SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    Bardzo ciekawy artykuł (ten o oleju kokosowym również) 8.04.2016 Trening: -przysiad 12x50 - 12x55-12x55-12x60 - 12x60 - 7x65 - 7x65 -mc 12x50 -12x60 - 11x65 - 10x70 - 8x75 - 5x80 - 5x85 - 4x85 -dipy 12xCC - 10x5kg - 9x5kg - 8x5kg - 7x5kg -podciaganie nachwyt 8 - 6+4 - 5+4 - 4+4 -ohp 3 serie 12x26kg -superseria: a) uginanie ze sztanga 20kg 12-11-8 b

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-04-08 12:56:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    pyszne ;-) Trening 12.04.2016 -przysiad 12x50 - 12x55 - 12x60 - 12x60 - 9x65 - 8x65 -fronty 12x40 - 12x40 - 12x45 - 12x45 -dipy 12xcc - 10x5kg - 9x5kg - 6x5kg - 7x5kg -ohp 12x20 - 3 serie 12x26kg -wycisk wasko 4x12 35kg łydki

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-04-12 20:08:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    zy wiec raczej mniej kcal potrzebuje ;-) - wiem jak to u ciebie wygląda śledze dziennik z przyczajenia. A dzisiaj na treningu kolejna życiówka !!! 2x95kg w mc a dokłądniej: -przysiad 12x50 - 12x55 - 12x60 - 10x60 - 8x65 - 6x65 - 6x65 tutaj troche technike próbowałem pooprawic -mc 12x50 - 12x60 - 12x65 - 9x75 - 6x80 - 5x85 - 4x90 - 2x95 - 8x80 na k

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-04-17 12:49:10 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    19.04.2016 Trening z rana na czczo właśnie szykuje sobie jedzonko potreningowe. A na treningu znowu zacnie: -przysiad 12x50 - 12x55 - 12x55 - 10x60 - 10x60 - 6x65 - 5x65 - 6x70 - skupienie nad techniką najtrudniej posżło 12x50 potem jakos juz szło 70 zaatakowałem bo kumpel był dzisiaj ze mna to miał mnie kto asekurowac -fronty 12x40 - 12x40 - 10x45

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-04-19 09:32:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    Wybacznie wczorajszy lakoniczny wpois ale po 3h gapienia sie w kod do projektu miałem juz dosyc laptopa... Dzisiejszy trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 12x55 - 10x60 - 8x65 5 seri 5x70 dało w kosc spróbowałem 75 ale za mocno plecami pociagnąłem wiec zdjąłem i mam nadzieje ze zadnej kontuzji sie nie nabawiłem -fronty 12x40 - 12x40 - 10x45 - 10x45 t

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-04-24 12:34:59 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    wczoraj był z algebry a dziś z analizy i przy okazji wpadł trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 10x60 - 10x60 - 8x65 - 5x70 - 4 serie 5x75 -fronty 12x40 - 12x40 -10x45 - 10x45 dipy 12xcc 5kg 9-8-7-7 -ohp 4 serie 5x30kg -francuz leżac łamana+6kg 4 serie po 12 -łydy 3 serie

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-05-10 15:08:44 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    13.05.2016 i nie ma że piatek 13-tego Trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 5x70 - 5x75 - 5x75 - 3x80 -mc 12x60 - 10x70 - 8x75 - 5x80 - 5x85 - 5x90 - 4x95 - 3x100 -dipy 12xCC 5kg 10-8-8-8 -podciaganie nachwyt 8-8-8-8 -wyciskanie hantli siedzac 15x8kg - 12x10kg - 12x12,5kg - 12x12,5kg -uginanie ze sztanga 18kg 12-10-10 -wyciskani

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-05-13 12:53:23 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    17.05.2016 Trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 5x70 - 5x75 - 5x75 - 3x80 - 3x80 -fronty 12x40 - 12x40 - 10x45 - 10x45 robiłęm z wolną fazą negatywna i starałem sie przyspieszyc pozytywna - miazga -dipy 12xcc 5kg 8-7-6-6 -ohp 30kg 6-6-5-5-5 -francuz leżac łamana+6kg 12-12-12-12 -wspięcia stojąc na smithie 20x70 - 20x75 - 20x80

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-05-17 15:25:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    22.05.2016 Trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 5x70 - 5x75 - 5x75 - 5x75 - 3x80 8-) ładnie technicznie ogólnie dobrze mi siady szły dzisiaj -WL 12x40 5 seri 5x45 - 2x50 ;-( to 50 tak na próbe ale ciężko jak diabli -WL+ hantle 12,5kg 3 serie po 12 narazie ucze sie tego cwiczenia -wyciskanie hantli siedzac 10kg 4 serie po 12 -fr

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-05-22 12:28:59 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    25.05.2016 Trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 5x70 - 5x75 - 5x75 - 3x80 - 3x80 -fronty 12x40 - 12x40 - 10x45 - 10x45 -dipy cc 12-10 5kg 8-7-7-6 -ohp 30kg 5-5-5-5 -wyciskanie wąsko 35kg 12-12-12-12 -wspięcia jednonóż z hantlą 15kg 20-20 21kg 20-20 Siady ;oszły lekko aż sie zdziwiłem za to triceps jakoś słabo czułem przy wycis

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-05-25 15:03:02 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    31.05.2016 Trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 6x70 -5 seri 5x75 -fronty 12x40 - 12x40 - 10x45 - 10x45 -dipy 12xcc potem 5kg 8-8-7-6 -ohp 30kg 5-5-5-5 -wyciskanie wąsko 35kg 12-12-10-10 -łydy Micha: /SFD/Images/2016/5/31/c981b74e070447d9b7e98f8288a9a6d1.jpg Siady poszły ładnie a na dipy już troche mi prąd odcieło. To tyle z mojej stro

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-05-31 15:01:13 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    7.06.2016 Trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 6x70 - 5x75 - 4x80 - 3x80 - 3x80 -fronty 40kg 12-12 45kg 10-10 -dipy cc 10-10-10-10 staram sie schodzic niżej tzn tak zeby sutki były na wysokosci poreczy -ohp 27kg 8-8-8-8 -wyciskanie wąsko 35kg 12-10-9-9 dzisiaj słabo czułem -łydki ogólnie coraz bardziej odczuwam róznice miedzy treningam

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-06-07 20:08:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    10.06.2016 trening: push press 5x30 -5x40 - 5x40 - 5x40 https://www.youtube.com/watch?v=-bG2YMbPllY&feature=youtu.be przysiad 12x50 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 6x70 - 5x75 - 5 seri 4x80 WL 4 serie 10x40 ohp 4 serie 5x30 pompki na poreczach na triceps 4 10-9-10-8 łydki cardio - 20 min spaceru w deszczu do domu bo uciekł autobus ;-) Trening konkretny w

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-06-10 13:00:38 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    Trening: -podrzut 5x30 - 3 serie 4x40 https://www.youtube.com/watch?v=JTdv08DN5yM&feature=youtu.be -przysiad 12x50 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 6x70 -5x75 - 4 serie 3x80 - 10x60 -rdl 12x50 - 12x55 - 10x60 - 10x60 -WL 4 serie 11x40 -odwrotne wiosłowanie 3 serie po 10 + wiosło nachwytem 20kg 12-12-12 -ohp 27kg 10-10-10 -podciaganie podchwytem 5-5 -pompki

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-06-13 12:58:14 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    22.06.2016 Udało sie ustrzeliłem hat-tricka - 3 egzaminy i 3 piątki w pierwszych terminach. A teraz trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 6x70 - 5x75 - 5 seri 4x80 -rdl 12x50 - 12x55 - 8x60 - 8x60 zapomniałem magnezji i od razu gorzej -WL 12x40 41kg 10-10-9 no jest jakiś minimalny progre chociaz dzisiaj mocno bark mnie zakuł w 2 serii a

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-06-22 12:52:41 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    29.06.2016 Trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 6x70 - 4x75-4x75 - 4x75 -4x75 - 4x75 -RDL 12x50 - 12x55 - 10x60 - 8x60 -WL 40kg 10-8-8-8-6 -wiosło nachwyt 30kg 12-12-12-12 -ohp 12x20 - 8x25 - 7x25 - 6x25+5x20 a)uginanie ze sztanga 20kg 10-8-6 b) pompki na poreczach na triceps cc 10-10-10 Albo ciężary w Gdyni są cieższe albo wczoraj za

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-06-29 13:45:01 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    4.07.2016 Trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 6x70 - 5 seri 5x70 -RDL 10x50 - 10x55 - 10x60 - 10x60 -Suwnica 12x110-12x120-12x140 - 12x140 -prostowanie nóg siedzac 12x45 - 12x45 -grzbietki cc 20-20-18 -wspięcia na palce suwnica+60kg 20-20-20 -allahy stojac 45kg 15-15-15 mega ciężki trening czuje nogi jak nie wiem. W przysiadzie troch

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-07-04 12:15:40 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    10.07.2016 Trening: -przysiad 12x50 - 12x55 - 10x60 - 8x65 - 6x70 - 5x70 - 5x70 - 8x65 - 8x65 -MC sumo 10x50 - 10x60 - 10x60 - 10x60 -RDL 10x60 - 8x60 -zakroki 24x25kg - 24x25kg -grzbietki cc 20-15-15-15 -Swing 20kg+plank 50s 3 serie -wspięcia na palce stojąc 20x60kg - 20x60kg - 15x70kg - 10x70 Nogi zmasakrowane. W MC sumo jest ejszcze spory zapas

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-07-10 12:07:38 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    własnie tak jak sam analizowałem to musze bardziej klatke do przodu wypychac. A dzisiaj ide do fizjo to sie go wypytam ejszcze o przysiad i martwy w końci to fundamenty a dysbalans to masz na myśli to ze najpierw dupsko idzie do góry a plecy a poźno włączam? bo to chyba wynika z tego ze troche brzuch puszcza wiec biodra wystrzelają do góry a powini

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-07-11 10:54:46 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Qitr - Robimy maske wreszcie

    Post
    ActivLab

    Przysiad i mc progres masz, czemu w wyciskaniach i wioslach tak slabo? Jak wagowo?

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 12920 Data: 2016-07-21 17:23:52 Liczba szacunów: 0