albo coś innego na nogi? to samo na drugim treningu? moze więcej wykroków i żurawia?? może dodać "dzień dobry" bo nigdy nie robiłem to napewno zadziała:) na barki moze tam zamiast jednego unoszenia na boki high pull szerokim chwytem do most

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 457 Data: 2011-04-25 18:26:45 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    alnym np. Powtórzenia w obu ćwiczeniach w zakresie ok 12 ruchów. Triceps - odejmij po jednej, ostatniej serii z pierwszych dwóch ćwiczeń. Uda - Są plany z dużą ilości serii w przysiadach, ale 12 to naprawdę kiepski pomysł. Zrób raczej przysiad 5x, 4x prostowanie podudzi, 4x MC na prostych nogach. Zarówno w przysiadzie, jak i prostowaniu stopy trzym

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 666 Data: 2007-11-21 14:50:39 Liczba szacunów: 0
  • MUNIEK/ DZIENNIK/ ROBIENIE FORMY

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad zawsze jako pierwszy na treningu .

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2490 Data: 2009-02-19 21:34:20 Liczba szacunów: 0
  • MUNIEK/ DZIENNIK/ ROBIENIE FORMY

    Post
    Trening dla początkujących

    dzisiejszy trening byl ok martwy w koncu chyba wyszedl dobrze wiec to mnie bardzo cieszy a bylo to tak: przysiad 3s*15 uginanie na maszynie nog 2s*15 wyciskanie hantli skos 3s15 wyciskanie na bark 2s15 wyciskanie w waskim uchwycie 2s*15 martwy ciag 1s*15 1s*5 na pawia mi sie zebralo i odpuscilem... wioslowanie sztanga 2s*15 uginanie na modlitewni

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2490 Data: 2009-02-23 19:18:59 Liczba szacunów: 0
  • MUNIEK/ DZIENNIK/ ROBIENIE FORMY

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad 3s10*47kg wyciskanie na klate 3s 11*52kg unoszenie sztangielek na boki w pochyle 2s military press 2s 10*29kg wyciskanie w waskim uchwycie 2s 10*29kg drazek nachwyt 2s*3 MC na prostych nogach 2s 10*47kg wioslowanie sztanga 2s 10*47kg uginanie na modlitewniku 2s 10*19kg no trening udany to najwzniejsze ale zanim zaczalem cwiczyc jakis zm

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2490 Data: 2009-02-26 17:31:41 Liczba szacunów: 0
  • MUNIEK/ DZIENNIK/ ROBIENIE FORMY

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad 3s10*42kg drazek nachwyt 2s*max wioslowanie sztanga 3s 11*42kg MC 2s 10*62kg WL 3s 8*62kg Wyciskanie za karku 1s 10*42kg Wyciskanie francuskie 2s 10*24kg wyciskanie na modlitewniku 2s 10,7*24kg Zmieniony przez - muniekse w dniu 2009-03-14 09:05:20

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2490 Data: 2009-03-13 20:25:35 Liczba szacunów: 0
  • MUNIEK/ DZIENNIK/ ROBIENIE FORMY

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad 3s10*52kg drazek nachwyt 2s*max wioslowanie sztanga 3s 11*44kg MC 2s 10*52kg 10*62kg WL skos 3s 10*52kg Wyciskanie z klatki 2s 10*32kg Wyciskanie francuskie 2s 10*24kg dwudziestki jedynki

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2490 Data: 2009-03-16 19:50:20 Liczba szacunów: 0
  • Nie czuję pompy. Klatka piersiowa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    fbw to plan w którym są same ćwiczenia wielostawowe. Czyli takie, które angażują minimum 2 stawy jednocześnie. Np Mc. i takim planem powinieneś ćwiczyć, same podstawy, takie jak : przysiad, wiosłowanie, drążek, wyciskania, MC

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3815 Data: 2012-02-29 19:57:33 Liczba szacunów: 0
  • Nie czuję pompy. Klatka piersiowa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    FBW jest lepsze, masz mały staż, i jeszcze mniejszą wiedzę. Polecam Ci poczytać o FBW, stworzyć plan na samych podstawach jak MC, Drążek, wiosłowanie, przysiad, wyciskania. MC ? Jest temat niżej na ten temat.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3815 Data: 2012-03-06 19:33:49 Liczba szacunów: 0
  • III Puchar Polski, V Otwarte Mistrzostwa Śląska w TSK - 1-2.04.2017 RUDA ŚLĄSKA

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Oczywiście chodzi o przysiad, bo do MC nie ma chyba takich obostrzeń...?

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 14025 Data: 2017-03-12 12:42:53 Liczba szacunów: 0
  • III Puchar Polski, V Otwarte Mistrzostwa Śląska w TSK - 1-2.04.2017 RUDA ŚLĄSKA

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Wzorek, przecież nie musisz się forsować w P i MC, zrobisz po prostu nowy rekord w ławce ;) To fakt , dokładnie tak zrobiłem kiedy były ostatnie zawody w TS , przed zmianą kategorii wagowych.... Weteran I kat.100kg - pomimo że to były zawody EQ to tylko w ławce założyłem koszulkę Przysiad 150kg z pękniętymi dwoma żebrami dlatego bez kostiu

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 14025 Data: 2017-04-20 16:46:11 Liczba szacunów: 0
  • Ocena & korekta

    Post
    Trening dla początkujących

    1. "Staż treningowy na siłowni: trudno określić.. " trzeba określić . Odpowiedzieć także na podstawowe pytanie , obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach . przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ? Podstawowy błąd w planie nie łączymy nóg z barkami ( wiem wiem tak pokazują marne kolorowe gazety )

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 714 Data: 2012-11-20 08:54:59 Liczba szacunów: 0
  • Ocena & korekta

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad- 40 kg martwy- 50 kg wyciskanie- 40kg Zmieniony przez - Lacoste w dniu 2012-11-22 10:19:34

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 714 Data: 2012-11-22 10:01:49 Liczba szacunów: 0