SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • winstrol oral uczulenie

    Post
    Doping

    talia-90 teraz rozumiesz? Po za tym masz 40w udzie czyli tyle co w łapie i robisz 150 na przysiad? Mam nadzieje że to tylko błąd\-)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 693 Data: 2014-11-28 19:30:35 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny (masa)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    plecy i biceps drążek lub wyciąg gurny do klatki 4s,wiosłowanie sztangą 4s 12-8 powt, wiosłowanie sztangielką 3s-10powt 4 biceps uginanie ze sztangą 4s 12-8 powt, młotkowo 3s 10 powt i to starczy 5 piątek barki nogi barki dobrze nogi: przysiad 4s 12-8powt,prostowanie nóg 4s 10 powt, uginanie nóg 4s 10 powt , wspięcia 5s 15powt reszta jest dobrze

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 668 Data: 2005-12-09 20:21:48 Liczba szacunów: 0
  • Pomocy zly trening (najszerszy grzbietu)

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja ci polecam taki trening: A/B Przysiad ze sztanga na barkach/przedni 3s Wyciskanie stojac/plasko 3s Wioslo sztanga podchwytem/MC 3s Dips/Drazek podchwytem 3s zdr.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 948 Data: 2009-10-22 10:36:19 Liczba szacunów: 0
  • Nic nowego planik do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    ty 10,12,14 *MC 8,10,12,14 *wioslowanie w opadzie 1 hantlka 10,12,14 Triceps *francuz 1 hantla 10,12,14 *wyciskanie wasko 10,12,14 *wyciag nachwyt 10,12,14 PIATEK nogi ,bary *przysiad 10,12,14,16 *syzyfki 3x max *wykroki 12,14,16 Lydki *wspiecia na palce 3x max Barki *wyciakanie za karku szeroko 12,14,16 *za glowy wyciskanie 12,14,16 *unoszenie szt

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1246 Data: 2009-04-19 15:27:39 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    go nie wykonywałem i technika w związku z tym u mnie kuleje. Rozumiem, że wyciskanie żołnierskie może zostać, co do niego dorzucić? 3. Plan FBW: podciąganie na drążku 5 serii przysiad przedni/tylni 5 serii żuraw 10 serii po 5-6 powtórzeń wiosłowanie hantlą 5 serii (bardzo lubię to ćwiczenie i nie chcę z niego rezygnować) wyciskanie na poziomej na k

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 679 Data: 2014-01-24 20:14:51 Liczba szacunów: 0
  • [M]Anchy/DT inny niż zwykle :)

    Post
    Ladies SFD

    ciężaru };-) Dokładnie :-)) Progresja może nie z serii na serię ale na pewno z treningu na trening \-) Obgadałam trochę temat z dziewczynami ( Marta, Eve };-) ) i będę robić przysiady sumo i plie. Ponadto na rozgrzewkę dodaję plie w drugiej pozycji baletowej zakończone releve czyli i wznosy łydek też zaliczone %-) Rączką też przy tym ładnie machnę

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 8284 Data: 2015-06-12 22:48:48 Liczba szacunów: 0
  • FBW 15/10/5 do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    w A" podciąganie na drążku lub wioslo francus leząc uginanie w B" przysiad przedni unoszenie bokiem pompki na poręczach po 3s na duże 2s na małe. zdr

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 3902 Data: 2010-07-23 16:33:41 Liczba szacunów: 0
  • podstawowe przyczyny braku postepow..

    Post
    Doping

    Bez przesady. Jeszcze sztanga i jest wszystko co potrzeba. Troche glupio robic przysiad i mc z hantelkami

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5032 Data: 2007-11-26 21:28:48 Liczba szacunów: 0
  • Full Body Workout - Redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Moim zdaniem plan ok. Nie musisz zastępować tych z planu B. Chociaż jak się uprzesz to daj przysiad ze sztangą trzymaną z przodu, w wiośle możesz zmienić podchwyt/nachwyt bądź szerokość rozstawienia rąk.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1296 Data: 2010-03-06 16:37:35 Liczba szacunów: 0
  • Nakierować młodego adepta by trening stał się przyjemnością

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    wać :D Ale zeby zrobić dobre mięśnie jakościowo to trzeba umieć robic podstawowe wielostawne ćwiczenie a mam problem z 2 wyciskaniem sztangi na lawce plaskiej i hantli... -,- przysiad zero problemów,mc tez,wiosło idzie jak zloto,ohp fajnie ale wyciskanie jest upośledzone xD problem polega na ze sztanga/hantle nie idą w jednej lini tylko trochę jest

    Odpowiedzi: 308 Ilość wyświetleń: 11084 Data: 2017-07-24 15:53:32 Liczba szacunów: 0
  • Mocny trening na mase do oceny... :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no biceps i triceps dwa razy w tygodniu bo to grupy odstające od reszty a dosc czesto sie spotykam na zachodnich forach z opinia ze mozna smialo 2 razy :) ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: mx-3 PŁEĆ: meska WIEK: 25 WZROST: 184 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: cos ok 2 lat (nieprzerwany) ****PARAMTERY OBWODÓW*************

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1398 Data: 2010-12-01 20:50:43 Liczba szacunów: 0
  • Mocny trening na mase do oceny... :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    t SPLIT'a ... zawsze to cos nowego :) A. push - ciężko (zakres 4-6), -push press 5x -dipsy pełny, kompleksowy 5x -wycisk sztangi wąski na płąskiej w wersji tricepsowej 5x -przysiad ze sztangą na karku, głęboki, pełny 5x - Power shrugs 4x - Allachy/Boczne skłony na skosny brzucha B.pull ciężko (4-6), -podciąganie na drążku nachwytem do brody

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1398 Data: 2010-12-01 21:48:14 Liczba szacunów: 0
  • EM1L / DZIENNIK - WAKACJE NA KRECIE %-) od str. 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Od jutra zaczynam krete, wiec dam podstawowe info, zeby bylo co porownywac jak skoczne, na podsumowaniu. KRETKA: dawkowaknie: DNT - 5g na czczo DT - 5g na czczo + 5g bezposrednio po treningu WAGA I WYMIARY: Waga: 83kg Klatka: 103cm Ramie: 34cm Pas: 84cm Udo: 61cm Lydka: 37cm WYNIKI SIŁOWE: WL: 2x72kg; 0x75kg Przysiad: 4x85kg MC: 2x102kg Wioslowan

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 5251 Data: 2008-07-20 19:04:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny .

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak narazie jakies tam postępy po miesiącu są . Jeszcze jedno pytanie . Czy takie ćwiczenia jak MC , wiosłowanie i przysiad wpływają źle na kręgosłup. Chodzi o to że mam wade kręgosłupa, nie wiem jak to sie fachowo nazywa, ale brzuch jest wypchniety do przodu, a plecy tak jakby się garbią troche. Do tego barki wypchnięte do przodu .

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 526 Data: 2011-11-23 20:24:47 Liczba szacunów: 0
  • 4 lata treningu

    Post
    Galeria Zdjęć

    Przysiad (kg) 220x3, pisał, że trenował trójbój i mówisz o tym, żeby zaczął trenować ? Zmieniony przez - sooql w dniu 2009-02-08 00:40:00

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-08 00:37:23 Liczba szacunów: 0
  • brak efektów, a w zasadzie pogorszenie sylwetki...

    Post
    Trening dla początkujących

    g nie jest przeładowany a kalorie tak ponad 3 tysiące to dużo tyle jedzą osoby co ciężko trenuja na siłce , zmień dieta popytaj dietetyków wyśle ci sprawdzony plan na mase 1. przysiad  2. rdl (rumunski martwy ciag)  3. wyciskanie na lawce  4. wioslowanie  5. wyciskanie w staniu  6. podciaganie na drazku (nachwyt)  TO JEST TWOJA BAZA ,czyli najwazni

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4760 Data: 2012-05-06 11:03:26 Liczba szacunów: 0
  • ocena cyklu

    Post
    Doping

    CIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):ekto-mezo, pilnujac diety bez problemu buduje miesnie, redukujac wegle i zwiekszajac tlusze potrafie zejsc do 8-10%BF 13. STAN ZDROWIA:b dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: wlochaty 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 2600 -2700 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:140x4 -martwy ciąg:180x2 -przysiad: 140x10

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 471 Data: 2016-09-14 21:20:52 Liczba szacunów: 0
  • trening dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    iąganie sztangi wzdłuż tułowia 2 serie 3) wyciskanie sztangi płasko 3 serie 4) prostowanie ramion na wyciągu 2 serie 5) ściąganie drążka wyciągu górnego do karku 3 serie 6) przysiad ze sztangą 3 serie 7) martwy ciąg na prostych nogach 3serie 8) uginanie ze sztangą 2 serie 9) wspięcia stojąc 3 serie 10) brzuch Czy znajdzie się gdzieś miejsce na

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 805 Data: 2008-07-18 11:55:54 Liczba szacunów: 0
  • ciąg dalszy redukcji

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: burak PŁEĆ: M WIEK: 24 WZROST: 186 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 36 msc ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 100 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 34 OBWÓD BICEPSU: 43 OBWÓD ŁYDKI: 42 OBWÓD UDA: 65 OBWÓD BIODER: 94 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 86 OBWÓD KLATKI PIERSIOWE

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1365 Data: 2012-06-05 12:49:09 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK Shinji77 - "Fighting for the world, to keep the wild child in it's cage!"

    Post
    Trening w domu

    4x5/1 zaliczone bez większych problemów - do tego po biegu małe rozruszanie 3x10 kolejno: przysiad/pompka/brzuch. Wrocław okazuje się całkiem przyjaznym miejscem do biegania - biegi po wałach to jest to!

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2459 Data: 2017-03-29 21:48:22 Liczba szacunów: 0