SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Jestem bardzo słaby, nie mogę się podciągnąć

    Post
    Trening w domu

    podciagasz sie na dwoch rekach czy to znaczy ze wezmiesz swoja wage na bajca? tego pytania dokładnie nie zrozumiałem to musiałbym zrobić przysiad z obciążeniem 130 kg, myślę ze wykonalne, chociaż wolałbym zacząć od małego ciężaru, bo nigdy nie robiłem przysiadów z obciążeniem tylko pistolety, bo chyba trochę inny ruch na dwóch nogach

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 6057 Data: 2012-12-12 22:10:06 Liczba szacunów: 0
  • Rady dla poczatkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę przeczytać punkt 6 regulaminu na forum . Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): wyciskanie 5serii po 34kg zacznij od podstaw pierwszy trening ACT lub coś bardziej wymagające FBW nic więcej ci nie trzeba do szczęścia . Jedz porządnie i wypoczywaj a będzie ok - wróć za 4 tygodnie i będ

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 371 Data: 2013-01-09 08:24:32 Liczba szacunów: 0
  • uwagi sa?? :P

    Post
    Trening dla początkujących

    progresja) Jesli chodzi o tamto cwiczenie to tez nie wiem na barki rob wiecej powtorzen tj. ~15, bo nawet ich nie pobudzisz; wyciskanie sztangi zza glowy: opuszczaj ciezar do linii uszu; unoszenei hantli na boki daj w opadzie tułowia. wioslowanie daj przed sciaganiem linki; przysiad takze z progresja (tak samo mozesz zastosowac piramidke) pzdr.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 494 Data: 2009-09-22 16:14:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny 4 dniowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek nogi i barki 1.przysiad z sztangą 4/12/10/8/6 2.prostowanie nóg na maszynie 4/12/10/8/6 3.wypychanie nóg na maszynie 4/12 4.wspięcia na palcach maszyna 4/15 5.wspięcia na palcahc na suwnicy 4/15 6. jakieś ćwiczenie na dwójki odpada uginanie nóg w lezeniu na brzuchu i martwy bo robię dzien wczesniej barki 1.arnoldki 4/12 2.unoszenie ramion

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 909 Data: 2016-01-06 16:26:18 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Pisałem z pamięci nazwy ćwiczeń , a więc wszystkiego pewnie nie zakapujesz , ale powinno Ci to coś pomóc : Wtorek : KLATA , TRICEPS Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej x4 Wyciskanie sztangi na ławce łamanej x4 Rozpiętki x4 Francuskie wyciskanie sztangą x3 Prostowanie ramion w opadzie tłowia x4 Pompki z rekami przy tłowiu x4 Piatek : PLECY , BICEPS

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2009-09-27 22:37:15 Liczba szacunów: 0
  • [Ankieta na prace maturalna] Przecietny czlowiek z silowni - prosze o pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jaki sport/y uprawiam bd. Staż treningowy (lata) bd. Wzrost (cm) bd. Waga (kg) bd. Obwód Bicepsa (cm) bd. Obwód Klatki (cm) bd. Obwód Pasa (cm) bd. Wyciskanie leżąc (kg) bd. Wyciskanie na barki (kg) bd. Przysiad (kg) bd. Dieta? bd. JAK CI COS TO MOWI TO PO KLOPOCIE, WYSTARCZY PRZEWERTOWAC FORUM, A DANE

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 7301 Data: 2007-01-03 02:18:39 Liczba szacunów: 0
  • rekord oceńcie SAMI

    Post
    Galeria Zdjęć

    ale zrobil ten przysiad? GRUUUBO!

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 14971 Data: 2007-02-27 21:45:35 Liczba szacunów: 0
  • Co myślicie o moim treningu na masę ???

    Post
    Trening dla początkujących

    kolega słusznie zauważył. Zrób na klatkę też 4 ćwiczenia. i teraz moje uwagi: NOGI: - zrób przysiad jako jedno ćwiczenia i nie ma sensu robić kolejnego przysiadu w innym ustawieniu. Zrób sobie wykroki albo izolowane wypychanie na maszynie - jak Ci się uda to dorzuć na łydkę jeszcze spięcia ale w siadzie. Zaangażujesz bardziej mięsień płaszczkowaty

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 336 Data: 2016-05-23 10:19:31 Liczba szacunów: 1
  • Trening redukcyjny

    Post
    Trening dla początkujących

    hwytem 2x15-20 - uginanie nadgarstków podchwytem 2x15-20 4. Brzuch: - spięcia leżąc 3max - skłony boczne z hantlami 3x20 PIĄTEK 1. Nogi: Przysiad ze sztangą na karku 4x10 - przysiady wykroczne / Prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 (na zmianę co tydzień) - Uginanie nóg leżąc 3x10 - Wznosy na palce 4x20 powoli 2. Barki: - wyciskania sztangi zz

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 614 Data: 2012-10-11 19:34:29 Liczba szacunów: 0
  • FBW zmiana ze splity do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ciężary w podstawowych ćwiczeniach ( przysiad, 65kg x12 powtórzeń klasyczny martwy ciąg, -jeszcze nie ćwiczyłem wyciskanie na ławce leżąc: 65KG x 10 powtórzeń wiosłowanie sztangą 60KG x10 powtórzeń Przeczytałem Twój post, dużo tam było na temat regeneracji i odpoczynku to akurat chyba mnie nie dotyczy, moja zmiana planu nie jest na wskutek straty

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 701 Data: 2011-06-08 13:18:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW zmiana ze splity do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Gonzobad znajac zycie,to wyjdzie niezla kicha. przysiad, 65kg x12 powtórzeń klasyczny martwy ciąg, -jeszcze nie ćwiczyłem wyciskanie na ławce leżąc: 65KG x 10 powtórzeń wiosłowanie sztangą 60KG x10 powtórzeń TRAGEDIA! ...i nie dlatego,ze malo DLATEGO,ze brac tyle samo na lawce,co w przysiadzie....szkoda gadac!

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 701 Data: 2011-06-08 13:50:52 Liczba szacunów: 0
  • FBW zmiana ze splity do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    1. PRZYSIAD 3s 2. PODCIĄGANIE nadchytem 3s 3. WYCISKANIE NA PLASKIEJ 3s 4. WIOSLOWANIE W OPADZIE 3s 5. WYCISKANIE hantli(z klatki) 3s 6. Uginanie ramion ze sztangą łamaną2s 7. francuskie ze sztangą łamaną leżąć 1 s te dwa ćw 6. Uginanie ramion ze sztangą łamaną2s 7. francuskie ze sztangą łamaną leżąć 1 s będą przemienne raz biceps 2 s a raz triceps

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 701 Data: 2011-06-08 13:51:50 Liczba szacunów: 0
  • Problem przy przysiadzie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Najpierw musisz wiedzieć czy na pewno robisz poprawnie technicznie przysiad. Obserwuj siebie na siłowni w lustrze podczas ćwiczenia. Zwróć uwagę na to, żeby kolana nie przekraczały linii stóp.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 411 Data: 2016-05-02 10:19:21 Liczba szacunów: 0
  • Problem przy przysiadzie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Najpierw musisz wiedzieć czy na pewno robisz poprawnie technicznie przysiad. Obserwuj siebie na siłowni w lustrze podczas ćwiczenia. Zwróć uwagę na to, żeby kolana nie przekraczały linii stóp. No chyba jednak nie. Żadnego kręcenia łbem pod sztangą! Wychodzenie kolan zależy od układu dźwigni i techniki. Powodzenia zrobić fronta/high bara atg bez wyc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 411 Data: 2016-05-02 21:14:42 Liczba szacunów: 0
  • 15 lat proszę o ocenę

    Post
    Galeria Zdjęć

    jaki on tam małolat w tych czasach 15 to wyglada na 20 hehe ja to ogolem z tymi nogami mam problem pelen trening nog dla mnie to jest tak ze zaraz nie ma spodni dla mnie ja tylko przysiad no i po czesc martwy tez dziala na miesnie nog to tylko te dwa cwiczenia

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-17 23:11:22 Liczba szacunów: 0
  • POMOCY! Kompletny brak reakcji mięśni, staż ponad 2 lata.

    Post
    Trening dla początkujących

    ciezaru robocze martwy ciag wyciskaie lezac przysiad jakie masz od jakich zaczynałeś. co jest twoim priorytetem? jaka masz diete???

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 740 Data: 2013-08-14 19:47:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening masa jakościowa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Widocznie jestem jednym ze slepych trudno NICK: PŁEĆ: M WIEK: 19 WZROST: 189 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 19mscy ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 90 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 36 OBWÓD BICEPSU: 41 OBWÓD ŁYDKI: 40 OBWÓD UDA: 71 OBWÓD BIODER: 88 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: mniej wiecej tak samo OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 11

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1969 Data: 2011-08-17 13:32:54 Liczba szacunów: 0
  • Plan masowy do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    daja trening na mase ( jest cos takiego?? ) moze i ma on znaczenie nawet napewno jak ktos niezle sie zywi np chociaz ze 200 kal ponad potrzeby czy 500 nie wazne to taki trening moze miec skutek ( dla mnie na mase to wolne ciezart martwy , przysiad) jak ktos je jak zwykly czlek 3 razy na dzien po kanapce to nie wiem co by robil nie da rady przytyc

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1453 Data: 2006-12-29 17:27:48 Liczba szacunów: 0
  • FBW na Masę do OCENY ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Daj spokój z 3 zestawami, za wcześnie i nie potrzebnie Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, martwy i wyciskanie)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2011-07-08 16:34:40 Liczba szacunów: 0
  • FBW na Masę do OCENY ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie wiem sam o co chodzi, nie raz myślę już o zostawieniu tego bo te treningi nic mi nie dają, no może tylko zakwasy. W pierwszych 2 miesiącach przybyło mi na wadzę 5kg, w wyglądzie jakiejś wielkiej zmiany nie widzę. Ale po tym jakoś nic, siła przybywa bo wyciskam coraz więcej z tygodnia na tydzień. Jem 5 razy dziennie, z trudem bo jak na chudziaka

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2011-07-17 22:46:33 Liczba szacunów: 0