SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Moja nowa rozpiska do oceny i poprawy / masowka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    3X12 4.PODCIĄGANIE SZTANGI DO BRODY 1X10,8,6unoszenie bokiem w opadzie 1.UNOSZENIE BARKÓW NA MASZYNIE 1X10,8,6wywal 2.UNOSZENIE BARKÓW Z GRYFEM STOJĄC (Z TYŁU) 1X10,8,6wywal przysiad!!!! 1.PROSTOWANIE NÓG SIEDZĄC 1X10,8,6 2.UGINANIE NÓG LEŻĄĆ 1X10,8,6 3.WSPIĘCIA NA PLACE 3XMAX biceps i tric zamienic ze soba i byloby ok, chyba ze wolisz takie polac

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 866 Data: 2008-06-14 07:33:32 Liczba szacunów: 0
  • Moja nowa rozpiska do oceny i poprawy / masowka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    głową w dół bo daje rade to wszystko zrobić , dac rade, a zrobic to co trzba technicznie to jest roznica. hantelkami na skosie robiłem ponad pół roku czas na zmiane wiel plasko daj hantle a skos sztanga przysiad to odstawa jesli dopiero zaczynasz to nie wiem co ty robiles wczesniej. tric i bic to male partie i nie wymagaja nie wiadomo ile cwiczen.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 866 Data: 2008-06-14 12:33:51 Liczba szacunów: 0
  • Jak ćwiczyć w domu przy braku czasu?

    Post
    Trening w domu

    nie masz czasu i tyle treningow? przychylam sie do wypowiedzi Pepo. z tym ze plan zaproponowalbym bardziej kilobbowski przysiad/martwy ciag wyciskanie lezac lub dips podciaganie na drazku kilobb sam mowi ze cwiczy 3 razy w tygodniu po 20 minut, diety praktycznie nie ma, a efekty sa ladne (wrzucil fotki gdzies tam do galerii zdjec w AD)

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4046 Data: 2008-08-30 11:23:17 Liczba szacunów: 0
  • Jak ćwiczyć w domu przy braku czasu?

    Post
    Trening w domu

    a to tez sie podlacze co bym polecal. Jako, ze piszesz ze masz malo czasu duzo stresu z dziecmi, praca itd, polecalbym na poczatek trening FBW lekko intuicyjny. Pomoze to w cwiczeniu nawet wtedy kiedy dzieciaki cala noc rozrabiaja i nie dane Ci bylo sie wyspac. Po prostu wybierasz cwiczenia ktore zostaly podane u gory i wykonujsze je 3 razy w tygod

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4046 Data: 2008-09-01 11:04:20 Liczba szacunów: 0
  • Moja redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Nie trzeba ci maszyny do przysiadów. Ucz się siadać prawidłowo, bez pomocy urządzeń. Przysiad z obciążeniem własnego ciała na początek starczy, bylebyś się koncentrowała na technice i nie odwalała partactwa. Poszukaj na forum opisu obliques jak robić przysiady. Personalny to jak chcesz, dla mnie wywalona kasa. Weź trening dla zielonych z regulamin

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1459 Data: 2013-06-25 14:46:14 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy ocenie planu treningowego (2dni/tydzien)

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam ponownie, Cwiczylem 4 miesiace wg treningu (2-3 razy w tygodniu - w zaleznosci od dostepnego czasu): 1. przysiad 2. rdl (rumunski martwy ciag) 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. Uginanie ramion ze sztanga stojac

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1193 Data: 2013-04-23 10:50:22 Liczba szacunów: 0
  • Trening masowy "Jesień 2010" - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ha i jeszcze dodam że dokupiłem dziś obciążenie, i w sumie mam 75 kg ze sztangą. I jak będę robił tą progresję, to muszę wyliczać jakieś procenty, czy np zrobić tak : 1 seria przysiad -> 12 powtórzeń 65 kg 2 seria -//- 10 powtórzeń 68 kg 3 seria -//- 10 powtórzeń 72 kg 4 seria -//- 8 powtórzeń 75 kg czyli robić progresję tak na oko ? i zw

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 845 Data: 2010-08-09 09:04:28 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o korektę trening priorytet

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy na siłowni: 2 lata z przerwami obciążenie robocze przysiad- ? martwy - ? wyciskanie - ? co to znaczy że priorytet ramiona - chcesz wykonywać więcej na te partie w jakim celu ?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 908 Data: 2012-05-01 11:52:36 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o korektę trening priorytet

    Post
    Trening dla początkujących

    chce cwiczyc te partie dwa razy w tygodniu, na przemiennie, tydzien parzysty biceps niepatrzysty triceps, jak wyżej, przysiad 130kg klatka 110kg martwy nie robilem Zmieniony przez - lucasso199 w dniu 2012-05-01 12:51:55

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 908 Data: 2012-05-01 12:51:10 Liczba szacunów: 0
  • Split na mase do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeszcze byś mi pomógł co do treningu nóg i bedzie wszystko i wbije po sogu. Otóż jednak nie bede mial takiego sprzetu i pozostają wolne ciezary. 1.Nogi: - Przysiad 4x8-6 - przysiady wykroczne 2x10 - Rdl 3x10 - wspięcia na palce stojąc 4x12-15 Może tak być?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3953 Data: 2013-07-04 12:53:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening i odżywianie w internacie

    Post
    Trening w domu

    siad na jednej nodze 3s - Na początku będą problemy, więc nie rób pełnych, lecz z czasem staraj się schodzić coraz niżej. Jeżeli i to sprawia problemy, rób wykroki lub zwykłe przysiady z wyskokiem. 2) Super seria: Żuraw + Syzyfki 3s 3) Pompki na poręczach lub pompki z nogami na podwyższeniu 4s - Z czasem, możesz zacząć wykonywać te dwa ćwiczenia, n

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 2013-12-11 23:00:55 Liczba szacunów: 0
  • WZOREK, FairDo, Senegroth

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    lowy Franek- cisnalem 145-150, teraz bede atakowal 160 bez zatrzymania (choc troche sie boje ze wzgledu na roznorakie bole tu i tam) martwy ciag stoi ciagle w okolicach 200, przysiad moze 50 ogolnie gdybym wiedzial, zanizylbym maxa o jakies 10% i jak pisal Sene robil trening 2xtyg. w pewnym momencie myslalem, czy nie przystopowac, ale wtedy nie

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3805 Data: 2008-11-12 15:21:16 Liczba szacunów: 0
  • Chęć przybrania na masie i prośba o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    wny staje się wtedy jak wiesz jak go wykorzystać , kiedy , jak dobrze dobierzesz ćwiczenia , czyli szereg ćwiczeń zawięrający w sobie podstawowe ćwiczenia takie jak wl , mc , przysiad etc dające bodziec dla całego organizmu , oraz ćwiczeń izolowanych dobranych specjalnie pod swoje ciało , czyli z priorytetem na te partie które masz słabsze . Ja

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 2012-02-20 21:05:17 Liczba szacunów: 0
  • plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KLATKA : 1) Pompki w rozstawie szerokości 5-10cm szerzej od barków 3x15 2) Pompki z nogami na taborecie 3x15/bardziej na trica 3) Pompki w wąskim rozstawie 3 x15/daj /zamiast tego daj Rozciąganie ekspandera za plecami BIC 1) Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem (Z "SUPINACJĄ" NADGARSTKA)3x12 2) Uginanie ramion ze sztangiel

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 668 Data: 2007-03-26 15:30:26 Liczba szacunów: 0
  • Pewna porada dt. treningu, po regeneracji.

    Post
    Trening w domu

    Ok, ogólnie plan niby wymyśliłem tylko nie wiem czy będzie to spełniało swoje zastosowanie;) A. 1.Rope Skipping 5min 2.Przysiad z wyskokiem(3s 8-10x) 3.tabata interval rope skipping(20sec.). 4.Wskok na podwyzszenie i zeskok(4s 1min) 5.Pomiędzy seriami zeskoków pompki zwykłe 6.Podciaganie na drazku nachwytem(3s. max pozniej po 8-10) 7.Podciaganie na

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 753 Data: 2013-10-27 00:03:10 Liczba szacunów: 0
  • alexus - test Pump Ghost

    Post
    FITMAX

    tki 3 serie z progresją ciężaru. Tylni akton super nabity. nogi: 1. wypychanie na suwnicy - rozgrzewka 130kg/25, potem co serię dokładałem 40kg/12 aż doszedłem do 290kg/10 2. przysiad- sztanga z tyłu - 60kg/14, 80kg/10, 100kg/8 - aż kusiło żeby dołożyć więcej,ale rozsądek wziął górę :-) 3. wyprosty obunóż - tu w sumie 5 serii,każda z progresją cięż

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 6952 Data: 2013-08-30 06:43:38 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan A 6. TO chyba uginanie ramion W B dorzuć mc,przysiad przedni,wyciskanie leżąc(chociaż to może byc w planie A w skos w B) Reszta ok.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1141 Data: 2010-06-03 16:28:19 Liczba szacunów: 0
  • Czy HST moze nie działac ??

    Post
    Trening w domu

    skoro sie zalicie ja tez sie pozale, jestem w 2 tyg hst 1 tydzien miałem zakwasy i byłem obolały strasznie wczoraj robiłem przeplatane Wyciskanioe płasko 2s Wyciskanie skos 2s Wiosłowanie sztanga 2s Wiosłowanie chantla 1s Przysiad 2s Łydki Wyciskanie sztangi siedzac (barki)2s unoszenie bokiem chantli 1s Uginanie ze sztanga (biceps) 2s francizkie zz

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2456 Data: 2006-10-24 23:39:14 Liczba szacunów: 0
  • Plan? przeciazony czy jednak dobry?

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad MC na prostych nogach wysiskanie plasko wioslowanie wycisk na barki z klatki podciaganie podchwyt to dla Ciebie prosty plan

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 865 Data: 2009-11-17 15:05:11 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze hst do oceny!

    Post
    Trening w domu

    slalem o takim czyms, kumpel by mi pomagal sie podciagac co to są te dipsy? daj mi link do tego dark thorna, ale w sumie czy konieczne jest wyliczanie programami, czytalem arty bodajze peponenta i nie trzeba, po prostu stosować progresje co dany cieżar, np. na klate 4 kg, na przysiad 10, itp Zmieniony przez - agentRocky w dniu 2008-01-04 20:26:01

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2436 Data: 2008-01-04 20:23:39 Liczba szacunów: 0